پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
فلافل یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که بسیاری از افراد برای خریدنش صف میکشن، مخصوصا اگر سلف سرویس هم باشد خریدارانش دو برابر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۲۶    
بعد از 40 سالگی هم باید به سلامت بدن خود دقت کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
افت اکسیژن خون می تواند در نتیجه مصرف داروهای خاص و یا داشتن حمله آسم رخ دهد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۷:۵۵    
اگر می خواهید برای طولانی مدت از حفظ سلامت پوست تان مطمئن شوید، نیاز به تغییرات اساسی در رژیم غذایی تان دارید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا از مشخص شدن زمان و مکان دیدارش با رهبر کره شمالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درباره عواقب خروج آمریکا از برجام هشدار داد و گفت که در صورت عملی شدن این امر، جهان یکی از مهم ترین اسناد منع گسترش تسلیحات هسته ای را از دست خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۷    
مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب، با اشاره به سخنان مقامات آمریکا درباره برجام گفت: ایران بدون کوچکترین نقصی به برجام متعهد است اما اگر آمریکا از برجام عقب نشینی کند ما هم نخواهیم ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۶:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر بی احتیاطی و بازیگوشی چرخ گوشت دست پسر بچه 2.5 ساله اهل اصفهان را بلعید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور درباره علت مسمومیت دانش آموزان هنرستان پسرانه رجایی با گاز قرص برنج گفت: یک کیسه پلاستیکی حاوی قرض برنج در حیاط مدرسه باعث مسمومیت این دانش آموزان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۶:۲۷    
سخنگوی اورژانس کشور از تصادف خونین یک دستگاه کامیون با یک کامیونت در محور راور-دیگ رستم واقع در استان کرمان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۵:۲۷    
نوشیدن آب گرم برای از بین بردن درد های ماهیچه ای بسیار مفید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۳:۴۰    
بهترین راه کاهش خواب آلودگی بعد از خوردن غذا این است که از خوردن غذا های سنگین و حجیم خودداری کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید پراید متوقف نمی شود بلکه عرضه آن به بازارهای داخلی متوقف خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون اکتشاف و تولید توتال اعلام کرد در صورت تمدید نشدن تعلیق تحریم های آمریکا ضد ایران، این شرکت فرانسوی برای دریافت معافیت ویژه تلاش خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، به کما رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۶    
اظهارات نتانیاهو دارای پیامدهای گسترده نه تنها بر آینده توافق هسته ای بلکه بر احتمال تشدید درگیری و تنش بین اسرائیل و ایران خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۴۲    
حتما شما هم موقع خرید محصولات مورد نیازتان در فروشگاه ها بین انواع کالاهای داخلی و خارجی به محصولاتی رسیده اید که با وجود ایرانی بودن، نامهایی که روی آنها گذاشته شده اسامی خارجی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۱    
در این مطلب نکاتی کاربردی برای اینکه بدانید باید چگونه از موبایل خود استفاده کنید را می خوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۵:۵۵    
اختلاف قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان از کارخانه تا بازار 5 تا 6 میلیون تومان و خودروهای زیر 60 میلیون تومان به 10 تا 14 میلیون تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۵:۲۵    
کبد، از اعضای مهم بدن است همه چیزهایی که می خوریم باید قبل از توزیع در بدن، توسط کبد فرآوری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۴:۲۵    
جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای ادعاها و اتهامات وزیر امور خارجه مراکش را مبنی بر حمایت این جنبش از جبهه پولیساریا تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۰    
کره شمالی چند روز پس ازسفر محرمانه پامپئو به پیونگ یانگ، سه زندانی آمریکایی را به هتلی در حومه پایتخت این کشور منتقل کرده و گمان می رود که آن ها را برای آزادی پس ازدیدار رهبرکره و ترامپ آماده کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
اویگدور لیبرمن از بی اعتنایی اروپا به شوی تلویزیونی نتانیاهو در خصوص برنامه هسته ای ایران به خشم آمده و گفته که حالا دیگر فقط ایران دشمن اسرائیل نیست بلکه دورویی هم به دشمنان این رژیم اضافه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۵    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه عصر امروز به مناسبات روز معلم در دانشگاه امیر کبیر حضور یافت. برخی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر پس از پایان سخنرانی وزیر خارجه به اتومبیل ظریف حمله کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: برنامه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی و تأسیسات مخفیانه آن مانع اصلی تحقق ایده خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با بیان این که خروج ترامپ از برجام پایان دنیا نیست، تأکید کرد: هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد ایران توافق هسته ای را نقض کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۱    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتی تناقض گویی های همتای آمریکایی اش را به رخ او کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به انتشار گسترده بدافزارها در قالب دورزدن فیلترینگ تلگرام از شب گذشته هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
پیش نویس تفاهم نامه همکاری ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی تدوین و بر اساس آن مقرر شد ویزای اربعین به جای دلار با یورو محاسبه شده و زائران این مبلغ را بر حسب ریال پرداخت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به هرگونه تجاوز به ایران در زمان مناسب واکنش نشان داده خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
آذری جهرمی درباره اختلال در برخی سرویس های اینترنتی اعلام کرد: ساعتی قبل اطلاع دادند که مشکل برطرف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
دادگستری گلستان اعلام کرد:براساس اعلام نظر هیات کارشناسی در رابطه با این حادثه، هشت نفر از جمله 2 نفر از مدیران کل استان مقصر شناخته شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۲    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: آمریکا و اسرائیل و عربستان در قبال شکست طرح هایشان در سوریه و عراق و لبنان ساکت نخواهند نشست و لبنان همچنان در قلب درگیری است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
نخست وزیر سابق اسرائیل روز سه شنبه سخنان دوشنبه شب بنیامین نتانیاهو علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را بی ارزش خواند و گفت که سازمان اطلاعاتی اسراییل( موساد) هیچ نشانه ای از تخلف ایران در برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۷    
دادگاهی در آمریکا در حکمی غیابی و بدون ارائه مستندات، ایران را به پرداخت بیش از 6 میلیارد دلار به خانواده های قربانیان کشته شده در حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۰    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل یک روز پس از اقدام نمایشی اش در مورد ایران، اعلام کرد که تل آویو درصدد جنگ با تهران نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۰    
وزارت امور خارجه فرانسه در پی ادعاهای جدید نتانیاهو درباره فعالیت های هسته ای کشورمان، بیانیه ای منتشر کرد و در اظهاراتی زیاده خواهانه خواستار ادامه بازرسی های مستقل برای تضمین اجرای کامل توافق هسته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
دولت مراکش با متهم کردن ایران به حمایت از گروه جبهه پولیساریو ، اعلام کرد روابط دیپلماتیک خود را با تهران قطع کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
یادگار امام با بیان اینکه حکومت مهدوی حکومت لال ها نیست، گفت: حکومت مهدوی حکومتی نیست که در آن انسان ها از گفتن حقیقت بترسند است و در آن زبان ها به بیان حقیقت نچرخد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
متهم به قتل محمدحسین، کودک 10 ساله مشهدی، با حضور در محل ارتکاب قتل، درخصوص چگونگی عمل مجرمانه اش توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
نشست دادستان تهران با مدیرمسؤولان روزنامه ها روز یکشنبه (97/02/09) با حضور 18 نفر از مدیران مسؤول روزنامه ها و به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: ایران هیچ فعالیتی مرتبط با ساخت چاشنی های انفجاری هسته ای بعد از سال 2009 نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
اکنون جذاب ترین صحنه سیاسی لبنان "گمانه زنی ها درباره نتایج انتخابات پارلمانی" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
رسانه های انگلیسی از علاقمندی تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس برای جذب مهاجم جوان ایران خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۷    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید که در صورت موافقت کادرفنی در خرمشهر به میدان می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۰    
استاد دانشگاه تهران گفت: وقتی سیاست در قالب سناریو به سرعت جلو می رود، باید اطلاعات متناسب به آن تولید شود اما آقایان {در صداوسیما} این مسئله را هنوز قبول ندارند نتیجه اش این می شود که محتوای رسانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد، گفت: در گذشته موضوع تفحص مطرح و در مجلس رد شد اما بر اساس پیگیری مداوم متقاضیان انتظار می رود به زودی در مجلس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
قند خون بالا علائمی دارد که ممکن است که با آن ها آشنا نباشید، علائم بالا بودن قند خون که نمی دانستید را در اینجا بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
هاآرتص درباره ادعای اخیر نتانیاهو درباره فعالیت های هسته ای ایران نوشت: این دستکاری بدبینانه یک کودتای اطلاعاتی برای کمک به ترامپ جهت تصمیم گیری در تاریخ 22 اردیبهشت برای لغو برجام و همچنین بهبود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
دوره هفدهم لیگ برتر به خاطر استقبال کم تماشاگران و عدم رقابت نزدیک برای قهرمانی هیجان زیادی نداشت اما شواهد نشان می دهد که در دوره هجدهم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
معاون دادستان کل کشور گفت: تمام نهادها و قوای سه گانه در زمینه مقابله با فعالیت بی ضابطه و مسدودسازی تلگرام متحد و یکپارچه هستند و همکاری کم نظیری بین دولت ، مجلس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حضورش در بازی رفت این تیم مقابل الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد، محمد مرسی به او پیشنهاد اسکان فلسطینی ها در شبه جزیره سینا را داده بود که آن را نپذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
احتمال حضور دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در این فدراسیون وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
هافبک با اخلاق پرسپولیس گفت: مزد تلاش خودمان و زحمات و حمایت های هواداران را با قهرمانی گرفتیم و بسیاری عوامل که دیده نمی شوند نیز نقش کلیدی داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی پرورش بندگان صالح را شرط ظهور امام زمان(عج) ذکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
مقامات فوتبال ایتالیا با سرمربی زنیت سن پترزبورگ روسیه برای هدایت آتزروری به توافق رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت:من از هواداران استقلال می خواهم صبور باشم چون اگر قرار باشد باشگاه تحت فشار قرار بگیرد آن وقت ممکن است بعدها استقلال بماند و دادگاه CAS و فیفا.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
باشگاه خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی فوتبال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش داد نشستی با حضور مقام های حزبی، دولتی و ارتش برای بررسی راه های پیشبرد استراتژی جدید در زمینه بازسازی اقتصاد برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور مخالف خروج آقای حجتی از وزارت جهاد کشاورزی هستند، گفت: وی در حال حاضر وی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
خبرگزاری فارس مدعی شده که آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب از فیلترینگ تلگرام حمایت کرده، در حالی که اعضای حاضر در این جلسه خلاف این ادعا را مطرح می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
تمرین امروز تیم استقلال برای آماده سازی این تیم مقابل خونه به خونه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در صورتی که توان نظامی عربستان توان برتری بود می توانستند بر حوثی ها در یمن پیروز شوند در حالی که آنها به مدت سه سال است در جنگ نابرابر دریمن مغلوب شده اند و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
موسس شرکت مایکروسافت گفته که پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای پذیرش سمت مشاور او در حوزه علوم و تکنولوژی را نپذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس هیأت فوتبال مازندران گفت: از خونه به خونه خواهش می کنم در جام حذفی حاضر شود، شاید آنها استقلال را بردند و قهرمان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: سپاه در برابر جنایاتی که به اسم تشکیل خاورمیانه جدید در جریان است و این نکته از زبان یکی از وزاری خارجه آمریکا صراحتا اعلام شد، نمی تواند ساکت باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین تأکید کرد: آخرین سنگر اعتماد مردم نسبت به آقای رئیس جمهور در حال سقوط است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
در حالی که ولیعهد سعودی اخیرا از منافع مشترک کشورش با رژیم صهیونیستی سخن گفته و اشغال فلسطین توسط این رژیم را به رسمیت شناخته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
شبکه تلویزیونی فرانس24 در گزارشی درخصوص ادعاهای شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره موضوع هسته ای ایران گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حکم آقای احمدی نژاد از سوی مقام معظم رهبری برای وی ابلاغ شده است و هر گونه تصمیم گیری در رابطه با تعلیق عضویت وی در مجمع باید از طرف دفتر ایشان اعلام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن علاوه بر شکایت از وکیل شخصی ترامپ، دادخواستی را علیه او به دلیل ادعاهای تهمت آمیز تنظیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
مربی تیم فوتبال نساجی ضمن حمایت از جواد نکونام به شدت از قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
محرومیت مهاجم مصری و گلزن لیورپول انگلیس منتفی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۹    
پایگاه خبری جماران دقایقی پیش از دسترس خارج شده و تنها با استفاده از فیلترشکن قابل دسترسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا درباره سفر مایک پمپئو به عربستان بیانیه صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا رضایت مدیران خونه به خونه برای حضور در فینال جام حذفی را جلب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد شعبانیه موافقت فرمودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
یک استاد جامعه شناسی می گوید:اگر اصولگرایان بتوانند در انتهای دولت فعلی مانند انتهای دولت اصلاحات، به درستی انتقاد کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
مترجم برانکو ایوانکوویچ در آغاز تمرین امروز دقایقی با سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
اگر شما هم از طرفداران ته دیگ هستید در مورد این که با خوردن آن چاق می شوید یا لاغر مطمئن شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
روزنامه جونگ آنگ ایلبو نوشت: رئیس جمهور کره جنوبی یک بروشور و یک فلش حاوی طرحی جامع از تحولات اقتصادی شبه جزیره کره را به رهبر کره شمالی داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه مشهد که مدتی بود در تلگرام فعال شده بود، در حمایت از فیلترینگ این پیام رسان خارجی از آن خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
سرمربی ذوب آهن شرایط نسبتا سختی برای تمدید قرارداد دارد که با توجه به بودجه باشگاه تا حدی نشدنی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ابلاغ حکم تعلیق احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت به وی ابراز بی اطلاعی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات ما با قدرت برگزار می شود، چرا که بازی مهم تری برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
مادرم جوان بود و مزاحم ناموسی داشت غیرتی بودم و باید کاری می کردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
بازیکن سرشناس پرسپولیس که نیمکت نشین شده، تلاش می کند به یک تیم خارجی ملحق شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
همزمان با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر، امام زمان(عج) قرعه کشی دومین خودروی سراتو ویژه کاربران اپلیکیشن روبیکا انجام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رژیم صهیونیستی در میان آماده باش ارتش این رژیم برای مقابله با حملات تلافی جویانه، حریم هوایی خود بر فراز ارتفاعات جولان و مناطق شرقی رود اردن را بستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
هرچه سوخت و ساز بدن شما بهتر باشد، کالری بیشتری می سوزانید. این مساله به ویژه برای افرادی که بیشتر ساعات کاری خود را در حالت نشسته سپری می کنند، اهمیت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
توکلی به خبر تعلیق احمدی نژاد از عضویت در مجمع تشخیص واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
ستاره سرشناس تیم ملی پرتغال ممکن است حضور در جام جهانی 2018 را از دست بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
کاخ سفید از تماس تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای فرانسوی اش درباره تحولات سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه به دنبال حمایت رژیم صهیونیستی از مواضع ضد ایرانی آمریکا افزایش پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعه استعفای خود گفت: اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
ناطق نوری گفت: روزی با استاد مطهری پیرامون دو موضوع بحث می کردیم. یکی راجع به مقاله دکتر شریعتی که در یکی از روزنامه ها چاپ شده بود و دیگری درباره مجاهدین.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
مصباحی مقدم خبر تعلیق احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت را تکذیب کرد.
  • ۱