سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۵Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۰    
اگر شما هم در یک رابطه عاطفی به سر می برید، اما مطمئن نیستید که مرد زندگی تان همسر ایده آلی هم برایتان خواهد بود یا خیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۰    
استاندار گلستان گفت: پشت یکی از تقاطع ها در لحظه ای کوتاه یک تریلی با سرعت بسیار زیاد به خودروی لندکروز رئیس سازمان تأمین اجتماعی برخورد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۲۲    
چین زمانی سرزمینی پر رمز و راز بود اما امروزه فرهنگ ،غذا ، پوشش و ایدئولوژی هایش در سراسر جهان شناخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۰۱    
خواندن قرآن و دادن صدقه برای اموات در بسیاری از روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) تاکید شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۴۶    
سفیر ایران در لندن با اشاره به گزارشی در روزنامه گاردین گفت: جان بولتون برای شرکت در چند جلسه منافقین تاکنون بیش از 180 هزار دلار پول از آن ها دریافت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۳:۴۵    
رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت، نسبت به عوارض آسیب زای مصرف برخی موادغذایی بر سلامت زنان هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۱:۰۰    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بابیان اینکه در شرایطی قرار داریم که احساس مسئولیت نسبت به دین و اسلام ضعیف است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تهران گفت: آمار جهانی می گوید که 33 درصد زنان جهان خشونت می بینند، در حالیکه آمار کارشناسان می گویند که 66 درصد زنان ایرانی با خشونت مواجه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پلیس راهور تهران بزرگ موارد نقص معاینه فنی وسایل نقلیه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۷    
این روزها زمزمه های افزایش قیمت خودرو شدت گرفته و به نظر می رسد پشت این فشارها برای گرانی خودرو یک گروه بیش از بقیه فعال شده اند، به نام قطعه سازان .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
در این مطلب برای شما از عوامل فیزیکی مرتبط با افسردگی صحبت کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی آش محلی را در پاکسازی سموم از معده، کبد و جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان موثر دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۵    
سازمان عفو بین الملل تحقیقات دادستانی کل سعودی در مورد قتل خاشقچی را بی اعتبار خواند و خواستار تحقیقات کامل و جامع بین المللی در این قضیه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۰    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه به بانک ها و شرکت های اروپایی درباره هر گونه مبادله با ایران، در شرایط بازاعمال تحریم ها علیه تهران هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۴۵    
رئیس مرکز اورژانس کاشان از 27مصدوم به علت انحراف اتوبوس تهران-اصفهان به لاین مخالف خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۳۰    
در اولین روز از هفته کتاب و در ادامه مبارزه با قاچاق کتاب یک انبار دیگر کتاب قاچاق با حجم شش نیسان کتاب کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۲۷    
فردی که دست به آزار و اذیت چند پسر بچه زده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۰۰    
برخی از کشورهای اروپایی معتقدند ایجاد ارتش واحد اروپایی مانند دیوار امنیتی محکمی برای آن ها عمل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۶:۳۰    
ریاحی فر گفت : سازمان تامین اجتماعی ماهانه قرار است 105 میلیارد تومان تأمین اجتماعی بابت بیمه تکمیلی بازنشستگان به ما پرداخت کنداما سه ماه است که پرداخت نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۶:۰۰    
میانگین سنی کابینه حسن روحانی عدد بالایی را نشان می دهد و از این رو بسیاری از منتقدان در این زمینه انتقاد کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۴:۳۰    
نظرسنجی ها نشان می دهد، ترامپ می تواند به طور قوی انتخابات 2020 را به میشل اوباما، اپرا وینفری و بایدن واگذار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۲:۳۰    
سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی روز پنجشنبه در پایان هفتمین نشست مشترک خود در بروکسل پایتخت بلژیک ، بر اهمیت برجام و لزوم بهره مندی ایران از منافع آن تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۲:۰۰    
سازمان عفو بین الملل پنجشنبه شب در واکنش به اظهارات دادستانی عربستان و انتشار جزئیات بیشتری از چگونگی کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول ترکیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۱:۳۱    
رییس دادگستری کل استان گلستان گفت که هنوز علت اصلی و مقصر سانحه رانندگی منجر به فوت رییس سازمان تامین اجتماعی مشخص نشده است و راننده تریلری که با خودرو مرحوم نوربخش برخورد کرد در بازداشت به سر می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۱:۰۱    
آمریکا روز پنجشنبه در تلاش برای تبرئه ولیعهد عربستان سعودی از اتهام قتل جمال خاشقچی 17 تبعه این کشور را در فهرست تحریم های خود قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۴۶    
چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با نمایش فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی و فیلم کوتاه کودک خاموش برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه سال 2018 از فردا جمعه فعالیت خود را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۲۰    
قطعنامه پیشنهادی رند پال سناتور آمریکایی برای قطع فروش سلاح به بحرین با رای مخالف 77 قانونگذار این مجلس در ازای 21 رای موافق، راه به جایی نبرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۲۰    
پلیس تهران خبر آزار و اذیت کودکان توسط نگهبان یک پارک در محدوده میدان شوش را شایعه پراکنی دانست و اعلام کرد: اساس این خبر غیرواقعی و کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۶    
دفتر دادستان کل ترکیه به اظهارات وزیر خارجه سعودی مبنی بر اینکه باید پرونده خاشقچی در داخل عربستان بررسی و رسیدگی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۷    
برایان هوک رئیس گروه موسوم به اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه شرکت ها و بانک های اروپایی را در زمینه همکاری با سازو کار مالی اتحادیه اروپا تهدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۷    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه گزارش داد که مقام های عربستان سعودی از تصمیم آمریکا در معاف کردن هشت کشور از تحریم ها علیه ایران خشمگین شده و در حال بررسی طرحی برای کاهش صادرات نفت خود با هدف کنترل قیمت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۷    
جانشین فرمانده سپاه در واکنش به سخنان توهین آمیز وزیر آمریکایی گفت: دورریز غذای ایرانی ها 40 میلیون گرسنه را سیر می کند که اگر دولت آمریکا نمی تواند شرایط گرسنگان را مدیریت کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که تیمی از کارشناسان پلیس بررسی علت تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۱    
علی ربیعی وزیر سابق کار در توییتر خود نوشت:دو همراه پنج ساله ام، برادرانم دکتر سیدتقی نوربخش و رحمان تاج الدین (معاون مجلس) در راه خدمت به کارگران و بازنشستگان در تصادفی سهمگین در رحلتی شهادت گونه به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن در اولین تمرینش با این تیم در خصوص شرایط ذوب آهن نکاتی را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۷    
یک پژوهشگر و استاد دانشگاه گفت: قانون اساسی آمریکایی ها همان قانون اساسی است که 240 سال قبل توسط توماس جفرسون نوشته شد و توسط 37 نفر از 11 ایالت های مختلف آمریکا و نه تمام 50 ایالت امضا شد و تا امروز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
وزیر خارجه ترکیه گفت: از نظر ما این اظهارات مثبت بود اما کافی نبود. طرف سعودی باید جزییات تحقیقات خود را با دفتر دادستانی ترکیه به اشتراک بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۲    
منابع آگاه به رویترز گفته اند وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی، 17 سعودی را تحریم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که با کمک نیروهای مجری قانون (LEA) و نیروهای نظامی، پنج مرزبان ایرانی آزاد شدند. مرزبان میرجاوه سلامت هستند و به ایران تحویل داده شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۶    
بعد از سقوط ازاد نرخ دلار از حدود 19 هزار تومان به بازه 12 هزار تومان توام با نوسان های مقطعی، بانک مرکزی به صورت مستمر و هوشمندانه اقدام به مداخلات نقطه ای در بازار نقدی تهران می کرد و این امر بخش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
لندن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ برای توسعه هوش مصنوعی است. در واقع لندن با کنار گذاشتن رقبا روندی خیره کننده را ثبت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
احمد عزیزی، قائم مقام اسبق وزارت خارجه به حملات اخیر به محمدجواد ظریف به خاطر اظهاراتش درباره پولشویی و دفاع او از FATF واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۶    
مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: از نظر ما اظهارات عربستان مثبت بود، اما کافی نبود. طرف سعودی باید جزییات تحقیقات خود را با دفتر دادستانی ترکیه به اشتراک بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
شماری از رسانه های گروهی آمریکا از جمله شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به نبرد قضائی شبکه تلویزیونی سی ان ان علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیوستند و بدین ترتیب دامنه حمله قضائی سی ان ان علیه ترامپ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۷    
وزیر دارایی فرانسه می گوید اتحادیه اروپا باید با ترامپ مقابله کند و چه روشی بهتر از این که مالیات اتحادیه اروپا را برای غولهای فناوری مانند فیسبوک و اپل رسمی تر پیگیری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۶    
▫️خودرو حامل سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۱    
عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه گفت که تهران به تعهداتش در چارچوب برجام عمل کرده و از اتحادیه اروپا انتظار داریم در کنار عمل به تعهدات سیاسی، به تعهدات اقتصادی خود براساس برجام عمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
نتانیاهو در دیدار با برایان هوک رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا، ضمن تشکر از ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
آمار های نهایی در مورد میزان واردات نفت کره جنوبی در ماه اکتبر در اواخر این ماه توسط شرکت ملی نفت کره جنوبی منتشر می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۲    
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد "رای دهندگان غیر قانونی بالقوه" مسوول شکست نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات ششم نوامبر هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یاوه گویی های رژیم آل سعود علیه کشورمان گفت: پاسخ های انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم عمدتاً غیررسانه ای و غیرعلنی و به صورت چراغ خاموش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۶    
گزارش ها حاکی از آن است که حتی خلبانان فعال در ایرلاین های آمریکایی نیز از سیستم جدیدی که در دماغه هواپیمای 737 ماکس بوئینگ بکار رفته، مطلع نبوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۶    
نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید پیش از رسیدن به مجلس شورای اسلامی زندگی سختی را گذرانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۰    
تمامی بانوان کاراته کای استان فارس که اتوبوس حامل آنها واژگون شد، آسیب جدی ندیده اند و تنها دو نفر برای تکمیل درمان به شیراز منتقل شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور روسیه گفت که با معاون رئیس جمهور آمریکا درباره ایران رایزنی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۷    
قیمت دلار در صرافی ها امروز به کانال 11 هزار تومان سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۷    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود 60 هزار تومان است در نتیجه تهرانی ها برای اخذ وام مسکن 100 میلیون تومانی به علاوه وام جعاله باید حدود 14.5 میلیون تومان هزینه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۷    
شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان احکام قاتل ملیکا را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۷    
اوپک چند ماه پس از افزایش تولید، به دلیل نگرانی از عرضه کم سابقه از سوی عربستان سعودی، روسیه و آمریکا، درباره کاهش تولید صحبت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۱    
ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، به تهدید فیفا و afc درخصوص احتمال تعلیق فوتبال ایران با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۱    
صبح پنجشنبه، 15 نوامبر، دومینیک راب، وزیر برگزیت بریتانیا در اعتراض به توافق ترزا می، نخست وزیر با اتحادیه اروپا از سمت خود کناره گیری کرده و گفت "وجدانا" نمی تواند از توافق نامه خانم می با اتحادیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با مردم آمریکا و خانواده های مصیبت زده آتش سوزی ایالت کالیفرنیا ابراز همدردی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۰    
بررسی وضعیت بازار نشان می دهد که با کاهش تقاضا و التهابات، قیمت سکه و طلا روند کاهشی در پیش گرفته و 16 درصد ارزان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با هدف رایزنی با مقامات ایتالیایی درخصوص روابط دوجانبه، وارد رم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، امیرحاتمی وزیر دفاع، ظریف وزیر امور خارجه، اردکانیان وزیر نیرو، دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۳    
سفیر عربستان سعودی در پاکستان که روز گذشته دیداری با عمران خان نخست وزیر این کشور انجام داد، اعلام کرد طی دو سه روز آینده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۳    
همزمان با کشف حقایق بیشتری از صدور دستور قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار مخالف سعودی توسط 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
'دومینیک راب' وزیر برگزیت انگلیس روز پنجشنبه از مقام خود کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سؤالات علی ساری نماینده مردم اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حواشی درمورد حناچی شهردار جدید تهران و رد صلاحیت آن مطرح می شود، گفت: این موارد به دوره هابیل و قابیل بازمی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۵    
در پی پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه و پس از استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وزیر مهاجرت اسرائیل نیز استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه به گزینه های موجود، بعید است وزارت کشور به این زودی به نتیجه برسد، گفت: در شرایط فعلی مجبوریم برای مدتی به سرپرستی استانداری تن دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که این کشور تلاش می کند مسکو را درباره ضرورت خروج ایران از سوریه متقاعد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۷    
استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به زمان انجام غربالگری های ضروری در دوران بارداری، گفت: تشخیص سندرم های ژنتیکی با اندازه گیری ضخامت گردن جنین در هفته 11 تا 13 بارداری قابل شناسایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
طی روزهای اخیر، بسیاری از تحلیلگران مسائل امریکا از افول ترامپیسم در این کشور سخن می گویند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور فرانسه درپی پیام های غضبناک همتای آمریکایی خود گفت که اتحاد با آمریکا به معنای اطاعت و وابستگی نیست، آمریکا متحد تاریخی کشور فرانسه بوده و خواهد بود!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را از زبان دیگران از جمله ترامپ بشنوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۱    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مهم ترین ابزار برای برون رفت از شرایط کنونی وحدت است، گفت: ما همه در یک کشتی هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۱    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی هجمه ها نسبت به وزیر خارجه در روزهای گذشته گفت که در شرایط فعلی تحریم و تهاجم علیه ملت ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان همه امروز قبول دارند که سال 84 اشتباه کردند به دلیل اختلاف با چهار نامزد یعنی آقایان هاشمی، معین، کروبی و مهرعلیزاده وارد انتخابات شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
بازار مسکن سردرگم است این را فعالان بازار مسکن در پاسخ به سئوالات متعدد در خصوص وضعیت بازار بر زبان می آورند و معتقدند هنوز در شرایط تازه بازار خود را پیدا نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
جالب است بدانید که شما با مراجعه به سامانه دکتریاب می توانید وارد بخش مشاوره پزشکی رایگان شوید و پرسش های خود را در رابطه به هر نوع بیماری که دارید با بهترین پزشکان مطرح کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد بحرین در تماس تلفنی درباره یمن و نفوذ منطقه ای ایران گفتگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس حامل بانوان کاراته کار استان فارس 16 نفر از آن ها مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۱    
کره جنوبی اعلام کرد بر اثر برخورد دو کشتی ماهیگیری ژاپن و کره جنوبی با یکدیگر، کشتی 48 تنی کره جنوبی غرق شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
البناء نوشت: پیشگوی دیپلماسی آمریکا، هنری کسینجر در ساعات گذشته، پس از غیبتی که چند دهه به طول انجامیده بود، به پکن سفر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
سال 2018 میلادی به انتهای خود نزدیک می شود و می توان با یک بررسی کلی به استقبال تعدادی از بهترین گوشی های سال 2018 که امسال عرضه شدند اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۷    
پسری که به اتهام آزار و اذیت دو کودک دستگیر شده در بازجویی ها مدعی شد خودش در کودکی قربانی تعرض شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس گروه ضدایرانی وزارت خارجه آمریکا اعتراف کرد که واشنگتن برای کنترل قیمت نفت مجبور شد برخی کشورها را از تحریم های نفتی ایران معاف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۲    
ماجرای زندگی شهید مولتی میلیاردر ایتالیایی را بخوانید که برای اسلام به ثروتش پشت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۲    
محققان در دانشگاه شفیلد انگلیس به دنبال بررسی ارتباط ورزش با جلوگیری و درمان بیملری سرطان پروستات هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۶    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، چاقی و اضافه وزن با خطر افزایش افسردگی همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۶    
فوتبال جهان - تیم ملی سوئیس در یک بازی دوستانه شکست را پذیرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۶    
لوئیس انریکه در آستانه بازی تیم ملی کشورش مقابل نایب قهرمان جهان درباره اسپانیا و اهداف پیش رو حرف زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۷    
در اقدامی قابل پیش بینی و هم جهت با سیاست آمریکا در خاورمیانه، متیو تولر بعنوان سفیر ایالات متحده در عراق، انتخاب شد؛ تا به این شکل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۱    
رئیس جمهوری روز گذشته با استعفای مسعود نیلی به عنوان دستیار ویژه اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۴:۰۲    
در پی روند نزولی قیمت دلار در روزهای گذشته، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران علت این نوسانات را مسائل سیاسی می داند و معتقد است که پارامترهای اقتصادی تاثیر چندانی در کاهش یا افزایش نرخ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۳:۳۲    
وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا قصد دارد از روسیه به عنوان مسبب ناتوانی خود در حل مسائل افغانستان یاد کند و ناکامی در این کشور همسایه را به گردن مسکو بیندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۵۱    
نخست وزیر انگلیس چهارشنبه شب اعلام کرد که اعضای دولت با پیش نویس توافقنامه خروج از اتحادیه اروپا موافقت کردند.