جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۱۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اولین مقصد سفرش به منظور رایزنی درباره برجام پس از خروج آمریکا راهی پکن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۶    
عراقچی گفت: در صورت ارائه تضمین قطعی از سوی سایر طرف های برجام و جبران آثار خروج آمریکا از توافق، حفظ برجام ممکن خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
وقتی کارتن خواب مزاحم بار دیگر مقابل در خانه همسایه آمد در جدال خونین با وی کشته شد. مرد همسایه اما با گذشت 7سال از این جنایت به خاطر شناسایی نشدن اولیای دم بلاتکلیف در زندان ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
به تازگی یاهو پیام رسان جدیدی را تحت عنوان 《سنجاب》 یا اسکورل معرفی کرده است که هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۶    
امتیاز تیم فوتبال برق جدید شیراز به تیم قشقایی شیراز واگذار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۴۶    
پس از مدت ها انتظار سرانجام کمپانی رولزرویس از نخستین محصول شاسی بلند خود به نام کولینان رونمایی کرد. این، یکی از لوکس ترین شاسی بلندهای تاریخ است!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۴۰    
چه کنیم تا فرزندمان قدبلند شود؟ شاید این یکی از مهمترین سوالاتی باشد که بریا آینده فرنزدتان در ذهن دارید؛ خصوصا اگر خود یا همسرتان کوتاه قد باشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۴    
اسفناج به دلیل فیبر بالایی که دارد که هضم غذا و در نتیجه رفع یبوست بسیار آسان می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۲۶    
گوجه فرنگی به گردش خون بسیار کمک کرده و درنتیجه می تواند مانند یک آسپرین عمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۵۴    
روزنامه کیهان در بخش خبرهای ویژه خود به شدت به صادق زیباکلام استاددانشگاه تهران حمله کرد. این روزنامه منتقد دولت ادعا کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۵۴    
تِرو واریوراناتا رئیس بخش بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی در اقدامی ناگهانی، از سمت خود استعفا داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۲۴    
افراد زیادی از عینک های آفتابی فقط برای خوش تیپی استفاده می کنند غافل از اینکه این وسیله از چشم در برابر ابتلا به سرطان محافظت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۰۰    
جویدن غذا برای هر کس عامل مهم و اساسی در هضم و جذب غذا به شمار می رود اما بیشتر افراد نسبت به آن بی توجه هستند و عادت کرده اند غذا را تند و نجویده فرو بدهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۳۶    
اظهارنظر یک دستیار ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره مرگ سناتور جان مک کین جنجال آفرین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۲۴    
رضا جعفر زاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ایران به بررسی شرایط جدید هواپیمایی ایران و قرارداد با ایرباس پس از تصمیم ترامپ برای خروج آمریکا از برجام را بررسی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۱۵    
احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود از برجام انتقاد و اعلام کرد که از ابتدا مخالف مذاکره با آمریکا در عمان در رابطه با برجام بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۶    
مرکل در جریان سفر خود به آمریکا، سعی کرد مانع از خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران شود اما وی قصد داشت این اقدام را به قیمت تغییر برجام و تبدیل آن به توافقی بدتر برای ایران صورت دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۰    
گروهی از دانشمندان آمریکایی پی برده اند ابتلای به افسردگی در مراحل شدیدتر می تواند موجب کاهش حافظه به ویژه در سالمندانش شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۵    
افزایش قیمت نفت بدان معناست که کشورهای بزرگ عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان از نظر مالی و سیاسی از تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از توافق هسته ای ایران منتفع خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:خروج آمریکا از برجام فضاسازی تبلیغاتی علیه ایران برای مشوش سازی فضای کشور است و ملت بزرگ ایران با خویشتنداری و اتحاد این ترفند آمریکا را خنثی خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۹    
فواد معصوم رئیس جمهوری عراق گفت: از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام بسیار نگران هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۹    
روابط عمومی فرودگاههای مازندران اعلام کرد که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی و رعد و برق به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در Hن فرودگاه پیاده کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۶    
فدریکا موگرینی، هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف درباره لزوم تداوم برجام گفت وگو و رایزنی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۶    
مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طب سنتی ایرانی توصیه های کلیدی برای حفظ و ارتقا تندرستی و اصلاح سبک زندگی در ماه مبارک رمضان دارد که عمل به آنها می تواند روزه داری را آسان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۹    
ژنرال مارتین دمپسی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در انتقاد از خروج کاخ سفید از برجام گفت: این مسئله باعث شده که ایالات متحده تنها بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۴    
وزرای امور خارجه ژاپن و نروژ تلفنی با وزیر امور خارجه ایران درباره برجام گفتگو و از تداوم اجرای این توافق حمایت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۴    
تندباد شدید، اهواز و برخی شهرهای خوزستان را درنوردید و برق اغلب مناطق را قطع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۴    
یک منبع دیپلماتیک از برگزاری جلسه رهبران اتحادیه اروپا درمورد خروج آمریکا از برجام در تاریخ 26 اردیبهشت(16 ماه می) خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۴    
در ادامه واکنش شماری از کشورهای اروپایی به تصمیم اخیر دونالد ترامپ درباره خروج از برجام، وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که کشورش به همراه چند کشور اروپایی دیگر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله ناجوانمردانه به مسجد شیعیان در دوربان آفریقای جنوبی را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۴    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه به دنبال حفظ برجام است، چرا که توافقی موثر بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۴    
مشاور رئیس جمهور روسیه اقدام آمریکا در خروج از برجام را اقدامی اشتباه و شتابزده خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد علیرغم خروج ترامپ از توافق هسته ای ایران، پکن و تهران روابط و ارتباطات نزدیک سیاسی و اقتصادی خود را همچنان حفظ خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
نایب رئیس فراکسیون امید معتقد است که باید رضایت مردم از شرایط داخلی کشور بیشتر و یکسری فعل و انفعالات که لازم است انجام شود. او می گوید: حاکمیت باید برای آزادی های مدنی، رفع حصر و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
مجمع نیروهای خط امام ضمن به دنبال اقدام رئیس جمهور ایالات متحد آمریکا و خروج یکجانبه این کشور از توافق بین المللی هسته ای میان ایران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
قنبری تاکید کرد: اکنون بحران خطرناکی به وجود نیامده که آزادی های سیاسی و اجتماعی مردم و فعالان سیاسی-اجتماعی با محدودیت مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی از سفر وزیر امور خارجه به چین، روسیه و مقر اتحادیه اروپا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
نائب رئیس مجلس ششم تاکید کرد: برخلاف عده ای که برجام را از ابتدا شکست خورده می دانستند، برجام دریچه ای برای پیش رفتن به سوی توسعه اقتصادی و اجتماعی و مدل دیپلماسی نوین برای ایجاد تعامل بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
دبیرکل حزب اتحاد ملت با بیان اینکه اشتباه اول دولت چیدمان کابینه و استفاده از افراد مورد نقد ما بود، تاکید کرد: کمرنگ کردن نقش اسحاق جهانگیری به عنوان یک اصلاح طلب از دیگر اشتباهات روحانی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهور روسیه قرار است در خصوص برجام و خروج آمریکا از این توافق، با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفتگو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
ابراهیم اصغرزاده پس از برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی مهندسان ایران، به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به انتشار خبر درگیری میان پرسنل حراست دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از دانشجویان این دانشگاه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از حضور معاون اول رئیس جمهور در مراسم اختتامیه نمایشگاه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
وزیر اقتصاد آلمان در سخنانی اظهار داشت که برلین هیچ امکانی برای حمایت از شرکت های آلمانی در برابر تحریم های آمریکا در مناسبات تجاری با ایران ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، از فردا امکان تبدیل ارز گردشگران خارجی و رانندگان خارجی شرکت های ترانزینی فراهم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
درخشش خیره کننده بازیکن ایرانی آلکمار در لیگ هلند در رسانه مطرح موندو دیپورتیووی اسپانیا بازتاب پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان زودهنگام رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در ازبکستان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
معاون رییس جمهوری گفت: افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 از همین ماه (اردیبهشت) در کشور اجرایی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان تنها راه تأمین منافع خود را ایجاد بحران های گوناگون، فتنه سازی و دامن زدن به جنگ و اختلاف می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی شدید اللحن به اعراب نوشت: آیا می ایستیم و تماشاگر خواهیم بود و همگی به نقش قربانی اکتفا می کنیم؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۶    
وزیر دارایی فرانسه ضمن انتقاد از تصمیم ایالات متحده به خروج از توافق هسته ای با ایران، از کشورهای اروپایی خواست در زمینه در برابر دولت واشنگتن در این زمینه مقاومت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از ارائه طرحی برای توقف شلیک موشک های بالستیک به عربستان سعودی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی به رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه تنش ها هنوز پایان نیافته، از او خواست که نیروهای ایرانی را از کشورش اخراج کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۴    
صدراعظم آلمان متذکر شد که عقب نشینی آمریکا از توافق هسته ای با ایران اعتماد به نظام بین المللی را تضعیف می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
شبه نظامیان طالبان امروز (جمعه) با حمله به پاسگاه های نظامی در غرب افغانستان بیش از 30 پلیس را کشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر خارجه روسیه تصریح کرد، انتقال سفارت آمریکا به قدس باعث شده است که سازش بین فلسطین و اسرائیل به بن بست کشیده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با یک روزنامه یونانی ضمن ابراز نگرانی از تحولات کنونی کشورش بار دیگر تاکید کرد که این کشور تسلیحات شیمیایی ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۰    
قطعنامه تظاهرات سراسری مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
قطعنامه تظاهرات سراسری مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
نماز جمعه امروز تهران، دو سخنران پیش از خطبه داشت. یکی سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۹    
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: عربده کشی های اخیر رئیس جمهور امریکا، شرایط را برای وحدت و انسجام کامل داخلی در قبال خصومت ورزی دشمنان و مانع تراشی بیگانگان فراهم آورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۴    
مدیر آکادمی استقلال تاکید کرد به فعالیتش ادامه خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۹    
ستاره سنگالی استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن اصفهان ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۹    
هافبک مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۹    
ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که مشاوران او نیز هستند و همچنین استیو منوچین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران گفت: در جولان سوریه یک غافل گیری بزرگ برای اسرائیل اتفاق افتاد، این غافل گیری شکست نظامی،سیاسی و اطلاعاتی برای آن ها به همراه داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
نام هافبک مصدوم استقلال از لیست این تیم برای فصل آینده خارج می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خروج آمریکا از برجام و موضع گیری های داخلی نسبت به دولت و برجام گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۹    
بازیکن نیمکت نشین تیم مطرح لیگ برتری در یک سفره خانه و در حال کشیدن قلیان رویت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
هفته نامه ویکلی استاندارد براساس یک توصیه نامه که در کنگره آمریکا درحال دست به دست شدن است گزارش داد که واشنگتن در حال تدوین گامهای لازم برای اعمال فشار به اروپا برای همراهی کردن با تحریمها علیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم به خاطر رقم زدن جنجال در مسابقات انتخابی تیم ملی عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است که در شرایط کنونی و بعد از خروج آمریکا از برجام باید اتحاد مردم مستحکم تر و وحدت ایجاد شود که ایجاد وحدت هم ابزار می خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به اظهارات سخنگوی دولت در خصوص پرداخت بدهی سرخابی ها واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
بر اثر تیراندازی فردی ناشناس به سرنشینان یک دستگاه خودرو در شمال سیستان و بلوچستان 4 نفر کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یک ماه پیش در جلسه ای به سیف گفتم قصد دارم کار خود را رها کنم و در دماوند مشغول شلغم کاری شوم تا دیگر گرفتار رئیس کل بانک مرکزی نباشم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۰    
افرادی مسلح به تفنگ و چاقو به یک مسجد شیعیان در نزدیکی شهر دوربان در آفریقای جنوبی حمله کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
از 21 فروردین ماه سال جاری دولت سیاستی را به مرحله اجرا درآورد که بر اساس آن شرایط تازه ایی بر جریان ارزی حاکم شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس با حاشیه های عجیبی همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
بخشدار مرکزی خوی گفت: یک مرد 60 ساله در روستای گوهران شهرستان خوی بر اثرصاعقه جانش را از دست داد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
رهبر معظم انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
فرماندار کوهرنگ ازجان باختن دو زن بر اثر وقوع سیل در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
تیم هیرفنین در بازی رفت برابر اوترخت با گلزنی مهاجم ایرانی اش پیروز شد اما فرصت کسب یک برتری قاطع را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مدیر پیام رسان سروش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر به بیان علت اختلال چند روز اخیر این پیامرسان پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۶    
شرکت سریکا انرژی انگلیس اعلام کرد، به دنبال بررسی این مسئله است که تحریم های جدید آمریکا علیه ایران چه تاثیری بر فعالیت ها در میدان گازی رام که این شرکت به صورت مشترک با شرکت ملی نفت ایران مالکیت آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از قرار داشتن این تیم در گروهی بسیار دشوار صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
ملی پوش تیم سایپا تاکید کرد که فصل آینده قطعا در لیگ ایران بازی نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس آکادمی باشگاه استقلال تهران از سمت خود کنار رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
عراق وارد مرحله سکوت انتخاباتی پیش از برگزاری انتحابات پارلمانی شده است، رویداد مهمی که قرار است فردا برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بخشی از لایحه FATF غیر قابل قبول است گفت: در صورت اصرار مسئولان به پذیرش آن هر کس راه خود را خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
سید عباس عراقچی، در دیدار با یک دیپلمات ارشد روسیه گفت: در صورت ارائه تضمین های قطعی از سوی سایر طرف های برجام نسبت به تامین منافع ایران و جبران آثار خروج آمریکا از این توافق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
یکی از مقام های کره جنوبی امروز (جمعه) اعلام کرد، تماس تلفنی میان رهبران دو کره و با خط تلفن اضطراری جدید و پیش از نشست میان رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی انجام می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رییس فراکسیون زنان مجلس با انتقاد از اقدام چند نفر از نمایندگان در به آتش کشیدن پرچم ایالات متحده در صحن علنی، تاکید کرد که باید پاسخ بدعهدی و بداخلاقی ترامپ را به زبان دیپلماسی بدهیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ترامپ برای پوشش گذاشتن به برخی از مشکلات درونی آمریکا، برجام را نقض کرد و از آن خارج شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
رهبر معظم انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه با خروج آمریکا از برجام مشکلی برای وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مشغول به تحصیل در مدارس و دانشگاه های خارج از کشور به وجود نمی آید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
قیمت نفت خام بلافاصله بعد از خروج آمریکا از برجام 3,2 درصد افزایش یافت و به 71,25 دلار به ازای هر بشکه رسید. این بالاترین قیمت نفت خام در چهار سال گذشته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
مدیر شرکت انی ایتالیا در نشست سالانه این شرکت به سهامدارانش گفت، انی تمام طلب های معوق خود از ایران بابت سرمایه گذاری های سال های گذشته در این کشور را از تهران گرفته و قصدی برای اجرای پروژه جدید در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از برجام، به نقل از مقام های این کشور نوشت: تحریم نفت ایران این بار (نسبت به دوران قبل توافق) بسیار سخت تر خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
قاسمی گفت: حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه که به بهانه های خودساخته و بی پایه و اساس صورت گرفته است، نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و اقدامی خلاف تمامی قوانین ...
  • ۱