شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 تیر 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 تیر 1399 نامه نیوز 2 تیر 1399 نامه نیوز 3 تیر 1399 نامه نیوز 4 تیر 1399 نامه نیوز 5 تیر 1399 نامه نیوز 6 تیر 1399 نامه نیوز 7 تیر 1399 نامه نیوز 8 تیر 1399 نامه نیوز 9 تیر 1399 نامه نیوز 10 تیر 1399 نامه نیوز 11 تیر 1399 نامه نیوز 12 تیر 1399 نامه نیوز 13 تیر 1399 نامه نیوز 14 تیر 1399 نامه نیوز 15 تیر 1399 نامه نیوز 16 تیر 1399 نامه نیوز 17 تیر 1399 نامه نیوز 18 تیر 1399 نامه نیوز 19 تیر 1399 نامه نیوز 20 تیر 1399 نامه نیوز 21 تیر 1399 نامه نیوز 22 تیر 1399 نامه نیوز 23 تیر 1399 نامه نیوز 24 تیر 1399 نامه نیوز 25 تیر 1399 نامه نیوز 26 تیر 1399 نامه نیوز 27 تیر 1399 نامه نیوز 28 تیر 1399 نامه نیوز 29 تیر 1399 نامه نیوز 30 تیر 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۶    
چای بابونه سرشار از آنتی اکسیدان است. بهترین خواص چای بابونه شامل تنظیم خواب، کمک به هضم بهتر غذاها، تقویت سیستم ایمنی، محافظت از پوست، کاهش استرس است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۴:۵۵    
از روزهای انتهای بهمن ماه بود که کم کم نام این ویروس مخوف بر سر زبان ها افتاد، ویروسی که خیلی ها گمان می کردند مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا چندان جدی نیست و به زودی ریشه کن خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۶    
ضدعفونی کردن و شستن صحیح ماسک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که در صورت شست وشوی اشتباه ماسک اثر آن کاهش پیدا می کند و قادر به جلوگیری از انتقال ویروس نمی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۴۰    
نیروی دریایی آمریکا بامداد جمعه (به وقت تهران) اعلام کرد آتش سوزی کشتی جنگی این کشور مهار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات فعلی به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۵    
خبرآنلاین/ سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش می گوید: مرحوم سرحدی زاده در دوران وزارتش که همزمان با اوج ترورهای بعد از انقلاب بود هیچگاه از اتومبیل ضدگلوله استفاده نکرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۷    
فارس/ آیت الله علوی گرگانی در نامه ای به رئیس جمهور گفت: ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۵    
گروهک منافقین در آستانه تجمع سالیانه خود به منظور پوشش خلاء های هویتی و رسانه ای، پروژه مرده انگاری مریم قجر(مریم رجوی) را کلید زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۲    
ایرنا- مهاجم ایرانی تیم زنیت با درخشش در دیدار مقابل اورنبرگ به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۶    
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعال شدن گسل مشا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
فارس/ وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر کشورهای مختلف از جمله ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۰۷    
معاونت تربیت بدنی و سلامت وزات آموزش و پرورش با صدور دستورالعملی ممنوعیت برگزاری حضوری کلاسهای تابستانی در شهرهای با وضعیت قرمز و نیز کلانشهر تهران را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۴۶    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری از ابتلای 9 هزار پرستار به بیماری کووید-19 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۵    
طی سه ماهه بهار امسال نزدیک به 110 هزار نفر در کشور فوت شده اند که این میزان افزایش 18 هزار و 487 نفری یا رشد 20 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به افزایش شیوع کرونا گفت: یک سوم کارمندان ادارات پایتخت از 28تیر دورکاری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۵:۴۰    
عبدالعزیز بن سلمان وزیر انرژی عربستان سعودی روز چهارشنبه در پایان نشست شورای کمیته نظارت وزیران اوپک پلاس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۴:۵۲    
با افزایش تعداد مبتلایان کرونا و کاهش سن بیماران درگیر استان تهران در حالت هشدار قرار گرفت، این در حالی است که اپلیکیشن مورد تأیید وزارت بهداشت پنجاه درصد شهرستان های تهران را به رنگ نارنجی و پرخطر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۴:۴۰    
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: امسال با وجود شیوا بیماری کرونا و شرایط اقتصادی موجود درصدد شناسایی و حذف سه دهک بالای درامدی نیستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۳:۴۰    
عضو هیات علمی و استاد پژوهشکده زلزله شناسی می گوید: مساله مورد توجه در مورد گسل مشا و خطر زلزله ای که تهران را تهدید می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۲:۴۰    
مدیران عامل بانک های صادرات ایران، ملت و تجارت، نتایج جلسه امروز خود با معاون اقتصادی رییس جمهور را تشریح کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۰    
افزایش امید به تولید واکسن و محرک های اقتصادی باعث تقویت سهام های جهانی شد. از طرفی، سهام چین به دلیل افزایش تنش میان آمریکا و چین دچار افت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۵    
حالا که این مطلب را می خوانید بیشتر از 10 میلیون نفر از جمعیت دنیا به کرونا مبتلا شده اند که البته بسیاری از این افراد بهبود یافته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۶    
در این روزها هنگام ضدعفونی سطوح و وسایل مختلف مراقب برخی از آن ها باشید تا آسیبی به آن ها نرسانید و هر کدام را با روش خاص خود ضدعفونی کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۷    
با رعایت چند نکته ساده می توانید به رشد موهای تان سرعت بدهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۵    
یکی از میوه هایی که سالیان سال است در فصل تابستان مصرف می شود و به دلیل طعم عالی و خواص بسیار زیاد آن جزو میوه های پرطرفدار محسوب می شود، زرد آلو است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۶    
وقتی منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستید ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید کودک شبیه چه کسی است؟ اما مهم تر از اینکه چهره کودک شبیه پدر یا مادر باشد این است که کودک، رفتار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۷    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای مواضع این تشکل سیاسی اصولگرا را در قبال مجلس یازدهم اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۶    
برخی منابع آگاه مدعی شدند دونالد ترامپ طی دستوری به سازمان سیا اختیارات بیشتری برای انجام عملیات سایبری علیه ایران داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا که به تصویب قطعنامه تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران امیدی ندارد، گفت: به فشار حداکثری بر تهران ادامه می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۷    
رهبران روسیه و آلمان با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در حال حاضر 2 میلیارد و 270 میلیون یورو به علاوه 20هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شرکت مس در دستور کار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۱    
مصطفی هاشمی طباء می گوید: رهبر انقلاب تأکید کردند که باید دولت کنونی به کار خود ادامه داده و نمایندگان نیز حق ندارند تهمت بزنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۰    
مدیر عامل خبرگزاری قوه قضاییه خبر کذبی که در رسانه ها منتشر شد را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷    
به اعتقاد چین نگرش کشورهای غربی به پکن به عنوان یک کشور متخاصم کاملا اشتباه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷    
پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد که به دستور آیت الله سیدابراهیم رئیسی درخواست ماده 477 برای سه مجرم اعدامی (معروف به مجرمان آبان ماه) شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۱    
برادرزاده رئیس جمهور آمریکا پس از انتشار کتاب افشاگرانه ای علیه او، در یک مصاحبه تلویزیونی خواستار استعفای وی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۵    
مشاوران سیاسی رئیس جمهور آمریکا گفته اند که وی در صورتی که در مبارزات انتخاباتی تنها بر خود تمرکز داشته باشد، شکست خواهد خورد؛ به همین دلیل خواستار تمرکز بر رقیب او در این انتخابات شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۱    
صادق زیباکلام با اشاره به پنجمین سالگرد برجام گفت: من متن برجام را نخوانده ام، ولی آن چیزی را که من خوانده ام، 40 سال نابودی منافع ملی توسط آمریکاستیزان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲    
منابع خبری به پایگاه اینسایدر گفتند، روسیه از یک سیاست تبادل اطلاعات دولت ترامپ با هدف ترور مخالفان چچنی خود در اروپا بهره برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۶    
اعضای کمیسیون امنیت ملی روز دوشنبه از سایت های هسته ای کشور بازدید می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد وقوع زلزله در پایتخت گفت: دعا کنید در تهران زلزله نیاید! بر اساس گزارشی که دوستان اعلام کردند، آمادگی تهران برای مقابله با زلزله با وجود همه اقدامات 18 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۰    
SMIC به عنوان یکی از تأمین کنندگان تراشه های هوآوی موفق به جذب قابل توجه سرمایه از طریق عرضه سهام خود شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۵    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و تنشها میان آمریکا و چین افزایش پیدا کرد و در بالای مرز مهم 1800 دلار ایستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۱    
قوه قضاییه از این پس به شکایات مطرح شده از سمت بانک ها و موسسات اعتباری که به دریافت سود و جریمه تسهیلات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا امروز 25 تیرماه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
بازار سرمایه روزی پر نوسان را پشت سر گذاشت و درحالی تا شاخص بورس تا یک میلیون و 845 هزار واحد صعود کرده بود، در نهایت تا محدوده یک میلیون و 843 هزار واحد کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
نماینده همدان و قم در مجلس شورای اسلامی بر سر خطایی که از سوی کمیسیون بودجه صورت گرفته و در صحن مجلس تذکر داده شده بود جدال لفظی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
همایون شجریان دیدار محمدرضا شجریان با اسفندیار رحیم مشایی در دولت دهم را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۱    
مهلت ثبت نام خودرو سایپا برای سه محصول این شرکت امروز چهارشنبه به پایان می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۶    
وزیر بهداشت با ابراز نگرانی درباره وضعیت کووید19 در چهار استان، از عرضه تولید داخلی داروی "رمدسیویر" از هفته آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه کنفرانسی خبری برگزار کرد؛ با این حال کاربران توییتر متوجه یک نکته غیرعادی در ظاهر دونالد ترامپ شدند. به نظر می رسید که او رنگ جدیدی به موهایش زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را تعیین کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
با کدام اندازه اقتصادی و چه ظرفیت هایی وارد قرن جدید می شویم؟ کشورهای جهان و منطقه به چه میزان به تولیدات داخلی ما وابستگی دارند؟ چه روش هایی برای تبدیل ظرفیت های انسانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه آنچه ایران به عنوان دستاورد برجام داشت، خوشبختانه همچنان محفوظ مانده، گفت: همه تبلیغاتی را که در طول سالیان طولانی علیه ما انجام می شد که ایران مخفیانه دارد همه تعهدات را زیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۵    
حرکت بازار سرمایه بر مدار صعود با قدرت ادامه دارد و شاهد ورود شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 800 هزار واحد هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: با اجرای قانون متناسب سازی، به حقوق افراد حداقل بگیر با 35 سال سابقه یک میلیون و 400 هزار تومان اضافه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۱    
مشاور امنیت ملی عراق از سفر هفته آینده نخست وزیر این کشور به ایران و عربستان جهت انجام رایزنی های منطقه ای خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۱    
با اکثریت آرای نمایندگان نصرالله پژمانفر به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود مجلس انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
سرحدی زاده وزیر کار سابق فوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۶    
کارشناس حوزه خودرو گفت: در مورد قرارداد میان ایران و چین نمی توان گفت که چقدر امکان اجرایی شدن دارد. اگر چینی ها سرمایه گذاری در قالب خودروسازی انجام دهند و زنجیره را خود تامین کنند به نظرم اتفاق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۶    
دیروز خبری در فضای معاملاتی بازار سهام کشور داغ شد که تحلیلگران انتظار داشتند معاملات بورس تهران تحت تاثیر آن قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۰    
اما بعد به خاطر آنچه افشای اطلاعات بااهمیت و انتشار اطلاعیه منتشرشده در سامانه کدال مبنی بر دریافت مجوز افزایش بیش از 10 درصدی در قیمت محصولات و خدمات خوانده شد؛ عرضه سهام این شرکت به تعویق افتاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۰    
همه گیری بیماری کووید-19 به مفهوم بروز تغییرات ناگهانی در زندگی روزمره، الزام به رعایت فاصله اجتماعی و مواجهه با محدویتهایی است که برخی از آنها می تواند بر سلامت روان افراد تاثیر منفی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۷    
عضو هیأت اجرایی فراکسیون اکثریت مجلس درباره مطرح شدن نام میرسلیم، قاضی زاده هاشمی، نیکزاد، شمس الدین حسینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۷    
گمانه زنی ها حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، حمیدرضا حاجی بایی، مرتضی آقاتهرانی، مصطفی آقامیرسلیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۱    
ایرنا- تیم فوتبال شاهین بوشهر چهارمین سرمربی متفاوت خود را در این فصل انتخاب کرد و باید در 6 هفته پایانی برای سقوط نکردن به دسته پایین تر و بقا در لیگ برتر بجنگد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۱    
ایرنا- سخنگوی پنتاگون مدعی شد به توافق با طالبان پایبند بوده و تعداد پایگاه های نظامی در افغانستان را به پنج پایگاه کاهش داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۱    
به هرحال به قول یکی از دوستان این 200 هزارتومان افزایش حق مسکن کارگران در عالم واقع مسکن نمی شود، اما حداقل هزینه ماسک یک خانواده در طول یک ماه را تامین می نماید که خدای ناکرده گرفتار کرونا و بیماری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۱    
ایسنا/ یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:همان طور که فردی نمی تواند منبع آب یک روستا و شهر را آلوده کند و جان مردم را به خطر بیاندازد، نمی تواند با ماسک نزدن فضای تنفس مردم را هم آلوده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۵    
ایرنا- کنت مکنزی فرمانده سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) سه شنبه شب اعلام کرد که ارتش این کشور برای حمایت از منطقه سبز بغداد، سامانه دفاع موشکی مستقر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۵    
ایرنا - مردم محور کردن اقتصاد طی ساز و کاری شفاف و به دور از فساد، هدف عمده دولت از عرضه سهام شرکت های دولتی در بازار بورس است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۱    
سفیر ایران در لبنان گفت که تهران آماده تعامل تجاری با لبنان با لیره است که این موضوع به خصوص می تواند درباره فروش مشتقات نفتی به لبنان باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی مقاله ای به مناسبت سالگرد حاصل شدن برجام نوشت اگر این توافق حفظ شود می تواند به سنگ بنایی برای پرداختن به دیگر نگرانی های مشترک درباره ایران از جمله آنهایی که مربوط ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۲۵    
سعید آذری با انتشار مطلبی طعنه آمیز در صفحه شخصی خود، به سازمان لیگ اعتراض کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۲۲    
ساعت 4 بعدازظهر اداره تعطیل می شد و تقریبا یک ربع وقت داشتم. فقط یک مهر و امضای دیگه پای برگه ای که توی دستم بود، می خورد کلا کارم تموم می شد و از اونجا می اومدم بیرون.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۱۰    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های شیائومی در سطح بازار تهران است؛