پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 مهر 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 مهر 1398 نامه نیوز 2 مهر 1398 نامه نیوز 3 مهر 1398 نامه نیوز 4 مهر 1398 نامه نیوز 5 مهر 1398 نامه نیوز 6 مهر 1398 نامه نیوز 7 مهر 1398 نامه نیوز 8 مهر 1398 نامه نیوز 9 مهر 1398 نامه نیوز 10 مهر 1398 نامه نیوز 11 مهر 1398 نامه نیوز 12 مهر 1398 نامه نیوز 13 مهر 1398 نامه نیوز 14 مهر 1398 نامه نیوز 15 مهر 1398 نامه نیوز 16 مهر 1398 نامه نیوز 17 مهر 1398 نامه نیوز 18 مهر 1398 نامه نیوز 19 مهر 1398 نامه نیوز 20 مهر 1398 نامه نیوز 21 مهر 1398 نامه نیوز 22 مهر 1398 نامه نیوز 23 مهر 1398 نامه نیوز 24 مهر 1398 نامه نیوز 25 مهر 1398 نامه نیوز 26 مهر 1398 نامه نیوز 27 مهر 1398 نامه نیوز 28 مهر 1398 نامه نیوز 29 مهر 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی پرونده مدرک تحصیلی فریدون در قالب شکایت به قوه قضائیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۳:۱۷    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای خارجی دست دوم در سطح بازار تهران طی مهر 98 است. سواری های زیر ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف و وجود لکه رنگ و یا فروش فوری خودرو از سوی مالک به علت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۵    
یک دستگاه واحدتجاری 20 متری واقع در منطقه افسریه، خیابان سوم با مبلغ 4 میلیون تومان اجاره و 30 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵    
پالایشگاه نفت آناهیتای کرمانشاه به عنوان اولین پتروپالایشگاه کشور با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۶:۴۶    
حدود 900 هزار فقره چک رمزدار به ارزش حدود 1967 هزار میلیارد ریال در مرداد 1398 در کل کشور وصول شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 9.8 درصد و 7.5 درصد کاهش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۳:۵۱    
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه اعلام کرد که پرونده درگیری طایفه ای که به قتل 6 نفر منجر شده بود، در نهایت به رضایت ختم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
وقتی مشخص تر در مورد محدودیت ها در ایران می پرسم، احمدی نژاد می گوید: هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
عربستان در یک دوراهی بزرگ قرار دارد؛ ترک جنگ یمن و مصالحه با ایران و التماس بیشتر جهت دریافت کمک از آمریکا. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۷    
یک شبکه آمریکایی در مستندی فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به آمریکا وعده داده بود آماده است رژیم صهیونیستی(اسرائیل) را به رسمیت بشناسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۶:۱۷    
هجدهم تیر سال 96 پلیس ورامین گزارش عجیبی دریافت کرد که در آن یک پسر 17 ساله به نام حسن هنگام فرار از خانه مردی، با ضربه چاقو به شدت زخمی شده است و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۴:۵۶    
ما با هم صحبت کردیم و گفتم من با این پسر اختلاف دارم و می خواهم کاری کنم که دست از گستاخی بردارد، به همین خاطر هم نقشه کشیدیم تا او را ادب کنیم، من فکر نمی کردم قصد، تجاوز باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۴:۰۵    
تیم تراکتور تنها نماینده باقیمانده تبریز در جام حذفی کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۳:۲۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حال طراحی سامانه راداری هستیم که در حین حرکت با هدف درگیر می شود، گفت: حفر تونل برای شهرهای موشکی از سال 1363 شورع شده و تا به امروز شبانه روزی ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۲:۳۲    
ظاهرا، سعودی ها بعد از ماجرای آرامکو ابعاد جدیدی از استراتژی آمریکا در برابر ایران را متوجه شدند. مایک پمپئو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۲    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش و سپاه شانه به شانه هم و پیشمرگ یکدیگر در حفاظت از انقلاب، نظام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۵    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال قهرمان زنان اروپا امروز (دوشنبه) برگزار شد و منچسترسیتی و اتلتیکومادردید در این مرحله به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۵۰    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تحریم هایی که توسط امپریالسیم آمریکا بر ایران تحمیل شد اگر نسبت به هر کشور دیگری اعمال می شد آن کشور سقوط می کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۶    
دیدار تیم های فوتبال گل ریحان البرز و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در پایان 90 نتیجه ای جز تساوی نداشت و در وقت های اضافه شاگردان استراماچونی به برد رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۱    
منچستریونایتد آماری فوق العاده در خانه مقابل آرسنال را به ثبت رسانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۷    
یک تحلیلگر فرانسوی گفت: مقامات ایران دنبال مهندسی توازن قدرت در منطقه هستند و نه جنگ.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به جنگ 33 روزه، گفت: از خط امن گزارشاتی به تهران فرستادم. آقا فرمودند که این جنگ، جنگ بسیار سخت و شدیدی است. بیست و هشتم و بیست و هفتم روز های سختی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم تا آخر بازی برای برد تلاش کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم منچسترسیتی تفکری را که قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم یک الزام می داند، رد کرد و با طعنه مدعی شد که در صورت ناکامی مجدد در فتح این تورنمنت خودش را نخواهد کشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۶    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: سهم دلار از حساب ذخیره ارزی کشورها به کمترین میزان از سال 2013 تا کنون رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۷    
دادگاه ملی اسپانیا پرونده شکایت یکی از کارمندان سابق بنیاد خیریه مسی را که متعلق به لیونل مسی است، مختومه اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
روزنامه "مصر امروز" روز دوشنبه به نقل از وزیر آثار باستانی گزارش داد که باستانشناسان موفق شدند آثار جدیدی از یک معبد متعلق به سلسله چهارم فراعنه را در این کشور کشف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۶    
دندان درد یکی از آزاردهنده ترین مشکلات دهانی است که دلایل و عوامل بسیاری در به وجود آمدن آن دخیل هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۷    
میزان درآمد های مالیاتی دولت آمریکا اکنون از 3.5 تریلیون دلار عبور کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهوری لبنان در دیدار با یک هیأت آمریکایی ضمن اشاره به تداوم نقض حاکمیت کشورش از سوی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد؛ لبنان به هرگونه تجاوز رژیم اسرائیل پاسخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۲    
وزارت دفاع ترکیه امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در حمله هوایی جنگنده های ارتش این کشور به منطقه "زاب" در شمال عراق 7 عضو "حزب کارگران کردستان" (پ.ک.ک) کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این مجلس دهم کارهای بزرگی صورت گرفته است، اما مشاهده می کنیم، عده ای به دنبال این هستند که این مجلس را در شرایط کنونی آتش بزنند تا اینکه دود ی را در کشور بلند کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۷    
به نظر می رسد طی هفته های اخیر بازار خودروهای پرتیراژ داخلی به ثبات نسبی رسیده باشد.کارشناسان بر این باورند که روند نزولی قیمت خودرو در صورت ادامه عرضه روزانه خودروسازان هم چنان ادامه پیدا می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۱    
آمریکا با خروج از برجام و تصمیمات غیر معقول خساراتی را به اقتصاد و معشیت مردم ایران وارد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۶    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 21 نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن در شمال غربی این کشور خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس ستاد کل در مجمع فرماندهان سپاه با تاکید بر توفیقات سپاه در عرصه های ماموریتی، گفت: دشمنان دریافته اند که ایران اسلامی توان، آمادگی و اراده برخورد را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی ائتلاف سعودی با گذشت دو روز از اعلام خبر عملیات نصر من الله یمنی ها، آن را ساختگی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز مالیات وصولی آستان قدس رضوی، شرکت ها و موسسات وابسته به نیروهای مسلح بررسی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۷    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که پنالتی مان مقابل ماشین سازی گل نشد و بدون پنالتی حریف را بردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال 1399 برای نخستین بار نفت از هزینه های جاری جدا می شود و به طرح های عمرانی اختصاص پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۷    
گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان حریف چند دقیقه خود را روی زمین انداختند تا وقت تلف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱    
نخست وزیر انگلیس که از سوی افکار عمومی برای تمدید مهلت خروج این کشور از اتحادیه اروپا تحت فشار زیادی قرار دارد گفت محتاطانه به توافق برگزیت خوش بین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: متاسفانه در کشور مناسابات گوناگون سیاسی و ... بر معیارهای شایسته سالاری و تخصص افراد ارجحیت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان صداوسیما با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید زبان گویای مردم باشد، گفت: مشی ما در صداوسیما این است که باید ضمن حمایت از همه خدمتگزاران نظام به ویژه قوای سه گانه و نیروهای مسلح ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۵    
مشاور رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از پیوستن هشت کشور دیگر به ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای دادو ستد مالی با ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۰    
یک وبگاه آمریکایی در گزارشی از طرح فرانسه برای برقراری تماس تلفنی میان روسای جمهور ایران و آمریکا خبر داده که در نهایت به بن بست می رس
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۰    
باشگاه آرسنال اخیرا به فروش مسوت اوزیل ستاره آلمانی خود، علاقه نشان داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۰    
یک رسانه لبنانی ددر مطلبی به وضعیت داخلی ارتش سعودی بعد از گذشت چهار سال و شش ماه جنگ علیه یمن و تلاش های پادشاه و فرزندش برای سروسامان دادن به اوضاع داخلی خود پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر نتوان تا پایان سال، یارانه سه دهک بالای جامعه را حذف کرد، دولت این ضرر را تحمل کرده اما در روند شناسایی و حذف دهک های پردرآمد بی دقتی نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۱    
پادشاه سعودی مرگ محافظ شخصی خود را به خانواده وی تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۱    
بیماری های قلبی عروقی، اولین عامل مرگ و میر در کشور است و سن سکته های قلبی نیز در سال های اخیر کاهش یافته است. این علائم برای کشوری که رو به سالمندی می رود، می تواند زنگ خطری جدی تلقی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر انقلاب، آمادگی خود را برای اجرای سیاست های کلی نظام قانونگذاری اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهوری اوکراین امروز (دوشنبه) گفت کشورش قصد انتشار محتوای سخنان او با دونالد ترامپ را ندارد؛ این مکالمه تلفنی باعث بروز جنجال در آمریکا شده و فشارها برای استیضاح ترامپ را به دنبال داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۶    
مقامهای مبارزه با تروریسم آمریکا زنگ خطر را درباره شبه نظامیان یک شاخه جدید وابسته به القاعده در سوریه موسوم به گروه "حُراس الدین" به صدا در آورده و می گویند که این گروه در حال بهره برداری از وضعیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
دونالد ترامپ خواستار دستگیری رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان به جرم خیانت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
هوآوی در مراسم معرفی نسل جدید پرچمداران خود (Huawei Mate 30) از اپلیکیشن های جدیدی نیز رونمایی کرد. این برنامه ها مبتنی بر سرویس های هوآوی موبایل سیستم (HMS) هستند و با تنوع خود می توانند نیاز تمام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۶    
همچنان 17 نفر در اسارت دزدان و گروه تروریستی الشباب در سومالی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۶    
جنبش حماس امروز (دوشنبه) نسبت به میزبانی از یک تیم ورزشی اسرائیلی در مسابقات دو و میدانی جهانی در قطر ابراز تأسف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۶    
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در حوزه سرکلانتری چهارم و یازدهم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۰    
باشگاه یوونتوس در نظر دارد امره جان را با توماس مونیه از پاری سن ژرمن معاوضه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۰    
شرکت ملی نفت چین از کشف ذخایر جدید نفت و گاز در شمال این کشور خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۷    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه عربستان و ایران آماده مذاکره هستند، می گوید که باید شبح جنگ از سر منطقه برداشته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۱    
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز قوی ترین بالگردهای خاورمیانه مربوط به ارتش است، گفت: هیچ دشمنی جرات نمی کند که به سرزمین جمهوری اسلامی ایران تجاوز کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۰    
عبدالله در یک نشست خبری گفت: در وضعیت موجود، انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم نمی رود و تیم ثبات و همگرایی حکومت آینده را تشکیل می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۶    
دفتر نماینده خوی در اطلاعیه ای با رد اخبار منتشره در خصوص سرقت مبالغی قابل توجه ارز و ریال از منزل وی گفته که تعدادی اسناد و مدارک به همراه مقداری طلا و اندکی وجه نقد مورد سرقت قرار گرفته و پرونده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۱    
فروشنده ها در بازار خودرو کاری به کار رکود بازار ندارند و با وجود اینکه خریداری برای ماشین های گران قیمت وجود ندارد، همچنان بر قیمت های قبلی اصرار می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶    
افرادی که تراکنش بانکی سالانه آنان بیش از یک میلیارد و مانده حسابشان 30 میلیون تومان باشد، از لیست دریافت یارانه حذف شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۱    
علیرغم اظهارنظرهای مکرر رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران درباره لزوم رفع تحریم ها به عنوان پیش شرط هر گونه مذاکره و دیدار احتمالی بین نمایندگان ایران و آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سعدالله زارعی ستون نویس روزنامه کیهان در مصاحبه ای گفته است: در شهری که موقعیتِ -به تعبیر ما- کاسه ای دارد، نیرویی که در کف قرار می گیرد، باید بلندی های موجود در آن را بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۱    
الکس رودریگز بازیکن امریکایی بیسبال است. لوپز 47 ساله پیشتر در برنامه تلویزیونی "الن دجنرس" گفت که همه چیز این طور شروع شد که او یک روز به طور ناگهانی به بازیکن سابق تیم بیسبال "نیویورک ینکیز" در یک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۶    
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در هر اندازه، با هر شدت، دقت و در هر مساحتی می توانیم به دشمن هجوم ببریم و قدرت ما معتبر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل سابق استقلال گفت: فشار زیادی روی تیم باعث شده استراماچونی هم کنار زمین به توپ لگد بزند. نباید با یک باخت یا یک مساوی این مربی به این حالت در بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی گفت: امسال 42 موکب از استان برای پوشش مراسم اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائران در عراق ساماندهی شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه خود، از پاسخ های وزیر صمت درخصوص اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه و اقدامات انجام شده در حوزه بهبود فضای کسب و کار قانع شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۱    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه هدف از تشکیل وزارت بازرگانی فروش محصولات دربازار جهانی است نه افزایش واردات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در زمینه تولید اقدامات خوبی انجام شده، گفت: در گذشته سالانه 10 میلیون تن تولید فولاد داشتیم که در حال حاضر به 32 میلیون تن رسیده و با تشکیل وزارت بازرگانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۰    
بازیکنان محروم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر اجازه بازی در جام حذفی فصل 99-98 را دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۱    
4 نماینده اصولگرا گفتند یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی با 168 رأی موافق نمایندگان به تصویب رسید؛ اما این پایان جدال شفافیت نیست، شاید حتی تازه آغازی باشد بر موج جدیدی از اختلافات باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۵    
سخنان اخیر آقای جنتی دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ناامیدی ایشان از مدیران فعلی و کوشش و کار ایشان برای روزی که مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند تا از این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری آمادگی خود برای اجرای کلی سیاست های کلی قانون گذاری را اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه روحانی آمادگی داشت که با برداشته شدن همه تحریم ها در همان نیویورک با سران 5+1 گفت وگو کند، گفت: اما ترامپ با نگه داشتن تحریم ها نشان داد عزمی در این زمینه ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
اخراج برانکو از الاهلی با اعلام آمادگی او به پرسپولیس برای مذاکره جهت دریافت مطالباتش، سوژه کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای تردد زائران اربعین، از ادامه ایمن سازی این دو مسیر تا نیمه مهرماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۱    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که روابط این کشور با عربستان قوی است و وی به مقامات سعودی اطمینان داده که عربستان از خاک عراق مورد هدف قرار نخواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۶    
فرمانده نیروی انتظامی کشور از ارائه کارت موقت زیارتی به زائران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۰    
روزبه چشمی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۱    
حساب های کاربری عربستان تصاویری را منتشر کردند که مربوط به داخل منزلی است که قتل محافظ شخصی ملک سلمان در آنجا صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۱    
شرکت های آمازون و فیس بوک هر دو طی کنفرانس اخیری که برگزار کردند از توسعه عینک های هوشمند خود خبر دادند اما واقعا جریان رقابت این دو شرکت نامی چیست؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۶    
فعالان شبکه های اجتماعی در عربستان با اشتراک گذاشتن دو عکس اعلام کردند که اینها متعلق به قاتل عبدالعزیز الفغم، محافظ شخصی پادشاه این کشور هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهوری ترکیه طی یک سخنرانی پیامی شدید به کشورهای غربی به خصوص آمریکا از بابت مانع تراشی هایشان در مسیر تسلیحات ترکیه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران در مجمع عمومی سازمان ملل حضور پررنگی داشت و رییس جمهور و وزیر امور خارجه در حاشیه هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدارهای مفیدی داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۷    
در نشست شورای حمل ونقل و لجستیک با حضور وزیر راه و شهرسازی اعلام شد که در ایام اربعین فروش اینترنتی بلیت هواپیما ویژه این ایام را ممنوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۶    
براساس گزارش ها، ملکه بریتانیا از مشاورانش درباره شرایطی که می توان یک نخست وزیر مشغول به کار را برکنار کرد، پرس و جو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان با تاکید بر خنثی شدن همه اقدامات گمراه کننده آمریکا علیه ایران تاکید کرد: بسیاری از مسائل برای دیگر کشورها روشن شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۷    
دونالد ترامپ در واکنش به افشاگری های اخیر در زمینه گفت وگوی تلفنی وی با رئیس جمهور اوکراین، اطلاعات فاش شده را کاملا نادرست و جعلی خواند و دموکرات ها را به جاسوسی از خود متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران گفت: توافق راهبردی 25 ساله میان کشورمان و چین در حد یک ایده پیشنهادی از سوی ایران بوده و هیچ توافقی وجود ندارد که بخواهد مفادی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۵    
ستاد فرماندهی آمریکا در تصمیمی غیرمنتظرانه بعد از 13 سال، فرماندهی نیروی هوایی خود را از پایگاه العدید قطر خارج و به ایالت کارولینا نقل مکان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
تصمیمات اخیر نخست وزیر عراق، عادل عبدالمهدی در مورد ایجاد تغییراتی در بین فرماندهانی که در صف اول تشکیلات نظامی عراق حضور دارند، موجی از انتقادات سیاسی شدید را متوجه عبدالمهدی کرده است و منتقدان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۶    
تلسکوپ فضایی "تس" متعلق به ناسا به تازگی یک سیاه چاله را رصد کرده است که در حال بلعیدن یک ستاره دوردست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۷    
دائماً به دنبال پوشیدن ژاکت هستید؟ کارشناسان آنچه در پشت لرزهای شما وجود دارد را به اشتراک می گذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۱    
ما در حال صحبت کردن در مورد فناوری انقلابی دوربین موبایل هستیم.
  • ۱