پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد داریم هر دادگاه علنی می تواند پخش رسانه ای شود، مگر اینکه صدا و سیما و مردم نیاز نداشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور در جمع مردم استان گلستان از پرتاب دو ماهواره به فضا خبر داد. نام یکی از این دو ماهواره، پیام است و از سوی دانشگاهیان طراحی و ساخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۵    
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه به لطف الهی همه چیز در این مملکت داریم و همه منابع در اختیار ماست، عنوان کرد: مشکل ما بی عرضگی و بی مدیریتی از یک سو و اختلاس نجومی و احتکار از سوی دیگر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۵    
شهردار اسبق تهران گفت: بارها گفته ام چطور در دفاع مقدس مردم توانستند جنگ را اداره کنند؛ اقتصاد را نمی توانند ؟ حتما می توانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۰    
وقتی صحبت از پادرد می شود همه فکر می کنند که علت اصلی پادرد احتمالا پیاده روی های سخت و سنگین، ورزش شدید و مواردی مشابه است. اما پادرد می تواند نشانه ای از چربی یا قند خون باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۱    
نقش اصلی آهن برای حمل اکسیژن به خون، شناخته شده است. آهن یک جزء مهم از هموگلوبین است؛ پروتئینی در سلول های قرمز خون که اکسیژن را به سراسر بدن می رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۱    
گریپ فروت از خانواده مرکبات و میوه ای سرشار از ویتامین ث و پتاسیم است. این میوه منبع غنی از فولات، آهن، کلسیم و سایر مواد معدنی محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۵    
تحولات میان حزب الله و رژیم صهیونیستی روند پرشتابی پیدا کرده و همین موضوع سبب شده است که برخی از وقوع جنگ در آینده نزدیک سخن بگویند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۵    
تومور سرطانی کلیه یکی از موذی ترین تومورها هستند که در اغلب مواقع علیرغم انتشار به مناطق دیگر بدن، هیچ علامت و نشانه ای ندارند و در اغلب موارد به صورت اتفاقی و در بررسی ها و چکاب کلیه با سونوگرافی و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۰    
ضد انقلاب در ادامه دروغ های سریالی خود درباره مسئولان کشور این بار شایعه دستگیری سردار هابیل درویشی را در مالزی مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۳۵    
روایتی هولناک از قتل کودکی 5 ساله به دست هم بازی اش را می خوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۲۰    
شایعات انواع مختلفی دارند؛ اما هدف از دامن زدن به آن گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی منفعت توسط شایعه سازان است؛ هرچند که برخی از رسانه ها نیز به شایعه سازی ها دامن می زنند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۶:۳۵    
بودجه یعنی پیش بینی دخل و خرج یک سال و این پیش بینی توسط دولت پیشنهاد و توسط نمایندگان ملت تصویب می شود، پیش بینی بودجه سال 1398 دارای نواقصی است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۶:۲۰    
با آغاز ناآرامی های شهر عَطبره در سودان در 19 دسامبر گذشته، قیام مردمی به سرعت سراسر این کشور، شهر ها و روستا های آن را درنوردید و مثل آتشی در انبار کاه افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۵    
شواهد نشان از این دارد که ادعاهای جدید آمریکا برای کاهش مستمر و رو به صفر صادرات نفت ایران بلوفی رؤیاپردازانه بیش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۵:۳۲    
طرح حذف چهار صفر از پول ملی احتمالا مقدمه ای برای طراحی دیگر سیاست های اقتصادی در جهت اصلاح نظام بانکی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۵    
مهاجم سابق تیم ملی ایران با اشاره به شکست چهار سال قبل تیم ملی مقابل عراق و حذف از جام حذفی، گفت: این پیروزی غرور جریحه دار شده ایران را التیام می بخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۴:۰۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از اعلام سیاست های بانک مرکزی درخصوص رمز ارزها تا پایان سال جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۱:۰۵    
تیم های امارات و تایلند با قرار گرفتن درصدر جدول رده بندی گروه A مسابقات جام ملت های آسیا راهی مرحله یک هشتم نهایی این جام شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۰:۴۷    
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس که روز دوشنبه از سوی وزیر امور خارجه این کشور احضار شده بود، شتاب زدگی بی.بی.سی را در انتشار خبر درحالی که هنوز ساعت آن نهایی نشده بود، کاملا نمایان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۲    
ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها در اشکال و حالات متعدد توصیف هایی را از جانب حضرت امام (ره) در خصوص اثرگذاری مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۲    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: رئیس جمهور نقش حوزه های علمیه و اندیشمندان را در ترویج معنویت، پاکی، وفای به عهد، صداقت و فداکاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۲    
عضو فدراسیون فوتبال عراق از اهمیت بالای دیدار برابر ایران سخن به میان آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۰    
تسنیم نوشت: بنیاد مستضعفان به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی درباره باشگاه ایرانیان دبی پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۱    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد؛ عضویت رئیس کل بانک مرکزی در گروه های تلگرام جعلی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۶    
وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت همدلی در کشور، گفت: دشمن هرگاه میان ما اختلاف ببیند عربده کشی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۵    
خانه ملت نوشت: رئیس کمیته فن آوری هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:توان هسته ای و غنی سازی ما امروز بیشتر از زمان پذیرش برجام است و هر لحظه بخواهیم می توانیم فعالیت های خود را به حالت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۶    
در حالی که فرزند مهدی کروبی می گوید از دو ماه پیش تغییراتی در وضعیت محصورین به وجود آمده، اما میرمحمود موسوی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۰    
فارس نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است افسران و سربازان جنگ اقتصادی امروز، تولیدکنندگان هستند و باید توجه داشت اگر در این جنگ کسی مجروح شد، باید به کمک او بیایند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه " دشمن به کل خانواده حمله کرده، وقت رفع مشکلات مردم است و نه طرح اختلافات" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۷    
نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات جامعه از جمله بیکاری و اشتغال جوانان، تمام توان خود را به کار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۷    
رئیس و برخی اعضای فراکسیون ائتلاف سازندگی عراق با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بغداد، دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مهر نوشت: حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن عیادت، در جریان آخرین وضعیت درمانی این عضو فقهای شورای نگهبان قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۰    
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا برای تقویت همکاری با ایران به دنبال ایجاد بانک های مستقل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وکیل مدافع نسرین ستوده وکیل دادگستری که در زندان به سر می برد از ممنوع الملاقات شدن مجدد موکلش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۱    
در حالی که ترامپ شبانه و از ترس جان خود بدون اطلاع قبلی به عراق سفر کرد و مقامات عراقی حاضر نشدند در این وضعیت با او دیدار کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۲    
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان اخیرا در اظهاراتی مدعی شده که عبدالکریم سروش در ملاقاتی با آیت الله هاشمی از اتهام زنی های روزنامه کیهان به وی گلایه می کند و هاشمی در پاسخ او می گوید که ادعا های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما به مستند اخیر بی بی سی فارسی به نام بهتان برای حفظ نظام واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
دادستان کل کشور گفت: نتایج بررسی تیم کارشناسی قضایی درخصوص ادعای اسماعیل بخشی، نشان می دهد این ادعاها کذب بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی سه معاون بخش مسکن خود را برکنار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
به گزارش نامه نیوز، منابع رسانه ای انگلیسی اعلام کردند که وزارت امورخارجه این کشور سفیر ایران در لندن را در ارتباط با پرونده نازنین زاغری احضار کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
ماجرای طرح مردم یاری ارتش که به دنبال آن از طریق هواپیما از قرقیزستان گوشت وارد کردند و هواپیما سقوط کرد چه بود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۱    
نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی نوشت: 'ساز وکار ویژه مالی' (SPV) از اواسط ماه ژانویه و در سومین سالگرد آغاز به کار توافق هسته ای ایران راه اندازی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۵    
حسام نواب صفوی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام اعلام کرد که وکالت یکی از شاکیان پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات را پذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۲    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از آخرین جزئیات طرح جریمه مشمولان غایب در سال 97 و موضع گیری نیروهای مسلح برای عدم اجرای آن در سال 98 خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشانه ای از استعفای ظریف مشاهده نشده و وزیر خارجه با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۲    
بوئینگ 707 یک هواپیمای تجاری محسوب می شود که به چهار موتور جت مجهز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۲    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه ضمن انتقاد از تهدید تند رئیس جمهور آمریکا علیه کشورش گفت که آنکارا ترسی از تهدیدات ترامپ ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱    
رئیس مجمع امید با انتقاد از طولانی شدن تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری، به برخی موازی کارها در حوزه اداره شهر اشاره کرد و اینگونه موازی کاری ها را مانع خدمت رسانی مطلوب به مردم دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱    
این روزها کبد چرب از بیماری های شایعی است که به ویژه در شهرهای بزرگ بسیاری را درگیر خود کرده است. با این وجود به نظر می رسد شهروندان باید برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کبد چرب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه گزارش دستگاه های مربوطه درباره بوی نامطبوع پایتخت ضرورت دارد، از بررسی این موضوع در جلسه آینده این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۶    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز، 3 میلیون و 833 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۰    
اسامی شهدای سانحه هواپیمای بوئینگ 707 ارتش اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۰    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر معیت نظام جمهوری اسلامی و نهادهای آن، تخریب نهادهای نظام را به منزله تخریب اصل نظام دانست و در عین حال از مسئولان خواست که با حسن تدبیر و حرکت در چارچوب های قانونی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۷    
در حالی که وزیر خارجه آمریکا به دلیل مرگ یکی از بستگانش سفرش به منطقه را نیمه کار می گذارد و عصر امروز به واشنگتن بازمی گردد در سفر خود به عربستان بر ضرورت مجازات عاملان قتل جمال خاشقجی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۷    
به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، وزارت دفاع و سازمان های اطلاعاتی این کشور اظهارات اخیر وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ علیه برنامه فضایی ایران را قبول ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۶    
عروس خاندان سلطنتی انگلیس از سوی گروه تروریستی داعش تهدید به مرگ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۷    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده است؛ خودزنی نکنیم؛ در خانه اروپایی ها و آمریکایی ها چیزی نخواهند داد. بعضی ها این در را زیاد می کوبند، چیزی در آن جا نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۱    
وزیر امورخارجه آمریکا مدعی شد که شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران به طور غیرقانونی زندانی شده اند و واشنگتن برای بازگرداندن آنها تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه درگذشت تعدادی از هم وطنان در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۵    
اتهامات و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ترکیه درباره حمله به شبه نظامیان کُرد سوری، با واکنش تند مقامات ترکیه مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲    
اسامی گروه پروازی هواپیمای سانحه دیده بوئینگ707 ارتش اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از خروج دو پیکر دیگر در ساعت 12:20 امروز از هواپیمای مسافربری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۰    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه نسخه عبور از شرایط سخت اقتصادی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان محقق می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۷    
شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر حضور مهدی کروبی رئیس مجلس سوم و ششم در خانه ی یکی از شهدا. این خبر به دلیل در حصر بودن کروبی با تردیدهایی مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور در جمع مردم گلستان گفت: در روزهای پیش رو انشاالله 2 ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۱    
پرویز فتاح اصرار دارد خدمت خود را در همان کمیته امداد دنبال کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از انتقال مهندس پرواز هواپیمای بویینگ 707 به بیمارستان شریعتی کرج خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۷    
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از ورود این هیئت به موضوع پیش آمده درباره سلمان خدادادی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز گفت: تاکنون 2 جسد از هواپیمای سقوط کرده در شهرک زیبادشت بیرون آورده شده است که سالم و قابل شناسایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس هیات نظات بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه حواشی ایجاد شده در مورد نماینده ملکان بررسی می شود، گفت: شاکیان نماینده ملکان مستندات خود را ارائه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی فرودگاه بین المللی مناس بیانیه ای درباره سقوط یک فروند هواپیمای باری 707 که از این فرودگاه پرواز کرده بود صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۶    
پرداخت بسته حمایتی دولت تنها به آن دسته از افرادی پرداخت می شود که یارانه دریافت می کنند. در صورتی که فردی یارانه دریافت نکند مشمول این طرح نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۰    
محمدرضا باهنر گفت: اینکه جای من خالی است خیلی ها می گویند و همان زمانی هم که من ثبت نام نکردم حتماً یک مقدار رسانه ها روی آن کار کردند، من عدمِ ثبت نامِ خودم را خیلی محرمانه نگه داشتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱    
روابط عمومی ارتش درپی سقوط یک فروند هواپیمای باری در حوالی کرج، بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱    
صبح امروز سانحه هوایی در اطراف فرودگاه فتح کرج رخ داد و یک فروند بوئینگ 707 باری که از بیشکک قرقیزستان عازم فرودگاه پیام کرج بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور در جمع مردم گلستان گفت: در روزهای پیش رو انشاالله 2 ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۷    
مشاور رئیس جمهوری در واکنش به برگزاری یک نشست ضدایرانی در لهستان از سوی آمریکا، گفت: دلواپسان جهانی را در لهستان جمع می کنند؛ اگر این همایش قبل از سال 2013 برگزار می شد، چند شرکت کننده داشت؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۲    
حسام الدین آشنا روحانی ای است که سالهاست عبا و عمامه را کنار گذاشته؛ آن هم به دلیل آنکه کار خود را متناسب با کسوت روحانیت نمی داند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۷    
پسر جوان که عاشق یک زن مطلقه شده بود به خاطر فراهم کردن خواسته های معشوقه اش همراه او و همدست دیگرش دست به گوشی قاپی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۱    
دختر 12 ساله توسط مامورپست هوسباز در یک مسافرخانه مورد تجاوز قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۲    
سرطان پوست در دنیا بسیار شایع است و براساس آمار 40 تا 50 درصد سفید پوستانی که بالای 65 سال دارند به سرطان پوست دچار می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۲    
محمد جواد ظریف می گوید: اختلافات در داخل امریکا جدی است، اختلافات بین آقای ترامپ و کنگره امریکا جدی است به خاطر اینکه آقای ترامپ یک نوع جدیدی از زمامداری را دارد در امریکا تجربه می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۶    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی گفت: نوسان بازار بستگی به عرضه و تقاضا دارد بنابراین کاهش عرضه از سوی مرغداران سبب نوسانات قیمت مرغ شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۶    
صادق زیبا کلام گفت: یکی از چالش های جدی وزارت خارجه در سال 2019 تلاش برای حفظ رابطه حداقلی با اروپا در برابر فشارهای تندروهای داخلی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۱    
واکنش تند وزیر امور خارجه کشورمان به اقدام لهستان به چه دلیل بود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بررسی طرح استانی شدن انتخابات در مجلس گفت: این طرح منطبق بر سیاستهای کلی نظام نیست و بعید است بدون اعمال تغییرات اساسی به تصویب برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۲۶    
در ماه های گذشته با افزایش قیمت خودرور، مردم شوک بی سابقه ای را تجربه کردند به گونه ای که خرید ماشین برای افراد با درآمدهای معمولی تبدیل به رویا شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۰۵    
محمد رضا تاجیک به روزنامه آرمان گفته است: تاریخ ایران مملو از نخبه کشی بوده و در فرهنگ سیاسی ایرانیان ریشه دوانیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۴:۵۰    
راز جنایت هولناک نوه ناخلف که بعد از قتل پدربزرگش با صحنه سازی قصد داشت مرگ او را گازگرفتگی نشان دهد در تحقیقات تیم جنایی فاش شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۴:۴۱    
زن معتاد که از زندگی با شوهر شیشه ای خسته شده بود برای آنکه دختر کوچکش به سرنوشت او دچار نشود دست به اقدامی جنون آمیز زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه همزمان با ورودش به ریاض، وعده داد که خاندان سعودی را برای قبول مسئولیت بیشتر در قبال قتل فجیع جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد عربستانی تحت فشار قرار دهد!