جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 3 اردیبهشت 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 اردیبهشت 1396 ناطقان 2 اردیبهشت 1396 ناطقان 3 اردیبهشت 1396 ناطقان 4 اردیبهشت 1396 ناطقان 5 اردیبهشت 1396 ناطقان 6 اردیبهشت 1396 ناطقان 7 اردیبهشت 1396 ناطقان 8 اردیبهشت 1396 ناطقان 9 اردیبهشت 1396 ناطقان 10 اردیبهشت 1396 ناطقان 11 اردیبهشت 1396 ناطقان 12 اردیبهشت 1396 ناطقان 13 اردیبهشت 1396 ناطقان 14 اردیبهشت 1396 ناطقان 15 اردیبهشت 1396 ناطقان 16 اردیبهشت 1396 ناطقان 17 اردیبهشت 1396 ناطقان 18 اردیبهشت 1396 ناطقان 19 اردیبهشت 1396 ناطقان 20 اردیبهشت 1396 ناطقان 21 اردیبهشت 1396 ناطقان 22 اردیبهشت 1396 ناطقان 23 اردیبهشت 1396 ناطقان 24 اردیبهشت 1396 ناطقان 25 اردیبهشت 1396 ناطقان 26 اردیبهشت 1396 ناطقان 27 اردیبهشت 1396 ناطقان 28 اردیبهشت 1396 ناطقان 29 اردیبهشت 1396 ناطقان 30 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۵۱    
آماده کردن یک فنجان چای زحمت زیاد یا هنر خاصی نمی طلبد ولی رعایت برخی نکات ارزش غذایی یک فنجان چای را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
روبات انسان نمای 50 سانتیمتری با عنوان سورنا مینی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران رونمایی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۱    
27 رجب سالروز بعثت حضرت محمد(ص) از روزهای خوب و متبرکی است که اعمالی برای شب و روز آن ذکر شده تا امکان بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر از این فرصت معنوی فراهم شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
شب و روز بیست و هفتم رجب ارزشمندترین شب و روز سال قرارگرفته است .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
خانه تکانی گسترده ملک سلمان در کابینه سعودی در شرایط کنونی حاکی از آن است که وی تلاش ها برای فراهم کردن زمینه جهت نشاندن فرزندش محمد بن سلمان بر کرسی پادشاهی پس از خود را آغاز کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
با اجرای قانون ساماندهی نظام توزیع بار در کشور، از حمل بار در اندازه تجاری از مبدأ یا به مقصدی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد، جلوگیری خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹    
با نزدیک شدن به ایام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه 96، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: ماه عسل 96 از نظر فرم و ساختار با سال های پیش متفاوت خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
میرزاده روز گذشته در جلسه فوق العاده هیئت امنای دانشگاه آزاد در اعتراض به تصمیم اعضای این هیئت اعلام می کند که "دیگر دانشگاه آزاد نمی روم و استعفاء هم نمی دهم."
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
الهلال نیز همانند رقیب فردای خود توانست پیش از جدال بزرگ این هفته در لیگ قهرمانان، قهرمانی خود را قطعی کند تا اکنون شاهد جدال قهرمانان ایران و عربستان در مسقط باشیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت از راه اندازی شعبه بانک ملی ایران در نجف خبر داد .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: برای زنان و مردان 59 – 30 سال که به پایگاه های سلامت مراجعه می کنند، خدمات مختلف رایگان سلامت ارائه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۸    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را به کشاورزان کشور ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
3 تَن از اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته در جنوب استان کرکوک طعمه گراز شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
با تلاش امداد گران پیکر غرق شدگان رودخانه دز کشف شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۸    
چندی قبل پسر جوانی همراه پدرش به کلانتری 101 تجریش مراجعه کرد و از ماجرای رهایی از دست 4 آدم ربا در نزدیکی پارک جمشیدیه تهران پرده برداشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۳    
صادق زیباکلام استاد دانشگاه با اشاره به شعارهای پوپولیستی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سال 84 اصولگرایان با استفاده از تریبون هایی مانند صدا وسیما، نمازجمعه و.. ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
شرکت سایپا ضمن حفظ جایگاه رتبه اول صادرات خودرو کشور در هفت سال گذشته، توانست 70 درصد از سهم صادراتی بازار خودرو کشور را در سال 95 به خود اختصاص داده و به پیشتازی خود در این عرصه ادامه دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۶    
دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه ای که به سرقت های مسلحانه در شهرستان های عنبرآباد وجیرفت اقدام می کرد خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۳    
مطابق ماده 608 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات،توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا 74 ضربه و یا پنجاه هزار ریال تا یک میلیون ریال ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۶:۴۲    
مصرف روزانه توت فرنگی به مدت 5 هفته، در صورتی که همراه با دیگر میوه ها و سبزیجات باشد می تواند در پیشگیری و درمان سرطان سینه کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۶:۱۵    
شرکت اپل روزانه نیم گالن عرق مصنوعی انسان را برای آزمایش محصولات خود تولید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۶:۰۰    
این روزها بازارهای میوه و تره بار از آناناس پر شده. میوه خوش طعمی که شاید تا چند سال قبل لوکس تلقی می شد و متاع ارزشمندی برای بیماران به نظر می رسید ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۴۲    
مدیر پروژه دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شنگ اسبی که در خراسان جنوبی به نام نقودشک مشهور بوده از نظر ویتامینی غنی و انواع ویتامین ها را دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۱۵    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه گفت:یکی از مهمترین عوامل خطر بیماری های غیرواگیر تغذیه نامناسب و مصرف زیاد قند، نمک و چربی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۵:۰۹    
پلک ها عضو مهمی در بدن هستند و نقش زیادی در زیبایی و سلامت چشم ها دارند. اما در عین حال، این بخش کوچک از بدن بیماری های مختلفی نیز دارد که درمان آنها عمدتا برعهده متخصصان پوست و جراحان پلاستیک است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۵۱    
مادر امریکایی پسر 9 ساله اش را با اتوی داغ سوزاند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۲۷    
استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه بهداشت دهان باید از 6 ماهگی رعایت شود، گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۰۳    
نسخه های خطی ارزشمندی از آثار ادبی و تاریخی فارسی در بخش آرشیو نسخ خطی کتابخانه مرکزی دانشگاه بلگراد نگهداری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۱    
دانشمندان از خون بند ناف برای بازسازی مغز موش های سالمند استفاده کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۲۱    
محققان دانشگاه صنعتی کارلسروهه آلمان موفق شدند باکیفیت ترین شیشه تولید شده با چاپگرهای سه بعدی را بسازند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۰۰    
بیشتر دوندگان با ناخن سیاه پا آشنا هستند. مشکلی که شامل کبودی، تاول یا خونریزی زیر ناخن ناشی از ترومای تکراری است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۲:۵۷    
مغز انسان شامل دو نیمکره است و دانشمندان سال ها در مورد علت این تقسیم بندی مغزی تحقیق کرده اند. آنان دریافتند دو قسمتی بودن مغز منافع خاص بی شماری برای انسان دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۵۱    
محققان دریافتند برگ نعنا در هضم غذا و بهداشت دهان و دندان موثر است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۵۱    
تغذیه مناسب در این دوران بسیار مهم است و به داوطلبان کنکور توصیه می شود در این روزها هیچ وعده غذایی را از برنامه خود حذف نکنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۳۳    
بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت های مناسبی داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۲۱    
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: می توان از محلول آب و سرکه طبیعی سیب به عنوان "افترشیو" استفاده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۰۹    
متخصص طب سنتی گفت: باید روی بسته های گیاهی علاوه بر فواید آنها، عوارض و مضراتشان نیز ذکر شود که متأسفانه به دلایل اقتصادی این کار صورت نمی گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۰۰    
اگر شما هم دوست دارید روزی کسب و کار خودتان را راه بیندازید، یا اگر کسب و کار خودتان را راه انداخته اید و به دنبال یافتن رازهایی هستید که موفقیت تان را تسهیل کند، شاید این یادداشت برای تان مفید باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۴۸    
گروهی پزشکی در روسیه موفق شدند خونی بسازند که با تمام گروه های خونی افراد سازگار است و تمام فاکتورهای لازم را داراست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۲۷    
بناهای تاریخی زیادی در البرز وجود دارند که روزگاری چشم هر بیننده ای را خیره می کردند ولی امروزه در انزوا به حیات کم سوی خود ادامه می دهند. یکی از این بناها کاخ سلیمانیه است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در پی وقوع سیل اخیر و کمبود عرضه دام در میادین نرخ گوشت گوسفندی با افزایش هزارتومانی در بازار مواجه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۳    
بازیگران نقش های السا و آنا در نمایش اقتباسی از انیمیشن پرفروش منجمد معرفی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۸    
مادرید و استکهلم از جمله تمیزترین شهرهای جهان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مراسم قرعه کشی شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از شبکه های یک و خبر زنده پخش شد و در نهایت هر نامزد یک عدد را خود اختصاص داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۲    
رییس سازمان صداوسیما از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان جشنواره ملی، مردم سالاری دینی و دموکراسی اسلامی یاد و ابراز امیدواری کرد که این انتخابات نتایج پرباری داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
سرکه از جمله مواد خوراکی است که بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشی ها دارد ، اما غیر از آن از این ماده می توان استفاده های دیگری هم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۴    
منابع خبری از پایان رأی گیری و بسته شدن مراکز اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۸    
مراسم رسمی قرعه کشی برنامه های ضبطی و زنده شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام شده، آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۸    
سرمربی کنونی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا روزگاری بازیکن کلیدی مادرید محسوب می شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۹    
دارنده چک در صورت عدم پرداخت وجه چک می تواند علیه صادرکننده شکایت کیفری به جرم صدور چک پرداخت نشدنی کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان مناظره های انتخاباتی که غیر زنده از صدا و سیما پخش شود را به مثابه تماشای فوتبال در روز بعد از انجام مسابقه دانست که حال و هوای چندان مطلوب و دلچسبی ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۱    
عصر امروز حسن روحانی پس از انجام کارهای روزانه خود در سمت ریاست جمهوری و بعد از پایان ساعت اداری در جمع حامیان تدبیر و امید در قزوین نخستین سخنرانی انتخاباتی خود را انجام داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۱    
نهر 14 کیلومتری سُنگ احمدسرگوراب شفت که بیش از 2 هزار هکتار از زمین های کشاورزی پایین دست را آبرسانی می کند، پس از 35 سال لایروبی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با طرح سوال متعددی از منظر مدیریتی به حادثه پلاسکو، گفت: شهردار تهران باید از منظر مدیریتی پاسخگوی حادثه پلاسکو به افکار عمومی باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از دامن زدن به شایعاتی مبنی بر اینکه اعضای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به چه کسی رای مثبت داده یا نداده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۸    
شیر برای سلامت بدن بسیار ضروری است اما نوشیدن شیر فاسد یا آلوده می تواند باعث بیماری های خطرناکی شود. روش های تشخیص شیر سالم در اینجا معرفی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۲    
پلیس فرانسه گزارش داد که شعبه اخذ رأی در منطقه بزانسون در پی توقف یک خودروی مشکوک در مقابل آن تخلیه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۶    
یک کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: برخی فضا و شرایط چهار سال پیش را فراموش کردند خاطر نشان کرد: ما در سال 92 ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۴    
وزیران امور خارجه ایران و چین در حاشیه اولین "اجلاس ده تمدن کهن جهان" در آتن دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۸    
میگرن چشمی از خانواده سردردهای میگرنی محسوب می شود به طوری که عملکرد مغز و اعصاب را تحت تاثیر قرار داده و دید افراد را کاهش می دهد. درمان نکردن به موقع آن عواقب جبران ناپذیری را متوجه فرد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
میهن بهرامی - نویسنده - از دنیا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
محمد انصاری در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پیش از دیدار برابر الهلال عربستان با سرخپوشان ایرانی تمرین کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۴    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر علی محمد نوریان را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۱    
با پایان همکاری افخمی با برنامه "هفت"، شبکه 3 سیما هنوز نام مجری جدید این برنامه را اعلام نکرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۸    
تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران فردا در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم می روند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
چادرنشین مغولستانی را ببینید که در حال دوشیدن شیر گاو، سوژه عکاس شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
جدیدترین نظرسنجی موسسه آمریکایی از افزایش نگاه منفی دموکرات های این کشور به روسیه و نیز کاهش نگاه منفی به ایران حکایت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس کمیته امداد با مثبت ارزیابی کردن افزایش مستمری مددجویان از سوی مجلس، این امر را تلاشی برای کمک به اقشار کم درآمد توصیف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور گفت: در روزهای آینده و فرصت های پیش رو، برخی حقایق را به مردم خواهم گفت، که عده ایی به جای کمک به مردم و پیشرفت ایران، سنگ اندازی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
بر اثر انفجار مین زمینی در سومالی، دست کم 9 نظامی جان خود را از دست دادند و 3 نفر زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۴    
یکی از شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: امنیت و ثبات خوبی در کشور برقرار است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: با توسعه همکاری شبکه های بانکی ایران و عراق می توان زمینه استفاده از کارت بانک را برای زائران 2 کشور فراهم کرد و با کاهش نقل و انتقال پول نقد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از مرکز خیریه حمایت از بیماران آسیب دیده اجتماعی و روانی، گفت: رسیدگی به محرومین بزرگترین امتحان الهی و خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی، اقدامی انسانی و انقلابی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
سعید جلیلی گفت: از کاندیدای اصلح حمایت می کنم که در بین این شش نفر از نظر بنده آقای رئیسی اصلح است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
خرید و فروش کامیون های صفر در بازار به دو صورت قیمت نمایندگی و بازار آزاد مورد معامله قرار می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که تروریست های داعش یک بار به صورت اشتباه نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده و فورا معذرت خواهی کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا به دلیل تردید در وفاداری "سحر نوروز زاده"، کارمند ایرانی تبار بخش سیاست خارجی کاخ سفید دستور انتقال وی را صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این که دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و دزد دزد گفتن مشکلی حل نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۹    
در چهارمین روز از جشنواره جهانی فجر بیش از سی فیلم در بخش های مختلف در پردیس چارسو نمایش داده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۶    
مهاجم تیم فوتبال پیکان مدنظر استقلال قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آن اسلامی که رژیم آل سعودی مدعی آن است، هیچ خیری در آن نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
محمد ملص فیلمساز سوری در کارگاه آموزشی که با حضور هنرجویان در دانشکده سینما تئاتر دانشکده هنر برگزار شد، از اهمیت نقش خواب و رویا در خلق اثر سینمایی سخن گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
وزیران امور خارجه ایران و یونان با یکدیگر در حاشیه برگزار مجمع ده تمدن کهن جهان دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران در مجلس به عنوان رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف انتخاب شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رییس دانشگاه آزاد با تصویب اکثریت هیات امنای این دانشگاه برکنار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
دیدار ناپولی رده سومی مقابل ساسولو با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
عضو کار گروه تخصصی تهیه گزارش فنی حادثه پلاسکو گفت: بر اساس شواهد به دست آمده مشخص شد که جرقه منشاء اصلی آتش سوزی ساختمان پلاسکو بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
رهبر حزب کارگر انگلیس در گفت وگویی تلویزیونی گفت در صورت انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر بعدی کشورش احتمال لغو حملات هوایی در سوریه وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
دستیار کارگردان فیلم یتیم خانه ایران گفت: ابوالقاسم طالبی دیروز مورد عمل آنژیوگرافی قلب قرار گرفته و توسط آنژیوگرافی یکی دیگر از عروق قلبی اش باز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
عضو حقوقدان شورای شهر تهران از تهیه نامه تعدادی از اعضای شورای شهر به وزیر کشور درخصوص وضعیت مرخصی قالیباف در دوره تبلیغات انتخابات خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس ستاد انتخابات رئیسی در بیرجند گفت: سه شنبه 5 اردیبشهت ماه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم بیرجند حضور پیدا می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
مهدی چمران از درخواست مرخصی شهردار تهران به منظور حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۳    
طبق رای صادره از سوی دادگاه حقوق بشر کانادا، پلیس کانادا علیه یکی از افسران خود مرتکب تبعیض نژادی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۸    
محمود احمدی نژاد و حمید بقایی در بیانیه ای اعلام کردند که در انتخابات 96 از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مدیر کل حقوقی مجلس شورای اسلامی از حذف بند ت ماده واحده قانون اصلاح مواد مخدر خبر داد که طبق آن دیگر بر اساس میزان مواد مخدر کشف شده، حکم اعدام صادر نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
براثر تیراندازی در مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان لردگان، یک تن جان خود را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان با استعفای رییس هیات مدیره استقلال موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور استان های پربارش کشور طی دو روز آینده را اعلام کرد.