شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 تیر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 تیر 1399 نامه نیوز 2 تیر 1399 نامه نیوز 3 تیر 1399 نامه نیوز 4 تیر 1399 نامه نیوز 5 تیر 1399 نامه نیوز 6 تیر 1399 نامه نیوز 7 تیر 1399 نامه نیوز 8 تیر 1399 نامه نیوز 9 تیر 1399 نامه نیوز 10 تیر 1399 نامه نیوز 11 تیر 1399 نامه نیوز 12 تیر 1399 نامه نیوز 13 تیر 1399 نامه نیوز 14 تیر 1399 نامه نیوز 15 تیر 1399 نامه نیوز 16 تیر 1399 نامه نیوز 17 تیر 1399 نامه نیوز 18 تیر 1399 نامه نیوز 19 تیر 1399 نامه نیوز 20 تیر 1399 نامه نیوز 21 تیر 1399 نامه نیوز 22 تیر 1399 نامه نیوز 23 تیر 1399 نامه نیوز 24 تیر 1399 نامه نیوز 25 تیر 1399 نامه نیوز 26 تیر 1399 نامه نیوز 27 تیر 1399 نامه نیوز 28 تیر 1399 نامه نیوز 29 تیر 1399 نامه نیوز 30 تیر 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۶:۰۶    
زردی در نوزادان به دلیل میزان بالایی از بیلی روبین ایجاد می شود. این بیماری، سبب ایجاد رنگدانه زرد در پوست و سفیدی چشم می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۶    
سفیر فرانسه در تهران می گوید دولت متبوعش سازمان منافقین را تروریستی نمی داند!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۷    
بازیگر دوران نوجوانی تختی در فیلم غلامرضا تختی که با حمایت هنگفت فارابی تولید شد هرچند دارای عناوین مختلف جهانی در کشتی است ولی این روزها بلحاظ شرایط اقتصادی، وضعیت سختی دارد و بیکار است!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۵    
افراطیون مدعی اصلاح طلبی پس از هفت سال ایراد خسارت های پیاپی به زندگی مردم، رویای تکرار انتخابات خرداد 76 را در سال 1400 می بینند!!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
جماران/ در سال های تبعید امام به نجف، یکی از افرادی که از این حضور بهره ها برد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی بود که از تلاش خود برای تایید سازمان مجاهدین خلق (منافقان) به وسیله امام و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۰    
حبس و جریمه در انتظار مجرمان تغییر شماره پلاک خودرو است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۷    
خشونت خانوادگی این بار گریبان یک دختر 20 ساله ی کوهدشتی را گرفت. یک دختر جوان دیگر قربانی خشم ناگهانی پدرش شده و حالا روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۵    
مدیر مجتمع سنگان گفت: با آغاز به کار پیمانکاران عملیات استخراج و باطله برداری گروه های (الف و ب) سنگان، تامین پایدار خوراک کارخانه های کنسانتره و گندله به صورت روزانه در حال انجام است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۱    
فناوری نسل بعدی شبکه های موبایل یا همان 5G تبدیل به مورد انتظارترین فناوری روز جهان در حوزه موبایل شده و اکثر کشورها تمرکز خود را روی ایجاد بستر عملیاتی این فناوری قرار داده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۰    
بسیاری از گردشگران علاقه دارند در مدت سفر با استفاده از خودروی شخصی تردد کنند. مسلما با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی نمی توان به اندازه خودروی شخصی راحت بود و به سیاحت پرداخت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۵    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از روز24 تیرماه آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رأس امور است. نمی شود نماینده مردم باشیم و در میان مردم نباشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۶    
محمدرضا ظفرقندی نسبت به اوج گیری مجدد بیماری کووید 19 و افزایش مرگ ومیر بیماران در بسیاری از استان های کشور هشدار و راهکارهایی را برای مقابله با این ویروس ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۰    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: با هیاهو و شعار نمی توان بازار اجاره را کنترل کرد بلکه باید یک برنامه جامع و عملیاتی و اساسی در این حوزه طراحی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۵    
ایرنا- کمیته اعتبارات مجلس نمایندگان آمریکا سه متمم را برای محدود کردن اختیارات جنگی دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور علیه ایران تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۶    
امیدوارم بعد از صحبت های رهبری شاهد چنین رفتار هایی از نمایندگان نباشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا از اقدام رئیس جمهور این کشور در خروج از برجام دفاع کرده و این توافق هسته ای را توافقی یکجانبه توصیف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اختصاص اعتبارات، گفت: کارانه کادر درمانی در بیمارستان های کشور پرداخت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۱۶    
فارس/ مقامات هندی در واکنش به کنار گذاشته شدن کشورشان از پروژه ریلی چابهار، تحریم های آمریکا علیه ایران را دلیل عدم اجرای تعهدات خود ذکر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۱۶    
ایسنا/ یک روزنامه لبنانی در تحلیلی به پیام های مختلف توافق نظامی ایران و سوریه پرداخته و آن را زنگ هشداری برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از اقداماتی است که با حمایت متولیان امر رقم خورده ولی این میزان کار انجام شده کافی نیست و این وزارتخانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۵:۱۶    
گروه خودروسازی سایپا به تازگی عرضه کوییک S را آغاز کرده است. در حال حاضر مشتریان کوییک اس می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا، در مرحله پیش ثبت نام این خودرو شرکت نمایند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۴:۱۶    
رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه ویروس کرونا بسیار چموش بوده و در جامعه در حال چرخش است، گفت: وقتی تجمعات از 20 نفر به 100 نفر برسد، ممکن است خطر به 50 برابر افزایش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۲۲    
جاری شدن سیل در استان اردبیل، جان 2 نوجوان را گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۷    
عناب میوه ای با خواص دارویی قابل توجهی است که بنابر اعلام یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند با توجه به شیوع آنفلوانزا و کرونا نقش موثری در پیشگیری از آنها ایفا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۲    
روابط عمومی فرودگاه مهرآباد تهران خبر منتشره در شبکه های اجتماعی مبنی بر اخطار استانداری تهران برای پلمب این فرودگاه را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۰    
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرده است داروسازانی که با دولت این کشور همکاری می کنند، در مسیر آغاز ساخت واکسن بیماری کووید 19 هستند که در پایان تابستان به نتیجه می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۶    
معاون رئیس جمهور گفت: دولت خبیث آمریکا قصد داشت که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مشاهده نکند و قصد دخالت در امور را داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: هفته گذشته حکم اعدام کارمند بازنشسته وزارت دفاع که برخی اطلاعات موشکی را به سیا فروخته بود، اجرا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۰    
ایرنا- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در تماس تلفنی با همتایان آذری و ارمنی خود، بر آمادگی ایران برای کاهش تنش میان 2 کشور تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۱    
سقف های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانکی توسط شورای پول و اعتبار تعیین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۶    
فرزندی یک ساله دارم که تربیت او برایم خیلی مهم است. می خواهم در بزرگ سالی، آدم مستقلی شود و در تصمیم گیری هایش به درستی عمل کند. چه توصیه هایی برای دستیابی به این هدف دارید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، وزیر نفت برنامه های این وزارتخانه در زمینه روش های فروش نفت در شرایط تحریم را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۵    
دبیر شورای نگهبان ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی، گفت: اگر از چند سال گذشته که رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، همت شایسته ای از سوی مسئولان در این خصوص صورت می گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۶    
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای (همراه با ارزیابی کیفی)\"عملیات اجرایی فعالیت های زیربنایی (شماره یک) در مجتمع طلای زرشوران\" تجدید فراخوان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۵    
در پی انتشار گزارش خلاف واقع در برخی از رسانه ها مبنی بر اعلام استانداری تهران در خصوص صدور اخطار به 10 مرکز پرتردد تجاری از جمله هایپراستار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۷    
خداداد غریب پور خبر داد که ایمیدرو به خریداران ماشین آلات معدنی ساخت داخل، یارانه سود تسهیلات اعطا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۰    
دادگاه تجدیدنظر مصر حکم حبس ابد برای رهبر اخوان المسلمین و 87 متهم دیگر را تأیید کرد. 161 تن دیگر نیز به حبش از دو الی 15 سال محکوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۰    
وزیر خارجه ایران در پیامی در توئیتر از توافق هسته ای برجام به عنوان بزرگترین دستاورد دیپلماتیک دهه گذشته یاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۵    
قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو تاکنون 66درصد از اهداف نقشه راه معدن و صنایع معدنی را محقق کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۵    
اوکراین تاکید کرد که زود است عامل انسانی را دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی بدانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۲    
غلامرضا تاجگردون در واکنش به صحبت های کدخدایی در صدا و سیما نوشت: اقایان خیلی صریح پیش آیت الله جنتی می فرمایند آقای تاجگردون در سال جاری حکم قضایی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مسئولان کمیته برگزاری همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز گفت: ما تا آمریکا را از منطقه خارج نکنیم انتقام حاج قاسم را نگرفته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۶    
علی ربیعی با تأکید بر اینکه خروج آمریکا و تحریم های ظالمانه باعث شد برجام نتواند انتظارات اقتصادی مردم را برآورده کند، گفت: از همه قوا برای حل مشکلات دعوت و از دعوت دیگر قوا نیز استقبال می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۶    
احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۰    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای از کشورهای عضو برجام و همه کشورهای عضو سازمان ملل خواست تا برای حفظ و دفاع از آن اراده سیاسی از خود نشان دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۱    
دادگستری استان آذربایجان غربی در اطلاعیه ای اعلام کرد که "حکم اعدام دو تن از عوامل اصلی بمب گذاری سال 89 در شهرستان مهاباد"، امروز اجرا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۱    
به دنبال انفجار خودروی بمب گذاری شده در مسیر گشتی مشترک روسیه و ترکیه، جنگنده های روس مواضع تروریست ها را در غرب و شمال شرق سوریه هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۲    
عضو مجلس خبرگان گفت: نظارت و سؤال باید در یک سازوکار عقلانی شکل بگیرد که هر بیننده ای را به تأیید وادار کند نه اینکه برخاسته از جوزدگی و یا جانب داری از یک جریان خاص باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که 25 استان کشورمان در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۶    
یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمین برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر نوشت: یکی از رفتارهای آمریکا علیه ما؛ بحث U-Turn دلار بود. چرخه دلار را به روی ما بست. در برجام وقتی شما آن همه امتیازات دادید، چرا لغو این تحریم را نگرفتید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونایی های کشور تا امروز 24 تیرماه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۵    
یک تبعه خارجی محکوم به اعدام در هرمزگان آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی دولت گفت: آمریکایی ها با خروج از برجام مانع دستیابی مردم ایران به منافع این توافقنامه شده و خود را در جهان بی آبرو و منزوی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
در روند معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل صعودی اما شاخص کل با معیار هم وزن نزولی بود که این موضوع بیانگر این است که سهام شرکت های بزرگ از رشد بیشتری برخوردار بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهامات بی اساس نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۵    
با اعلام استاندار تهران در پی صدور اخطار به 10 مرکز پر تردد تجاری، پاساژ علاء الدین و هایپر استار و فرودگاه مهرآباد در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، ظرف 24 ساعت آینده پلمب می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی قوه قضاییه از اعدام یک کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع اتهام جاسوسی موشکی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: چهارشنبه گذشته دستورالعمل مجددی برای اعطای مرخصی به زندانیان صادر و به واحدهای قضایی و زندان ها ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۷    
از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 23 تیرماه، پیش فروش سه محصول سایپا آغاز شد و مشتریان می توانند تا روز چهارشنبه 25 تیرماه، به مدت 3 روز نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۱    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 24 تیر را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۱    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی نوشت: قانون نمی تواند به جای اراده و خواست و آزادی مردم بنشیند، بلکه باید بازتاب دهنده آن باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۱    
نماینده زنجان در مجلس یازدهم عنوان کرد: نام خواهر همسرم نرگس محمدی است ولی این کسی را که شما می گویید، نمی شناسم!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۵    
رهبر معظّم انقلاب به استفتائی دربارۀ گوش دادن به خوانندگی زنان پاسخ فرمودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۰    
آنچه باعث جمع ایرانی ها و روس ها در سوریه می شود، بیش از عواملی است که آن ها را از هم دور می کند و این مساله در طول ده سال گذشته بخوبی ثابت شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۱    
ایرنا – روزنامه "داون" پاکستان روز دوشنبه در گزارشی با تاکید بر اینکه برنامه همکاری راهبردی 25 ساله ایران با چین تلاش های آمریکا برای منزوی کردن ایران را تضعیف می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۵    
اعتماد/ محمدصادق جوادی حصار گفت: اگر آقای روحانی بتواند در این شرایط یک سال آتی را هم مدیریت کند، با همه ضعف ها و کاستی هایی که دولتش دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۵    
شرق/ صادق زیباکلام در یادداشتی با اشاره به تاریخچه برجام، با بیان اینکه دلواپسان در هر فرصتی، برجام ورشکسته و به بن بست رسیده را بر سر روحانی می کوبیدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۱    
مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد داروی آسم salbutamol از تشکیل گره های پروتئین فیبروز که نشانه بیماری آلزایمر هستند پیشگیری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۵    
کبد به عنوان یکی از اعضای حیاتیِ بدن حدود 500 وظیفه مهم دارد که از بین بردن تمام سموم بدن، پاکسازی داروها از بدن و متابولیسم تمام مواد غذایی از جمله وظایف آن است و از این رو سلامت کبد برای سلامت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۵    
"هلیکوباکتر پیلوری"، باکتری بسیار آزاردهنده ای است که با جاخوش کردن در معده، بیماران را با تبعات بسیاری مواجه کرده و حتی در مواردی باعث بروز سرطان می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۵    
طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا، درصد جدید عفونت های بدون علامت بیش از 35 درصد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۲    
بیژن مقدم گفت: اگر مجلس بخواهد به این شیوه پیش برود حتما بازنده میدانی است که دیگران برایش طراحی کرده و رقم زده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۶    
مشاور رئیس مجلس دهم تأکید کرد: در مجموع هر کسی باید متناسب با توانمندی خودش هدفگذاری کند و درست نیست کسانی که جایگاه شان در حد یک وزیر نبوده امروز بخواهند نام خود را در حد رئیس جمهور مطرح کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۶    
مشرق : محمود میرلوحی، فعال چپ و عضو شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتمادآنلاین آنها را منتشر کرد در اشاره به بلبشوی موجود در نهاد موصوف گفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۶    
جوان آنلاین: در حالی که روز گذشته بهای هر دلار وارد کانال 23 هزار و 400 تومان شد و بهای طلا و سکه نیز به طور مجدد رکورد شکنی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۱    
ایرنا- کتاب جنجالی جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که دونالد ترامپ را هدف گرفته، سوالات زیادی را به ذهن متبادر می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه از اروپا انتظار می رفت که در قبال فشار آمریکا ایستادگی کند، گفت: ایران باید تلاش کند در یک انزوای سیاسی- اقتصادی قرار نگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۲    
ایرنا- منچستریونایتد در دیدار خانگی مقابل ساوتهمپتون با گلی که در دقیقه 96 دریافت کرد، برتری را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۴۰    
ایرنا- محققان دانشگاه واشنگتن واقع در آمریکا راهکار جدیدی را برای درمان سرطان توسعه دادند که در آن از نوعی اسید چرب طبیعی استفاده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۳۷    
سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر با اشاره به بی مبالاتی رئیس جمهور آمریکا به پزشکان و دانشمندان درباره همه گیری کرونا تاکید کرد که ترامپ باید شکست داده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۳۷    
محققان تأکید می کنند، در حال حاضر هیچ مدرک کافی مبنی بر انتقال کووید 19 از زنان باردار آلوده به ویروس به جنین آنها وجود ندارد.