پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۳۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 تیر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 تیر 1397 نامه نیوز 2 تیر 1397 نامه نیوز 3 تیر 1397 نامه نیوز 4 تیر 1397 نامه نیوز 5 تیر 1397 نامه نیوز 6 تیر 1397 نامه نیوز 7 تیر 1397 نامه نیوز 8 تیر 1397 نامه نیوز 9 تیر 1397 نامه نیوز 10 تیر 1397 نامه نیوز 11 تیر 1397 نامه نیوز 12 تیر 1397 نامه نیوز 13 تیر 1397 نامه نیوز 14 تیر 1397 نامه نیوز 15 تیر 1397 نامه نیوز 16 تیر 1397 نامه نیوز 17 تیر 1397 نامه نیوز 18 تیر 1397 نامه نیوز 19 تیر 1397 نامه نیوز 20 تیر 1397 نامه نیوز 21 تیر 1397 نامه نیوز 22 تیر 1397 نامه نیوز 23 تیر 1397 نامه نیوز 24 تیر 1397 نامه نیوز 25 تیر 1397 نامه نیوز 26 تیر 1397 نامه نیوز 27 تیر 1397 نامه نیوز 28 تیر 1397 نامه نیوز 29 تیر 1397 نامه نیوز 30 تیر 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۵    
در شرایطی که دشمنان ایران می خواهند با تشدید تحریم ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کنند، هزار راه نرفته برای بی اثر کردن این تحریم ها وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۷    
چند روز گذشته شایعه ای درباره دستگیری یکی از همکاران سلطان سکه در مشهد در فضای مجازی مطرح شد که فارس جزئیات آن را بررسی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۱    
علی مطهری در گفتگویی آیت الله جنتی را عنصر تصمیم گیرنده شورای نگهبان دانسته بود. احمد جنتی هم در واکنش به این گفته خود را تنها یکی از اعضای شورای نگهبان و یک دوازدهم آن خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
سازمان پدافند غیرعامل کشور در بیانیه ای در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات تاکید کرد این سازمان بر خلاف برخی دستگاه ها در صیانت از منافع ملی و رعایت قانون با کسی رو دربایستی نداشته و از برگزاری شوهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۵    
پانزدهمین دور گفت وگوهای سیاسی ایران و هند در جریان سفر اخیر معاون وزیر امور خارجه ایران به دهلی نو برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با سفیر هلند در تهران خواستار توقف فعالیت گروهک منافقین حاضر در این کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۷    
شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: شناور فرآورشی و ذخیره سازی کوروش مستقر در لایه نفتی پارس جنوبی که 23 تیرماه امسال دچار حادثه شده بود، در مدار است و تولید در این میدان ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تلاش می کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشورهای اسلامی مطرح شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۲    
روابط عمومی وزارت اطلاعات با رد برخی اظهارات منسب به وزیراطلاعات، به نگارندگان چنین مطالبی توصیه کرد اخلاق رسانه و تقوای شرعی را رعایت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: دو کودک 9 و 10 ساله در روستای رئیس آباد شهرستان سرباز غرق شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۱    
عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران که به هند سفر کرده است پس از دیدار با مقامات هندی در دهلی نو اعلام کرد: هند مصمم به حفظ برجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۱    
رئیس جمهوری کم مایه آمریکا درک نکرده است که اگر روزی ایران بخواهد با ایالات متحده مذاکره کند، با این آدم سر میز نمی نشیند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۰    
بخش زیادی از موضوع کودکان کار به گردش مالی عظیمی که پشت صحنه این ماجرا جریان دارد مربوط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۷    
اگر می خواهید بدانید چه تعداد سیم کارت به نام تان می توانید با استفاده از سامانه ای که رگولاتوری راه اندازی کرده به این کار اقدام کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۱    
فردوسی پور که در طول یک ماه اجرای برنامه 2018 بارها به لحاظ کلامی دست به هنجارشکنی زده و به ارزش های انقلاب و مردم علنا توهین کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۱    
معلمان می گویند نسبت به احکام جدید، عدم افزایش 20 درصدی حقوق و حدف بند سختی کار و حق عائله مندی بانوان مجرد معترضند و این موارد در شرایطی حذف شده اند که حقوق فرهنگیان به فیش حقوقی آنها اضافه شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۵    
در برخی از کشور ها قوانین و مقررات سخت گیرانه بیشتری درباره فعالیت وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد؛ به گونه ای که درنهایت ممکن است به سانسور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۳۶    
قاتل ناصر محمدخانی10 آذر 89 یعنی 8سال پس از این حادثه پای چوبه اعدام رفت و پرونده این قتل بسته شد، اما خانه شماره 28 گل نبی همیشه کانون توجهات هم محلی های آن منطقه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۱    
این روزها موسیقی خیابانی دیگر جزئی از مشاغل شهر تهران شده و تا چشم کار می کند رد پایی از آنها را در گوشه گوشه این شهر می توان پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۱۲    
دکتر محسن مفتاح چشم پزشکی است که اثبات ارادتش به مردم سرزمینش چندان دشوار نیست او همین چند وقت پیش به کرمانشاه رفت و روزانه بیش از 150نفر از زلزله زدگان را معاینه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۵۱    
سعی کنید کارت بانکی خود را همیشه در خانه بگذارید و از پول نقد بیشتر استفاده کنید تا حساب و کتاب پولی که برایتان باقی مانده جلوی چشمتان باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۴۵    
برای فروش خودرویتان ممکن است بارها با مشکلات و آشفتگی های ذهنی روبرو شده باشید و شاید ندانید که برای فروش خودرویتان باید از کجا شروع کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۳۰    
رطوبت پوست یکی از ارکان مراقبت از آن است، مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می شود به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده به صورت روزانه اهمیت زیادی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۵    
شستن ماشین در خانه این روزها چندان کار درستی نیست اما می توانید بدون استفاده از آب با برخی روش های عجیب اما کاربردی به تمیزکردن ماشین خود بپردازید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: فلزات سنگین موجود در نمک دریا در درازمدت منجر به سرطان می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۰    
زن جوان چینی که اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین یک مار کرده بود نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۱۵    
غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج پرداخت می شود
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۰۰    
فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری متهم فراری خبر داد که یک جوان 23 ساله چالوسی را در جشن تولد به قتل رسانده بود .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۰    
شرکت های واردکننده موظف شدند تا اطلاع ثانوی نسبت به قطع تمام برنامه های فروش مدت دار بیش از 30 روز انواع خودرو با عناوین مختلف شامل پیش فروش، فروش مشارکتی و مشارکت در تولید سریعا اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۵۲    
پالایشگاه چینی مستقل دانگ مینگ پتروکمیکال در بحبوحه تشدید تنش های تجاری میان پکن و واشنگتن، خرید نفت از آمریکا را متوقف کرد و به واردات نفت از ایران روی آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: معیشت 100 هزار خوزستانی به نیشکر وابسته است؛ تعداد افرادی که در شرکت توسعه نیشکر اشتغال دارند از تعداد کارکنان شرکت نفت بیشتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۳۱    
میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته به 74 دلار و پنج سنت رسید. این در حالی است که در هفته پیش از آن، میانگین قیمت 75 دلار و 13 سنت بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۲    
روز گذشته تعرفه ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار تعیین شد و قرار است ثبت نام از هفته جاری در فاز نخست در استان تهران آغاز شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۰    
سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه به رغم خروج آمریکا از برجام اما تمام امضاکنندگان نشان دادند از برجام حمایت می کنند، بر گسترش روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۶    
ساعاتی پیش یک جوان 20 ساله از پل عابرپیاده حوالی پل طبیعت سقوط کرد که سقوط وی در اتوبان مدرس باعث ترافیک در این بزرگراه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۱    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه همه شرکای ایران در برجام پس از خروج غیرقانونی آمریکا از برجام آماده همکاری با ما هستند، از ادامه مذاکرات برای تضمین روابط بانکی و ادامه فروش نفت ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۷    
سفیر اتریش گفت: اروپا آمادگی کامل برای همکاری بازرگانی، ترانزیت و ایجاد درآمد با ایران دارد و ما خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۱    
وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم 4 نفره ای که قصد تشکیل گروه برای پیوستن به داعش را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
خبرنگار معترض به کنفرانس مطبوعاتی ترامپ و پوتین در حالیکه برگه ای با عنوان معاهده منع سلاح هسته ای را نیز در دست داشت، از این مکان اخراج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۱    
موگرینی از تصویب و به روز رسانی قانون مسدود کننده برای حفظ برجام از سوی شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امکان ندارد کشوری بتواند ایران را حبس کند، گفت: مقاومت هوشمندانه در برابر تحریم ها را آغاز خواهیم کرد، البته توقف فروش نفت ایران، یک خیال واهی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۲    
حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی از گفت و گوی ایران با کشورهای اروپایی درباره یمن طی ماه های اخیر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لغو شدن سوپرجام کمی عجیب است و قهرمانی می تواند به راحتی نصیب پرسپولیس شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۶    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به موضوع مهم مقابله با فساد در کشور، دستور اخیر رئیس جمهوری به دستگاه های اجرایی در زمینه تخلفات مربوط به واردات خودرو و درخواست او از قوه قضاییه برای برخورد با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا که اتحادیه اروپا را دشمن واشنگتن خوانده بود، گفت: انگار همه با ترامپ دشمن هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۶    
به گزارش روابط عمومی ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری مشترک در خصوص توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات در حوزه خدمات بیمه و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۲    
وزیر نفت در نامه ای به وزیر نفت عربستان اعلام کرد: در نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، نه مجوزی برای افزایش تولید بیش از سهمیه تعیین شده در نشست یکصد و هفتاد و یکم صادر شد و نه مجوزی برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۲    
علی مطهری نسبت به نمایش لحظه در آغوش کشیدن اعضای تیم ملی کرواسی توسط رئیس جمهور این کشور از تلویزیون واکنش نشان داد و گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان گفت: 201 هزار و 330 نفر از مجموع 440 هزار و 509 متقاضی وام 15 میلیونی ازدواج، یعنی 45 درصد متقاضیان، تا پایان خردادماه امسال موفق به دریافت این تسهیلات شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۰    
دختر 17 ساله به طرز مشکوکی از طبقه چهارم ساختمانی سقوط کرد و پرونده ای پیش روی بازپرس جنایی تهران گشوده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان از شکایت ایران از آمریکا به دیوان بین المللی دادگستری به خاطر اعمال غیرقانونی دوباره تحریم های یکجانبه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
انگلیس از ساخت جدیدترین جنگنده نسل ششم خود که قرار است جایگزین هواپیمای تایفون شود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی سپاه با بیان اینکه گشت های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تغییر نکرده است، گفت: اگر رویارویی با آمریکایی ها کمتر شده به این علت است که آنها حساب کار دستشان آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۷    
دبیرکل اسبق ناتو و مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد: اعتراف می کنم از کودتا اطلاع داشتیم، اما به ترکیه کمک نکردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۷    
الف.م متهم ردیف اول پرونده ثامن الحجج بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۱    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید نه آمریکایی ها، نه روس ها و نه هیچ قدرت دیگری در جایگاهی نیست که بتواند درباره خروج مستشاران ایرانی از سوریه حرف بزند یا تصمیم بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه ایران خبر داده که تهران از آمریکا به دلیل اعمال تحریم های یکجانبه و غیرقانونی، دیوان دادگستری بین المللی شکایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۱    
مدافع استقلال بالاخره مجوز ترک ایران را گرفته اما حالا خبر می رسد که شاید قراردادش را تمدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۵    
دیدار مهم روسای جمهور آمریکا و روسیه در پایتخت فنلاند سرانجام با تاخیر حوالی 15:40 به وقت تهران آغاز شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۰    
یک روزنامه نگار فنلاندی در یادداشتی اعلام کرد: روسای جمهوری آمریکا و روسیه که قرار است دیدار دوجانبه ای با یکدیگر داشته باشند، از تضعیف اروپا سود می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷    
باشگاه پرسپولیس پس از جلسه ای که امروز دوشنبه با دروازه بان ملی پوش خود در محل باشگاه داشت، اعلام کرد وی از تمرین بعد از ظهر امروز سرخپوشان را همراهی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت شیوع طاعون انسانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه را تکذیب کرد و گفت: نگرانی از بابت طاعون انسانی وجود ندارد و این بیماری ریشه کن شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۱    
سوال بزرگی پیش روی رهبران اروپایی قرار دارد، ترامپ تا چه حد اجازه خواهد یافت به رفتار خود ادامه دهد تا این که رهبران کشورهای دموکراتیک غربی خط قرمزی برای او ترسیم کنند؟ چه میزان زمان لازم است تا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۱    
روحانی به دنبال بهانه ای برای اخراج وزرای کم کار است و امکان دارد این مسئله در سالگرد تشکیل دولت (12 مرداد) اتفاق بیفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۲    
محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: وقتی روس ها هوای ورزشگاه را پس دیدند چتر را روی سر خود گرفتند و به میهمان نگاه هم نکردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نشست رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۷    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز جدول جدیدی را در پنج بازه زمانی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل امور مراتع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری واگذاری هرگونه عرصه مرتعی به قطری ها در استان فارس را تکذیب کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 238 تن از اراذل و اوباش و مزاحمین شهروندان در پایتخت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۶    
رسانه های فنلاند اعلام کردند، خودروی لیموزین کارتژ پوتین وارد این کشور شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۶    
دیدار مهم روسای جمهور آمریکا و روسیه در پایتخت فنلاند آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۷    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، 11 محور مهم را برای علاج بیماری اقتصاد کشور تجویز کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه وزارت خارجه باید از ظرفیت کشورهای آسیایی برای معاملات اقتصادی استفاده کند، گفت: آسیا به لحاظ تاریخی، موقعیت بسیار اصیل و کم نظیر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید که ایران به واسطه پوتین پیامی برای ترامپ ندارد و چنین بحثی با دولت روسیه نداشته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس تهران گفت: با افرادی که شب ها با دوردور و سروصدا برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند برخورد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۱    
یک وبگاه صهیونیستی نوشت که حملات دو روز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان های متروکه مقاومت در نوار غزه بی فایده بود اما بادبادک های آتش زا باعث نمی شود که از تهدید اصلی یعنی ایران غافل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۵    
در ادامه تکاپوی دستگاه دیپلماسی ایران برای تشریح موضع کشورمان درباره برجام و ضرورت حفظ آن، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی امروز به بیروت سفر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۲    
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از تدوین طرح 2 فوریتی مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۰    
یک رسانه مصری از توافق سران فدراسیون این کشور با سرمربی ایران در جام جهانی روسیه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۱    
دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران گفت: آقای روحانی نسبت به دولت و کابینه خود نا امید است. سخنانی هم که در آن گفته بودند "وزاری من سکوت کرده اند"، همین موضوع را نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۲    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره جلسه اقشاری جمنا که قرار است در آینده ای نزدیک برگزار شود، گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۷    
اقدام یکی از مسئولان برگزار کننده جام جهانی روسیه در مراسم اهدای مدال جنجال بزرگی به راه انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
دروازه بان اول پرسپولیس همانند روز گذشته در تمرین حاضر نشد تا باز هم باعث عصبانیت برانکو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ظرف چند هفته آینده، نشستی با حضور تعدادی از اعضای 22 کمیته تخصصی اقشار در تهران برگزار می شود و تحلیلی از اوضاع اقتصادی کشور و تصمیمات و اقدامات جبهه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
مدیران استقلال برای رهایی از فشار انتقادها به دنبال جذب 4 بازیکن خارجی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود، حاشیه ای از دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب نقل کرد:
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
پس از اظهارات روز گذشته غلامحسین اژه ای و رونمایی از باند مظلومین یک منبع آگاه از جزئیات دستگیری این فرد به همراه پسرش در بحران ارزی سال 90 و 91 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیک شهر در صفحه شخصی خود در توییتر درباره قطعی برق در سیستان و بلوچستان و مشکلاتی که برای این شهر رخ می دهد، نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۱    
ترامپ چند ساعت مانده به نشست با پوتین طی توییتی نوشت: به لطف حماقت های آمریکا طی سال های طولانی، روابط ما با روسیه هرگز اینقدر بد نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵    
بدهکار معروف بانکی که سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری روز گذشته خود (24 تیر) به وی اشاره کرده، با پرونده جدیدی مواجه شده که شاید برای چندین سال او را پشت میله های زندان نگه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما 4 میلیون کارمند حقوق بگیر در وزارتخانه های مختلف داریم که نهایت کار مفید آنها 15 دقیقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵    
در حالی که واشنگتن همچنان سیگنال های ضد و نقیضی در مورد امکان معافیت مشتریان نفتی ایران از تحریم ها ارسال می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با ایراد اتهاماتی دوباره علیه ایران، از باقی ماندن نظامیان ایالات متحده در خاک سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۶    
ستاره ایرانی تیم فوتبال اوسترشوندس سوئد پیشنهاد جدیدی دریافت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بدون شک دولت نباید تحت هیچ شرایطی در حوزه ساخت و ساز وارد شود، به عقیده من اگر قرار باشد عملکرد دولت با ساخت خانه اندازه گیری شود، دولت نباید حتی یک واحد خانه بسازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر مسئولان می توانند امکانات و تسهیلات را فراهم کنند و مشکلی وجود نداشته باشد، به نظرم حضور بانوان در ورزشگاه ها اشکالی نباید داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در جریان جشن قهرمانی تیم ملی فرانسه دو هوادار این تیم جان خود را از دست دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور تقدیم هیئت رئیسه شده است، گفت: طرح سوال از روحانی توسط رئیس کمیسیون اقتصادی و با محورهای اقتصادی به هیات رئیسه مجلس آمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۵    
سوپرلیگ ترکیه احتمالا فصل جدید را با حضور ستارگان فوتبال ایران آغاز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۶    
قرارداد رسمی باشگاه استقلال با علی کریمی واکنش دوباره کادر پزشکی این تیم را به دنبال داشت.
  • ۱