سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۰:۰۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۱    
در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون هندبال، حواشی در این به بالاترین شدت خود رسیده است اما الله کرم استکی ستاره تیم ملی می گوید بازیکنان فقط یک دست لباس و احترام می خواهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای: مردم فلسطین در سه دهه گذشته دو الگوی متفاوت را تجربه کرده اند، الگوی مقاومت و الگوی سازش. 1395/12/03
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۵    
کیمایی اسدی گفت: به نظر نمی رسد تک رقمی بودن تورم در سال 96 ادامه پیدا کند. تورم 12 و 13 درصد هم برای اقتصاد ایران مناسب است و البته با این تورم رونق به کسب وکار بازمی گردد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان ایران از 14 اسفندماه آغاز می شود تا ملی پوشان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی جهان آماده کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
معاون سابق وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه در شرایط فعلی،نه وزارت اقتصاد و دارایی، نه بورس و نه سازمان خصوصی سازی نظارت و کنترل آنچنانی بر کانون شرکت های سرمایه گذاری "سهام عدالت" ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
طی مراسمی که شامگاه روز جمعه 6 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد؛ یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۵    
در آستانه ی ایام شهادت حضرت صدیقه ی کبری (سلام الله علیها) جمعی از شاعران مذهبی سرا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۷    
تصاویر منتشر شده از زیستگاه ببرهای سیبری در هیلونگ جیانگ “استانی در شمال شرقی چین و هم مرز با روسیه” واکنش ببرهای سیبری را به تکنولوژی مدرن به تصویر کشیده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
"دونالد ترامپ" خطاب به محافظه کاران آمریکایی گفت که کشورش برای اولین بار یک رئیس جمهور واقعی دارد و جهان تاکنون نظیر نهضتی را که او بنا کرده، به خود ندیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: هر جایی که پای ارزش های دینی بودیم، علاوه بر تامین منافع ملی، تضمین امنیت ملی و رفاه جامعه، خیالمان از جنگ و به هم خوردن آرامش و تنش راحت بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۱    
رسانه های آمریکایی می گویند که کاخ سفید بدون هیچ توضیحی از ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری سخنگوی دولت جلوگیری کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
قاضی زاده هاشمی گفت: بالاخره مردم در بخش های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند و کشور ما نیز حادثه خیز است؛ برف، سیل، طوفان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۱    
شهردار تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن ندارد، اظهار کرد: نگرانی انقلاب زمانی است که دل مردم نسبت به این نظام بلرزد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
در نخستین روز از رقابت های جام جهانی اسلحه سابر لهستان هر 4 نماینده ایران به جمع 64 نفر برتر صعود کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
اعضای شورای مرکزی حزب مردم سالاری امروز در جریان پانزدهمین کنگره این حزب انتخاب شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: من بعد از بازی با تراکتورسازی در جمع بازیکنان تیمم و به خبرنگاران گفتم که خسته شدم اما استعفا نکردم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۳    
14 سناتور آمریکایی در نامه ای به وزیر خارجه این کشور با تکرار ادعاهای بی پایه علیه رئیس جمهور سوریه، وی را به ارتکاب جنایت های جنگی متهم کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی را مقابل سیاه جامگان انجام دادیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد، گفت: متاسفانه باز هم از داوری متضرر شدیم و نمی دانیم چه زمانی قضاوت ها عادلانه خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
روسیه اعلام کرد هرگونه قطعنامه ای در خصوص تحریم سوریه به اتهام استفاده از سلاح های شیمیایی را تحریم خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس گفت که گزارش جدید آژانس بار دیگر تایید کرده که فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب برجام به پیش می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش خود اعلام کرده میزان ذخائر اورانیوم دارای غنای کم ایران کمتر از سقف تعیین شده در برجام است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
اعضای پانزدهیمن کنگره حزب مردم سالاری از مصطفی کواکبیان خواستند تا در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری کاندیدا شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان کشور (جام ستارگان) با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
نتایج آرای انتخابات شورای مرکزی "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی در دیداری معوقه از هفته بیت و دوم لیگ برتر در زمین سیاه جامگان به برتری رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا عصر امروز برگزار شد و روستوف با سردار آزمون به مصاف منچستریونایتد می رود و المپیاکوس با بشیکتاش روبرو می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه در منطقه شاهد سیاست های غلطی بوده ایم که منجر به بیابانی شدن، بحران گرد و غبار و کم آبی شده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) امشب (پنجشنبه) جمعی از شاعران مذهبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. مهتاب و مین و من.. ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
فوتبال بهانه ای بودن برای شاد کردن دل کودکانی که مشکلات زندگی سالهاست خنده را از روی لبانشان برده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا ضمن تصویب تمدید یک ساله تحریم های یمن، اجرای دیگر قطعنامه های این شورا که در آنها اشاره ای به تجاوز نظامی عربستان سعودی نشده را خواستار شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
جلیلی گفت: تاثیر فرهنگی رفتار صادقانه مسئولان با مردم ده ها برابر بودجه های فرهنگی نتیجه خواهد داد و برعکس ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
شهرام کرمی در مراسم یادبود "بهرام ریحانی" و "مجید بهرامی" پیش از اجرای نمایش هدیه مرموز از اختصاص مکانی برای فعالیت آکادمی تئاتر فیزیکال در این مجموعه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۹    
پس از حضور مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی و محسن کیایی، حضور باران کوثری هم در "آستیگمات" جدیدترین ساخته مجیدرضا مصطفوی قطعی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
اتفاقاتی که پیرامون جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رخ داد، باعث شد موضوع این هفته برنامه "سینما دو" نیز به این رویداد فرهنگی اختصاص داشته باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
نماز جمعه در تاریخ اسلام، مرکز تصمیم گیریهای اجتماعی در امور مهم جامعه، نظیر جنگ و نیز کانونی برای بسیج نیروها در جهت مقابله با انواع خطرات بود .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
تیم شرکت ملی حفاری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با 3 گل مقابل شهرداری رشت به برتری رسید تا یک گام به قهرمانی نزدیکتر شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس خانه احزاب گفت: مشکل اصلی در رابطه با ریزگردها این است که در کشور مدیران بحران متاسفانه بهره وری کافی ندارند و در این زمینه در کشور کار مهمی صورت نگرفته و بهتر است برای رفع بحران ها در کشور خود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان با برتری تاسیسات و لارستان و سقوط دو تیم هیات البرز و بم به دیدارهای دسته یک پایان یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه برنامه ششم از برنامه هایی بود که سخت مورد انتقاد قرار گرفت، گفت: فشارهای سنگینی از بیرون و داخل مجلس پیرامون برنامه ششم بود تا برنامه از مسیر خود خارج شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
تیم آینده سازان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان با 6 گل خیبر خرم آباد را شکست داد و صدرنشین شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: کسانی که می گویند برجام سایه جنگ را از سر ایران به دور کرد، یک دروغ بزرگ به مردم تحویل می دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۶    
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تهدید فدراسیون فوتبال و تیم ملی اصلا وجود ندارد و این بحث فضاسازی است، تاکید کرد: هیچ خطری فوتبال ملی را تهدید نمی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۳    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه در حوزه همکاری های بین المللی و در مورد سوریه همواره با مصر گفتگو داشته ایم، گفت: گفتگوی جدیدی بین ایران و مصر صورت نگرفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
دبیر کل حزب اراده ملت ایران از حمایت قاطع حزب متبوع خود از حسن روحانی برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیته تعامل و رایزنی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از مذاکره این کمیته با مجمع نیروهای خط امام برای حل مشکلات و اختلافات خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۴    
سفیر ایران در پکن در دیدار با رئیس هیأت اعزامی حزب مؤتلفه اسلامی به چین، گفت: ایران در صف اول مقابله با تروریسم و ایجاد ثبات در منطقه قرار دارد، در حالی که ترکیه و عربستان سرپل تروریست ها هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله فلسطین در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است، گفت: منافع ملی، منطقه ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
مدافع ایرانی تیم السد گفت: الخور تیم خوبی است. این تیم برای سقوط نکردن می جنگد و این کار ما را سخت می کند. هیچ دیداری برای ما آسان نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
در مرحله فینال کاپ جهانی تیراندازی، نوروزیان با 143.2 امتیاز در رده هفتم جهان قرار گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
نیروهای امنیتی عراق از صبح امروز عملیات خود را در جنوب بخش غربی موصل شدت بخشیده و تا کنون توانسته اند بیش از نیمی از فرودگاه بین المللی موصل را پاکسازی و پایگاه "الغزلانی" را به طور کامل آزاد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح طلبان اعتقاد داشت، گفت: وی در انتخابات 92 توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
دبیرکل حزب مردمسالاری با بیان اینکه برای انتخابات شوراها در شهرستان ها هیچ یک از احزاب اصلاح طلب حق دخالت ندارند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس گفت: انصاری فرد لحظه بسیار مهمی گل زد. ما پیش از این گفتیم که مهم این است او موفق به گلزنی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
یک کامیون بمب گذاری شده در شهر الباب در ریف شرقی حلب منفجر شد که در پی آن بیش از 45 نفر کشته شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
تیم فوتسال پیشکسوتان پرسپولیس در دیدار نهایی مسابقات جام پارسای بی ادعا با نتیجه 13 بر 5 مغلوب حریف شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح استیضاح رئیس دیوان محاسبات در حال آماده سازی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
کریم انصاری فرد پس از درخشش در لیگ اروپا گفت: شب گذشته برای من شب بزرگی بود. من در ترکیب اصلی المپیاکوس قرار گرفتم. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی ام تشکر می کنم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: از دولت کارگزاران یک جریان در صنعت کشور به وجود آمد که از آن ایام تا کنون پول احزاب سیاسی را تامین می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
نایب رئیس دوم مجلس گفت: باید نسبت به برخورد با برجام هوشیار باشیم و از عکس العمل های احساسی خودداری کنیم، باید ترامپ را با مشکلاتش تنها بگذاریم و در نقض برجام پیش قدم نباشیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
نایب رئیس اول مجلس گفت: رسانه ها صدای محرومین و حاشیه نشین ها را به گوش کسی نمی رسانند و حادثه کولبرها و مشکل ریزگرد خوزستان نیز نمونه ای از این مشکل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
نایب رئیس اول مجلس بابیان اینکه بنده هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم، گفت: بنده اگر قصد داشتم این کار را انجام دهم تاکنون کارهایی را انجام می دادم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
دور جدید گفتگوهای صلح سوریه در ژنو با توجه به اینکه هنوز مسائل زیادی در خصوص دستور کار یا روش اجرای مذاکرات باقیمانده است به سختی کار خود ادامه می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
نیروهای سوری و مقاومت عملیاتی را از سمت شهرک "عقارب" در حومه شمال شرق سلمیة آغاز کرده و موفق شدند ایستگاه چهارم در مسیر شرکت نفتی البترول در جنوب شرق این شهرک را بطور کامل پاکسازی کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
آتش سوزی در قطار یزد – تهران، تنها چهار روز پس از اعتماد عجیب مجلس به وزیر راه، دیشب مسافران را با خطر مواجه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۹    
اگر بنا باشد دولت بر اساس آنچه وجود دارد قضاوت شود و اگر قرار بود همه ی رسانه ها منصافانه و مبتنی بر واقعیت با دولت یازدهم مواجهه کنند؛ یقینا شرایط دولت در افکار عمومی متفاوت با آنچه هست می بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از کاهش 40 درصدی حجم معاملات مسکن در دی و بهمن سال جاری در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
"کاترین" تجربه دیدار با رهبر انقلاب را توصیف می کند؛ او در گفتگو با کانال تلگرامی "جهان نما" گفت که با دیدن چهره رهبری بی اختیار گریه کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
پلیس مالزی که پیش از این پیونگ یانگ را به دست داشتن در قتل برادر تبعیدی رهبر کره شمالی متهم کرده بود، اعلام کرده که وی با استفاده از یک گاز شیمیایی مهلک موسوم به "وی ایکس" ترور شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
"سامح شکری" وزیر خارجه مصر در نشستی با اعضای کمیته روابط خارجه پارلمان این کشور، وجود و برقراری برخی تماس ها بین قاهره و تهران را تأیید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
رسانه های آمریکایی در خبری فوری از تیراندازی فردی مسلح به دو مامور پلیس در شهر واشنگتن دی سی پایتخت این کشور گزارش دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۴    
کلودیو رانیری که دوران شگفتی سازی را برای لسترسیتی رقم زده بود از کینگ پاور اخراج شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۴    
رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی پیرامون اخبار انتشار یافته پیرامون نامزدی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارایه کرد.