شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 28 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۱    
شواهد نشان می دهد محصول جدید هوآوی به فناوری شارژ سریع 65 واتی مجهز خواهد شد. به نظر می رسد Huawei Mate Xs اولین گوشی هوشمند هوآوی است که از این فناوری، آن هم به صورت بهینه شده بهره خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
یاسر هاشمی با اشاره به ردصلاحیت آیت الله هاشمی در انتخابات سال 92 گفت: این موضوع برای همه ما سنگین بود و فوری در ستاد، جلسه ای تشکیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران به رژیم صهیونیستی هشدار می دهد که مراقب شرارت هایش باشد، گفت، پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی نقطه ای و محدود بود اما اثرش جهانی و راهبردی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۵    
سناتور جمهوریخواه در تازه ترین جنگ روانی و تبلیغاتی واشنگتن علیه چین، مدعی شده که مقام های چینی ویروس کرونا را در راستای یک برنامه جنگ بیولوژیک به وجود آورده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۰    
ایرنا- رییس سازمان حج و زیارت دوشنبه شب گفت: هزینه اعزام زمینی زائران به عتبات عالیات از یک میلیون و 800 هزار تومان تا دو میلیون و 300 هزار تومان و اعزام های هوایی نیز از سه میلیون و 750 هزار تومان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۵    
فرجام رادیکالیسم اگر انحراف نباشد حتما انفعال است، این خطی است که مشاوران سیاسی و رسانه ای حسن روحانی باید بارها از روی آن سرمشق کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۵    
متلک پرانی و اتهام زنی های اخیر حسن روحانی به نهاد شورای نگهبان در نوع خود یک رکورد تاریخی محسوب می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: کلاهبرداران مدعی ارتباط با شورای نگهبان تحت پیگرد قانونی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور سوریه در سخنانی به مناسبت پیروزی های چشمگیر اخیر ارتش سوریه گفت: نبرد در ادلب و حلب با وجود حبابهای صوتی توخالی که از شمال می آید، ادامه خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۰۵    
وکیل فاطمه خویشوند(سحر تبر) درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: عاملان قتل مادر و دختر تایبادی که 10 روز قبل دست به این جنایت هولناک زده بودند در این شهرستان دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۵    
رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. این انتقاد با واکنش مهناز افشار روبرو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۵    
چین رسما از کاهش سرایت ویروس کرونا در سطح کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۵    
رزمنده دفاع مقدس گفت: مردم مسیر این مجلس را تغییر دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۷    
عضو لیست 9 دی با بیان اینکه در مجلس یازدهم نباید آمریکایی و آمریکا پرست داشته باشیم، گفت: در این مجلس نباید کسی به دنبال ارتباط با شیطان بزرگ و کدخدا باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۰    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اتمام دوره 14 روزه قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان تا فردا صبح و سلامت کامل این دانشجویان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۵    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مراجعه به آراء فلسطینیان است، گفت: ترامپ نتوانست با شهید سلیمانی در میدان نبرد روبه رو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۵    
اتحادیه اروپا افراد و نهادهای جدیدی را به فهرست افراد و شرکت های تحت تحریم مرتبط با دولت سوریه اضافه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۵    
رئیس قرارگاه عمار گفت: مجلسی باید روی کار بیاید که بتواند برای اخراج آمریکا از منطقه تلاش کند لذا به کاندیداهایی رأی بدهید که از دشمن نترسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۵    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مسیر پارلمان آتی باید به دنبال نظارت جدی بر عملکرد دولت باشد، گفت: انتقادات زیادی به انجام وظایف در کشور وارد است که حجم زیادی از آن به شخص روحانی برمی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۰    
کاندیدای مردم تهران در انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس راه های زیادی برای به حرکت درآوردن دولت دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۵    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ما آماده رفتن هستیم، به شرط اینکه وضع مردم بهتر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حساب کابری شخصی خود در توئیتی اعلام کرد: به منظور شرکت در رقابت های انتخاباتی پیش رو از سمت خود استعفا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه عربستان از دولت آلمان در حالی درخواست کرده با درک نیاز ریاض به تسلیحات نظامی ، صادرات سلاح به این کشور را از سر بگیرد که برلین به دلیل اقدام سعودی ها در کشتار مردم یمن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
وزیر خارجه چین در نشست هفتگی بر لزوم تجدیدنظر آمریکا در اعمال تحریم های یکجانبه و غیرقانونی علیه کشورهای دیگر و رعایت حقوق قانونی هسته ای ایران تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه FATF ابزار جدید همان نظام سلطه است، گفت: به جوانان خلاق این کشور اعتقاد دارم و هرجا مدیریت کردم تحول اساسی وقتی بود که فرصت را در اختیار جوانان گذاشتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۵    
ترکیب دو تیم استقلال و الاهلی عربستان برای دیدار با همدیگر اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۰    
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد: لیست شورای ائتلاف فصل الخطاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۰    
سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: می توان مشکلات را حل کرد مشروط به اینکه ناامید نشویم و باهم در صحنه باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۰    
سازمان اطلاعات ملی آمریکا که یکی ازمهم ترین ارگان های اطلاعاتی در این کشور محسوب می شود، اخیرا طی آگهی استخدام خواستار به کارگیری متخصصین برای ارزیابی تهدیدهای موجود علیه دلار در نظام مالی جهانی شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : سیاست کنونی اتحادیه اروپا و قدرت های بزرگ آن در قبال ایران از دو وجه بارز تعامل (تلاش برای حفظ برجام و اجرایی کردن اینستکس) و فشار (تهدید به فعال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
نایب رئیس پیشین شورای شهر تهران گفت: متاسفانه اراده ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد و امید است بدون توجه به مسائل قومی نژادی بتوانیم مجلس کارآمد و در نهایت دولت شایسته و موفق تشکیل بدهیم و فردا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش ارزش بازارهای بورس 2.73 دلار ارزان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
وزیر دفاع دانمارک از اعزام مجدد نظامیان این کشور به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق در روزهای آتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
شبه نظامیان طالبان هم چنان به نیروهای دولتی افغانستان حمله می کنند و فرماندهان آنها امروز (دوشنبه) گفتند که عملیات این گروه شبه نظامی تا زمانی ادامه می یابد که آنها دستورالعمل های جدیدی بر اساس توافق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم هواداران یک بازی خوب و جذاب را ببینند و ما برنده این بازی باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۵    
کارمندان وقتی که به استخدام ارگان های دولتی درمی آیند معمولا 30 سال در استخدام بخش های مربوطه هستند، در حالی که کارگران چنین ثبات شغلی ندارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
علی مطهری عضو فراکسیون امید مجلس فهرست 21 نفره مورد حمایت خود برای حوزه انتخابیه تهران را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۰    
طبق قانون کار تمام کارگاه های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران معادل 60 روز عیدی و پاداش پرداخت کنند. اما کارگرهایی که کمتر از یک سال کار کرده اند شرایطشان متفاوت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۵    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
یک منبع در ناتو از عدم تمایل این پیمان برای حمایت نظامی از ترکیه در استان ادلب سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۵    
صادق زیباکلام گفت: اصلاح طلبان همواره به اصولگرایان ایراد می گیرند که امام را به نفع خود مصادره کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۷    
پس از انتشار عکس گردنبند جنجالی مهناز افشار در توئیتر که در آن استان خوزستان از نقشه ایران حذف شده بود، کاربران واکنش های تندی را نسبت به این اقدام خانم بازیگر منتشر کردند. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
یک عضو جبهه پایداری، از تایید روش این جبهه برای انتخاب نامزدها از سوی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی خبر داد و از قول ایشان چنین نقل کرد که سیاسیون ما هنوز به رشد لازم برای تعامل صحیح نرسیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۵    
سفیر اتریش در ایران از کاهش ریسک سفر به ایران برای اتباع کشورش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۰    
طرّاحی اثر فَرنگینِ مقاومت توسّطِ هنرخانة رحیمی، جهتِ کاربریِ دوگانة انگشتری و گردنبند است. این اثر از فلز سیلوادیوم (فلز ابداعی هنرخانة رحیمی) ساخته شده و به جهتِ پاسداشتِ مقاومت ملّی ایران در مقابل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
غلامحسین کرباسچی گفت: آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان البته مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
اریک ترامپ گفت آمریکا از نظر اقتصادی در دوران ترامپ به دستاوردهای فوق العاده ای رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در پی سلسله رایزنی های فشرده دیپلماتیک و با همکاری موثر قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه، احمد خلیلی شهروند ایرانی بازداشت شده در آلمان آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
روحانی با تاکید بر اینکه بیش از آنکه به جغرافیای خود افتخار کنیم، به تاریخ مان افتخار می کنیم، عنوان کرد: ما دموکراسی را در منطقه با مشروطیت پایه گذاری کردیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه با تبدیل قرار بازداشت فاطمه خویشوند از چهره های اینستاگرامی معروف به سحر تبر به قرار وثیقه موافقت نکرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
یک مخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: آجیل ها خوراکی های مفید و مغذی در مهمانی ها هستند که کمتر کسی می تواند از خوردن آن ها صرف نظر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
یک رسانه آمریکایی از احتمال تحریم لبنان به دلیل بازداشت جاسوس اسرائیلی ملقب به "قصاب بازداشتگاه الخیام" خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
لیست انتخاباتی اصلاح طلبان با سرلیستی مجید انصاری منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور به صحبت های روح الله زم در دادگاه، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
مهم ترین نگرانی کردها از تشکیل کابینه محمد توفیق علاوی یا حکومتی با ریاست هر شخص دیگری این است که سهم بودجه آن ها همچنان از سوی بغداد ارسال شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
رعایت برخی اصول غذایی به شما کمک می کند که سال ها سی ساله باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۰    
پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی و 6 یا 7 جلسه طول کشید تا من را بشناسند و حدود 4 یا 5 ماه این رفت و آمدها ادامه داشت و ایمیل دادند که گزارشات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
رابرت شاپیرو معتقد است که واشنگتن از ترکیه علیه سوریه و متحدان روسی و ایرانی آن که همگی با ایالات متحده آمریکا مخالف هستند، حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با ورود سامانه بارشی در استان بارش باران و سپس برف در مناطق مختلف استان آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
بیماری کبدچرب غیرالکلی یک مشکل جدی جهانی است که در حال وخیم تر شدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
طبق نتایج مطالعه جدید، افزایش تعداد دفعات شستشوی دست ها توسط مسافران در فرودگاه ها می تواند ریسک اپیدمی احتمالی ویروس کرونا را 24 تا 69 درصد کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۶    
لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری 4 دیدار وارد هفته دوم خود می شود, جایی که تیم های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مصاف رقبا یشان می روند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۶    
به تازگی اثبات شده است که غربالگری کرونا در چین با استفاده از ترمومتر یا تب سنج ناکار آمد بوده و باید شیوه دیگری برای تشخیص سریع بیماری استفاده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سال 99 گفت: بیش از یک میلیون نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۱۰    
پزشک متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رژیم های کتوژنیک به علت ایجاد عوارض طولانی مدت مورد تایید متخصصان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
دبیرکل حزب اتحاد ملت، که یکی از اصلی ترین احزاب مخالف ارائه لیست انتخاباتی توسط اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران بود، می گوید که ما در تهران لیست نمی دهیم اما غایب صحنه نخواهیم بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
روزنامه عربستانی قبل از دیدار حساس استقلال برابر الاهلی از تجربه بالای سرمربی آبی پوشان پایتخت سخن به میان آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حالی که 60 درصد آمریکایی ها به انتخابات در کشورشان بی اعتماد هستند، مقامات رژیم متقلب و رو به افول آمریکا، با خیال سلطه و دخالت در امور دیگر ملت ها شب و روز می گذرانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۱    
با توجه به تجربه سال های گذشته طبیعتا باید معاملات مسکن در اردیبهشت سال آینده همزمان با ماه رمضان افت کند و سپس در سه ماهه بعد از آن با افزایش قراردادها مواجه باشیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۱    
کاپیتان اسپانیایی السد تاکید کرد که تیمش به پیروزی در دیدار برابر سپاهان نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۱    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از باز شدن همه راه های فرعی اصلی و روستایی استان گیلان در پی بارش برف اخیر خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۰    
چهار لیست انتخاباتی با تابلو اصولگرایی وارد کارزار انتخابات شده اند و فرایند تهیه هر یک از آنان با حواشی بسیاری همراه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۵    
متعاقب مصوبه اخیر شورای سیاست گذاری شاهد ارائه لیست های متعدد بودیم که درنهایت لیست حزب کارگزاران سازندگی و یک لیست ائتلافی متشکل از هشت حزب منتشر شد اما احزاب و طیف هایی که در این دوره انتخابات می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با رییس جمهوری و وزیر خارجه سنگال درباره موضوع های مختلف از جمله ایران گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۰    
جدال حساس تیم های اینتر و لاتزیو با برتری شاگردان اینزاگی و صعود فیروزه ای پوشان به رتبه دوم و نزول اینتر به رده سوم همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۰    
کاخ سفید با انتشار بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره مساله ادلب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۵    
فرماندهی عملیات مشترک عراق حمله به مقر الحشد الشعبی و هیئت های دیپلماتیک این کشور را کار طرف های تروریستی خواند که با این کار به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۵    
مارسی رده دومی با برتری مقایل لیل رده چهارمی پانزدهمین برد فصل را کسب کرد.