پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 17 تیر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 تیر 1399 نامه نیوز 2 تیر 1399 نامه نیوز 3 تیر 1399 نامه نیوز 4 تیر 1399 نامه نیوز 5 تیر 1399 نامه نیوز 6 تیر 1399 نامه نیوز 7 تیر 1399 نامه نیوز 8 تیر 1399 نامه نیوز 9 تیر 1399 نامه نیوز 10 تیر 1399 نامه نیوز 11 تیر 1399 نامه نیوز 12 تیر 1399 نامه نیوز 13 تیر 1399 نامه نیوز 14 تیر 1399 نامه نیوز 15 تیر 1399 نامه نیوز 16 تیر 1399 نامه نیوز 17 تیر 1399 نامه نیوز 18 تیر 1399 نامه نیوز 19 تیر 1399 نامه نیوز 20 تیر 1399 نامه نیوز 21 تیر 1399 نامه نیوز 22 تیر 1399 نامه نیوز 23 تیر 1399 نامه نیوز 24 تیر 1399 نامه نیوز 25 تیر 1399 نامه نیوز 26 تیر 1399 نامه نیوز 27 تیر 1399 نامه نیوز 28 تیر 1399 نامه نیوز 29 تیر 1399 نامه نیوز 30 تیر 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۹    
منابع آگاه از تلاش احمدی نژاد برای میانجیگری در جنگ یمن و نامه نگاری های متعدد او خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۵۱    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع تخلیه و تخریب تعدادی از منازل مسکونی در شهر بوشهر پلیس بوشهر اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۰۶    
معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه متعهد شد حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد 1399 را بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مرداد پرداخت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۵۱    
کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ضمن تاکید دولت بر تسریع بانک ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات در سامانه وزارت کار را 5 روز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۲۶    
اپیدمی های حاد پیش رونده معمولا زمانی خاموش می شوند که تعداد میزبان حساس به اندازه معینی کم شود که این اتفاق می تواند با کشف واکسن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۴:۵۱    
عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی ورود بیماری طاعون خیارکی به کشور را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۳:۵۱    
سید محمد مهدی حسینی 24 ساله و دانشجوی رشته حقوق بوده که متاسفانه در آتش سوزی زاگرس او هم کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۳:۳۶    
در حالی که هیچ خریداری ر بازار خودرو نیست اما با این حال به دلیل آنچه فعالان این بازار معاملات صوری می خوانند قیمت ها در بازار خودرو همچنان افزایشی است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۲۱    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده 12 هزار و 200 تومان و مرغ گرم 18 هزار و 500 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۱    
فرماندار داکوتای جنوبی که با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در تماس بوده، با رئیس جمهور آمریکا سوار هواپیمای مخصوصش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۱    
ایرنا - مقتدی صدر ، رهبر جریان صدر، روز سه شنبه ترور هشام الهاشمی ، کارشناس امنیتی عراق را بی شرمانه توصیف کرد و در باره آنچه راه حل خشونت نامید، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان این که برنامه همکاری های جامع ایران و چین یک نقشه راه روشن و ریل گذاری اصولی برای روابط دو کشور در دنیای آینده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۰    
مهمترین تغییرات می تواند تمایل 4 ایالتی که دو حزب امکان پیروزی در آن دارند، به سمت و سوی دموکرات ها باشد: 4 ایالت میشیگان، نوادا، نیوهمپشایر و پنسیلوانیا اهمیت به سزایی در انتخابات دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۶    
به گزارش مشرق، جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف در واکنش به عدم لغو طرح ترافیک در توییتر نوشت: در دولت یک وزارت بهداشت درست کار میکرد که مقطوع الید شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۱    
سناتور ایالت نیوجرسی خبر داد که رئیس جمهور آمریکا رسما این کشور را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۱    
یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه از گسترش روابط ایران و ونزوئلا ابراز نگرانی کرده و خواستار مقابله با نفوذ ایران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۵    
تحلیلگر مطرح اندیشکده بروکینگز در یادداشتی با اشاره به آثار جنگ یمن روی اقتصاد عربستان سعودی نوشته ایران پیروز این جنگ شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۱    
در حالی که هیچ وقت راهکار و پیشنهاد مشخصی نداشته و ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۶    
جعبه سیاه دورهمی و خندوانه؛ صفر تا صد حضور سلبریتی ها در برنامه ها در گفت وگو با یک هماهنگ کننده مهمان مهمان داریم، چه مهمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۶    
تا کنون تلاش ها برای ساخت واکسن برای مقابله با کرونا به نتیجه مشخصی نرسیده و در مسئله پیشگیری و مقابله با ابتلا به ویروس کرونا مهم ترین راه جلوگیری از ابتلای مجدد به این ویروس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
جلسه دیدار رییس و تعدادی از اعضای اتاق تعاون ایران عصر امروز(سه شنبه) با معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
جنگنده های فرانسوی فعال در ائتلاف آمریکایی مدعی مقابله با داعش خسارات سنگینی به باقی مانده های داعش در یکی از خطرناک ترین جزایر شمال عراق وارد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۱    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس در نامه ای به شورای نگهبان، با استناد به 20 ایراد نسبت به مصوبات مجلس شورای اسلامی در دوره گذشته درباره یک لایحه اعتراض کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۶    
روزنامه الوطن سوریه گزارش داد که ارتش این کشور موفق شده است تعدادی از اعضای یک گروه تروریستی را که از پایگاه آمریکا در شرق سوریه به منطقه نفوذ کرده بود، دستگیر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۰    
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا را یکانی دانست که لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و دوستان به آن می بالند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۶    
دولت آمریکا اعلام کرده به دلیل شیوع کرونا، دانشجویان خارجی که کلاسهایشان به صورت آنلاین برگزار میشود حق اقامت در ایالات متحده را نداشته و باید این کشور را ترک کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از برنامه ریزی برای تاسیس شرکت تامین و توسعه زیر ساخت در این منطقه به منظور دستیابی به اهداف تولید خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی، طی بهار امسال جهش تولید را به رغم تشدید تحریم ها، رقم زدند. در این مدت آلومینیوم با جهش 63درصدی در صدر ایستاد و پس از آن آهن اسفنجی و فولاد خام قرار گرفتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
قائم مقام ایمیدرو با تاکید بر افزایش تولید توسط شرکت چادرملو طی امسال، گفت: فرآیند افزایش سرمایه این شرکت از 55.500 میلیارد ریال(سال 98) به 67.000 میلیارد ریال در سال جاری اجرایی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۶    
رسانه ای فاش کرد که دولت ترکیه بعد از خرید اس 400 روسیه، آن را بر روی جنگنده های آمریکایی در مرکز ترکیه آزمایش کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۶    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت مسکو آمریکا را به عنوان شریکی که قابل مذاکره باشد نمی داند و اطمینان خود را به واشنگتن از دست داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۱    
وزرای خارجه فرانسه، آلمان، مصر و اردن در بیانیه ای مشترک ضمن موضع گیری علیه طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال سی درصد کرانه باختری، درباره پیامدهای آن هشدار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۰    
منوچهر متکی در خصوص اقدام غیرقانونی هلند در اعطای پناهندگی به مجرم تروریستی محمدرضا کلاهی گفت: متاسفانه کشور هلند پیشینه ای منفی به لحاظ حقوق بشر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۶    
نمایندگی روسیه در وین از رایزنی اولیانوف با اعضای یک اندیشکده انگلیسی با محوریت ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اروپا می خواهد از ناحیه ایران بابت عدم انحراف برنامه هسته ای اش احساس امنیت کند، گفت: دولت اجازه تمدید تحریم تسلیحاتی را ندهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۱    
مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران وقوع انفجار در سایت هسته ای شهید رضایی نژاد را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۶    
در دومین روز محدود شدن دامنه نوسانات صندوق ETF دارا یکم، این نماد حدود چهار درصد دیگر افت ارزش داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز 17 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 637 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 455 مورد بستری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۶    
اینترنت روش تبلیغات را به طوری تغییر داد که هم اکنون اثر بخشی تبلیغات اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. ورود اینترنت تحول عجیب و بزرگی در زندگی بشر ایجاد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۱    
معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های متعارف مساجد و هیئت ها در ماه محرم پا برجاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۵    
نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبری طبری و دیگر متهمان به ریاست قاضی بابایی در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی دولت اعلام کرد که درباره سند همکاری 25 ساله با چین هیچ چیز محرمانه و مخفیانه ای وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
با تصمیم نهایی کمیته متشکل از وزارت صمت، بانک مرکزی، و وزارت ارتباطات "هیچ تغییری در واردات گوشی موبایل بالاتر از 300 یورو به وجود نخواهد آمد .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اعلام کرد: براساس توافق صورت گرفته، قرار شد بخشی از پول ایران در کره جنوبی بصورت اقلام پزشکی و دارو به کشور برگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۵    
زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی قصر شیرین را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۶    
گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و به منظور حمایت از سلامتی کارکنان، تست رایگان کرونا را برای تمام نیروهای تحت پوشش انجام دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۶    
قیمت خودرو در 17 تیر 99 بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان خودرو اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مقامات اوکراینی از احتمال شکایت از ایران در دیوان دادگستری بین المللی خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۵    
گروه تروریستی داعش در توئینی مسئولیت ترور کارشناس برجسته امور گروه های تروریستی در بغداد را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
یک رسانه کانادایی گزارش داده فردی به همراه سلاحی غیر قانونی وارد خانه نخست وزیر کانادا شده و علیه وی سوء قصد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت، مدیریت بازار سرمایه و افزایش عرضه های اولیه را اقدامی اصولی و دقیق جهت ایجاد ثبات، توسعه و رونق بخشی به بازارهای مالی و اقتصاد کشور دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی صنعت برق کشور از رد شایعه حملات سایبری به نیروگاه های کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۱    
قیمت خودرو های داخلی سایپا و ایران خودرو را در ادامه مشاهده می کنید. قیمت ها در بازار آزاد تا اطلاع ثانوی درج نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۵    
نماینده اصلاح طلب مجلس با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور در قبال وزارت صمت، گفت: رفتار رئیس جمهور با وزیر و وزارت صمت منطقی نبود و نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
توجه به طول عمر باتری گوشی ال جی از موضوعاتی است که دارندگان گوشی ال جی باید به آن توجه داشته باشند. حال ممکن است باتری ال جی به دلایلی از کار بیافتد و زودهنگام شارژ خالی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به دبیرکل این سازمان خواستار مساعدت در تشکیل کمیته حقیقت یاب برای روشن شدن وضعیت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق با صدور بیانیه ای ترور هشام الهاشمی ، کارشناس و تحلیلگر مسائل راهبردی و امنیتی عراق را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۶    
ساکنان استان حسکه سوریه با برگزاری تظاهراتی، خروج نیروهای بیگانه از کشورشان و برداشتن تحریم های ظالمانه علیه مردم سوریهرا خواستار شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۰    
وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که آنکارا منتظرعذرخواهی فرانسه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۱    
حضور فعال در اقیانوس هند آرزویی است که ایران از زمان محمد رضا شاه پهلوی در پی تحقق آن بود و به خصوص در سالهای ابتدایی دهه 70 میلادی آن را دنبال می کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۱    
پلتفرم کاریابی لینکدین 10 شغل پرتقاضا در جهان را بر اساس آگهی های استخدامی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۵    
در حالی گوسفند زنده کشور در مرز عراق کیلویی 90 هزار تومان معامله و از کشور خارج می شود که رئیس شورای دام مد عی است، با انباشت دام در کشور مواجه هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۵    
سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صمت از افزایش قیمت بیش از پنج درصدی برخی اقلام در دوران کرونا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۵    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد، یک مسؤول در نهادهای امنیتی این رژیم گفته که تل آویو مسؤول حادثه هفته گذشته در تأسیسات نطنز ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۶    
جوان آنلاین: بعدازظهر شنبه گذشته، بنابر اعلام رسانه های عراقی سفارت امریکا در بغداد اقدام به راه اندازی و آزمایش سامانه دفاع هوایی در منطقه سبز بغداد کرده که منطقه ای دیپلماتیک محسوب می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۶    
ابوذر ندیمی گفت: بانک مرکزی با موانع مهم پولی و بانکی روبه رو است؛ ورودی هایش زیاد نیست و کاری هم از دستش برنمی آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۶    
هادی حق شناس، کارشناس مسائل اقتصادی گفت: اتفاقی که در بازار ارز رخ داده است، یک پدیده ناشناخته و غیرقابل پیش بینی نبود، اما آنچه سبب شده که نوسان شدیدتر شود، طبیعتا موضوع نقدیندگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۰    
طی دو سال گذشته شهروندان تهرانی گزارش هایی از استشمام بوی نامطبوعی در برخی مناطق پایتخت دادند و گمانه زنی های زیادی درباره منشا و علت این بو شد که سیستم فاضلاب شهری، مرکز دفع و پردازش پسماند آرادکوه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۰    
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی حواشی جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه را مظهر بی اخلاقی توصیف کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۶    
اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: دوپینگ سیاسی و قهرمان پروری، از کیسه اعصاب و آرامش روانی ملت! اگر حداقلی از هماهنگی و مدیریت یکپارچه در دولت و مجموعه های مرتبط وجود داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۶    
زلزله ای نسبتأ شدید به بزرگی 4.8 ریشتر حوالی ساعت 5:40 صبح امروز سه شنبه لیردف هرمزگان را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۱    
ایسنا/ یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که 200 میلیون ودیعه مسکن نمایندگان تا پایان دوره نمایندگی از حقوق شان کسر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۴۵    
ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مجموع یک هزار میلیارد تومان صرفا برای پرداخت کارانه پرستاران ابلاغ شد، تا سریعا واریز شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۴۵    
در اواخر دهه 1960، رابرت آ. موندل اقتصاددان سه پیش بینی را مطرح کرد: اتحاد جماهیر شوروی از هم خواهد پاشید. اروپا یک واحد پول را اتخاذ می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۴۱    
ایرنا- رسانه ها گزارش دادند که نخست وزیر عراق در پی ترور هشام الهاشمی تحلیلگر برجسته رسانه و کارشناس امور امنیتی این کشور، یک مسئول بلندپایه امنیتی در بغداد پایتخت عراق را برکنار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتقاد از رزمایش دریایی آمریکا در منطقه گفت که هدف آمریکا تفرقه افکنی بین چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۳۰    
منابع خبری از تجهیز ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه به موشکهای ابر فراصوت خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۳۰    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که این کشور به تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه خود واکنش نشان خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۳۰    
وزارت کشور عراق دستور تشکیل کمیته ای برای تحقیقات درباره ترور هشام الهاشمی تحلیلگر عراقی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۶:۵۱    
آلوئه ورا، یکی از غنی ترین نوشیدنی های طبیعی است که به بازسازی پوشش روده کمک می کند. شما می توانید روزانه 30 تا 60 میلی لیتر از آب آلوئه ورا را با این هدف مصرف کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۳:۵۱    
در این مقاله شما را با پودر آملا آشنا می کنیمو این پودر به شما کمک می کند تا موهایی زیبا وسالم داشته باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با این پودر بیشتر آشنا کنیمو
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۵    
سرگیجه های ناشی از کرونا دورانی است و تب و حالت تهوع و عدم تعادل را نیز به همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۱۱    
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که 10 روز پیش جواب آزمایش کرونای 8 بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۱:۰۶    
خبرگزاری فارس اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور را منتشر کرد که نام پنج نفر از نمایندگان مازندران در طرح سؤال از رئیس جمهور دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۶    
یک مقام دولت انگلیس از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از شهروندان افغانستانی مقیم ایران تشکر و قدردانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر تأکید کرد آمریکا مقصر تنش های فعلی بر سر برجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۶    
شخصیت های عراقی به ترور هشام الهاشمی ، تحلیلگر عراقی مستقر در بغداد واکنش نشان دادند.