جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۳:۵۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 19 شهریور 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 شهریور 1396 نامه نیوز 2 شهریور 1396 نامه نیوز 3 شهریور 1396 نامه نیوز 4 شهریور 1396 نامه نیوز 5 شهریور 1396 نامه نیوز 6 شهریور 1396 نامه نیوز 7 شهریور 1396 نامه نیوز 8 شهریور 1396 نامه نیوز 9 شهریور 1396 نامه نیوز 10 شهریور 1396 نامه نیوز 11 شهریور 1396 نامه نیوز 12 شهریور 1396 نامه نیوز 13 شهریور 1396 نامه نیوز 14 شهریور 1396 نامه نیوز 15 شهریور 1396 نامه نیوز 16 شهریور 1396 نامه نیوز 17 شهریور 1396 نامه نیوز 18 شهریور 1396 نامه نیوز 19 شهریور 1396 نامه نیوز 20 شهریور 1396 نامه نیوز 21 شهریور 1396 نامه نیوز 22 شهریور 1396 نامه نیوز 23 شهریور 1396 نامه نیوز 24 شهریور 1396 نامه نیوز 25 شهریور 1396 نامه نیوز 26 شهریور 1396 نامه نیوز 27 شهریور 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۷    
با توجه به شمارش معکوس مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود در پایان شهریور ماه، مسئولین سازمان خصوصی سازی رقم دقیق سود سهام را 150 هزار و 65 هزار تومان اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۹    
نخست وزیر عراق بار دیگر برگزاری همه پرسی را اقدامی غیرقانونی و یکجانبه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری 3 گرداننده کانال تلگرامی توهین به مقدسات در ایلام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۷:۱۳    
طبیعی است اگر بخواهید پوست تان جوان تر به نظر برسد، افزایش سن ظاهر پوست را به طرز عجیبی تغییر می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۵:۰۷    
مصرف تخم مرغ در زمان بارداری به میزان روزی یک عدد توصیه می شود و هیچ خطری از نظر ایجاد ورم و تولید آلبومین در ادرار ندارد. بنابراین غذای بسیار مناسبی برای مادر و جنین به شمار می آید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۴۲    
مسئول کارگاه رادیوتراپی کل مغز و نخاع با اشاره به تأثیر ناشناخته استرس و تنش های زندگی در بروز ابتلاء به سرطان مغز گفت: سردردهایی که به تازگی و بدون سابقه قبلی شروع شده، تغییر شدت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۳۷    
سرهنگ صادقی کاشان با اعلام این خبر افزود: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری ، مراتب رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۲۷    
مرد جوان که پس از قتل یکی از دوستانش به سراغ پدرش رفت و او را به سبک داعشی به قتل رساند ادعا می کند اگر آزاد شوم به داعش می پیوندم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۸    
مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: در مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت در پایان شهریورماه امسال، دو دهک اول درآمدی و همچنین مشمولانی که اقساط خود را به طور کامل تسویه کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۷    
روزنامه جوان نوشت: آنها که شناختی نسبی از جشنواره های غربی و رویکردهای شان دارند، با تماشای فیلم بدون تاریخ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۳    
مجتبی ذوالنوری عضو جبهه پایداری با اشاره به مقاله روز یکشنبه روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص کارکرد روحانیت، گفت: اصل حضور در اماکن عمومی همچون مترو، حضوری موثر و خودجوش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۰۲    
فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان های نظامی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی آمل دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۷    
قضات دیوانعالی کشورحکم محکومیت مرد جوانی را تأیید کردند که به اتهام تجاوزبه منشی یک مطب دستگیرشده وپس ازمحاکمه و رد ادعاهای دخترجوان به شلاق وتبعید محکوم شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۵    
زن جوان به کارمندان دادگاه گفته بود بزودی برای پیگیری پرونده درخواست مهریه اش مراجعه خواهد کرد، اما با گذشت دو هفته، وقتی از او خبری نشد
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۹    
با حذف یارانه ها در اقتصاد قیمت ها، هزینه ها و درآمدها واقعی شود و به نظر می رسد که حذف ارز مسافرتی در همین راستا بوده باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۹    
در بازار امروز خودروهای پژو 405 و سمند دو گانه سوز EF7 در مقایسه با هفته گذشته با رشد قیمت 700 هزار تومانی روبه رو شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۰۵    
روزنامه شهروند نوشت:حضور فعالان و کنشگران سیاسی منتسب به جریان اصولگرایی در شبکه های اجتماعی (بالاخص توییتر) با وجود انتقاد همیشگی که به فیلترینگ داشته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۶:۰۳    
قرار است آیفون هشت دو روز دیگر و همزمان با دهمین سالگرد تولید این گوشی به بازار عرضه شود و به همین علت انتظار می رود این گوشی هوشمند با تغییرات بنیادینی همراه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۵:۵۱    
نقشه شوم پرستار جوان که با مخفی کردن و گروگانگیری کودک 5 ساله مدعی طلب 20 میلیون تومانی از خانواده پسربچه شده بود، نافرجام ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۵:۱۵    
مرتضی حسین پور از پاسدارانِ نیروی قدس سپاه بود که دقایقی قبل از اسارت محسن حججی بر اثر اصابت گلوله به پهلویش، بال در بال ملائک گشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۳:۵۱    
یک نوروآنکولوژیست با اشاره به تأثیر ناشناخته استرس در ابتلا به سرطان مغز گفت: سردردهایی که به تازگی و بدون سابقه قبلی شروع شده، تغییر شدت، دفعات و محل درد در سر، همراهی علایمی مانند تهوع و استفراغ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۳    
یک طوفان خورشیدی ممکن است کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، را از پرتاب موشک در سالروز تاسیس آن کشور منصرف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۳    
مسئول آموزش مرکز باروری و ناباروری اصفهان گفت: قیمت رحم اجاره ای در اصفهان توافقی است اما تا 19 میلیون تومان با پرداخت ماهانه 200 هزار تومان هم انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۳    
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور حکم جایگزین حبس جهت پاکسازی آثار تاریخی بیستون از زباله ها و نخاله های ساختمانی توسط دادگاه این بخش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۳    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به قتل و عاملان نزاع خونین دیروز مجلس عروسی در سرخس دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۳    
مرد جوان امریکایی که در تماسی عجیب با پلیس مدعی شده بود پس از مصرف قرص سرماخوردگی دچار توهم شده و همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، دستگیر و زندانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۲۷    
وزارت ارتباطات انتشار نامه ارسال شده به برخی شرکتهای اینترنتی با نام و امضای وزیر ارتباطات را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۱۷    
سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر ایجاد دفتر مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز و کلاهبرداری از این طریق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۵۹    
محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در فاز آزمایشگاهی با استفاده از نانو ذرات طلا زیست حسگری را با قابلیت اندازه گیری میزان انسولین خون بدون نیاز به آماده سازی نمونه با حساسیت و دقت طراحی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۵۹    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که با یک آزمایش ساده چشم می توان به آسانی علائم اولیه یک نوع نادر زوال عقل را تشخیص داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۶    
تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز به کار خود در رقابت های جهانی یونان پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۰    
تیم فوتبال پرسپولیس دومین تمرین خود در اردوی امارات را یک شنبه شب انجام داد که تمرین گلزنی با چشم بسته از جمله آنها بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۱    
معاون سیاسی وزیر کشور از سمت خود استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۱    
تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در دیداری به یاد شهید سرافراز محسن حججی برابر تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران به میدان رفت و به یک برد پرگل دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۱    
وزیر ارتباطات کسب و کارهای نوپا را یک راه حل فوری برای مشکل بیکاری دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۴    
رهبر کلیسای کاتولیک جهان در جریان سفرش به کلمبیا بر اثر برخورد سرش به میله خودروی حامل وی دچار آسیب دیدگی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۴    
تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عمان به تساوی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۷    
رئیس جمهور تأکید کرد که اعضای سازمان همکاری اسلامی درباره لزوم کمک به آوارگان و ایجاد فشار بر دولت میانمار برای توقف نسل کشی اتفاق نظر دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۰    
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد دیگر در رقابت های انتخاباتی کاندیدا نمی شود اما همچنان به فعالیت در سیاست ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۱    
دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوی سوریه گزیده ای از اظهارات سابق رئیس جمهوری این کشور در سال 2014 را منتشر کرد که در آن از ارتش سوریه تمجید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۸    
طوفان سهمگین ایرما که امروز به فلوریدا رسیده، در چندین شهر این ایالت از جمله میامی خسارات سنگینی بر جای گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۳    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با طراحی سایتی جعلی، به اطلاعات حساب بانکی کاربران دسترسی و از حساب آنها سرقت می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۳    
رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی حذف ارز مبادله ای واردات کنجاله سویا ودانه را سبب افزایش 400 تومانی گوشت مرغ اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگفتند که علت ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس چه بود اما گفتند که باید انتخابات این حوزه ابطال شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۳    
رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می گوید نیروهای حماس در لبنان پایگاه زده اند و با پشتیبانی ایران، خود را برای نبردی جدید با اسرائیل آماده کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۸    
گزارش "عملکرد وزارت نفت و چشم انداز آینده این صنعت و ضرورت های آینده به ویژه افزایش ضریب بازیافت و جلب سرمایه و تکنولوژی مورد نیاز" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۰    
در پی درشکایات متعدد و اعتراضات دامنه دار شهروندان و بخش حمل و نقل عمومی ، عزیز صدرنژاد، دادستان کرج دستور توقف فعالیت استارت آپ های تپسی و اسنپ را در شهر کرج صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور کشورمان که به دعوت رسمی رییس جمهور قزاقستان به آستانه، پایتخت این کشور سفر کرده بود، دقایقی پیش با استقبال جهانگیری و ولایتی وارد تهران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۲    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز وضعیت تمام راه های استان را از جمله آزاد راه تهران- کرج- قزوین و جاده کرج- چالوس را سنگین اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۲    
محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرعشی،برادر حسین مرعشی،در پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۳    
اسدالله عسگراولادی می گوید: ما 10 سال در اول انقلاب از سال 1358 تا ابتدای دولت آقای هاشمی در سال 1368 مصادره داشتیم که همه آن مصادره ها با حکم دادگاه بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۳    
رقابت آمریکا و روسیه بر سر میراث داعش در مرزهای سوریه، عراق و ترکیه همچنان ادامه دارد اما با تفاهم هایی همراه است که دو طرف برای هم پیمانانشان ترسیم می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
منابع سوری از تسلط کامل نیروهای ارتش این کشور و متحدانش بر اتوبان دیرالزور-دمشق خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
معاون امور بین الملل مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، جزئیات تعطیلی یک مدرسه ایرانی در شارجه امارات را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
وکیل پرونده آتنا اصلانی با بیان اینکه اجرای حکم قاتل آتنا ممکن است به دلیل اعتراف وی به دو قتل دیگر زمان بر شود، گفت: در مواردی که رسیدگی به سایر پرونده های قاتل زمان بر شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی دولت عراق هشدار داد هرگونه تلاش منطقه کردستان برای سیطره بر مناطق مورد مناقشه منجر به افزایش تنش خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نهنگ آبی را نه یک بازی بلکه یک چالش دانست و از دستگیری سازندگان آن در روسیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مشاهدات میدانی از سطح شهر نشان می دهد التهابات و هیجانات حاصل از کاهش سود سپرده بر بازار اجاره مسکن که به کمیاب شدن فایل های رهن کامل منجر شده بود، فروکش کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
رییس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان سفر کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
قاضی صلواتی از صدور احکام هشت نفر از متهمان کانال های تلگرامی خبر داد و گفت: هشت نفر در زمینه کانال های تلگرامی متهم بودند که هر هشت نفر با حضور وکیل مدافع محاکمه شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
با حضور استاندار هرمزگان بخشی از دیه جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در داراب پرداخت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی می گوید، در حال حاضر 11 میلیون حاشیه نشین و 8 میلیون ساکن بافت فرسوده داریم که نشان دهنده نبود تعادل قابل توجه در کشور است و نمی توان نسبت به آن بی توجه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۷    
یک چهره اصولگرا می گوید: بعید است لاریجانی با جمنا کنار بیاید؛ این گروه در دست طیف آیت الله مصباح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید طبق تعیین دادگاه کارکنان دولت، 12 استاندار و فرمانداری که به خاطر جرایم انتخاباتی برایشان کیفرخواست صادر شده، مهر و آبان محاکمه می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۷    
پس از به بن بست خوردن "ابتکار عمل" غافلگیرکننده قطر برای گفت وگو با کشورهای محاصره کننده دوحه، بحران میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حال حاضر شدت یافته است و کمپین های رسانه ای شدید میان دو قطب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۲    
سعد حریری نخست وزیر لبنان بعد از دیدار با تمام سلام نخست وزیر سابق این کشور گفت با حزب الله درباره امنیت و ثبات کشور هم عقیده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۲    
ابهاماتی در موضوع بازداشت مجتبی طالقانی در اوایل پیروزی انقلاب که بعدها به محمدغرضی منتسب شد، وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۵    
پسر بنیامین نتانیاهو بعد از انتشار کاریکاتوری با تصویری که اهانتی به قوم یهود بود و با این کار مخالفان پدرش را هدف قرار داده بود، موجی از خشم را به راه انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرعشی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۶    
کنسرت گروه سون به احتمال وقوع سیل و طوفان در شهر سلمانشهر برگزار نمی شود و به تاریخ دیگری موکول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۶    
رییس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان سفر کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۷    
در غرب کارون افزون بر تولید کنونی، 420 هزار بشکه افزایش تولید پیش بینی کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۷    
خانزاده گفت: هم اکنون منابع از بانک ها به سمت خرید ارز سرازیر شده است. البته موضوع تحریم های جدید نیز بی تاثیر نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه خرید برق از طریق پسماندها به لحاظ هزینه ها در حال حاضر شدنی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه عربستان تاکید کرد: ریاض به رویکرد خود در قبال قطر پایبند است تا قطر به خواسته های ما و جامعه بین الملل برای "مبارزه با تروریسم" عمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
آزاده نامداری که در فیلم سینمایی مالاریا بازی کرده است، گفت: پس از بازی در مالاریا پیشنهادهایی برای بازی در سینما داشتم اما شغل من اکتوری نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور از تایید حکم قاتل آتنا اصلانی در دیوان عالی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، احتمال کاهش مدت سپرده گذاری در بانک مسکن از شش به پنج ماه قوت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از پی بردن به اینکه مردم و افراد زیادی در عرصه سیاست آمریکا از او متنفر هستند، رویکرد خود را تغییر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۲    
رییس جمهور با استقبال از توسعه روابط تهران - تاشکند در همه عرصه ها بویژه تجاری و اقتصادی تصریح کرد که هیچ مانعی در مسیر توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان به عنوان یک کشور دوست وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
براساس گزارش ها، رئیس جمهوری آمریکا در حال بررسی طرح هایی برای افزودن "بمب های کوچک هسته ای" به زرادخانه اتمی ایالات متحده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
فرماندار بانه از پیگیری قضیه تیراندازی به کولبران و بازداشت ماموران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
تحوّل سریع در سیاست منطقه ای ترکیه و تبدیل شدن دشمنان تاریخی دیروز آن، یعنی روسیه و ایران به نزدیکترین هم پیمانان امروز، منطقه و شبکه روابط بین المللی را در معرض تحولات ریشه ای قرار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
باید به خانم موگرینی و اروپا قاطعانه بگوییم اگر قرار باشد که توافقنامه ایران(برجام) با 1+5 به 1+4 تنازل پیدا کند، برای ما قابل قبول نیست و دیگر برای ما برجامی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۷    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت که جلسه محاکمه متهمان پرونده بنیتا، علنی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
کارشناسان معتقدند رد پای عربستان سعودی را می توان در بحران سال های اخیر روهینگیایی ها در استان راخین میانمار و یا آینده این منطقه رصد کرد و در مورد شرایط آینده نیز هشدار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
در حالی که پیش از این سرپرست کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اعلام کرده بود کاروان ایران 212 نفره خواهد بود، اسامی 230 نفر در سایت بازی های عشق آباد ثبت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
رقابت آمریکا و روسیه بر سر میراث داعش در مرزهای سوریه، عراق و ترکیه همچنان ادامه دارد اما با تفاهم هایی همراه است که دو طرف برای هم پیمانانشان ترسیم می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
جانشین انتظامی استان البرز از دستگیری فردی که با جعل عناوین دولتی از جمله بازرس ویژه نهاد ریاست جمهوری و نهادهای دولتی اقدام به 9 میلیارد و 410 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود در کرج خبر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه از کارت بازرگانی برخی مددجویان در قبال مبلغ اندکی برای واردات خودروی لوکس استفاده شده، گفت: ساختمان سوهانک کمیته امداد به دولت فروخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۶    
لیدرهای تیم فوتبال سپیدرود در پایان بازی تیمشان با ملوان به رختکن سرخپوشان حمله کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
حدود چهار دهه پیش آیت الله طالقانی دار دنیا را وداع گفت. در این سال ها، فرزندان و دوستداران آیت الله فرضیات زیادی برای مشکوک بودن درگذشت او را مطرح کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۷    
بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مشخص شدن علت مرگ پدر خوانده رپر معروف از سوی پزشکی قانونی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
سرمربی سپیدرود رشت از کناره گیری خود از هدایت این تیم لیگ برتری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز اجازه تمرین به بازیکن جوان تیمش را نداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی عملکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت یازدهم را قابل توجه و اثر بخش ارزیابی و تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۰    
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از فردا(دوشنبه)در وین آغاز می شود و بررسی گزارش جدید مدیر کل آژانس در تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای (برجام) یکی از موضوعات بحث آن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۷    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه تاکید کرد که قطر امروز در سخت ترین شرایط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۲    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، نقش جبهه اعتدالگرایان در آینده سیاسی ایران را تعیین کننده دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۵    
بهزاد نبوی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم و کاربردهای برجام جذب سرمایه خارجی را ضروری دانست و گفت ...
  • ۱