شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 1 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
کیهان: کارشناسان اقتصادی می گویند رهبری اجازه نداد دولت، برداشت از صندوق توسعه ملی را شدت بخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۱۶    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: یک زن 36 ساله در کوی سعدی اهواز خود را به آتش کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۰    
کوجی یامادا به اتهام قتل دو نوجوان دبیرستانی به اعدام محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۶    
فارغ از مبلغ قبوض ماهانه و اجاره خانه، هزینه مورد نیاز برای تأمین حداقل های سبد غذایی مطلوب یک خانوار سه نفره، 112 درصد حداقل حقوق وزارت کار در سال 1397 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۲    
مدیر شبکه چهار سیما گفت: فصل دوم برنامه تلویزیونی شوکران تولید می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۶:۳۲    
ارائه اطلاعات حوزه انرژی و صنایع حساس کشور به کمیته بین الدولی (IPCC) توافق پاریس، می تواند تبدیل به یک اهرم برای دشمنان به جهت فشار بیشتر بر اقتصاد و صنایع حساس کشور شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۶:۰۲    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به آسیب های تحریم، گفت: از راه های جایگزین برای تامین مواد موثره و اولیه تولید دارو در شرایط تحریم استفاده کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۵:۴۷    
بررسی ها نشان می دهد بیشتر کشور های دنیا با استفاده از سیاست پولی مساله تورم را حل کرده و خود را از دام هزینه های آن رهانده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۵:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبه بر حقی است گفت: در قوانین به این موضوع تاکید شده و باید به سمت اجرای آن برویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۲:۰۲    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (شنبه، یکم دی) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به 9391 تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۱:۳۲    
بارسلونا با پیروزی برابر سلتاویگو توانست سال 2018 را با صدرنشینی در لالیگا به پایان برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۱:۰۲    
تازه ترین خبرها درباره وضعیت جسمانی آیت الله مؤمن حاکی از وخامت حال این عضو فقهای شورای نگهبان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۵۰    
گزارش های ضد و نقیض حاکیست که امریکا بعد از خارج کردن نظامیانش از سوریه، آنها را روانه اقلیم کردستان در شمال عراق کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۴۱    
سفارت کویت در سودان روز شنبه و در پی تشدید اعتراض ها در خارطوم و چند شهر دیگر، با صدور بیانیه ای از اتباع کویتی خواست برای حفظ جانشان این کشور آفریقایی را ترک کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: سیاست های تحریمی آمریکا علیه دیگر کشورها به بهانه های مختلف نشانگر بزرگ بودن این کشور نیست و دستاوردی جز تحقیر و نفرت از ایالات متحده نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۰    
شاگردان سانتیاگو سولاری شنبه شب با غلبه بر تیم العین امارات برای سومین بار متوالی قهرمان جام باشگاه های جهان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۱۱    
بازیکنان تیم فوتبال اینترمیلان شنبه شب و در ادامه رقابت های هفته هفدهم سری آ ایتالیا بازی برده برابر 'کیه وو' قعرنشین را با تساوی عوض کرده و به عبارت دیگر از پس این تیم برنیامدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۵    
روسیه با وجود اوج گرفتن تنش ها با اوکراین به دلیل توقیف سه ناوچه و بازداشت ملوانان اوکراینی، دو جنگنده سوخو دیگر از جنوب این کشور راهی کریمه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۲    
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی گفت: جلسه مجمع عمومی برای تعیین رئیس جدید سازمان نظام پزشکی تا اواخر دی ماه تشکیل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۲    
محققان دانشگاه دوک دریافتند که یک ترکیب فعال در ماریجوانا موسوم به THC می تواند بر عملکرد ژن ها در سلول های اسپرم تاثیر منفی بگذارد و تعداد اسپرم ها را کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۲    
افکار عمومی از رفتار نامناسب یک نماینده مجلس با یک کارمند شدیدا آزرده است و هیچ توجیهی را نمی پذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۲    
معاون اول رییس جمهور هدف دشمنان ملت ایران از اعمال تحریم را ایجاد اخلال در جریان واردات کالا به کشور ارزیابی کرد و گفت: دشمنان می خواهند با ایجاد اختلال در مسیر تجارت خارجی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۶    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اداره جامعه انتقاد باید منطقی و با نیت خدایی باشد، گفت: باید مسیری را انتخاب کنیم تا انتقاد ما به سود آمریکا نباشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی گفت که آمریکایی ها بدوا قصد داشتند تنها سه ماه در سوریه بمانند اما اکنون هفت سال از آن زمان گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۶    
تصمیم یکجانبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه و افغانستان توام با کناره گیری جیمز متیس وزیر دفاع ایالات متحده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۰    
عقب نشینی آمریکا از سوریه به معنی چراغ سبزی برای ادامه فعالیت های ایران در این کشور جنگ زده است که می تواند پیامد های نامطلوبی برای متحدان آمریکا در این منطقه به خصوص اسراییل داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۶    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بودجه سال 98 انبساطی است و باید یک اِذن قانونی به سران قوا برای تغییر احتمالی در بودجه سال آینده داده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۶    
ملیکای 5 ساله در مھر ماه سال جاری قربانی یک معامله شوم مواد مخدر شده بود که با اقدامات سریع قضایی قاتل او دستگیر و پس از انجام تحقیقات در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان محاکمه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۱    
سابق تهران در مورد کشتی پرتلاطم اصلاحات هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۵    
امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: صلاحیت افرادی که قرار است مسوولیتی به آنها داده شود باید از بعد روانشناسی هم مورد ارزیابی قرار بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۵    
مرحوم عسگراولادی می گفت: وحدت ملی و انسجام اسلامی همچون تیری در چشم دشمنان انقلاب و نظام است و ما باید در حفظ وحدت بسیار حریص باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷    
دادستان تهران با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه عدم نظارت کافی بر حوزه فرهنگ، خطاب به وزارت ارشاد گفت: اخیرا در یکی از هتل های تهران تئاتری اجرا می شود که موجب تعجب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۱    
فرمانده ارشد وزارت دفاع اعلام کرد:ناو هواپیمابر امریکایی از طریق شناورهای نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز تعقیب و شناسایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
روزنامه عربستانی التواصل اعلام کرد طلال بن عبدالعزیز بعدازظهر شنبه درگذشته است.تاکنون صفحات فرزندان او در شبکه اجتماعی در این رابطه سکوت اختیار کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶    
رسایی خطاب به حدادعادل گفت: پر واضح است که تند بودن عیب نیست اما چهارسال کند بودن و دیر رسیدن حتما عیب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دیدار اعضای این کمیسیون با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: این جلسه ظهر یکشنبه انجام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سفر سه تن نمایندگان عضو کمیسیون متبوعش به زاهدان برای رسیدگی به پرونده مدرسه دچار حریق شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
براساس اطلاعات به روز و آنلاین سازمان هواشناسی و مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی این سازمان تهران در سه ماهه پاییز 97 بیش از 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بارندگی داشته است که دقیقا با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۲    
تاکنون 2 میلیون و 600 هزار نفر برای کارت سوخت المثنی ثبت نام کرده اند و فرصت یک ماهه این فرآیند، ساعت 24 امشب (شنبه، اول دی ماه) پایان می یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۲    
د. وفیق إبراهیم در البناء نوشت: باجگیری ترکیه متکی بر درگیری روسیه و آمریکاست که هر یک برای دلجویی از ترکها در شرایط دشوار خاورمیانه تلاش می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۶    
مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1397 را 18,0 درصد اعلام کرد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (15.6 درصد) 2.4 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۷    
هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا گفت که تصمیم رئیس جمهوری کشورش برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه، امنیت ملی ایالات متحده را در معرض خطر قرار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 نیروی زمینی سپاه از امروز در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار می شود؛ رزمایشی که به گفته سردار محمد پاکپور فرمانده نزسا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، درباره مبادله نفت در برابر هواپیما با طرف ژاپنی، گفت: تا کنون نقاضای خرید هواپیمای ژاپنی از سوی ایرلاین های ایرانی صادر نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
هوآوی بر خلاف رقبای خود با نصب نرم افزارهای مختلف روی گوشی های خود مخالفتی نداشته و برعکس آنها را به بهره گیری از آخرین نرم افزارهای عرضه شده مورد نیاز آنها تشویق می نماید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۵    
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرآنلاین، پیامدهای خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه را مورد بررسی قرار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۲    
ایسنا نوشت: نماینده ویژه آمریکا گفت: طالبان پذیرفته اند که از راه نظامی پیروز نمی شوند و برای حل بحران در کشور باید به دنبال راه های سیاسی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام احمد مومن، فرزند آیت الله محمد مومن از فقهای شورای نگهبان، درباره علت بستری شدن ایشان در یکی از بیمارستان های شهر قم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دربارۀ تنش به وجود آمده در روابط ایران و آلبانی توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۲    
هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا به تصمیم ترامپ درباره سوریه و افغانستان واکنشی تند نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
دادستان زاهدان از بازداشت 4 نفر در رابطه با پرونده آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۱    
امریکا اگر از سوریه به شکل ظاهری هم خارج شود امکان ندارد اهداف کلان خود را در منطقه فراموش کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۰    
پژوهشگران آلمانی موفق شدند نوعی روبات هوشمند طراحی کنند که می تواند درست مثل یک تعمیرکار حرفه ای با بررسی وصعیت فاضلاب ها ایرادها را شناسایی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۷    
ایسنا نوشت: سخنگوی کرملین گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه تصمیم آمریکا برای خروج نیروها از سوریه نتیجه توافق میان روسیه، ایالات متحده آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای عربی بوده است، رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱    
اظهارات اخیر رئیس دفتر رئیس جمهور که تأکید کرده بود در دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری با هیچ جریان سیاسی ائتلاف نکردیم و رئیس جمهور هم از کسی عبور نکرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱    
سرنوشت هاتگرام و طلاگرام، این روزها به کلاف سردرگمی تبدیل شده است. باگذشت بیش از هفت ماه از فیلتر تلگرام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱    
قیمت دلار در صرافی های دولتی بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنجشنبه 9 هزار و 990 تومان تعیین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۲    
دادستان کل کشور به خبر انتصاب ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۲    
عبدالرضا هاشم زایی گفت: از نظر بنده نیروهای امنیتی باید در جست وجوی نفوذی ها طیف گسترده تری را مدنظر قرار دهند. امروز باید در خانه به دنبال نفوذی ها باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 11 هزار و 591 تومان اعلام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
وزیر اطلاع رسانی ایالت پنجاب اعلام کرد: سخنان پنهانی برادران شریف فاش شده و جزئیات آن مشخص است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از شکایت از نماینده سراوان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل نفت و گاز پارس گفت: ماجرای رشوه توتال به مقامات ایرانی مربوط به سال 1997 میلادی است و این موضوع مربوط به حضور توتال در فاز دو و سه پارس جنوبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار افزایش بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۲    
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت حق شرط های مصوب مجلس در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT با بند 22 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بند 8 حوزه خارجی سیاست های کلی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال آینده با نگرش 2 ساله دوباره تنظیم شد و یکشنبه یا سه شنبه آینده به مجلس تقدیم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۰    
بامداد امروز حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم شده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد، اما باقری درمنی که بود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۷    
قاضی عباسی بازپرس پرونده باقری درمنی در مصاحبه ای پیرامون پرونده قضایی درمنی؛ چگونگی فراری دادن افراد مؤثر و کلیدی شبکه کلاهبرداری به خارج از کشور و موضوع ضمانت نامه های شعبه بهار بانک ملی ایران و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۱    
به نظر می آید که ساخت این مستند از سوی ارگان های خاص به صورت سفارشی ساخته شده بود که بیشتر در جهت تخریب آیت ا.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که پس از کندن گوش برادر زنش، اعضای خانواده همسرش را تهدید به مرگ کرده بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۲    
نماینده روسیه در اتحادیه اروپا گفت که مسکو به همکاری و ارتباط گسترده خود با اروپا برای اجرای برجام ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۵    
در حالی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده برنامه ای برای خرید هواپیمای سوخو ندارد و آمریکا با این موضوع مخالفت کرده که رئیس کمیسیون عمران مجلس از مأموریت کارشناسان برای بررسی وضعیت و کیفیت هواپیماهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس، جزئیاتی از وعده های دولت برای حل مشکل آب شُرب استان اصفهان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۷    
کرملین گزارش هایی را که مدعی شده بودند خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نتیجه توافق واشنگتن و مسکو برای مهار فعالیت های ایران و حزب الله در سوریه است، تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۱    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اصلاح طلبان به دلیل محدودیت های سیاسی نتوانستند از ژنرال های خود در انتخابات استفاده کنند با این حال باید به عمل گرایی و واقع گرایی روی بیاورند و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است فعالیت مجموعه دولت و بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز، زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه فراهم کرده و اگر این روند ادامه داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۲    
مسئول هماهنگی نهادهای اطلاعاتی آمریکا روز جمعه مدعی شد که دیگر کشورها از جمله چین، روسیه و ایران، در تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات اخیر کنگره این کشور بوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۶    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش و افزایش قیمت کالاها ارتباطی با قیمت ارز در بازار آزاد ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۶    
ناو هواپیمابر آمریکایی استنیس روز گذشته به آب های خلیج فارس وارد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
دادستان اسبق انقلاب گفت: کرباسچی مورد تائید 2 رئیس جمهور یعنی هاشمی و خاتمی بود، ولی این پشتیبانی ها مانع کار دستگاه قضائی نشد هر چند فشار آوردند که وی یک ماه اول بازداشت نباشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۷    
یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد و اتفاقا، اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۱    
دموکرات ها با در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان از ماه ژانویه، نظارت خود بر عملکرد دولت ترامپ را شدت خواهند بخشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۵    
در پی عدم توافق دولت و کنگره آمریکا بر سر لایحه بودجه موقت، دولت آمریکا رسما وارد وضعیت موسوم به تعطیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
حمید رضا باقری درمنی که به جرم افساد فی الارض با تشکیل شبکه کلاهبرداری ، رشا و ارتشا به ا عدام محکوم شده بود بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۲    
ایران نوشت:چند روز قبل پسری قوی هیکل به اداره پلیس رفت و از سرقت موتورسیکلت و وسایل با ارزش خود به دست دختر جوانی شکایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۲    
روزنامه دنیای اقتصاد در جدولهای زیر،قیمت خودروهای داخلی و وارداتی را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۲    
روزنامه بیلد چاپ آلمان گزارش داد که دولت این کشور پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ماهان ایر را در خاک خود ممنوع می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۶    
روزنامه شرق با محسن پیرهادی، مدیرمسئول روزنامه رسالت، دبیرکل حزب پیشرفت و عدالت که در محافل سیاسی از آن به حزب قالیباف تعبیر می شود مصاحبه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نوشت که تصمیم برای این اقدام در تماس تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور و رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای وی اتخاذ و اعلام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۱    
بورسیا دورتموند در دیدار مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی رسید تا به صدرنشینی بافاصله خود در بوندس لیگا ادامه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۵    
شاگردان کلوپ موفق شدند در آغاز هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه ولورهمپتون به پیروزی برسند تا به صدرنشینی خود در جزیره ادامه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
دنیای اقتصاد نوشت: بررسی میدانی فایل واحدهای مسکونی عرضه شده در بازار رهن و اجاره نشان می دهد: در بخش عمده آپارتمان های عرضه شده در این بخش از بازار مسکن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
ایران نوشت:زن جوان که به حرف های دوست قدیمی اش اعتماد کرده بود نمی دانست وی قصد بر هم زدن زندگی او را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
زردپوشان آلمانی موفق شدند در خانه با نتیجه 2 بر یک مونشن گلادباخ را شکست دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۶    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به تازگی اعلام کرد که این دولت با قاطعیت و حمایت آمریکا، به مقابله با نفوذ ایران در سوریه ادامه خواهد داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۶    
همزمان با برگزاری رزمایش پیامبر اعظم12 در خلیج فارس، ناو هواپیمابر آمریکایی یو اس اس جان سی استنیس روز جمعه 30 آذر وارد منطقه خلیج فارس شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۶    
ایران نوشت:ساعت 9:50 دقیقه صبح یکشنبه 25 شهریور، مرد جوانی در تماس با پلیس از مرگ دختر معلولش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۱    
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی، محمد هاشمی رفسنجانی و محمد حجتی کرمانی، همایش بررسی نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در نهضت امام خمینی(ره)، در قم برگزار شد ...
  • ۱