چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 16 دی 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 دی 1395 ناطقان 2 دی 1395 ناطقان 3 دی 1395 ناطقان 4 دی 1395 ناطقان 5 دی 1395 ناطقان 6 دی 1395 ناطقان 7 دی 1395 ناطقان 8 دی 1395 ناطقان 9 دی 1395 ناطقان 10 دی 1395 ناطقان 11 دی 1395 ناطقان 12 دی 1395 ناطقان 13 دی 1395 ناطقان 14 دی 1395 ناطقان 15 دی 1395 ناطقان 16 دی 1395 ناطقان 17 دی 1395 ناطقان 18 دی 1395 ناطقان 19 دی 1395 ناطقان 20 دی 1395 ناطقان 21 دی 1395 ناطقان 22 دی 1395 ناطقان 23 دی 1395 ناطقان 24 دی 1395 ناطقان 25 دی 1395 ناطقان 26 دی 1395 ناطقان 27 دی 1395 ناطقان 28 دی 1395 ناطقان 29 دی 1395 ناطقان 30 دی 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
یک خودروی بمب گذاری شده در داخل یک گاراژ واقع در منطقه الباب المعظم در مرکز بغداد، منفجر شد که این حادثه 10 کشته و 21 زخمی در پی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۶    
به گزارش العالم، این بازجویی بخشی از تحقیقات در این خصوص است که آیا وی از حامیان ثروتمند خود هدایایی را به طور غیرقانونی دریافت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳    
کوروش بهادری پنج شنبه با بیان این که پدیده گرد و خاک امروز میزان دید افقی را در شهر بستان تا یک هزارمتر کاهش داده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳    
محسن ناصری دیشب از وقوع تصادف سه خودرو در محور راه کربلا در منطقه "شیخ الیاس" خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۰    
به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ تهدید کرده است که اگر تویوتا برنامه خود برای ساخت کارخانه نسل جدید محصولات تویوتا در مکزیک به منظور عرضه به بازار امریکا را اجرا کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت، گفت:اگر حضور رسانه ای برخی نمایندگان کم رنگ است بدانید که این امر عامدانه است زیرا به دنبال پیگیری مطالبات ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۰    
با حضور پرشور مردم، تشییع پیکر شهید مدافع حرم سید قاسم حسینی در مشهد برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۵۷    
در هفته ششم لیگ برتر بانوان کشور تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم سایپا تهران بود که توانست با نتیجه 3 بر صفر صدرنشینی خود را تثبیت کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۴۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه در کشور ما حرف و عمل فاصله دارد، تصریح کرد: بزرگ ترین اشکال ما نظارت های سوری و دروغین است و اینکه مردم می گویند در کشورهای سکولار تعهد و حفظ حقوق مردم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۳۶    
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، طی یادداشتی به ماجرای قراردادن نوزادی در خیابانهای حوزه انتخابیه اش واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۸    
پلیس آگاهی با انتشار تصاویر یک زن و مردی که اقدام به سرقت دستبند طلای 9 میلیون تومانی از یک مغازه طلافروشی کرده و متواری شده اند، از شهروندان خواست که آنها را شناسایی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۵    
منابع میدانی اعلام کردند که عناصر داعش از شمال شرق فرودگاه تی 4 حملاتی را آغاز کردند که نیروهای مقاومت این حملات را دفع و عملیاتی را جهت پاکسازی شهرک شریفه واقع در جنوب این فرودگاه آغاز کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: آنفلوانزای پرندگان 11 استان را درگیر و از 15 آذرماه در قم شیوع پیدا کرده است ولی با اقدامات لازم مورد کنترل قرار گرفته و جای نگرانی وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به دریده شدن شکم کودک پنج ساله بجنوردی توسط سگ، گفت: هزینه های اعزام کودک به هر نقطه از کشور برای درمان پرداخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۰    
خانواده های هفت شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش، این هفته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند؛ این شهدای گرانقدر در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه به شهادت رسیده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی طی روزهای شنبه و یکشنبه بویژه برای شهرهای صنعتی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۰    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید که اظهارات برانکو خلاف ماده 2 قانون کمیته انضباطی فیفاست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱    
به دنبال طرح انتقادهای تند علیه چینی ها در صفحه توییتر رئیس جمهوری منتخب آمریکا ، پکن از علاقه دونالد ترامپ به استفاده از توییتر به شدت انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
اسامی متقاضیان کارآموزی وکالت امروز پنج شنبه ( 16دی ماه ) از طریق سازمان سنجش کشور اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
وزیر نفت از افزایش بیش از 50 درصدی تولید گازی کشور در سه سال اول فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: برای تامین گاز صنایع خرد و .. ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۶    
سردار حاجی زاده دلیل موفقیت امروز را جدی گرفتن دشمنی دشمن خواند و بیان کرد: امنیت امروز ما به دلیل مجمع های بسیار قوی اطلاعات و جدی گرفتن دشمنی دشمنان است و اگر سپاه ایستادگی نمی کرد هر روز شاهد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۳    
نیروهای ویژه آمریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه به عنوان بخشی از حضور دائم نیروهای آمریکایی در بالتیک مستقر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
وزیر بهداشت گفت:برخی از کسانی که علاقه دارند تا آمار سزارین در کشور افزایش پیدا کند، شایعاتی درست می کنند که مبنای علمی ندارد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران روند تخریب طبقات اضافی پاساژ علاالدین را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
مهلت ثبت نام بازنشستگان کشوری در طرح واگذاری سهام بیمه ملت، تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 19 دی ماه تمدید شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
ارتش و پلیس فیلیپین در بیانیه مشترکی اعلام کردند رهبر گروه انصار الخلیفه، یک گروه وابسته به داعش در این کشور در عملیاتی مشترک کشته و سه تن از حامیان وی دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری روستای خاتون آباد عنبرآباد پس از 40 روز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه های انتخاباتی این ستاد در سال 92، اظهار کرد: در انتخابات 92 ستاد آقای غرضی 59 میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت نمود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با استقبال استاندار استان مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی صبح امروز وارد اراک شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۶    
یک متخصص تغذیه گفت: عواملی مانند کمبود ویتامین B، مصرف سیگار، رژیم غذایی نامناسب، ژنتیک و بیماری هایی مانند کم خونی، استرس، تیرویید موی شما را پیش از پیری سفید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: 401 هزار و 335 مصدوم نزاع در 8 ماهه سال جاری به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که بیشترین آمار مربوط به تهران، خراسان رضوی و اصفهان بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۵    
همگی اعضای یک خانواده عراقی که قصد فرار از موصل را داشتند، به دست گروه تروریستی داعش اعدام شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۶    
پلیس چین از حمله یک مرد مسلح به چاقو به مهد کودکی در جنوب چین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۵    
در آستانه ورود یک جبهه هوای سرد زمستانی به کشور، طرح ظربتی بی نیازی از واردات گاز ترکمنستان با تغییر آرایش شبکه خطوط گاز و افزایش تولید در چاه ها کلید خورد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۰    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (پنجشنبه) از کشته و زخمی شدن 12 تن در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
مهاجم استقلال تهران به استقلال خوزستان پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
امیر نوذر نعمتی و امیر جهانشاهی به عنوان جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده نزاجا منصوب شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰    
فهرست برترین کشتی گیران آزادکار جهان در پایان سال 2016 از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
یک متخصص طب سنتی، روغن بابونه،بادام تلخ و شیرین و روغن زیتون را از جمله روغن هایی دانست که فرد بدون نیاز به تجویز پزشک نیز می تواند از آنها استفاده کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۱    
در ادامه عملیات نیروهای عراقی در شهر موصل فرماندهان ارتش عراق از پیشروی چشمگیر نیروهای خود در 24 ساعت گذشته خبر داده اند و می گویند توانسته اند بیش از 200 داعشی را از پای درآورند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 950 هزار فرصت شغلی در برنامه ششم توسعه ایجاد می شود که برای تحقق این مهم در بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت توصیه کرد: مردم از دست به لاشه پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده پرندگان تلف شده، به سازمان دامپزشکی یا محیط زیست اطلاع دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
فیات یک خودروی مفهومی برای نسل هزاره رونمایی کرد که یک مینی ون برقی با قطعاتی است که می توانند برای رانندگی اتوماتیک تنظیم شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۴    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان قصرشیرین از موجی گرفتگی راننده یک دستگاه بلدوزر مین زدایی بر اثر انفجار مین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۸    
وزارت کشور مصر از دستگیری مظنون اصلی و همچنین سه مظنون دیگر انفجار کلیسای قبطی ها در قاهره پایتخت این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۲    
سرمربی چلسی از شکست برابر تاتنهام ناراحت است و تیمش را مستحق شکست در این دیدار نمی داند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۹    
جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر به حریم هوایی لبنان تجاوز کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۰    
تعدادی از ساکنان شهر رقه سوریه که تحت تصرف داعش است، اعلام کردند عامل حمله مسلحانه به کلوب شبانه در استانبول اخیرا وارد رقه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۷    
یکی از بیشترین سوالاتی که در مورد معافیت های سربازی مطرح می شود، شرایط بهره مندی از معافیت های کفالت است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۷    
این فعال سیاسی با هشدار نسبت به ایجاد هیجانات کاذب در افکارعمومی گفت: مطمئنا در چنین مقاطع حساسی، اتهام افکنی و برچسب زنی چهره های سیاسی به یکدگیر نتیجه معکوس خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۱    
واعظی درباره کاهش قیمت اینترنت گفت: سال گذشته چند بار کاهش قیمت اینترنت را در دستور کار و به صورت اجرایی انجام دادیم اما سرعت اینترنت در حال حاضر ارتقا یافته و به دنبال این هستیم در آینده نیز قیمت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۵    
شبکه سی ان ان ترکیه در خبری جدید از یک تیراندازی به یک رستوران در منطقه الفاتح در استانبول خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۹    
آذر ماه امسال تولید سه مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۶    
پلیس برلین یک مرد تونسی را که مظنون به نوعی ارتباط با حمله مرگبار اخیر به بازار کریسمس این شهر است، دستگیر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۵    
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۵    
صبح دیروز چهارشنبه ( 15 دی) جلسه هیات وزیران به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد.