جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۳۲Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۵    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در دادگاه انقلاب آغاز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۵    
لیونل مسی امشب بار دیگر درخشید تا بارسلونا به راحتی با سه گل در نوکمپ بر ایبار پیروز شده و حاشیه امنیتش در صدر جدول را حفظ کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۴:۳۲    
معاون توسعه کاربرد و خدمات فضایی ایران درباره فناوری فضایی کشور توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۰    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 12 هزار و 936 تومان اعلام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲    
دوره آموزشی آشنایی با بازاریابی و فروش محصولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین ، با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر امور تحقیق و توسعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۵۰    
گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از ساعت 9 صبح دوشنبه مورخ 24 دی 1397 تا پایان ماه جاری، فروش نقدی با تحویل 30 روزه را برای خودرو های هایما S 5 و پژو پارس اتوماتیک انجام دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۲۰    
کیهان: اقتصاد، حقوق بشر و تروریسم، ابزارهایی هستند که نه فقط ایران، بلکه هر کشوری که بخواهد از نظم فاتحان جنگ جهانی دوم خارج شود، با آن نواخته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۰۵    
میزان: برای خرید خودروی سمند در بازار باید از 21 میلیون تا 74 میلیون تومان هزینه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۷    
ایسنا نوشت: رییس پلیس فتای کرمان جزئیات دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ آزار دو کودک گل فروش در شهر کرمان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۶    
سفیر پیشین آمریکا در پاکستان مدعی شد که دولت اسلام آباد از کمک هایی که ایالات متحده در اختیار این کشور قرار داده، استفاده درست نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۶    
دیده بان حقوق بشر خواستار اعمال تحریم علیه وزیر دفاع افغانستان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۵    
وزارت خارجه لهستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد کاردار این کشور در تهران به طرف ایرانی گفته است که ورشو معتقد است که جامعه بین الملل حق دارد در مورد موضوعات جهانی و منطقه ای بحث کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۲    
نخست وزیر انگلیس به قانون گذاران این کشور هشدار داد که عدم تصویب توافق خروج این کشور از اتحادیه اروپا می تواند برای دموکراسی فاجعه بار باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا با توهین به معاون اوباما گفت که رئیس جمهور سابق، بایدن را از سطل آشغال پیدا کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۷    
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به استقرار دفاتر کار احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق و عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما در اماکن بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوانین وکالت و کارشناسی باید مورد بازنگری قرار گیرند و اصلاح شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا گفت: متاسفانه برخی رسانه های معاند در حال حاشیه پراکنی در این موضوع هستند این اتوبوس هیچ گونه نقص فنی نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد: برای جلوگیری از تهدید تروریستی به خاورمیانه سفر کردم!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۵    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: برخی با دریافت ارز دولتی محصول وارد می کنند اما به دلیل قرار گرفتن کالای وارداتی در دست واسطه های مختلف، کالاها با نرخ ارزان به دست مصرف کننده نمی رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه عراق گفت که برغم تحریم های اقتصادی یکجانبه آمریکا علیه ایران، بر همکاری اقتصادی کشور همسایه مان ایران تاکید داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۷    
رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی با دفاع از توافق هسته ای با ایران، گفت این توافق به تل آویو اجازه داد منابع خود را در اموری جز مقابله با برنامه هسته ای ایران هزینه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۲    
معاون وزیر نفت گفت: اروپایی ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا ساز وکار مالی با ایران را به نتیجه برسانند و مدت زمان زیادی نخواهد گذشت که این ساز و کار مالی به نتیجه برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۰    
سفیر قطر در تهران دعوتنامه رییس مجلس این کشور از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور در اجلاس بین المجالس جهانی را تقدیم وی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۱    
'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: روابط ایران و عراق بسیار مستحکم است و به کسی اجازه دخالت در روابط میان تهران - بغداد را نمی دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵    
معاون دادگستری فارس اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 نفر در استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۷    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در صورت ادامه بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه احتمال انسداد مقطعی این دو محور وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور مشی و درایت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان را در ایجاد ثبات و آرامش در استان و در میان اقوام و مذاهب گوناگون بسیار تأثیرگذار و تعیین کننده دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره حواشی ایجاد شده درباره کلیپ شادی سربازان نوشت: شایعاتی از سوی برخی افراد مبنی بر برخورد با مسئولان ذیربط در کلیپ پخش شده است که تکذیب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۶    
کاخ سفید از وزارت دفاع آمریکا خواسته تا پیشنهادهای خود برای اقدام نظامی علیه ایران را ارائه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۰    
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: با مشخص شدن آمار نهایی بیمه پردازان کارگری تامین اجتماعی، طی 72 ساعت آینده کمک معیشت مصوب به حساب بیمه پردازان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن،ایجاد بی ثباتی در کشور را با طراحی های مختلف و به کارگیری مزدوران خود در دستور کار قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهوری مصر و پادشاه اردن امروز (یکشنبه) بر اهمیت تلاش ها برای از سرگیری مذاکرات میان طرف های فلسطینی و اسرائیلی بر اساس راهکار تشکیل دو کشور و طرح صلح عربی تأکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۶    
جلسه فوق العاده شورای شهر صبح فردا، به منظور برای ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه سوم شهر تهران تشکیل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۵    
به گزارش نامه نیوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که در رأس هیأتی سیاسی و اقتصادی عصر امروز (یکشنبه) و در نخستین سفر به عراق پس از آغاز به کار دولت جدید این کشور، وارد بغداد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر خارجه سوریه از بازگشایی سفارت های عربی و خارجی در دمشق استقبال کرده؛ اما در عین حال گفت که کشورش گدایی هیچ کسی را برای بازگشایی سفارت خود در دمشق نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا از بحث و گفت وگوی خود با همتای قطری اش بر سر مسئله ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
نمایشگاه CES 2019 از تاریخ 12 ژانویه درشهر لاس وگاس آمریکا آغاز و تا 19 ژانویه نیز ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه میزبان بسیاری از تولید کنندگان و نوآوران دنیای تکنولوژی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با یک برنامه رادیویی، ضمن صحبت درباره رایزنی های اخیر خود با مقام های رژیم صهیونیستی درباره ایران، درخصوص نگرانی های آمریکا در سوریه هم اظهارنظر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای سروسامان دادن به پروژه های نیمه تمام، 10 درصد بودجه عمرانی از بودجه سال آینده به بخش خصوصی اختصاص می یابد تا برای ساماندهی این پروژه ها برنامه ریزی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس تاکید کرد که ارتباط اصلاح طلبان با دولت برقرار است اما دولت باید به گلایه ها توجه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی گفت: مسئولان از سختی های امروز کشور مانند بیکاری وگرانی و... مطلع و در صدد رفع آن هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
این روزها پژو 405 تنها در دو مدل GLX و SLX تولید می شود و خط تولید پژو GL متوقف شده و با اینکه قیمت خریدش بسیار پایین است ولی پیدا کردن نمونه ای سالم و کم کارکرد که شما را مدام راهی تعمیرگاه نکند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس گفت: هنگامی که بودجه شفاف باشد و مردم بدانند بودجه در چه بخش هایی هزینه می شود، دیگر منابع مالی گم نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
جلسه تخصصی اعضای کمیته کارگری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصین و پیشکسوتان حوزه کارگری کشور تشکیل شد و بر تناسب دستمزد کارگران با تورم تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
چند ماهی است که بازار ارز تحت کنترل بیشتر بانک مرکزی قرار گرفته و دیگر خبری از قیمت های لحظه ای و همچنین دلالان ارز در بازار نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نگاه ملی به بودجه 98 و در نظر گرفتن اولویت های ملی را مهم ترین ضرورت کشور در شرایط فعلی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۲    
جهانبخش خانجانی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می گوید: سخنان اخیر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در خصوص نسبت اصلاح طلبان و دولت روحانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۲    
به گفته عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 ، با توجه به رویکرد انقباضی و نگاه به تحریم ها که در بودجه لحاظ شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۶    
در چند روز گذشته شاهد واکنش های مختلفی نسبت به سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور بودیم. باید به این نکته توجه داشت در شرایط فعلی که مسائل داخلی و بین المللی در کشور تأثیرگذار است دولت و نظام باید به گونه ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۶    
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس معتقد است دولت اگر می خواهد شفافیت کامل در بودجه ایجاد کند باید مردم را در جریان بودجه از مرحله طراحی آن در دولت تا تصویب در مجلس شورای اسلامی قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر طرح های ناتمام بسیاری روی دست دولت مانده که بخشی از این طرح ها با فشار بعضی از نمایندگان مجلس به تصویب رسیده اند و اکنون سازمان برنامه و بودجه در برابر تصویب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۰    
نوسانات مخرب نرخ دلار ، محدودیت های گمرکی و تحریم ها بازار نهاده های دامی را در چند ماه گذشته با مشکلات و چالش های بسیاری همراه کرده است و حتی با وجود اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات حدود 10 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۷    
در بودجه دفاعی کشور تغییراتی در لایحه پیشنهادی سال آینده به وجود آمده است که به نظر می رسد افزایش بودجه منوط به تحقق شرایطی باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۷    
کسری بودجه از چالش های اقتصادی کشور است و این مساله با توجه به کمبود منابع و تحریم ها امسال مورد توجه بیشتری قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۶    
وال استریت ژورنال می گوید که پس از حمله به سفارت آمریکا در بغداد، مشاور امنیت ملی آمریکا از پنتاگون خواسته بود که گزینه های نظامی خود برای اقدام احتمالی علیه ایران را به کاخ سفید ارائه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه CFT و شایعه قتل محمود خاوری ارایه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
معاون شهرداری لواسان در پاسخ به پیگیری خبرنگار ایرنا درباره ساخت و ساز منتسب به نام همسر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این منطقه که در رسانه ها بازتاب یافته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۶    
سرماخوردگی از شایع ترین و ساده ترین بیماری هایی است که هر از گاهی برای افراد مختلف رخ می دهد. برای درمان این بیماری نیز به روشهایی عجیب و غریب نیاز نیست و می توان با مراجعه به پزشک و مراقبت های خانگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۰    
در ادامه برخوردهای دستگاه قضا با به اصطلاح دانه درشت ها، هفته جاری اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۷    
اگر در زندگی خود به دنبال آرامش هستید و تصور می کنید ترکیب تکنولوژی و آرامش غیر ممکن است سخت در اشتباهید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: ایران برای نخستین بار موفق شد طراحی سوخت مدرن 20 درصد برای استفاده در راکتور تهران را آغاز کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز آمریکایی ها از روی ناتوانی در یک کشور اروپایی همایشی با عنوان خاورمیانه و با تمرکز بر ایران راه انداخته اند تا شاید بتوانند ملت ایران را در برابر خواسته های خود تسلیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز، 3 میلیون و 830 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
قیمت دلار در صرافی های بانکی و بازار کاهش یافته و به 11 هزار و 500 تومان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پذیرش مسئولیت حمله شنبه صبح به سوریه، مدعی شد که انبار تسلیحات ایران و حزب الله را در این حمله هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶    
لهستان میزبان یک نشست ضد ایرانی خواهد بود. این حرکت چه معنا و مفهومی در روابط بین الملل دارد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان برای رایزنی با مقامات عراقی، تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶    
آشکار است که این سخنرانی نه برای مردم مصر و نه مردم منطقه، بلکه برای مصرف داخلی در آمریکا ارائه شده است. رییسش باید از او راضی شده باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲    
رییس دفتر دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور نتیجه اعزام هیات ویژه کارشناسی به خوزستان برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی را اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان در رسیدگی به معیشت مردم گفت: دولت اگر بتواند در سال97 به حقوق کارگران و کارمندان اضافه کند تا تهدیدهای تصمیم نادرست ارز4200 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۷    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: وقتی وضع کتابخانه های قم را با گذشته مقایسه می کنیم خیلی پیشرفت خوبی داشته که دیگر بهانه برای کسانی که بخواهند تحقیق کنند نمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۱    
شهردار کرمان می گوید با کارمندی که کودکان کار را مجبور به خوردن گل کرده بود برخورد و او را اخراج کردیم و اکنون هم در بازداشت به سر می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه "این شرکت مجری تصمیمات و مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی در زمینه نحوه توزیع سوخت است" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
فائزه هاشمی با انتقاد از توقیف نمایش مستند مثل یک زن که درباره زندگی او ساخته شده، با تاکید بر اینکه " این اتفاق کاملا غیرقانونی و بر اساس سلیقه شخصی است" گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
صرافی های بانکی همزمان با افزایش قیمت ها در بازار، قیمت خرید و فروش ارز را افزایش دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۲    
ترامپ که از سوی والدینی به دنیا آمده که اغلب اوقات او را تنها گذاشته اند، در بیشتر طول زندگی اش احساس تنهایی کرده است. به نظر می رسد در مدرسه و دانشگاه، دوستی پایداری برای خود ایجاد نکرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۰    
یکی از مقام های عالی رتبه رژیم صهیونیستی که هفته گذشته بازنشسته شده مدعی است کمپین قاسم سلیمانی برای مقابله با اسرائیل در مرزهای این رژیم بعد از تحریمهای آمریکا با شکست مواجه شده و ایران از مرزهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۰    
واشنگتن پست گزارش کرده است که دونالد ترامپ بارها به دنبال پنهان کردن جرئیات تعاملات شخصی خود با پوتین بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهوری چین در جریان نخستین سخنرانی رسمی اش در سال نوی میلادی برای نیروهای مسلح، به ارتش آزادی بخش این کشور دستور داد تا برای مبارزه و نبرد آماده باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل به ادعای صهیونیست ها مبنی بر بیماری و حمله قلبی ⁧دبیرکل حزب ⁩الله لبنان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۷    
محسن پورسیدآقایی صبح یکشنبه 23 دی با انتشار مطلبی نسبت به خبر لایحه تعیین نرخ بهای خدمات معابر خاص که در دو روز اخیر منتشر شده است، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۷    
سفارت ایران در بغداد، برنامه دیدارهای وزیر خارجه کشورمان در سفر به عراق را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۲    
لایحه بودجه سال آینده در جلسه امروز کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۲    
بر اساس پیش نویس لایحه تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان، هر تومان معادل 10000 ریال و معادل 100 "ریال جدید" تعریف می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۱    
یک شرکت تجاری از تولید هدست گران قیمت 550 دلاری خبر داده که با استفاده از آن دیگری نیازی به رژیم گرفتن نیست، زیرا خود این هدست مغزتان را به گونه ای تعلیم می دهد که فقط غذای سالم بخورید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۲    
معاون اول قوه قضائیه گفت: در حال حاضر بسیاری از پرونده ها به کارشناسی نیاز دارد. مثلا رقم بالایی تصادف در طول سال داریم که اگر منجر به مرگ یا نقص عضو و جراحت شود باید پزشک در مورد میزان صدمه دیدن نظر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۲    
عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: رقم 2 میلیارد تومانی که به خانه احزاب اختصاص داده شده برای سال 96 است و هنوز بودجه 97 واگذار نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۶    
العربی الجدید نوشت: سفر وزیر دفاع ایران، امیر حاتمی، به نواکشوت، و دیدار او با رئیس جمهور موریتانی، محمد ولد عبدالعزیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۶    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان امروز در صدر هیئتی اقتصادی به عراق خواهد رفت تا با مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور درباره گسترش روابط اقتصادی و تجاری مذاکره و رایزنی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۵    
تیروئید بیماری است که ممکن است در هر سنی افراد را درگیر کرده و زندگی آنها را مختل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۷    
با توجه به افزایش تقاضای بازار برای خودروهای پرتیراژ گروه صنعتی ایران خودرو و براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش فوری خودروهای سایپا از امروز یکشنبه 23 دی آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۱    
دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: امروز دولت فعلی دست پخت جریان اصلاحات است که طعم دست پخت قبلی آن ها در حال آزار مردم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۵    
معاون رفاهی وزیر رفاه گفت: در صورت تأمین 60هزار میلیارد تومان اعتبار، سبد حمایتی به دانش آموزان مدارس شبانه روزی تعلق می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۵    
جانشین وزیر دفاع، آخرین وضعیت تانک کرار و موشک کروز سومار را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران درباره موضوع عوارض استفاده از تونل های شهری گفت: در بررسیها مشخص شد خبری ابتدا بصورت شنیده و شایعه مرتبط با آن در رسانهها منعکس شد و تکذیب هم نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرآنلاین به بررسی اهداف پش پرده سفر پمپئو به منطقه پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
لعیا جنیدی از پایان جلسات سه جانبه خود با ظریف و کدخدایی خبر داد و گفت: در نهایت لایحه CFT به مجمع می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۰    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به نظام مناسبی که با استانی شدن انتخابات مجلس در راستا حل مشکلات کشور و مردم شکل می گیرد، گفت: با استانی شدن انتخابات مجلس ...
  • ۱