پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 خرداد 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 خرداد 1398 نامه نیوز 2 خرداد 1398 نامه نیوز 3 خرداد 1398 نامه نیوز 4 خرداد 1398 نامه نیوز 5 خرداد 1398 نامه نیوز 6 خرداد 1398 نامه نیوز 7 خرداد 1398 نامه نیوز 8 خرداد 1398 نامه نیوز 9 خرداد 1398 نامه نیوز 10 خرداد 1398 نامه نیوز 11 خرداد 1398 نامه نیوز 12 خرداد 1398 نامه نیوز 13 خرداد 1398 نامه نیوز 14 خرداد 1398 نامه نیوز 15 خرداد 1398 نامه نیوز 16 خرداد 1398 نامه نیوز 17 خرداد 1398 نامه نیوز 18 خرداد 1398 نامه نیوز 19 خرداد 1398 نامه نیوز 20 خرداد 1398 نامه نیوز 21 خرداد 1398 نامه نیوز 22 خرداد 1398 نامه نیوز 23 خرداد 1398 نامه نیوز 24 خرداد 1398 نامه نیوز 25 خرداد 1398 نامه نیوز 26 خرداد 1398 نامه نیوز 27 خرداد 1398 نامه نیوز 28 خرداد 1398 نامه نیوز 29 خرداد 1398 نامه نیوز 30 خرداد 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۳:۰۵    
در حال حاضر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و برانکو می خواهد طلسم ناکامی چند سال اخیر تیمش در این جام را بشکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۱۵    
بازار گوشی تلفن همراه در چند ماه گذشته با تنش های بسیاری همراه بوده که یکی از عوامل آن افزایش نرخ ارز و سامانه رجیستری بوده، با این حال باید دید گوشی موبایل در روزهای آینده ارزان می شود یا خیر؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۷    
بهره وری موضوعی است که از ابعاد مختلف به آن نگریسته شده و هر روز کاربرد و اهمیت آن بیش از پیش روشن می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۵    
همین دو هفته قبل بود که دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری گفت که به غیر از جان بولتون مشاور امنیت ملی امریکا، افراد دیگری هم دارد که با آن ها خوی جنگ طلبانه بولتون را متعادل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای ایران می گوید ترامپ نمی تواند با تهدید و فشار، ایران را به تسلیم یا مذاکره وادارد و مذاکرات جدید مشروط به تغییر سیاست رئیس جمهوری آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۸:۲۶    
یک روزنامه معروف مصری تصریح کرد جنگی میان آمریکا و ایران رخ نمی دهد چون ایران قدرتمند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۸:۲۰    
در هفته گذشته همان طور که تجارت نیوز پیش بینی کرده بود نزولی بودن روند دلار ادامه یافت و در بازار سهام نیز با کاهش نااطمینانی های سیاسی روند بازار کمی بهبود یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۵    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: طی دو ماه گذشته هزینه تولید صنایع لبنی 27 درصد افزایش یافته و به رغم اینکه بارها به مسئولان دولتی التماس کردیم که وضعیت صنایع لبنی را مشخص کنند، اما توجهی نکردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۷:۵۶    
راغفر اظهار داشت: در این سی سال اخیر هر موقع اقتصاد ایران با بحران روبه رو شد، بانک جهانی و صندوق بین المللی پول اطلاعیه داده اند که اقتصاد ایران در مسیر صحیح و سالمی است یا این نهادها همیشه از افراد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۷:۵۶    
بانک مرکزی شرط پذیرش، بررسی، تحویل اسناد حمل واصله و صدور اعلامیه تأمین ارز برای واردکنندگان در صورت عدم حواله وجه ارزی را به بانک ها ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۷:۴۷    
سردار رحیمی از توقیف 150 خودروی لاکچری به دلیل دور دور کردن در سطح شهر تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۷:۲۶    
در پی بروز آتش سوزی در یک مرکز خرید در هند 7 نفر کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۷:۰۰    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۶    
وزارت خارجه روسیه با ابراز نگرانی از تصمیم آمریکا مبنی بر اعزان نیروی جدید به غرب آسیا، اعلام کرد که شاید این مسئله را در شورای امنیت مطرح کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۵:۴۶    
وزارت دفاع آمریکا خبر داد که اعزام 1500 نظامی به غرب آسیا شامل متخصصان و مهندسان تجهیزات نظامی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۵:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی گفت که گمان نمی کند ایران خواستار جنگ باشد و آنها قطعا خواستار جنگ با آمریکا نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۴:۲۵    
آنها بدون داشتن مدرک دندانپزشکی کلیه امورات دندانپزشکی را انجام می دادند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۳:۲۰    
یک متخصص روانشناس کودک با اشاره به تنش های روانی دانش آموزان در ایام امتحانات، چند راهکار روانشناسی برای پیشگیری از بروز اضطراب و استرس های دانش آموزان ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۲:۴۰    
تحقیقات نشان می دهد هوای پاک تر با تعداد کمتر موارد ابتلا به آسم در کودکان مرتبط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۶    
یک مرد که در پی قتل همسر خود به قصاص محکوم شده بود، برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم خود در دادگاه حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۶    
فشار خون بالا، به عنوان تهدید کننده سلامت افراد، متاسفانه بدون علامت ظاهر می شود و در نتیجه باعث ابتلای فرد به بیماری های خطرناک و در عین حال کشنده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان 2 کوهنورد در غار طرنگ بافت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۰:۵۲    
قیمت طلا در معاملات امروز جمعه پس از افت ارزش دلار در واکنش به آمار اقتصادی آمریکا و تجدید امیدواری ها به کاهش نرخ های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا، رشد قیمت روز گذشته خود را حفظ کرد و ثابت ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان علت استشمام بوی گاز در مسیر رودخانه را تخلیه ته مانده مشتقات نفتی یک تانکر در منطقه فودان عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یک قانونگذار ارشد آمریکایی جمعه به تصمیم دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای اعزام نیروی بیشتر به منطقه با هدف ادعایی مهار تهدید ایران اعتراض کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۱    
یکی از دستیاران وینفرد شفر در طول زمان حضورش در ایران با یکی ایرانی ازدواج کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۷    
پامپئو در مصاحبه ای با اشاره به اینکه نگران تحرکات نیروهای ایرانی و نیابتی در منطقه هستیم تاکید کرد که هیچ کس در دولت خواهان جنگ با ایران نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۷    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد رئیس جمهور آمریکا با اعزام نیروهای بیشتر به منطقه موافقت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۱    
سناتور ارشد آمریکایی با اشاره به فاجعه بوش و چنی در عراق تاکید کرد، هرکاری بتوانم انجام می دهم تا از جنگ با ایران جلوگیری کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه با توجه به سابقه آمریکایی ها کسی نباید با آنها مذاکره کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۵    
مقام وزارت خارجه کره شمالی روز جمعه گفت که موضع خودسرانه و فریبکارانه آمریکا باعث شکست مذاکرات خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره در دومین دیدار سران دو کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۲    
حزب محافظه کار انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد، پیش بینی می شود جانشین ترزا می به عنوان رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس قبل از تعطیلات تابستانی مجلس عوام که قرار است 20 ژوئیه (29 تیر) باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۲    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: در شرایط فعلی، دشمن درصدد بزرگنمایی مشکلات و نا امید کردن مردم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۶    
رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اعلام معرفی علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت در صفحه توییتر خود اعلام کرد: مراحل نهایی کار و صدور حکم هم در هفته آتی انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۶    
دریا اورس، سفیر ترکیه در تهران روز پنجشنبه با چند تن از علما و مراجع شیعه در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی نارندرا مودی و حزب اتحاد ملی دموکراتیک در انتخابات سراسری پارلمانی هند، ابراز اطمینان کرد که روابط دیرینه تهران – دهلی نو بیش از پیش توسعه و تعمیق خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۶    
معاون رئیس جمهور ترکیه در گفت وگو با دیلی صباح با اشاره به تنش های میان آمریکا و ایران گفت: موضع ترکیه همواره به اصولی مبتنی بر حمایت از طرف حق بستگی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره اظهارات سخیف دونالد ترامپ که ملت ایران را تروریست خطاب کرده است، گفت: آقای ترامپ با اظهارات خودش نشان داده اولاً تاریخ نمی داند و ثانیاً مردم ایران را نمی شناسد و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۷    
آمریکا با هدف تشدید فشار برای براندازی دولت مادورو، از برخی شرکت های خارجی بزرگ خواست تجارت سوخت جت با ونزوئلا را متوقف کنند؛ در غیر این صورت با تحریم مواجه خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در دیدار با مقام های عالی رتبه سیاسی و نظامی پاکستان درباره اقدام های ضدایرانی آمریکا و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران رایزنی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۰    
معاون نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ وجه توان حمله نظامی به ایران را به دلایل سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، پرستیژ بین المللی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۰    
وزیر خارجه چین از آمریکا به عنوان یک باجگیر اقتصادی یاد کرد که بی دلیل و مدرک شرکت های خارجی را تحت فشار قرار می دهد و تحریم می کند و برای آنها چالش می آفریند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۱    
ترزا می، روز جمعه سرانجام در واکنش به فشارهای داخلی برای کناره گیری از قدرت اعلام کرد هفتم ژوئن از مقام نخست وزیری انگلیس استعفا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه مشهد گفت: آن هایی که گفتند به ما اختیار بدهید، چند ماه بعد سفیداب و سرخاب کردند و توالت کرده از این مملکت فرار کردند و سر در دامن استعمار اروپایی و آمریکایی گذاشتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : نخست وزیر پیشین قطر از عربستان خواست دست از اختلافات ساختگی بردارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : وزرای امور خارجه آلمان و اردن در یک گفت وگوی تلفنی درباره فرصت های تنش زدایی برای ایران تبادل نظر کرده و همچنین تاکید کردند که صلح در خاورمیانه تنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۵    
ترزا می استعفای خود را اعلام کرد و گفت: 17 خرداد می روم
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۶    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بیت المال باید به همه برسد نه اینکه عده ای خاص از آن استفاده کنند تاکید کرد باید در زمینه دریافت مالیات از مردم دقت و حساسیت داشته و از ثروتمندان مالیات بیشتری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۶    
علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۰    
محمدجواد ظریف، وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه و در سومین دیدار کاری خود در سفر به اسلام آباد با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۰    
در میان دیدارهای رهبری، دیدار دانشجویان همیشه جذابیت خودش را دارد، دیداری تندوتیز و صریح و جسورانه! آن قدر که اگر شوخی و مزاح های گاه وبیگاه خود رهبری نباشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اظهارات خصمانه مقامات این کشور علیه کشورمان، مدعی شد که تهدید از سوی ایران هنوز هم وجود دارد و تحریم های نفتی ایران بر بازار جهانی نفت تاثیر منفی نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۰    
تندروی های پس از دوم خرداد و مشخصا پیش از انتخابات مجلس ششم آنقدر کنترل نشده بود که اکنون و بعد از گذشت دو دهه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۵    
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن گفت: هم اکنون از واحدهای بالای 150 متر در بحث اجاره بها مالیات دریافت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۵    
ارسال مدارک مورد نیاز جهت پیش ثبت نام و ورود به بازار متشکل ارزی توسط کانون صرافان از روز پنجشنبه دوم خرداد آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به دشمنان گفت: شما با طرح معامله قرن و انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و با به رسمیت شناختن بلندی های جولان نمی توانید آرمان فلسطین را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تاکنون موضوع نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام چندان جدی گرفته نمی شده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۰    
القدس العربی چاپ لندن در مطلبی به نقل از روزنامه اسرائیلی هآرتص به قلم تسفی برئیل نوشت: موشک کاتیوشا که در نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز در بغداد، که سفارتخانه های خارجی در آن قرار دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۲    
عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰    
یک منبع آلمانی مدعی شده دولت این کشور برای ارسال دیپلمات خود به تهران با آمریکا مشورت نکرده است.سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم ساعاتی قبل تر در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران ارسال پیام های محرمانه به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که منابع اطلاعاتی آمریکایی گزارشهایی دارند که ایران قصد داشت به منافع آمریکا در منطقه حمله کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۶    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه هیچ رئیس جمهوری به اندازه روحانی اختیارات ویژه نداشته است، گفت: این یک موضوع نخ نماست که وقتی شعارها محقق نمی شود، چنین موضوعی را مطرح می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۷    
دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : ظریف با انتشار این عکس سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت: لینک کوتاه کپی لینک
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۱    
ایران در تلاش است استخراج نفت از میادین قدیمی خود را همچنان ادامه دهد و میزان نفت ذخیره شده ایران بر روی دریا و خشکی در حال افزایش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۲    
سعید قاسمی در کلیپی جدید ادعا کرده است که تابوت هاشمی رفسنجانی در زمان تشییع خالی بوده.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۷    
وزارت امور خارجه آمریکا به درخواست رؤسای سه کمیته کنگره آمریکا مبنی بر ارائه توضیحات در مدتی معین درباره وجود اطلاعات انحرافی در گزارش ارائه شده علیه ایران، پاسخ نداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۱    
یکی از راویان قرارگاه خاتم الانبیا در دوران جنگ 8 ساله معتقد است که نتیجه ترورهای بی رحمانه منافقین رشد گونه ای افراط گرایی مذهبی است و نتیجه افت روحیه ایثارگری هزینه های فوق العاده ای است که سنگینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۶    
این اولین بار نیست که شاهد چنین اتفاقی از تلویزیون هستیم. چون کمتر از یک سال از توهین های فوتبالیست مداح می گذرد، این تصور در می گیرد که انگار دستی در کار است که به اختلافات دامن بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۷    
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد که امروز عده ای خواسته یا ناخواسته با فشار بر مردم در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، معیشت و ایجاد ناامیدی در زمین دشمن بازی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه غلط برخی مسوولان در قبال تذکرات رهبری، گفت که پس از تذکر رهبری درباره یک موضوع مدیران به جای صدور بخشنامه، اقدامات عملی عاجل برای رفع آن کاستی انجام دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : 4 سال پیش عارف تبدیل به یک عنصر فعال سیاسی شده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه سایت ها را فعال کنیم به مراتب بیشتر از 4 برابر توانایی تولیدی را خواهیم داشت و رقمی غیر قابل تصور برای آمریکایی ها خواهد بود و خود آمریکایی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۱    
محمدجواد ظریف اظهار کرد: در حال حاضر منطقه ما شرایط بسیار دشواری را می گذارند و اقدامات خطرناکی در منطقه در حال شکل گرفتن است و با توجه به این موضوع نیاز است که با همسایگان مان مشورت و گفت وگو کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۵    
محققان عنوان می کنند علاوه بر رژیم غذایی، کمبود خواب هم می تواند با چاقی هم در بزرگسالان و هم در کودکان مرتبط باشد، از اینرو بهتر است کودکان خواب کافی داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علاقمند است بار دیگر وحید امیری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل گفت: اصرار ترامپ به استفاده از ادبیات توهین آمیز علیه ملت ایران عزم مردم ما را در مقاومت علیه سیاست فشار و ارعاب دوچندان می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۶    
اسامی محافل، هیات ها و مساجد برگزار کننده مراسم شب های قدر اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۰    
سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای پرافتخار ملت ایران است که چگونه ایران 35 میلیون نفری سال 61 برای آزادسازی سرزمینی به وسعت 23 کیلومترمربع با خدا معامله کرده و اجازه نمی دهند ذره ای از ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا در ضرب الاجل تعیین شده از سوی سه قانونگذار ارشد کنگره به سوالات درباره یک گزارش جنجالی علیه ایران پاسخ نداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۰۰    
آیا در نهایت وزیر امور خارجه افراطی از کاخ سفید اخراج می شود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۱:۲۲    
فکر نمی کنم نیاز به این کار داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۱:۰۷    
فکر نمی کنم نیاز به این کار داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۰:۳۱    
کردی در نشست بررسی راهبردهای منطقه ای و معرفی ظرفیت ها و قابلیت های چابهار افزایش 48 درصدی ثبت شرکت های خارجی در دوره پسابرجام، ظرفیت طرح سیپک برای افزایش قدرت چانه زنی اقتصاد ایران در سطح بین الملل ...