جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۹:۰۸Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۱    
اگر می خواهید درباره علائم و نشانه های پایان یک رابطه عاطفی، اینکه چه رابطه هایی را باید تمام کرد، زمان پایان دادن به یک رابطه عاطفی چه زمانی است را بدانید با ما همراه باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۶    
به تازگی نیز مسئولان از بررسی طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون های تخصصی دولت خبر می دهند، اما آیا کار بررسی این طرح قبل از بودجه 98 در دولت به پایان رسیده و به مجلس می رود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۴۲    
مقامات ارشد دولت روحانی و فعالین اصلاح طلب و رسانه های طیف اصلاحات در سال های گذشته در اظهارات متعدد معشیت مردم را به برجام گره زدند،ولی در حال حاضر مخالف این موضوع هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۳۰    
در جریان زلزله کرمانشاه در حالی که مردم در تب و تاب کمک به هموطنان مصیبت دیده خود بودند برخی مسئولین دولتی از جمله جهانگیری به مسکن مهر تاخته و با خلاف گویی مصیبت را بر آسیب دیدگان سنگین تر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۲۱    
شایعه شده که فدراسیون فوتبال می خواهد پاداش در نظر گرفته شده برای پرسپولیس از سوی AFC را به تیم ملی بدهد و بعدا خرد خرد به پرسپولیس پس بدهد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۱۲    
با وساطت مصر آتش بس میان نیروهای مقاومت و اسرائیل برقرار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۰۰    
تصویر دختربچه 5ساله به نام بثینا پس از حمله هوایی عربستان در یمن به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۰۰    
در حالی طبق اعلام جدید شرکت گاز قیمت این سوخت در قبض جدید مشترکان افزایش پیدا کرده که هیچ اطلاع رسانی در این خصوص انجام نشده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۲    
رییس جمهور گفت: چه ایرادی دارد که بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰    
مگان مارکل همسر شاهزاده هری در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در لندن، بسیار متفاوت تر از همیشه در مراسم شرکت کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
کارشناسان معتقدند، در چند هفته اخیر مدیریت صحیح اقتصادی، قضایی و امنیتی، موجب ثبات و سیر نزولی بازار ارز و سکه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۲    
مواقعی پیش آمده که صدای قار و قور شکممان بلند شود و در اغلب موارد از کنار آن ساده می گذریم و به پای گرسنگی میگذاریم. ولی لازم است بدانید که باید قارو قور شکم را جدی بگیرید!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۶    
صبح امروز جلسه دادگاه قتل یک زن و دخترش در شعبه 2 مجتمع کیفری 1 تهران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۷    
سرهنگ بیت اله محمدپور؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عصر سه شنبه درپی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر ظاهر شدن یک زن نیمه عریان در بلوار خلیج فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۱    
روزنامه کیهان با به صف کردن چندنماینده مجلس که برخی از آنها اظهارات کذب شان مکررا تکذیب شده،علیه اظهارات وزیر خارجه موضعگیری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۲    
یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به مباحث مطروحه در این جلسه گفت که با مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و دیگر اقدامات در حال انجام، بازار ارز و سکه تا رسیدن به تعادل، کاهشی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۲    
خواسته های که کونته از پرس داشت باعث شد تو ادامه مذاکرات دو طرفه با بن بست مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۱۷    
تازه ترین نظرسنجی ها حاکی است که رای دهندگان دموکرات خواهان نامزدی جو بایدن و برنی سندرز در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۰۲    
رئیس شورای اسلامی مشهد افزود: پنج گزینه شهرداری این شهر در نشست سه شنبه شب اعضای شورا انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۶:۳۲    
باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای رسما اعلام کرد که سانیتاگو سولاری تا سال 2021 رسما هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۶:۰۲    
زنی خانه دار طی مشاجره بر سر جهیزیه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۴:۴۱    
یکی از مهمترین نکاتی که باید در انتخاب گوشت و مرغ رعایت کرد، تشخیص سالم بودن این محصولات پروتئینی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۴:۰۲    
نیاسین ویتامین B ای است که می تواند سطح کلسترول خوب را افزایش دهد اما عوارض جانبی ممکن است برای بیشتر افراد، بر مزایای آن پیشی بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۱:۴۲    
سفیر ایران در انگلستان روز سه شنبه در مصاحبه ای با سی ان ان گفته که دولت آمریکا در یجاد اجماع بر سر تحریم های ایران شکست خورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۱:۱۷    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا می گوید واشنگتن هم مثل پاریس، به نوار ضبط شده از لحظات قتل خاشقچی دست پیدا نکرده ولی مأمورانی که آن نوار را گوش داده اند، ارتباطی بین صداها و بن سلمان پیدا نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۴۱    
نخست وزیر جدید عراق روز سه شنبه در یک نشست خبری هفتگی درباره پایان قریب الوقوع فرآیند تشکیل کابینه و رایزنی اربیل و بغداد در مورد نفت و مسایل امنیتی سخنرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۰    
بارسا در لالیگا و منچستر در لیگ جزیره بیشترین دستمزد را به بازیکنان خود می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۱۱    
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی جزئیات مرحله اول طرح حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 5 میلیارد ریال ارز قاچاق در شهرستان بانه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۰    
علی کاردر، حق امضای ناشی از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به محسن پاک نژاد، معاون امور تولید این شرکت تفویض کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۱    
نشست شورای عالی کار در حالی عصر امروز با دستور کار بررسی آثار مسائل اقتصادی بر بازار کار و قدرت معیشت کارگران برگزار شد، که تصمیم گیری در خصوص راهکارهای عملیاتی به جلسات بعدی موکول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۲    
یک منبع مسئول مصری از توافق بین مقاومت و اسرائیل بر سر آتش بس فوری در غزه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
خانواده زن بارداری که در جنایتی هولناک از سوی یک مرد به قتل رسیده بود با حضور در دادگاه کیفری خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۷    
حسین کروبی گفت: باید بدانیم که نامه نگاری های اخیر درپی شفافیت برخی مسائل بوده است و ما نباید هاله مقدس روی افراد ترسیم کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۱    
کشتی آرای کاهش قیمت دلار و طلای جهانی را از عوامل اصلی ریزش قیمت ها در بازار طلا و سکه برشمرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران درخصوص خبر تجاوز به کودکی در ولنجک، توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۲    
وزیر خارجه ترکیه اتهامات فرانسه به رئیس جمهور این کشور را گستاخی توصیف کرده و احتمال داد که پاریس و ریاض برای مسکوت کردن پرونده قتل خاشقچی، تبانی کرده باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۶    
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس از توافقات خوب با حقوقدانان شورای نگهبان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به دشمنانی که به دنبال تخریب روابط ایران و اروپا در مقطع فعلی هستند، به طرف های اروپایی هشدار داد که هوشیار باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۶    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکوائیه 10 بندی علیه وزیر سابق راه و شهرسازی تهیه و تدوین کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۷    
با داشتن کبد سالم شما نشانه های ظاهری مشخصی خواهید داشت . برای بهبود عملکرد کبد بهترین روش در قدم اول شناخت وظیفه و فاکتورهای لازم برای حفظ سلامت این عضو مهم بدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۱    
معرفی گوشی ارزان قیمت در بازار ایران، بدون شک یک بررسی بسیار سخت خواهد بود. این روزها در بازار موبایل کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۶    
سرپرست معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۱    
هوآوی لیست بروزرسانی های گوشی های خود را که در ماه گذشته عرضه و به تدریج در گوشی های هوآوی کاربران کشور ما روزآمد می شود را منتشر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
معاون سازمان توسعه صادرات ایران گفت: صادرات در چند ماه ابتدای سال با توجه به شرایط پیش آمده روند رو به رشدی داشته و در مهرماه نیز نرخ رشد 13 درصدی را تجربه کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه بمباران ساختمان تلویزیون الاقصی در مرکز غزه را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
به طور کلی، فروش از هتل ها 87.4٪ از درآمد صنعت و 82.0٪ از اشتغال صنعتی را تشکیل می دهد، اگر چه فقط 44.0٪ از موسسات صنعتی را تشکیل می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
تعداد زیادی از بزرگ ترین برندهای ایران از یکتانت برای تبلیغات دیجیتال خود بهره می برند. برندهایی مثل دیجی کالا، اسنپ، علی بابا، اسنپ فود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد: با صدای بلند به بخش خصوصی اروپا اعلام می کنیم؛ اگر کسانی هستند که از تصمیمات ما در زمینه عدم ارتباط مالی با ایران سرپیچی می کنند، منتظر واکنش آمریکا باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۷    
دبیرکل اتحادیه بنکداران گفت:در چند هفته گذشته و در بازار مواد غذایی رکود حاکم شده و پس از افزایش قیمت ها در چند ماه گذشته، شاهد کاهش میزان خرید مواد غذایی از سوی مردم بودیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۱    
روزنامه آرمان نوشت: اینکه مجلسی که در آن فراکسیون امید توان تاثیرگذاری بایسته را ندارد، اینکه در کمال تعجب چهره هایی که در عملکرد آنها چون و چرای بسیار وجود دارد از مجلس به آسانی رای می گیرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۲    
هیئت کوه نوردی خراسان رضوی در بخشنامه ای به باشگاه های استان اعلام کرد که اجازه همسر زنان متاهل و اجازه ولی زنان مجرد و زیر 20 سال برای شرکت در برنامه های طبیعت گردی و کوه نوردی الزامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۶    
رئیس جمهور گفت: بدون تردید اگر امید به آینده نباشد، ناهنجاری ها و جرایم اجتماعی افزایش می یابد، لذا همه بویژه رسانه های اجتماعی باید امید به آینده را در بین مردم تقویت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۶    
وزیر دفاع با بیان اینکه عرصه فضا دیگر در انحصار دشمنان نیست، گفت: نظام جمهوری اسلامی به چنان اقتداری دست یافته است که اگر متجاوزی در عرصه فضا اقدامی علیه ایران اسلامی از خود نشان دهد با چنان پاسخی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۰    
جمعی از کارشناسان مالی با انتشار نامه ای سرگشاده به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به انتقاد از اظهارات وی درباره پولشویی گسترده در ایران پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۵    
اگر 16 رای عباس آخوندی در دور قبل را مبنا بگیریم، شاید بتوان کاهش 5 رای آخوندی در این دوره را با تماسی که از دولت با شورای شهر گرفته شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۶    
مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده با بیان اینکه باید قبول کنیم که آقای قالیباف در بازسازی خانه های فرسوده موفق عمل کرد و توانست خانه های محلات فرسوده را بازسازی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۷    
این روزها تصاویری از قبوض گاز در رسانه های مختلف منتشر شده که نشان می دهد شرکت ملی گاز ایران رقمی حدود 15 درصد به بدهی گذشته قبوض گاز افزوده و در قبوض جدید آنها گنجانده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۵    
رسانه های عربی از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شرق غزه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده زمانی که 5 گزینه شهرداری تهران مشخص شدند نامه ای را به وزارت اطلاعات برای استعلام گزینه ها فرستادم که تا الان پاسخ نامه داده نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۰    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا 2.4 دلار افزایش یافت و هر اونس به قیمت 1202 دلار معامله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در جریان بررسی نامگذاری معابر شهر تهران خطاب به مسجد جامعی انتقاد کرد که اظهارات وی با واکنش برخی از اعضا مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۶    
محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نخستین دستور خود برای حذف مدیران چند شغله در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه فایل صوتی قتل خاشقجی حتی سعودی ها را نیز شوکه کرد، گفت: کسی که دستور این جنایت را صادر کرده بود باید هرچه سریعتر مشخص شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰    
پیروز حناچی در انتخابات امروز شورای شهر، تنها با اختلاف یک رای نسبت به آخوندی توانست شهردار جدید تهران انتخاب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر سیاسی نبودن نظرات شورای نگهبان گفت: ما قوانینی داریم که بعضی ها به ما ایراد می گیرند و مجلس ملزم به اصلاح آنها می شود و نهایتا به تایید می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری در اهواز گفت: اقدامات و کار های زیر بنایی که در جهت توسعه کشور صورت گرفته بی سابقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 130 نفر از دلالان ارزی در 4 مرحله عملیات طی چند روز اخیر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ظریف در گرا دادن به دشمن ید طولایی دارد، گفت: کسی که وزیر امور خارجه کشور است حداقل در ادبیات و بیان مطالبی که در عرصه بین المللی مطرح می کند طوری باید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۶    
گلوی نسیم ، دختر هفت ساله در میبد با دندان های یک حیوان ولگرد درنده پاره پاره شد و این اتفاق پایان بخش دوران کودکی این دختر هفت ساله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۶    
بیش از 100 نفر از متقاضیان مسکن مهر فازهای 8، 11 و 5 مسکن مهر پردیس مقابل ساختمان مرکزی وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند و از وزیر جدید خواستند که سرعت لازم را برای تکمیل این واحدهای مسکونی به کار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدامات جزیره ای و پراکنده رسانه های داخلی در جنگ اقتصادی بی حاصل است رییس جمهور برای غلبه بر این کارزار ستاد مشترک رسانه ای تشکیل دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سخنان ظریف موضع گیری مغرضانه است چرا که این ها نمی توانند در مقابل استدلال های منطقی و شفاف برای عدم پذیرش CFTو عدم الحاق به آن دلیلی داشته باشند لذا به اینگونه موارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه مراسم یادبود صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول تلاش کرد در دشمنی با کشورمان نشست هایی را تحت عنوان اتحاد جهان برای خروج ایران از خاک سوریه برگزار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز برخی اعضا اعلام کردند که رای گیری در جمع خصوصی خودمان برای انتخاب شهردار داشته باشیم که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۰    
در حال حاضر کارت سوخت از چرخه انرژی کشور حذف شده است و فرد نیازی به داشتن آن ندارد، به همین خاطر به راحتی معامله انجام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۷    
لیست 14 استاندار بازنشسته ای که باید از سمت خود کناره گیری کنند مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که با مقامات اماراتی درباره ایران رایزنی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل حال روسای فدراسیون های ورزشی نیز می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس جزئیات طرح جدید برخی از نمایندگان درباره سهمیه بندی بنزین را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۷    
عباس آخوندی در یادداشت کوتاهی در واکنش به انتخاب اعضای شورای شهرتهران نوشت: این پایان یک انتخاب و آغاز یک راه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۵    
معاون قوانین مجلس شورای اسلامی نظر نهایی خود را در باره اینکه آیا فدراسیون فوتبال شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود یا خیر، فردا (چهارشنبه) اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۵    
نیویورک تایمز به نقل از 3 منبع مطلع از فایل صوتی خاشقچی گزارش داد که در این فایل صوتی یکی از عوامل تیم ترور لحظاتی بعد از قتل به صورت تلفنی به فردی در ریاض می گوید که به رئیست بگو ماموریت انجام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۲    
اداره عملیات ارتش پیش از آغاز جنگ تحمیلی در روز دهم آذرماه سال 58 به نیروی هوایی پیامی ابلاغ می کند که در صورت حمله رژیم بعث عراق عملیات انتقام علیه این کشور در کمترین زمان و گسترده ترین حد به اجرا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۶    
با پایان یافتن تقریبی شمارش آرای انتخابات میان دوره ای آمریکا در ایالت آریزونا در بامداد سه شنبه، راهیابی کریستن سینما نامزد حزب دمکرات به سنای آمریکا محرز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۰    
تحریم های آمریکا منعکس کننده امور متعددی است: 1-عمق تاثیر اسرائیلی بر تصمیمات آمریکا، که ایران را عامل اساسی تشنج روحی و روانی خود می داند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۱    
4 مأمور قلابی که یک مهندس میانسال را اشتباهی ربوده بودند بعد از دو ساعت شکنجه او را رها کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۱    
دختر نوجوان در یک قدمی تلخ ترین اتفاق زندگی اش قرار داشت که پدرش سر رسید و او را از اسارتگاه جوان شیطان صفت نجات داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۲    
دست و پای سرد علت های مختلفی از جمله گردش خون ضعیف، کم خونی، کمبود ویتامین و.... دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۲    
در جلسه صبح امروز (سه شنبه) شورای اسلامی پیروز حناچی با 11 رای به عنوان سومین شهردار تهران از سوی اعضای شورای شهر دوره پنجم انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۰    
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید از آقای زاکانی سوال کرد که بر اساس کدام دانش، تخصص و تجربه اظهارنظر می کند؟ آیا ایشان امام را می شناسد؟ منظور ایشان از مکتب امام چیست و اینکه منظور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۰    
سین برنامه های رویداد 3 روزه نمایشگاه تراکنش ایران ارائه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۱    
یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: نباید حس ناسیونالیستی را از ایمان مردم جدا کنیم و مورد طرد قرار دهیم. وطن دوستی و علاقه به آب و خاک جزئی از سرشت انسان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۵    
سعید جلیلی این روزها از سایه درآمده و مدام سخنرانی یا توییت می کند. انتقاداتی هدفمند که مقدمه ورود او به رقابت های انتخابتی 1400 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۶    
تارنمای روزنامه نیویورک تایمز بامداد پنجشنبه در گزارشی، از وجود یک فایل صوتی متعلق به ماهر عبدالعزیز مطرب از مظنونان پرونده قتل جمال خاشقچی خبر داد که پل دیگری میان این پرونده و محمد بن سلمان ولیعهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، نوجوانان چاق در معرض خطر سرطان روده هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۷    
در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فوتبال سایپا روز چهارشنبه میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۷    
شاهد خواهیم بود که ایران، تجهیزات مسیریابی نفتکش های خود را خاموش کرده و از مسیرهای پیچ در پیچ دریایی برای پنهان کردن هویت ایرانی نفتکش ها استفاده کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۷    
اعتماد نوشت:حسن عباسی تئوریسین جریان اصولگرایی که اظهارنظرهای او بارها سوژه کاربران فضای مجازی شده است، به واسطه انتشار کلیپی از او باردیگر در کانون توجهات قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۷    
عفونت گوش می تواند شنوایی را مختل کرده و موجب بروز علایمی از قبیل خارش، زخم و خونریزی شود.
  • ۱