پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۸:۴۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 30 دی 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 دی 1395 ناطقان 2 دی 1395 ناطقان 3 دی 1395 ناطقان 4 دی 1395 ناطقان 5 دی 1395 ناطقان 6 دی 1395 ناطقان 7 دی 1395 ناطقان 8 دی 1395 ناطقان 9 دی 1395 ناطقان 10 دی 1395 ناطقان 11 دی 1395 ناطقان 12 دی 1395 ناطقان 13 دی 1395 ناطقان 14 دی 1395 ناطقان 15 دی 1395 ناطقان 16 دی 1395 ناطقان 17 دی 1395 ناطقان 18 دی 1395 ناطقان 19 دی 1395 ناطقان 20 دی 1395 ناطقان 21 دی 1395 ناطقان 22 دی 1395 ناطقان 23 دی 1395 ناطقان 24 دی 1395 ناطقان 25 دی 1395 ناطقان 26 دی 1395 ناطقان 27 دی 1395 ناطقان 28 دی 1395 ناطقان 29 دی 1395 ناطقان 30 دی 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۶    
عکسی از یک دختر بالای قبر حبیب القانیان منتشر شده که ادعا می کنند، تصویر دختر مالک ساختمان پلاسکو است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۸    
اگر مسئله اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهیم و به توان داخل تکیه کنیم، در صورتی که آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما همچنان روی پای خود می ایستیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۴    
سد زاینده رود بامداد امروز -یکشنبه سوم بهمن ماه- با دبی حدود 65 مترمکعب بر ثانیه بازگشایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۱    
در اوایل فصل سرما، وقتی نقطه انجماد بالا و رطوبت هوا کم است، شیوع آنفولانزا به میزان چشمگیری بالا بود. محققان می گویند که ما معتقدیم این افت ناگهانی دما کمک زیادی به همه گیری بیماری می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی از محل حادثه ساختمان پلاسکو بازدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۲    
به دنبال آزادسازی شهر حلب به دست ارتش سوریه، کودکان اهل حلب بار دیگر برای آموختن علم به مدرسه ای بازگشتند که طی دو سال گذشته به زندانن داعش تبدیل شده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
یک جوان ژاپنی با حضور در مرکز مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) به دین اسلام مشرف و مسلمان شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۷    
مقام های آمریکایی به شواهدی دست یافته اند که نشان می دهد کره شمالی احتمالا برای شلیک آزمایشی یک فروند موشک جدید آماده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک قاتل فراری پس از 56 سال در شیراز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
لیست سینماهای مردمی نمایش دهنده فیلم های سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر در تهران اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی ما از درآمد نفتی 33 میلیارد دلاری تا پایان امسال به 41 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است که بیانگر تاثیر قابل توجه برجام بر درآمدهای نفتی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدام در حال تلاش هستیم که پرسپولیس به شرایط آمادگی کامل برسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۲    
سناتور تندروی جمهوری خواه گفت هرچند ترامپ توافق هسته ای را لغو نمی کند، اما به تقابل با فعالیت های منطقه ای ایران پرداخته و برجام را سخت گیرانه تر اجرا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۲    
رییس جمهوری کشورمان طی پیامی ضمن تقدیر از تلاش آتش نشانان فداکار کشورمان در پی محار آتش سوزی پلاسکو تهران، درگذشت جانباختگان این حادثه را به خانواده آنان تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۳    
از همه مسئولان میخواهم همانگونه که در این چند ساعت، تلاش کرده اند کار مجاهدانه ی خود را ادامه دهند و وظیفه ی فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
حافظی با تقدیر از مجاهدت ماموران آتش نشانی در صحنه حادثه تاکید کرد: قطعا ابعاد این حادثه در شورای شهر بررسی می شود و گزارش کامل آن به مردم اعلام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
ساعت 8 صبح امروز بخش هایی از ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران دچار آتش سوزی شد و پس از گذشته ساعاتی کل این ساختمان 53ساله فروریخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد و تاکنون دلیل روشنی پیرامون علت حادثه و یا مقصران احتمالی این اتفاق اعلام نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
کارشناس ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هنوز گزارش نهایی کار مشخص نشده، اما می توان گفت قدیمی بودن، عدم وجود سیستم اطفاء حریق ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از پیامک تعدادی از محبوس شدگان به نیروهای امدادی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
روابط عمومی اورژانس کشور اسامی مصدومین انتقالی به بیمارستان ها در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
سخنگویان سازمان آتش نشانی و اورژانس کشور آمار برخی سایت ها مبنی بر مرگ 50 تن از آتش نشانان در این حادثه را تکذیب کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
در عکس زیر نجات یک آتش نشان از زیر آوار را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
طلای جهانی روز پنج شنبه در واکنش به صعود ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را ضعیف کرد، با کاهش روبرو شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 40 درصدی بارش در سال زراعی جاری از جبران بخشی از این کاهش در بهمن ماه خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 20 تیم امدادی به محل حادثه پلاسکو خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
وزیر نیرو به وضعیت آب ارس اشاره کرد و گفت که بنده بیشترین ارتباط را با مقام های دولت ارمنستان داشته ام و بطور قاطع می گویم که آب رودخانه ارس هیچگونه آلودگی ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
خانواده اوباما خانه ای بزرگ و 9 اتاق خوابه را در دو مایلی کاخ سفید اجاره کرده اند. آنها دو سال آینده را در این خانه خواهند بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت:به عقیده من فساد در فوتبال صحبت کردن با داور در حالیکه صدای این مکالمه کاملا واضح است، نیست. فساد در فوتبال یعنی زد و بند و کارت به کارت کردن با داور.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳    
بنا به گفته عوامل امدادی در محل ریزش ساختمان پلاسکو، نشت شدید گاز رخ داده از این رو عوامل انتظامی و امدادی از شهروندان می خواهند که اطراف محل حادثه را تخلیه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
طی خبرهای به دست آمده نسل بعدی گوشی های آیفون شرکت اپل دارای نمایشگر OLED خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۶    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که لحظاتی پیش، شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل راه آهن کرمان گفت: 25 تا 30 درصد به حجم قطارهای مسافری کرمان اضافه کرده ایم و اگر بحث ترافیک خطوط مرکزی حل شود، قطار کرمان - اصفهان در سال آینده راه اندازی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، با اعلام تعداد سیم کارت های بی هویت فعلی گفت: امروز 3 میلیون سیم کارت بی هویت قطعاً قطع کامل می شوند، اما برای سلب امتیاز ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی سپاه گفت: داعش به عنوان دست پرورده آمریکا، توانست امنیت اروپا را به هم بزند و درحالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد اما موفق به خرابکاری در ایران نشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۷    
یک تقسیم بندی نشان می دهد که در رستوران های نیویورک، لندن و دبی گرانترین غذاهای دنیا سرو و در آنها اغلب از طلا و جواهرات و یا نادرترین مواد غذایی استفاده می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۱    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سید حسن خمینی شاید تمایلی برای حضور در انتخابات خبرگان نداشته باشد اما ما سعی خواهیم کرد که ایشان را راضی به حضور کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
باشگاه چلسی مهاجم جنجالی خود را نقره داغ و او را 185 هزار پوند جریمه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
یک مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات فرایند حذف یارانه نقدی خانوارها، از امکان ثبت اعتراض خانواده هایی که یارانه نقدی آنها قطع شده است، خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
مدیریت صحیح در حوزه آب و آبخیزداری می تواند کشور را از بحران آب و چالش های پی روی آن دور کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
متخصص مغز و اعصاب در مورد سردرد گفت:بخش عظیمی از سردردها عصبی هستند و فقط یک تا دو درصد از سردردها به دلیل تومور مغزی یا ضایعه مغزی است و حدود 98 درصد سردردها خوش خیم و قابل بهبودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴    
سرپرست اورژانس کشور گفت: حادثه حریق ساختمان پلاسکو تهران تا کنون بیش از 30 مصدوم داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴    
آخرین آماری که از ثبت دامنه های فارسی در کشور به دست آمده، حاکی از وجود بیش از 800 هزار دامنه فارسی است که دامنه دات ir همچنان در صدر آنها قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از سقوط کارگر 40 ساله در استخر قیر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
ساختمان پلاسکو، ساختمانی 17 طبقه در چهارراه استانبول تهران است که از آن بعنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می شود .
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا میلیون ها سند محرمانه را روی وب سایت خود قرار داده است. این اسناد مربوط به 25 سال پیش است که از حالت محرمانه خارج شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
بازیگر سریال شوخی کردم با بیان سال تولد خود از کادوی مورد علاقه اش و خسارتی که شرکت واحد به ماشینش زده گفت: دوست دارم روز تولدم امسال ماشین کادو بگیرم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
براساس یک بررسی تازه، داعش در سال 2016 میلادی تقریبا یک چهارم نواحی تحت کنترل خود را از دست داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
منتنفی شدن مزد منطقه ای در سال 96، استرداد قانون کار به دولت، آغاز دور جدید حذف یارانه ها و پاسخ وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد به آمارهای اشتغالی روحانی مهمترین اخبار کار و تعاون این هفته بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید رکن نظارتی مجلس در استان ها شکل گیرد تا خودمان را در مقابل مردم پاسخگو بدانیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
استفاده از سرکه بالزامیک جهت کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: زمانی که به جای شعار و سخن گفتن، نیاز به عمل و حضور در صحنه بود، شهدا ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۲    
بلدرچین کامل تازه ، بسته بندی بشقابی ، هزار گرمی 14 هزار و 500 تومان در بازار معامله می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
معاون وزیر نیرو از نیاز به 52 میلیارد دلار سرمایه گذاری به منظور توقف انتشار گازهای گلخانه ای در ایران خبر داد و گفت: تولید برق پاک تا پایان امسال، 400 مگاوات افزایش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۳    
49 دانش آموز پسر در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان دچار مسمومیت و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت کشور، خبرداد: مطابق قانون فعلی، صدور دستور شروع انتخابات 25 اسفند ماه است که از 25 اسفند تا 29 اسفند ماه فرصت داریم هیات های اجرایی را در شهرستان های سراسر کشور تشکیل دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس ائتلاف دولت قانون و معاون رئیس جمهوری عراق در واکنش به اظهارات اخیر جان کری گفت: داعش ساخته دست دولت باراک اوباماست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سیدناصر موسوی لارگانی فراکسیون روحانیت در مجلس در حوزه های مختلفی اثرگذار است به ویژه در طرح ها و لوایحی که این امکان درباره آنها وجود داشته باشد که مسائل شرعی در آنها نادیده گرفته شود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
بر اساس آخرین اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در اکثر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها است و تنها در 25 کیلومتری مسیر آزادراه کرج_تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی جبهه پایداری گفت: اگر گزینه نهایی انقلابی باشد ولو از پایداری نباشد، مشکلی نیست چرا که در جبهه پایداری بیشتر در پی معیارها هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
گروه هیوندای موتور اعلام کرد: سرمایه گذاری خود در آمریکا را ظرف پنج سال آینده به میزان 50 درصد افزایش داده و به 3.1 میلیارد دلار می رساند و ممکن است کارخانه جدیدی در این کشور احداث کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان این که میزان مصرف گاز در شبکه خانگی از اول آذرماه تاکنون بیش از 450 میلیون مترمکعب بوده است، گفت: مصرف نرمال گاز خانگی باید دو سوم این میزان یعنی 300 میلیون مترمکعب باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
20 ماه است که در زندان به سر می برد اما می گوید: از انتظار مردن یا ماندن خسته شده و می خواهد تکلیفش هرچه زودتر مشخص شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۶    
در گزارش نشست خبری روز سه شنبه 28/10/95 رئیس جمهور محترم آمده است: رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه چه اشکال دارد مردم ما یک هواپیما سالم و تمیزسوار شوند گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۳    
پریناز ایزدیار تصویری از خود در کنار حیوانات در تشویق مهربانی به آن ها در اینستاگرام خود منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
یک روان شناس گفت: مظلوم نمایی والدین برای کودک، احساس گناه و ناامنی ایجاد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
رنو ساندرو که محصول پارس خودرو است تنها مدلی است که توانسته در این بازه قیمتی، چهار ستاره کیفی را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۱    
آسیب دیدگی مدافع رئال جدی است و به نوشته روزنامه آس او تا یک ماه نمی تواند برای کهکشانی ها به میدان برود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۱    
نحوه فعالیت سازمان ملل در نشست آستانه برای حل بحران سوریه، آزمونی بزرگ پیش روی این سازمان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
یک استاد دانشگاه خصوصی "شی سین" در تایوان به خاطر نمره منفی یک دانشجو در ارزیابی اساتید دانشگاه، کل کلاس را با نمره صفر مردود کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
لیفان X50 - دنده ای به مبلغ 50 میلیون و 500 تومان در بازار معامله می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار حریق در ساختمان پلاسکو خبر داده و جزئیات عملیات بیش از 200 آتش نشان در این حادثه را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مهدی تقوی کارشناس اقتصادی گفت: افزایش بهره وری یعنی با کمک ماشین آلات و دانش روز دنیا و همچنین نیروی کار، تولیدات را افزایش دهیم که این امر بتدریج در کشور درحال انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
تصادف زنجیره ای 22 خودرو، گازگرفتگی یک نفر و کشته شدن تعدادی از شهروندان در تصادفات رانندگی بخشی از اخبار حوادث استان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۶    
محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت: سرمایه هایی که با قضاوت های نامنصفانه، عجولانه، یک سو و غیرآینده نگر از کف داده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۶    
اعطای تسهیلات در واحدهای بانک ملی ایران طبق روال جاری ادامه داشته و درخواست های مشتریان ، در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه و با مراعات الزامات بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت دارابودن شرایط ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
بررسی ها نشان می دهد دولت یازدهم در چهار سال گذشته از دو گردنه سخت اقتصاد ایران عبور کرده و تلاش برای عبور از سومین گردنه دشوار همچنان ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
تصویری از دست نوشته قدیمی آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
محققان موفق به ساخت نانوژنراتور لایه نازکی شدند که می تواند حرکت بدن یا فشار انگشت دست را به انرژی الکتریکی تبدیل کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
در حالی خودرو در هفته گذشته پا به مسیر رشد قیمت ها گذاشته بود، اما در هفته جای مسیر قیمتی خودرو معکوس شد و کاهش قیمت ها را در بازار شاهد بودیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۷    
رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، در خانه مقابل سلتاویگو با نتیجه 2-1 شکست خورد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۷    
انتظار می رود رئیس جمهور منتخب آمریکا به محض ورود به کاخ سفید چهار یا پنج دستور اجرایی باراک اوباما را باطل کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از حوادث ناگوار در میانمار و کشتار مسلمانان گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
دقایقی پیش بخش های ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران دچار آتش سوزی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
بنیاد تحقیقاتی دانشگاه جورجیا با آزمایشگاه GeoVax(یک شرکت بیوتکنولوژی در جورجیا که واکسن های انسانی می سازد)، وارد تعامل شده تا یک واکسن درمانی برای درمان عفونت مزمن هپاتیت B را توسعه دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۶    
استاندار سمنان گفت: خوشبختانه با توجه به وجود امکانات در استان سمنان، آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: نرخ هر کیلو مرغ با افزایش 150 تومانی در مراکز خرده فروشی 6 هزار و 900 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۳    
پوریا پورسرخ با انتشار تصویری از پشت صحنه مرز خوشبختی صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۳    
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۰    
از اتفاقات عجیب و جالب در لیگ یک این است که مهدی پاشازاده باید با تیمی دیگر برای بازی به شهر جم برود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۰    
شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو (یوتیوب) در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران عضو این شبکه امکان ارتباط با یکدیگر از طریق پیام های متنی، تبادل پیوندهای اینترنتی یا فایل های ویدیویی را می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۴    
در سند اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در افق 1404 پیش بینی شده که در این سال باید حداقل 50 درصد خودروهای سبک با برند داخلی تولید شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پس همه حاشیه سازی ها قطار ارتباط پسابرجامی به آرامی در حال حرکت است و باید به بدعهدان انتقاد کنیم نه به مذاکره کنندگان.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
"توبیاس الوود" معاون خاورمیانه و آفریقای وزیر خارجه انگلیس طی سفر یک روزه به تهران با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
صبح امروز ساختمان پلاسکو تهران دچار آتش سوزی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۶    
امروزه فضاپیماهای بیشماری برای انجام اکتشافات جدید در فضا و اطراف سیارات منظومه شمسی در گردش هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۰    
گالری ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران با برپایی نمایشگاه هایی متنوع از هنرهای تجسمی به استقبال بهمن ماه می روند.
  • ۱