پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 2 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پایه گذار صنعت موشکی کشور مقام معظم رهبری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۳    
چهار کشور عربستان، امارات، مصر و بحرین برای برقراری مجدد روابط با قطر، لیستی از شروط 13 گانه با مهلت 10 روزه را برای دوجه ارسال کرده اند که در این گرافیک به شروط مذکور اشاره شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۱۷    
وزیر کشور از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی غیرقانونی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۶    
نیروهای امنیتی سعودی عملیاتی تروریستی را که قصد داشت مسجد الحرام را هدف قرار دهد خنثی کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: 150 گروه استهلال از غروب شنبه (مصادف با 29 ماه مبارک رمضان) برای رؤیت هلال ماه شوال در سراسر کشور اقدام می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در مقاله ای در گاردین با بیان اینکه برای برقرار ماندن توافق هسته ای، غرب باید مسیر خود را تغییر دهد، نوشت: موفقیت توافق هسته ای وابسته به تعامل سازنده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهور به مناسبت افتخارآفرینی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در رقابت های جهانی پیام تبریکی صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۱    
امیری گفت: اهانتی که به رئیس جمهور منتخب مردم امروز انجام شد خیانت به کشور بود که امیدواریم مراجع و مقامات مسئول هر چه سریعتر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با عوامل و فریب خورده های این رفتار زشت و ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۵    
باشگاه استقلال نسبت به بحث بازوبند کاپیتانی در استقلال واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سایه تهدید را نه شک، که موشک رفع می کند، اظهار داشت: این روزها معلوم شد که مردم ما راجع به موشک شک ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۲    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است، گفت: امنیت کنونی کشور به دلیل اقتدار سپاه و حضور مدافعان حرم در فرامرزهای ایران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۱    
قاسمی ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی کویته و پاراچنار پاکستان، با خانواده قربانیان و دولت و ملت پاکستان ابراز همدردی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۱    
دومین جلسه تمرین آدینه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۵    
گمان می کنم آقای آشنا به خیال خود خواسته تهدید کند و بگوید کوتاه نمی آییم. عیبی ندارد؛ منتها لابد می دانند در وضعیت "بچرخ تا بچرخیم" حلوا خیرات نمی کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۲    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد با اشاره به اظهارات ولیعهد جدید عربستان درباره کشاندن جنگ به ایران گفت: رژیم سعودی ترسوتر و ضعیف تر از آن است که بخواهد علیه ایران جنگ به راه بیاندازد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۸    
پرویز امینی در توئیتی نوشت: اگر رادیکالیسم جواب می داد الان موسوی جای روحانی رئیس جمهور بود و اصلاح طلب ها آپاندیس سخنران 23 تیر نبودند!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
روحانی (1 تیر 96) می گوید: "بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم" با این اسم رمز به نظر می رسد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۷    
در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر تروریست ها با حملاتی جداگانه ده ها نفر را در کویته و پاراچنار به شهادت رساندند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده است به مناسبت عید فطر بسته های اینترنتی ارائه کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۷    
منابع امنیتی عراق امروز از محاصره سه تن از به اصطلاح "وزرای" گروه تروریستی داعش در شهر موصل در شمال این کشور خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اقدامات اخیر سعودی ها را فراهم کردن مقدمات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۸    
شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی پرشور در صنعا، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، موضوع مظلومیت مردم فلسطین را دغدغه جهانی عنوان کرد و گفت: آمریکا داعش بین المللی است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۶    
یک شبکه آمریکایی اعلام کرد که در سفر پسر ملک سلمان به آمریکا در ماه مارس، سرنوشت محمد بن نایف مشخص شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۴    
کانون استادان دانشگاه آزاد به نمایندگی از 107 هزار نفر از کارکنان این دانشگاه طی نامه ای به رئیس جمهور آوردند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جبهه مقاومت به زودی جشن برهم چیدن بساط خلیفه خود مختار داعش را در سرزمین شامات برگزار می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور بیانیه ای از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام و همصدا با "امت بزرگ رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم" و سایر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۳    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با انتشار اطلاعیه ویژه تعطیلات عید سعید فطر 96 از هموطنان خواست مواردی را در سفرهای تابستان مدنظر قرار دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۳    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو تمامی محدودیت های ترافیکی اعمال شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۴    
اعضاء هیات داوران آثار انیمیشن بخش بین الملل سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با حکم علیرضا رضاداد دبیر جشنواره معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۱    
جمع زیادی از شخصیت های لشکری و کشوری همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس در تهران شرکت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۷    
محمد ابن عبدالوهاب مؤسس فرقه وهابیت با مرگ پدرش مسیری شوم را آغاز کرد و برای گسترش تفکرات انحرافی اش به دامان امیران و سلاطین افتاد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۹    
امسال نیز اقشار مختلف مردم با وجود گرمای بسیار زیاد هوا با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: موضوع مظلومیت و اشغال 70 ساله فلسطین مساله نظام سلطه جهانی است و حمایتی که از این غصب انجام می دهند و در طول این سالها فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۸    
ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای خانه سینما از فردا (شنبه3 تیر) آغاز می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲    
فیصل مقداد با اشاره به حملات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به داعش در استان دیرالزور سوریه، تصریح کرد که این مسئله در زمان مناسبی بود و پیام آشکاری برای حامیان تروریسم به ویژه رژیمهای قطر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲    
معاون سینمایی حوزه هنری معتقد است: وزارت ارشاد به وظیفه هدایتی خود درست عمل نمی کند و به نوعی برج مراقبت دچار اختلال است. نقش حوزه هنری در سینما مانند فانوس دریایی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۵    
علی لاریجانی رئیس مجلس عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری عیادت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۶    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آرمان های قدس از ابتدا پیوندی با آرمان های انقلاب اسلامی داشته از این رو مردم ایران همواره در کنار مردم فلسطین قرار داشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۶    
انتشار تصویر انهدام مناره مسجد جامع موصل سند دیگری از جنایات داعش را در تقویم 5 سال اخیر کشورهای جهان برجای گذاشت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، پاسخ قاطع و دندان شکنی به تهدیدات دشمنان نظام اسلامی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۳    
محمد انصاری میهمان سر سفره خدا می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۳    
یک منبع آگاه در استان حماه سوریه در گفتگو با خبرنگار نسیم آنلاین با اشاره به عملیات روز گذشته هلال احمر سوریه گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۳    
خطیب نماز جمعه تهران گرفت که ولیعهد جدید عربستان گفته جنگ را به ایران می کشانیم، بچه تر از این هستید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از تمام فیلم ها، کتاب ها، آثار هنری و ... که در دفاع از آرمان های قدس شریف است، حمایت خواهیم کرد و این موضوع را از رسالت های خود می دانیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۴    
روحانی گفت: پیام مردم در روز قدس پیام تنفر از رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر و پیام حمایت از یک ملت مظلوم بزرگ در تاریخ است که 70 سال مورد ظلم و ستم قرار گرفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امیدواریم خیلی زودتر از آنچه امام خامنه ای پیش بینی کردند یاد و نشانی از رژیم صهیونیستی و تکفیری های داعش باقی نماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدام موشکی علیه تروریست ها طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح و فرماندهی مقام کل قوا تصمیم گیری و اجرا شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پرحرارت تر از گرمای تابستان است، گفت: مردم اهمیت این حضور را احساس می کنند و می دانند که وجود اسرائیل برای جهان یک خطر است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور و وحدت مسلمانان توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی و قدس شریف را خنثی می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تصمیم حمله موشکی سپاه با اراده رهبر معظم انقلاب و مصوب شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۱    
مرکز مدیریت راه های کشور در حالی زمان محدودیت های ترافیکی جاده ها به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر را از چهارم تا دهم تیرماه اعلام کرد که آمد و شد مسیرهای برون شهری در شبانه روز گذشته (پنجشنبه) نسبت به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مردم هر ساله با حضور خود آرزوهای رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدانش را زیر پا له می کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۹    
معاون اول قوه قضائیه گفت: سپاه پاسداران با سیلی محکمی که به داعش زد ثابت کرد هیچ تهدیدی در برابر ملت ایران بی پاسخ نمی ماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه پدیده ای شوم تر از ماجرای تأسیس "رژیم صهیونیستی" در حافظه قرن اخیر نداریم، گفت: مسلمانان با پدیده ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۵    
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در قطعنامه ای تاکید کردند: آزادی قدس شریف و تلاش برای "زوال و نابودی قطعی اسرائیل" و محو غده سرطانی منطقه را همچنان "اولویت اول جهان اسلام" دانسته و هر اقدامی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است که باید به مقابله با آن پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۷    
اسامی داوران بخش فیلمنامه های تالیفی گروه حرفه ای از سوی دبیرخانه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۴    
آیت الله آملی لاریجانی لحظاتی قبل با حضور در خیابان انقلاب به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس پیوست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۱    
کارگردان "سی و سه روز" گفت: حرکتی که مردم برای روز قدس انجام می دهند را باید پاس بداریم؛ چرا که این روز یک مانور جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
وزیر دفاع تأکید کرد: سران عربستان سرنوشت صدام را بررسی کنند و از آن عبرت بگیرند. همانطور که صدام پس از جنگ تحمیلی به دنبال حمله به کشورهای دیگر و اشغال آنها افتاد عربستان نیز با قدرت و اعمال هژمونی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: حمله سپاه پاسداران به مواضع داعش یک عملیات حساب شده بود که قدرت ما را در مقابله با هرگونه تجاوزی به نمایش کشید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۰    
شخصیت های لشکری و کشوری صبح امروز همگام با سایر آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: امروز نیروهای امدادی در قالب 300 پست راهپیمایی روز قدس را پوشش می دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۷    
کارگردان مجموعه "کلاه پهلوی" گفت: امیدوارم که حضور مردم کشورم در راهپیمایی روز قدس موثر واقع شود و بالاخره چشم و گوش مردم دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی باز شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۴    
پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مرتبط با عید سعید فطر را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس سه پیام دارد، گفت: جهان اسلام انقلاب اسلامی را در مقابله با صهیونیست می شناسد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه شان در روز جهانی قدس از حمله موشکی به تروریست ها حمایت کردند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری آدم ربایان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۷    
وزیر سابق نفت مسأله فلسطین را موضوع اول جهان اسلام عنوان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس انشاءالله با نابودی داعش و اسرائیل همراه خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۸    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکایی ها پیوند دهنده سعودی ها با صهیونیست ها هستند، گفت: قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم یک توطئه آمریکایی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
با نزدیک شدن به پایان عمر دولت یازدهم، گمانه زنی ها درباره اعضای کابینه دولت آینده به اوج خود رسیده و اخباری هم مبنی بر حضور وزرای زن در دولت دوازدهم به گوش می رسد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
پویش شعری "هزار تیر هجا" به منظور هجو جاهلیت مدرن و قبیله ای فراخوان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
وزارت آموزش و پرورش در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که در شهریورماه برگزار خواهد شد، 23 هزار و 282 نیرو جذب می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
واردات اتحادیه اروپا از ایران در 4 ماهه نخست 2017 با رشد حدود 5 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 3.413 میلیارد یورو رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
وزارت دفاع روسیه از شلیک 6 فروند موشک کروز به مواضع داعش در سوریه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
دبیرکل کانون دانشگاهیان اسلامی گفت: مردم امروز با حضور خود آمده اند تا نشان دهند جمهوری اسلامی از ارزش هایش دست بردار نخواهد بود و ما تا نابودی کامل اسرائیل سنگر مبارزه را رها نخواهیم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی درحوالی باغ پرندگان خبر داد و گفت آتش سوزی مهار شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۶    
دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: علی رغم باز بودن مرز و رفع بورکراسی های اداری، به دلیل نبود مزیت قیمتی امکان رقابت در بازار عراق وجود ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶    
پژمان منتظری، مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر به استقلال پیوست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۱    
موشک های که در روزهای گذشته توسط سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها به دیرالزور سوریه شلیک شد در راهپیمایی روز قدس امسال به نمایش درآمد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۷    
انگلیسی ها بالاخره در می 1948 فلسطین را ترک کردند و صهیونیست ها شروع کردند به پناهندگی دادن به هر کسی که به کشوری به نام اسرائیل معتقد بود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۹    
گروه تروریستی داعش بالاخره 4 روز پس از انتقام موشکی سپاه، مجبور شد سکوت خود را بشکند و فرود آمدن این موشک ها در مناطق تحت کنترل خود را تأیید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۶    
آسوشیتد پرس لیست 13 گانه شروط کشورهای عربی برای قطر را که شامل قطع روابط با ایران و لزوم برچیدن پایگاه نظامی ترکیه است، منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۱    
سردبیر روزنامه رای الیوم گفت: در این شرایط امیر بن سلمان را با شادی هایش در منصب جدید و بیعت کردن افراد خاندان حاکم و تعداد اندکی از ملت سعودی تنها می گذاریم و منتظر گام های بعدی او می مانیم حال آنکه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۸    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از انهدام یک تیم تروریستی بامداد امروز (جمعه) در کردستان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: عقل حکم می کند بعد از جام جهانی 2017 هم از کی روش استفاده کنیم