جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۳۲Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۴    
لیست 35 نفره تیم ملی در شرایطی پیش از جدال برابر الجزیره مشخص شد که پرسپولیس تنها چهار نماینده در اردوگاه کی روش خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۵    
بر اساس ادعای یک فرد، می توان با رژیم غذایی علائم آلزایمر را بهبود بخشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۲۰    
دروازه بان تیم ملی در جام جهانی برزیل با اتفاقی متفاوت این دوره را پشت سر خواهد گذاشت. حقیقی که در جام جهانی 2014 در برزیل در روز پایانی توانست نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کند و سورپرایز مرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۱    
بر اساس دستورالعمل 20 ماده ای ضوابط ناظر بر ارز همراه مسافر، بانک ملی ایران پس از دریافت ارز ، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام، نسبت به ارائه رسید چاپی حاوی کد رهگیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۵    
نتایج مطالعات انجام شده نشان داده است که حدود 320 هزار متر مربع بافت فرسوده در محدوده حریم گسل های شهر تهران واقع شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۵:۲۵    
توطئه انتقال سفارت آمریکا به قدس و مقدمه چینی رژیم غاصب با کمک آمریکا برای تصاحب صد در صدی این شهر مقدس با مخالفت شدید فلسطینی ها و کشور های مختلف همراه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۳:۵۹    
محققان قصد دارند آزمایشی را در یک معدن متروکه طلا انجام دهند تا بر مبنای آن بتوانند رمز و رازهای مربوط به نحوه شکل گیری جهان را مشخص کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۳:۲۴    
الون ماسک مدیر عامل تسلا با عمل به وعده خود توانست در مدت زمانی کمتر از 100 روز بزرگترین باتری لیتیومی دنیا را در جنوب استرالیا آماده بهره برداری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۲:۵۵    
توت فرنگی میوه محبوبی نزد اکثر افراد است. جالب است بدانید این میوه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین سی است که به سلامت پوست کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۰:۲۴    
در یک نزاع خانوادگی نوزاد دوماهه با ضربات سیلی شوهر عصبانی کشته شد ولی قاضی برخلاف نظر همسر و بر اساس جنبه عمومی حکم صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
دیپلمات پیشین کشورمان در رابطه با گزارش تحقیق وتفحص مجلس درمورد اتباع دوتابعیتی ایران نامه ای سرگشاده خطاب به رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد برگزار شد که یکی از مصوبات آن مخالفت با حضور 4 کشتی گیر سرشناس در تیم ملی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
استقلال روز گذشته هم تمرین داشت. این تیم که حدود 24 ساعت در اصفهان ماند تا همان جا به دلایل باخت به ذوب آهن پی ببرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶    
مهدی قائدی بهمن سال گذشته در استان بوشهر تصادف کرد. سانحه ای که باعث آسیب دیدگی خودش شده و علاوه بر اینکه فصل برایش به اتمام رسید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس جمهور، با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در ایران و ارمنستان در راستای توسعه و تحکیم مناسبات تهران – ایروان تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۹    
بعضی از علائمی از بیماری ها در بدن وجود دارد که در نقاط مختلف بدن خود را نشان می دهند. اگر می خواهید بدانید چه اتفاقی در بدن شما در حال افاق افتادن است این مقاله را بخوانید تا هشدارهای جدی که زیر بغل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
تلگرام می خواهد برای پلتفرم بلاک چین خود سرویس جدید به نام تلگرام پاسپورت بسازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
مردی دختر تهرانی را کشت و جسدش را قطعه قطعه کرد. سیروس - معروف به حمید - که برای ناشناس ماندن جسد، اندام های زن جوان را در دو کیسه زباله مشکی قرار داده بود، تصور نمی کرد ناخن های مصنوعی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
دایی و خواهرزاده ای که به خاطر اختلاف دو هم دانشگاهی اقدام به اسیدپاشی کرده بودند، قبل از محاکمه موفق به اخذ رضایت از شاکی پرونده شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تامین ذخایر مطمئن کالاهای اساسی ماموریت داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برخورد صاعقه موجب سوختگی یک نفر در بخش زاغه شهرستان خرم آباد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
هر روز عده ای از مردم با مرگی خاموش از پای درمی آیند. علت این مرگ خاموش، داروهای تقلبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۴    
از نظر طب سنتی گل گاوزبان تسکین بخش و نشاط آور است. در این مطلب به بررسی تمام خواص فوق العاده گل گاوزبان می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۱    
آلکساندر پانوف، خبرنگار روزنامه نووایا گازتا در گزارشی پیامد خروج آمریکا از برجام را مورد بررسی قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۱    
در این مطلب دلایلی را برای شما بازگو می کنیم مبنی بر اینکه چرا نباید گوشی را روت کنیم و چه کسانی باید برای روت کردن گوشی اندرویدی خود اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۶    
پسربچه 7ساله هنگام بازی مقابل خانه شان در شهر قدس به طرز مرموزی ناپدید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۴    
حکم قصاص قاتل 2محیط بان هرمزگانی صبح یکشنبه در بلوار خلیج فارس(محله سنگ کنی بندرعباس) اجرا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۴    
کالاهای حمایتی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در فروشگاهای زنجیره ای، تعاونی ها و میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۵۶    
چندی پیش سفیر جدید عربستان سعودی در افغانستان در حضور مقامات این کشور اعلام کرد که ریاض به دنبال افزایش حضور در افغانستان و ادامه کمک ها به آن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۴۱    
اگر بدن کسی زیاد اسیدی بشود و او رژیم غذایی خود را تغییر ندهد می تواند زمینه ی مساعدی برای بیماری ها که شامل بیماری های جدی مانند سرطان می شوند فراهم گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۶:۱۱    
در هر ثانیه انسان ها در کل جهان از 14 هزار دستمال پارچه ای استفاده می کنند که به طور فزاینده رودخانه ها و حیات وحش را در معرض خطر قرار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۵:۵۶    
با گشت و گذار در اینترنت، یکسری از اطلاعات شخصی به صورت ناخواسته در دسترس وبسایت ها قرار می گیرد که کاربران زیادی از این موضوع بی خبر هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۵:۲۶    
حجامت یک روش خون گیری در طب سنتی اطلاق می شود که با ایجاد خلأ بر روی نقاطی از پوست بدن به دو روش تر و خشک، برای درمان برخی بیماری ها به کار می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۴:۲۴    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است حضور اتباع بیگانه در ایران در شرایطی که مالیات نمی دهند و دانش و تکنولوژی هم وارد نمی کنند، باید محدود شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۲:۲۴    
هوا یا به طور دقیق تر دما، می تواند در چگونگی جابه جایی یون ها بین الکترودها موثر باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۱:۳۹    
یکی از مسائلی که در گرد و غبار بحث های متنوع برجام تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته، نحوه ارتباط آمریکا با برجام در آینده و به ویژه توان استفاده این کشور از سازو کار های رفع اختلافات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۰    
ماجرای کوتاه کردن نرگس دانش آموز کلاس ششم دبستان گلستان آبادان توسط معاون پرورشی مدرسه این روز ها به سرخط خبر ها تبدیل شده و منجر به شکایت از معاون مدرسه و پرونده قضائی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۴۰    
یک تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، شیوه برخورد آن ها با برجام بدون آمریکا را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
یک مشاور سابق ترامپ با انتشار تصویری از کمال خرازی مدعی شده است وی روز شنبه با جان کری دیدار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
با خروج ترامپ از برجام سرنوشت، صنعت نفت ایران را در محاق قرار داده است هرچند مردان نفتی آینده روشنی را برای این صنعت حتی بعد از اعمال تحریم ها پیش بینی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۴    
نظامیان عربستان سعودی برای طی کردن دوره های آموزشی و حمایت از حمله به مردم یمن، وارد جزیره سقطری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر اقتصاد آلمان گفت برلین امیدوار است با گفت وگو و مذاکره، واشنگتن را متقاعد کند که شرکت های همکار با ایران نباید جریمه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات سبعانه به سه کلیسا در اندونزی را که به کشته و زخمی شدن ده ها تن منجر شد تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۴    
احمد مسجد جامعی در مراسم دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران پیشنهاد داد برخی عکس های دوران جنگ و دفاع مقدس به شکل نقش برجسته در سطح شهر نصب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
حمید بقایی عصر امروز (یکشنبه) از بیمارستان به زندان اوین منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: از 30 خرداد 1395 و پایان دوران سخنگویی در هیچ مصاحبه و محفلی در مورد برجام صحبتی نکرده ام.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۶    
فلسطین از اتحادیه عرب خواست تا نشست فوری را در سطح نمایندگان در روز چهارشنبه برای بررسی مساله انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس برگزار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
دادستان تهران در توضیح عزم دادستانی تهران نسبت به رسیدگی به پرونده تلگرام، اظهار داشت: دستگاه قضایی وظیفه خود دانسته که چنین اقدامی را به عمل آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
وزیر خارجه قطر با اشاره به اینکه کشورش انتظار بروز چنین بحرانی در روابط با چهار کشور را نداشت، تأکید کرد که روابط دوحه با این کشورها دیگر به روال سابق باز نخواهد گشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
وزیر اقتصاد آلمان می گوید طی 90 روز آتی، کشورش از تمامی امکانات خود برای متقاعد کردن آمریکا به خودداری از منع شرکت ها از تجارت با ایران استفاده می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
چهار تن از اعضای طالبان در اثر انفجار تصادفی بمبی که در حال آماده سازی آن بودند، کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
دیلی تلگراف مدعی شد آمریکا از قطر خواسته است تا از گروه های حامی ایران حمایت نکند!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
پروتکل همکاری میان وزیر راه آهن ترکمنستان و مدیرعامل راه آهن در حاشیه دیدار وزرای راه و شهرسازی و وزیر امور خارجه ترکمنستان به امضا رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که خارج شدن واشنگتن از برجام، ارتباطی با افزایش تنش ها میان ایران و رژیم صهیونیستی نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۵    
رهبر انقلاب فرمودند: کشورهای آسیایی باید هر چه بیشتر با یکدیگر کار و همکاری کنند، زیرا این همکاری ها موجب تقویت آنها خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
تحلیل هایی که دو روز پیش از سفر نتانیاهو به روسیه مطرح می شد، حکایت از آن داشت که نخست وزیر اسرائیل در اثرگذاری بر پوتین ناتوان است و نمی تواند معادله ای را طراحی کند که در ضمن آن روسیه از سوریه و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۱    
رهبر انقلاب فرمودند: کشورهای آسیایی باید هر چه بیشتر با یکدیگر کار و همکاری کنند، زیرا این همکاری ها موجب تقویت آنها خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های جام جهانی روسیه اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر دوره ای خود برای رایزنی درباره برجام، چین را به مقصد روسیه ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات آقای عراقچی، ترامپ به شدت به سه حوزه فعالیت موشکی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
نتایج غیررسمی انتخابات مجلس عراق از پیشتازی ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی نخست وزیر این کشور حکایت دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۹    
کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب اپوزیسیون مردم جمهوری خواه ترکیه در کمپین انتخاباتی این حزب گفت اگر در انتخابات پیروز شویم دست کم تا چهار ماه آینده تمام مشکلات خاورمیانه را حل خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
محمد جواد ظریف در پایان سفر یک روزه اش به چین و دیدار با همتای خود گفت: هفت هشت ساعت در چین بودیم و سه ساعت مذاکره رسمی و شام کاری داشتیم و یک ساعت مذاکره کارشناسی دیگر مقامات را داشتیم و در کل گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۹    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان نباید مثل بازی رفت تیم الجزیره را دست کم بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایجاد ثبات و امنیت در افغانستان و انهدام کامل گروههای تروریستی حاضر در افغانستان هدف مشترک تهران و کابل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
بیژن زنگنه وزیر نفت پس از دیدار با رشید مردوف وزیر امورخارجه ترکمنستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص شکایت از ترکمنستان به دیوان داوری به علت قطع صادرات گاز گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تعداد کل ثبت ولادت در سال 96 یک میلیون و 487 هزار و 908 ولادت می باشد که از این تعداد 766 هزار و 139 پسر و 721 هزار و 769 دختر متولد شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات درباره تاثیر خروج آمریکا از برجام بر دو انتخابات آتی کشور می گوید: اگر جامعه مانند اردیبهشت 96 شور رای داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
در جلسه ستاد اقتصادی ساماندهی امور ارزی که وزیر نفت، روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، معاون اقتصادی رییس جمهور و مشاور اقتصادی رئیس جمهور نیز حضور داشتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: ما از حضور تماشاگران استقبال می کنیم چرا که خیلی وقت است مقابل تماشاگران زیادی بازی نکردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص افزایش قیمت بنزین در ماه رمضان گفت: تا این لحظه هیچ خبری از افزایش قیمت بنزین نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: صحبت هایی درباره دلار 6 هزار و 800 و 7 هزار تومانی شنیده می شود اما حجم بسیار بسیار کوچکی است که در پستوها مبادله می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم با پیروزی بازی فردا را پشت سر بگذاریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سوال از رئیس جمهور باید 73 یا 74 امضا داشته باشد که به جز سوال من از رئیس جمهور سایر سوالات حد نصاب لازم را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
در پی نقض عهد و خروج غیر قانونی آمریکا از برجام، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این اقدام عنوان کرد که در مواردی خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:شفر شفاها با من در مورد بازیکنان مد نظرش صحبت کرده ولی هنوز لیست کتبی به ما نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا، با حضور در دفتر جریان حکمت ملی عراق با "سید عمار حکیم"، رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، گفت: با علنی تر و رسمی شدن مزاحمت های آمریکا، هر مزاحمت این کشور علیه مردم کشورمان میخی بر تابوت برجام خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به صحبت های مطرح شده درباره انتقال بازیکن جوان این تیم به استقلال واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
نماینده رشت گفت: رئیس کل بانک مرکزی در نشست با نمایندگان گفت یکی از مؤسسات 12 هزار میلیارد تومان پول مردم را درحالی جمع کرده بود که سرپرست آن دیپلم نداشت و مسلح وارد بانک مرکزی می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
ظریف این بار سفر دوره ای خود را نه برای رسیدن به توافقی جدید بلکه حفظ توافق قبلی شروع کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد برای صدای جواد یساری در فیلم دشمن زن مجوزی صادر نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند، در لیگ قهرمان شدیم و می خواهیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم. ما می خواهیم از بازی فردا جشن صعود بگیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مهدی هاشمی نسب، مربی نساجی صعود به لیگ برتر را حق این تیم و مردم قائمشهر می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۰    
معاون حقوقی قوه قضاییه توانمند شدن و تجهیز پزشکی قانونی به دانش وامکانات روز را عامل موثری در موفقیت قوه قضاییه در اجرای عدالت دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: رقابتی که جریان های اصلاح طلب برای انتخاب شهردار داشتند صرفاً برای دستیابی به گزینه برتر بوده است و هیچ اختلافی وجود ندارد. ما مانند گذشته با هم همکاری خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
وزیر خارجه چین در دیدار با وزیر خارجه کشورمان گفت: مطمئن هستم سفر جنابعالی برای دفاع از حقوق ملت ایران و صلح و ثبات منطقه مهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
در پایان تمرین امروز 19 بازیکن برای حضور در اردوی تیم معرفی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیته فنی فوتسال می گوید دختران فوتسالیست به دلیل قوانین عجیب و غریب نتوانست سهمیه المپیک جوانان را کسب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
حاج منصور ارضی در گفت وگویی مشروح از زمان کودکی اش و مجالس روضه اش روایت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهور اسبق آمریکا در اظهاراتی نسبت به انزوای این کشور به دلیل اقدامات ترامپ بویژه خروج وی از برجام هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
سپهبد طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع افغانستان که در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی به ایران سفر کرده است، ظهر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درخصوص ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
دبیرکل بحرینی شورای همکاری خلیج فارس با ارائه 5 شرط مدعی شده است که اگر ایران به این 5 شرط عمل کند، خاورمیانه ای امن خواهیم داشت!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه ای AFC اعلام کرد در این مرحله از بازدید تمرکزشان روی سه باشگاه استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس است، زیرا شکایت های زیادی از این سه باشگاه به آنها رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال توانست خیال کادرفنی را تا حد زیادی بابت حضور مهاجم آبی پوش در بازی برگشت با ذوب آهن راحت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت دولت و عملکرد گروه ها و جناح های سیاسی گفت: در حال حاضر هر اتفاقی که در کشور روی دهد از ناامید شدن مردم گرفته تا بقیه مباحث بار آن تنها به دوش دولت نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
معاون اول قوه قضاییه از صدور حکم بدوی دادگاه متهمان پرونده حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: حکم پرونده صادر شده و چون قطعی نیست از بیان جزییات معذورم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با اتفاقات چند روز اخیر شاید دیپلماسی به پایان رسیده باشد و ما باید روی پای خود بایستیم و کشوری که نتواند شکم خود را سیر کند محکوم به فنا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قرار بود برجام برای جوانان اشتغال ایجاد کند، مشکل معیشت مردم را حل کند و اقتصاد کشور را رونق دهد اما حالا به هر دلیلی مرده است و رییس جمهور آمریکا نیز تیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
ممکن است خیلی وقت ها با شنیدن داستان هایی درباره ی هیپنوتیزم و خواب مغناطیسی به وجد آمده باشید یا احتمالا جزو کسانی هستید که برای یک بار هم که شده دوست دارید چنین موقعیتی را تجربه کنید ...
  • ۱