جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۲۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 مهر 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 مهر 1398 نامه نیوز 2 مهر 1398 نامه نیوز 3 مهر 1398 نامه نیوز 4 مهر 1398 نامه نیوز 5 مهر 1398 نامه نیوز 6 مهر 1398 نامه نیوز 7 مهر 1398 نامه نیوز 8 مهر 1398 نامه نیوز 9 مهر 1398 نامه نیوز 10 مهر 1398 نامه نیوز 11 مهر 1398 نامه نیوز 12 مهر 1398 نامه نیوز 13 مهر 1398 نامه نیوز 14 مهر 1398 نامه نیوز 15 مهر 1398 نامه نیوز 16 مهر 1398 نامه نیوز 17 مهر 1398 نامه نیوز 18 مهر 1398 نامه نیوز 19 مهر 1398 نامه نیوز 20 مهر 1398 نامه نیوز 21 مهر 1398 نامه نیوز 22 مهر 1398 نامه نیوز 23 مهر 1398 نامه نیوز 24 مهر 1398 نامه نیوز 25 مهر 1398 نامه نیوز 26 مهر 1398 نامه نیوز 27 مهر 1398 نامه نیوز 28 مهر 1398 نامه نیوز 29 مهر 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا گفت که کار پاسبانی از خاورمیانه باید به عهده کشورهای دیگری از جمله ایران باشد نه آمریکا.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۶:۰۲    
رکورد شکنی در اینستاگرام زمانی آغاز شد که کایلی جنر مدل آمریکایی با پست کردن عکس استورمی وبستر فرزند تازه متولد شده اش، توانست رکورد لایک را در اینستاگرام به دست بگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۷    
مطالعه سال 2012 محققان لیتووانی نشان می دهد دیابت می تواند نتیجه احتمالی تند غذا خوردن باشد. دیابت نوع2 می تواند ناشی از مقاومت انسولین باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۱    
محققان امنیت سایبری از وجود یک آسیب پذیری مهم جدید در سیم کارت ها خبر دادند که می تواند به مهاجمان راه دور اجازه دهد تلفن های همراه هدف را به خطر بیاندازند و فقط با ارسال پیام کوتاه، جاسوسی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۵    
تحقیقات نشان می دهد صبح زود به مدرسه رفتن می تواند سلامت کودکان را تحت تاثیر قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه کمبود پرستار در مراکز درمانی کشور، سوژه ای نخ نما و تکراری است، گفت: سالانه چهار هزار پرستار به دلایل مختلف، از این حرفه خارج می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری اعضاء باند 5 نفره کپی برداران عابربانک شهروندان تهرانی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 120 کارت کپی شده و اطلاعات 500 کارت عابر بانک کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۶    
ویتامینه کردن مو روشی است که در آن با کمک کرم ویتامینه یا ماسک موی خانگی به مو های آسیب دیده ویتامین و رطوبت داده می شود تا سریع تر سلامت و درخشندگی خود را بازیابند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۴۷    
آلزایمر دهمین علت مرگ در جهان است و در کل دنیا اولین علت مرگی است که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی از خودکفایی در زمینه ساخت هواپیما، صنعت هوایی غیرنظامی ازجمله طراحی، فناوری، تعمیر و نگهداری صنعت فرودگاهی و هواپیمایی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۳:۱۲    
یک پسر 11 ساله در پیست دوچرخه سواری فرخ شهر(تپه نور الشهدا) در پی سقوط به علت شدت جراحات و ضربه مغزی شدن فوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۵    
بلیت موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت نظر وزارت میراث فرهنگی فردا 5 مهر نیم بها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مامور شدن تیمی از معاونان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت رسانی به مصدومان حادثه قطار زاهدان- تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۱    
مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سخنان رئیس جمهور ایران در سازمان ملل واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۲    
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه با تاکید بر لزوم کاهش تنش در منطقه خلیج فارس، ابراز امیدواری کرد که ایران و آمریکا هر چه زودتر وارد گفت وگوی مستقیم شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۶    
تصادف مرگبار خودروی پژو پارس با کامیون در محور ایلام - مهران محدوده مهدی آباد 5 کشته برجای گذاشت
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به 157 تن رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰    
جعفرزاده از آخرین جزئیات خرید و فروش نرخ بلیت هواپیما در مسیر تهران_نجف و برعکس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۶    
رسانه های عبری زبان امروز (چهارشنبه) اعلام کردند، برای اولین بار یک زن هدایت اسکادران جنگی در نیروی هوایی اسرائیل را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پدیده تغییر اقلیم به عنوان یکی از بزرگترین چالش های جهانی خبر داد و گفت: 1.5 درجه سانتی گراد بر دمای زمین تا 20 سال آینده افزوده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۶    
شما نمی توانید به طور صددرصد برای مصاحبه استخدامی آماده باشید، چون هیچ راهی برای آن که بدانید مصاحبه کنندگان از شما چه خواهند پرسید وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۷    
گاهی اوقات نیز برای رفع این احساس، استراحت طولانی می کنید یا به سفر می روید اما بعد از آن دوباره این احساس سراغ شما می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان می دانند که در جنگ نظامی علیه ایران امکان ورود به میدان را ندارند؛ ضمن اینکه تمام پایگاه های دشمنان در منطقه در تیررس کشور قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۱    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک و همچنین طرح پیشنهادی صلح هرمز گفت که در این شرایط صدای صلح طلبی ملت ایران می تواند خنثی کننده استراتژی ایران هراسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه لیگ ایران سخت و فشرده است گفت: با توجه به بسته بودن پنجربه نقل و انتقالات باید با همین بازیکنان به کارمان ادامه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۱    
وزیر خارجه و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار گفتگوی تلفنی رؤسای جمهوری کشورش و اوکراین گفت: ترامپ به آمریکا خیانت کرده است؛ بنابراین از استیضاح او حمایت می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه است، گفت: امنیتِ عربستان با پایان تجاوز به یمن حاصل می شود، نه با دعوت از بیگانگان.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۶    
دبیرکل حزب الله گفت: چیزی تحت عنوان جنگ نیابتی میان ایران و عربستان در منطقه وجود ندارد. سعودی همواره حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با گروه های مقاومت دشمنی می کرد و زمانی که انقلاب اسلامی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی ها هم در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سروته یک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۷    
نتایج یک نظر سنجی جدید در آمریکا از پیشتاز بودن الیزابت وارن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در میان دیگر نامزدهای انتخاباتی حزب دموکرات حکایت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۲    
نشست فوق العاده وزیران خارجه ایران و کشورهای عضو گروه 1+4 به همراه موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای کوتاه پایان یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهوری عراق امروز (چهارشنبه) در سخنانی با بیان اینکه عراق پلی برای ایجاد درک میان همسایگان و برادرانش است، ثبات در این کشور را منفعت مشترک همگان توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که احتمال دیدار میان روسای جمهوری ایران و آمریکا وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۱    
حاشیه ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می رسد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۶    
دفتر سخنگوی دولت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: منظور ربیعی از طرح پیشنهادی مبنی بر تغییرات جزئی در دل برجام ناظر به تصویب زودتر پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد کاهش به 1529 دلار و 92 سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی جنگ نظامی نقطه تمرکز اصلی دشمن بود، اما در مقطع کنونی دشمن به دنبال جنگ اقتصادی با ما است تا به اهدافش برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۶    
صدراعظم آلمان گفت محور دیدارهای عصر سه شنبه اش با روسای جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا یافتن راهی برای حفظ برجام بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات ضدایرانی ترامپ در سازمان ملل، گفت: بیان این اتهامات لاطائلاتی است که دنیا دیگر باور نمی کند لذا آمریکا نمی تواند افکار عمومی جهان را تحت تاثیر قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۷    
محققان با ردیابی داده های کشتی رانی می گویند پس از حمله پهبادی به تاسیسات نفتی آرامکو، صادرات نفت عربستان سعودی به طور میانگین 1.5 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از نشست با وزیران خارجه 1+4 گفت: در این نشست مرور می کنیم چه باید کرد تا برجام به عنوان دستاورد مهم دیپلماسی حفظ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهوری آمریکا بازهم دموکرات ها را آماج انتقادات خود قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۶    
هافبک تیم استقلال در آخرین دقایق پیش از اعزام این تیم به اصفهان به دلیل مصدومیت بازی با ذوب آهن را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۶    
معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: وزرات دفاع و موسسات امنیتی خصوصی روسیه در حال تماس های فشرده ای با عربستان برای تدوین اسناد و توافقنامه ها هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه در مقایسه این رژیم با نازی ها و متهم ساختن آن به اجرای یک هولوکاست در نوار غزه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
یک تحلیلگر لبنانی تحریم ها را آخرین سلاح آمریکا دانست و اعلام کرد، تصور برخی که گمان می کنند امروز گزینه ای در مقابل منطقه جز گفت وگو با آمریکا وجود ندارد، درست نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که شکایت خود از زاهدی و موسوی لارگانی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۵    
سفیر پیشین ایالات متحده آمریکا تاکید کرد، کنگره به عربستان در بی ثبات کردن خاورمیانه کمک می کند و لازم است که این کار متوقف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از افزایش 15 درصدی حجم مبادلات تجاری دو کشور در نیمه اول سال 2019 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر آمریکا به برجام بازگردد و تحریم ها برداشته شود نیز به صورت دوجانبه با آنها مذاکره نمی کنیم بلکه مذاکره چندجانبه و در قالب 1+5 خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۶    
همتی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: اکنون همه مبادلات مالی ما با روسیه از طریق پول ملی دو کشور است، حدود 30 تا 40 درصد مبادلات با ترکیه نیز با پول ملی انجام می شود و بقیه آن نیز با یورو در حال انجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۱    
پراید 131 همچنان 41 میلیون و 400 هزار تومان است و حدود چهار میلیون گران تر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۵    
معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیرا منجر به تضییع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوء استفاده از کپی پاسپورت های زائران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۶    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: سربازان با موافقت فرمانده محل خدمت خود می توانند امسال در پیاده روی اربعین شرکت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۲    
هوآوی و Porsche Design گوشی جدید Porsche Design Huawei Mate 30 Rs را با طراحی زیبا و فناوری های برتر روز دنیا معرفی کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۶    
فریدون مجلسی گفت: اگر مواضع دو طرف یعنی ایران و آمریکا به شکل کنونی باشد نه اکنون که در آینده نیز مذاکره ای میان رئیس جمهور ایران و آمریکا رخ نخواهد داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این که جزییات داربی 90 بررسی شده است درباره درگیری آخر بازی عنوان کرد: قوانین فوتبال اجازه نمی دهد یک بازیکن، حریف یا متخلف را تنبیه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
در حالی که پارلمان انگلیس امروز چهارشنبه در پی حکم دادگاه عالی این کشور در لغو تصمیم بوریس جانسون برای معلق ساختن فعالیتش قرار است تشکیل جلسه بدهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند، کسانی که 20 دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون تولید و نمایش فیلم سینمایی مست عشق که درباره بخش هایی از زندگی شمس و مولانا است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
اسماعیلی اعلام کرد که علت غیبت تخت روانچی در دیدارهای نیویورک، تجویز پزشک برای استراحت مطلق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه امروز مراحل رفع توقیف استنا ایمپرو نهایی شد، گفت: اما پرونده رسیدگی به برخی تخلفات آن و خسارات وارده به محیط زیست همچنان باز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی دولت با اشاره به این که پیغام و پسغام زیادی برای انجام دیدار روحانی وترامپ رسیده است اظهار کرد: ما منافع ملی خود را به خاطر فضای داخلی آمریکا هدر نمی دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۲    
گزارش های منتشر شده حاکیست که اینستاگرام قرار است قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند مخاطبان استوری های خود را ویرایش کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۶    
بیماری ایدز با علائم اولیه ای خود را بروز می دهد که توجه به آنها در تشخیص به موقع این بیماری موثر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
وی ادامه داد: در حالی که رئیس جمهور ما در آمریکا حضور دارد، سه کشور اروپایی علیه ایران بیانیه صادر می کنند؛ یعنی در حالی که رئیس جمهور ما دارد به "مکرون" دست می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت گفت که در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس، اعلام شکایت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۲    
امروز در بازار تهران قیمت طلای 18 عیار 409 هزار و 300 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 31 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در خصوص هدیه 200 لپ تاپ توسط وزارت ارتباطات به نهاد ریاست جمهوری، گفت: یادم نمی آید که 200 لپ تاپ هدیه داده باشم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که بوریس جانسون از رئیس جمهور ایران برای سفر به لندن دعوت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۱    
وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی کنایه آمیز در خصوص صدور روادید برای شرکت روس ها در مجمع عمومی سازمان ملل، از آمریکا تشکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور فرانسه طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، پنج محور را برای مذاکرات میان ایران و آمریکا پیشنهاد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۲    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که نشست ایران و 1+4 در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می شود و وزیران خارجه درباره راه های تضمین اجرای برجام رایزنی خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۶    
سفارت سوییس در تهران در صفحه توییتر خود با اشاره به دیدار رییسان جمهور ایران و سوییس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: روسای جمهور دو کشور درباره نقش میانجی گری سوئیس گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی توییتری ضمن تکرار اتهام زنی ها به ایران، از شورای امنیت سازمان ملل خواسته که از تداوم تحریم تسلیحاتی ایران اطمینان حاصل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
یک رسانه عربی مدعی شد که سفر عبدالمهدی به عربستان به منظور وساطت میان تهران و ریاض است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) گفت: امروزدشمنان به دنبال این هستند که در گوشه ای با یک دیپلمات ما مذاکره کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۷    
عادل الجبیر با تکرار ادعای خود علیه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حملات آرامکو گفت که کشورش تمام گزینه ها برای پاسخ به ایران را بررسی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۱    
نخست وزیر پاکستان گفت: ترامپ از من خواسته موضوع تنش زدایی در منطقه را در دیدار با همتای ایرانی خود مطرح کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمایت از ادعاهای رئیس جمهور آمریکا درباره دست داشتن ایران در حمله به آرامکو، از جامعه جهانی خواست فشار و تحریم بر تهران را افزایش دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد با فریادهای بلند تذکرات متعددی را به علی لاریجانی اعلام کرد. این در حالی است که بلافاصله بعد از رای دادن مجلس به طرح تشکیل وزارت بازرگانی پژمانفر و موسوی لارگانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۷    
نیروی هوایی هند از سقوط یک جت جنگنده آموزشی نیروی هوایی هند در مرکز این کشور خبر داد و اعلام کرد که خلبانان این هواپیما سالم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه در نیویورک بسیار تلاش کرده تا دیداری میان دونالد ترامپ و حسن روحانی ترتیب دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۲    
وزیر خارجه بحرین ضمن مخالفت با طرح پیشنهادی رئیس جمهور کشورمان برای ایجاد صلح در خلیج فارس گفت که کشورش نمی تواند همزمان در دو ائتلاف فعالیت داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
این که آیا شما یک دانشجوی تازه وارد هستید، برنامه ها شما را برای شروع دانشگاه آماده می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
آبه نخست وزیر ژاپن در مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به افزایش تنش ها در خاورمیانه از دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قصد تولید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، احساس انرژی بیشتری کنید یا عضله بگیرید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ماکروها بدانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
وزیر نفت در مورد اجرای مرحله دوم کارت سوخت گفت: زمزمه هایی را می شنوم، اما درست بودن آن منوط به تصمیم گیری در سطح عالی کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا برای سومین سال متوالی به نشست مجمع عمومی سازمان ملل رفت و در یک سخنرانی آکنده از لفاظی و ادعاهای اثبات نشده، اتهامات پیشین را علیه ایران تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
برخی افراد محرک ها را بسیار عمیق تجربه و پردازش می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
دونالد ترامپ که بر سر مکالمه تلفنی جنجالی اش با رییس جمهوری اوکراین با درخواست های بیشتری برای استیضاح مواجه شده است، اظهار کرد مجوز انتشار متن این تماس تلفنی را صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی احساسات بهزیستی را تعدیل می کنند و عوامل سبک زندگی بر آنها تأثیر می گذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
سیب ، کدو تنبل و ژاکت. پاییز زمان بسیار خوبی برای سلامتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۶    
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا آغاز رسمی تحقیقات در خصوص استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ سندی مبنی بر اینکه ایران اقدامی علیه آرامکو انجام داه باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۲    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحانی باید بداند که به عنوان فرمانده نظامی در صحن سازمان ملل حضور نیافته بلکه یک رئیس جمهور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۱    
"امانوئل مکرون" رئیس جمهوری فرانسه و "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس به طور اتفاقی، همزمان با "حسن روحانی" رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۲    
رئیس جمهور کشورمان در دیدار رئیس جمهور سوییس گفت: متاسفانه دولت آمریکا حتی در زمینه هایی مثل خرید دارو یا مصارف انساندوستانه هم مشکل سازی می کند که این اقدام تروریسم دولتی آمریکا محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۶    
یک روزنامه انگلیسی بامداد چهارشنبه نوشت: در دیدار اخیر نخست وزیر انگلیس با رئیس جمهوری اسلامی ایران، بوریس جانسون از حسن روحانی خواست برای ادامه مذاکرات به لندن سفر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۶    
اسلام آباد- ایرنا- نخست وزیر پاکستان گفت؛ رییس جمهوری آمریکا و ولیعهد عربستان از وی خواسته اند تا برای تنش زدایی در خلیج فارس با رییس جمهوری اسلامی ایران گفت وگو کند.
  • ۱