پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 3 تیر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 تیر 1396 ناطقان 2 تیر 1396 ناطقان 3 تیر 1396 ناطقان 4 تیر 1396 ناطقان 5 تیر 1396 ناطقان 6 تیر 1396 ناطقان 7 تیر 1396 ناطقان 8 تیر 1396 ناطقان 9 تیر 1396 ناطقان 10 تیر 1396 ناطقان 11 تیر 1396 ناطقان 12 تیر 1396 ناطقان 13 تیر 1396 ناطقان 14 تیر 1396 ناطقان 15 تیر 1396 ناطقان 16 تیر 1396 ناطقان 17 تیر 1396 ناطقان 18 تیر 1396 ناطقان 19 تیر 1396 ناطقان 20 تیر 1396 ناطقان 21 تیر 1396 ناطقان 22 تیر 1396 ناطقان 23 تیر 1396 ناطقان 24 تیر 1396 ناطقان 25 تیر 1396 ناطقان 26 تیر 1396 ناطقان 27 تیر 1396 ناطقان 28 تیر 1396 ناطقان 29 تیر 1396 ناطقان 30 تیر 1396 ناطقان 31 تیر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۷:۰۲    
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی گفت:با بیان اینکه انواع سرطان های روده بزرگ، پستان، جدار رحم، کلیه و مری با چاقی ارتباط دارند، اظهار کرد: کاهش وزن حتی در بهبود بیماران مبتلا به سرطان مفید است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۲    
آلرژی به شیر با سیستم ایمنی بدن انسان در ارتباط است. در این شرایط، یک آنتی بادی به نام ایمونوگلوبولین E پروتئین های موجود در شیر را به عنوان مواد مضر شناسایی می کند و تلاش می کند آنها را از بین ببرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۵:۳۲    
آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) با شرح داستانی، نشانه های تواضع و فروتنی را بیان می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۳:۳۶    
چین در صدد تاسیس شهری بدون اتومبیل است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۶    
برخی افراد برنامه پیاده روی روزانه خود را به 10 هزار گام محدود می کنند. اما پیاده روی به طور منظم در طول روز می تواند به ارتقا سلامت روانی و جسمی شما کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۱    
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، شبکه های سیما تلاش می کنند با عیدانه خود در تولید و پخش ویژه برنامه های شاد و مفرح، اوقات خوشی را در این دو روز برای مخاطبان خود رقم بزنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۴    
امروز سکه طرح قدیم یک میلیون و 212 هزار و 150 تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و 177 هزار تومان به فروش رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
ایوانکا سعی داشت دادگاه را به بهانه شلوغ بودن سرش به وقت دیگری موکول کند و اظهار کرده بود که وی از مقامات بلند پایه دولت است که در کابینه پدر کار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از10 هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور پذیرفته خواهند شد، گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون فردا دوشنبه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۸    
در برنامه دیشب ماه عسل رئیس سازمان زندان ها و همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۵    
داوطلبان آزمون سراسری از یازدهم تیرماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۱    
همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، شبکه های رادیویی با پخش ویژه برنامه های شاد تلاش می کنند تا اوقات خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۱    
زلزله ای به قدرت 7. 3 ریشتر، شهر سالند در شهرستان دزفول را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۱    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای خبر از انهدام یکی از تیم های تروریستی وابسته به داعش و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۷:۳۶    
روحانی اظهار کرد: خداوند می گوید راه برای همه باز است. هر کس ممکن است در مسیر زندگی عادی، اجتماعی و سیاسی اش اشتباهی داشته باشد. اساس ایمان این است که ایمان خودمان را بالا و ایمان مردم را ضعیف نبینیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۷:۳۰    
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در کشور گفت: اگر کسی علیه نظام اقدام و برای دشمن خوراک تبلیغاتی درست کند و ارزش هایی مانند روز قدس را کمرنگ کند عمل او ناپسند و ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۷:۰۳    
رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از آنجا که برای ضدعفونی کردن آب استخر ها از کلر استفاده می شود به دنبال شنا کردن در آب استخر به خصوص در صورتیکه که فرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۶:۳۳    
مؤسسه افکارسنجی گالوپ اعلام کرده است که بیشتر از 70 درصد مردم جهان تجربه های لذت بخشی از زندگی خود داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۶:۰۳    
به دنبال کشف جسد دفن شده دختر نوجوان در کوه های شمال شرق تهران و در جریان تحقیقات جنایی، دختر و پسر جوانی بازداشت شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۵:۳۳    
این روزها یخچال و فریزر جزو وسایل پرمصرف و جدایی ناپذیر هر خانواده ای محسوب می شوند زیرا علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی، مانع از فاسد شدن آنها می شوند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۵:۰۳    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: میزان مصرف سرانه عسل کشور 900 گرم است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۴:۳۳    
دانشمندان فنلاندی و لهستانی عنبیه مصنوعی از پلیمر ساخته اند که مانند نمونه طبیعی عمل می کند. آنها امیدوارند روزی آن را برای افرادی با عنبیه های آسیب دیده به کار برند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۴:۰۰    
محققان آمریکایی وسیله ای ساخته اند که به طور مستقیم به پوست کاربر می چسبد و با عرق او می تواند انرژی تولید کند. آنها امیدوارند روزی از این فناوری برای شارژ موبایل استفاده کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۳:۳۳    
گروه تروریستی داعش، یکی از عناصر "نوجوانان خلافت" را زنده در آتش سوزاند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۳:۰۳    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تنوع مدارس در کشور کاهش خواهد یافت، گفت: مدارس تیزهوشان حذف نمی شوند بلکه توسعه آنها کنترل خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۲:۳۳    
یک متخصص تغذیه اظهار کرد: توجه به هرم مواد غذایی در وعده صبحانه از اهمیت زیادی برخوردار است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۲:۰۳    
همزمان با پایان ماه مبارک رمضان دومین دور مسافرت های تابستانی آغاز شده است. دستگاه های مسئول درامر مسافرت کمر همت بسته اند تا امسال هم شاهد کاهش میزان تلفات جاده ای در طول سفرها باشیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۳۳    
انتشار عکس هایی از تولد یک گوسفند عجیب اهالی یکی از مناطق آفریقای جنوبی را به وحشت انداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۳    
دفتر مرکزی طراحان داخلی امریکا ASID در واشنگتن دی سی لقب سبزترین و سالم ترین دفتر کاری جهان را از آن خود کرد. این دفتر دارای مجوز و استاندارهای LEED و WELL است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۳    
در فصول و اقلیم های گرم و در فواصل بین افطار تا سحر بخصوص افراد گرم مزاج، نیاز به خوردنی ها و نوشیدنی هایی دارند که به بدنشان خنکی بخشد و یکی از بهترین آنها هندوانه است
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۶    
دکتر نسرین عاقلی: بیماری های کبدی انواع متعدد دارد. در این بیماری ها سلول های کبدی آسیب می بینند و احتیاج به ترمیم دارند. مهم ترین بیماری های کبدی، هپاتیت ویروسی و کبد چرب غیر الکلی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۳    
برخی از مزایای روغن بادام زمینی از جمله قابلیت آن برای کاهش سطح کلسترول، محافظت از سلامت قلب، پیشگیری از سرطان، تقویت عملکرد شناختی، بهبود سیستم عصبی، تقویت سیستم ایمنی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۳    
دلیل عقد قرارداد شبانه با برخی از بازیکنان استقلال سؤالی است که در ذهن طرفداران این تیم و همچنین رسانه ها مطرح شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۵    
بسیاری از شرکت های سازنده خودرو در شیشه های جانبی محصول خود حفاظ مراقبتی از اشعه UV خورشید را قرار نمی دهند و این مسئله شانس ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۳    
عملکرد خیره کننده مهاجم آرژانتینی در سال های اخیر باعث شده که جمله های جالبی برای ستایش از او نقل شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۳    
هرگاه متهمان متعدد و بعضی از آنان متواری باشند، دادگاه نسبت به متهمان حاضر شروع به رسیدگی می کند و در مورد غایبان به ترتیب دیگری رسیدگی صورت می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۹    
رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری نسبت به اهانت به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد..
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۶    
با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، دکتر بهرام درویش به عنوان مدیرکل دفترحقوقی این سازمان منصوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۰    
شرکت ایران خودرو در اجرای سیاست واگذاری سرمایه گذاری ها و دارایی ها، 16 درصد از سهم خود در شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو را از طریق مزایده عمومی سازمان بورس اوراق بها دار تهران واگذار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۶    
سفیر قطر در آلمان ضمن گفت وگو با یکی از روزنامه های آلمان با رد حمایت کشورش از تروریسم تکفیری بر لزوم گفت وگو با ایران تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۸    
در پی هشدار مقامات آتش نشانی انگلیس مبنی بر تخلیه 5 برج در انگلیس به دلیل خطر ایجاد آتش سوزی، حدود 4 هزار نفر از ساکنان این برج ها همچنان بی خانمان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۸    
دادستان کل کشور درباره حادثه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس کفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۵    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: در این سی و چند سال تاسیس نظام جمهوری اسلامی با ارشادات امام راحل(ره)، تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش قضات و کارکنان دستگاه قضایی راهی طولانی طی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از ورود هواپیمایی جرجین ایر در فرودگاه اهواز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۶    
قیمت نفت روز جمعه به دلیل کاهش ارزش دلار افزایش داشت، اما پنجمین هفته متوالی کاهش خود بعد از تصمیم اوپک و سایر تولید کنندگان برای تمدید توافق کاهش تولید را پشت سر گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۴    
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جرم آشکار است و مدعی العموم می تواند راسا با افراد مجرم برخورد نماید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۸    
دفتر مقام معظم رهبری، مبلغ زکات فطره برای سال 1396 را حداقل 7000 تومان اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
معاون اجتماعی پلیس اردبیل گفت: بر اثر بی احتیاطی و عدم آشنایی با فن شنا 3 جوان در روخانه "قزل اوزن" شهرستان "کوثر" غرق شده و جان خود را از دست دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۷    
فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد محمدرضا هنرمندان از نیمه تابستان اکران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۸    
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 از فردا یکشنبه 4 تیرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۵    
با توجه به کاهش عرضه پیاز در بازار قیمت این محصول در مغازه های سطح شهر پایتخت به کیلویی 3 هزار تومان رسید و قیمت میوه های نوبرانه نیز خارج از میادین میوه و تره بار مرز کیلویی 10 تا 15 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۹    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا در پرسپولیس می مانم و می خواهم به افتخارات بزرگی در پرسپولیس دست پیدا کنم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۳    
برنامه تلویزیونی ماه عسل که روزهای پایانی خود را سپری می کند، در هر قسمت روای یک قصه است، قصه ای جذاب و گیرا که پس از 12 سال هنوز مخاطبان آن را دنبال می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸    
ابوبصیر از امام صادق (ع) روایت کرده که آن حضرت در وداع ماه رمضان فرمودند: بار پروردگارا! تو خود در کتاب مقدّست فرمودی ماه رمضان که قرآن در آن نازل شده، مایه هدایت و رستگاری.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۲    
شیرینی شدید نوشابه به دلیل میزان قند بالای آن اصولاً باید باعث استفراغ در فرد مصرف کننده شود، اما اسید فسفریک موجود در نوشیدنی های شیرین این شیرینی را خنثی می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۹    
واحدهای دانشگاه آزاد از 3 تا 16 تیرماه تعطیل است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۹    
مدافع معروف فوتبال اسپانیا که سابقه بازی در تیم های لیورپول، وستهام و رئال مادرید دارد، اعلام بازنشستگی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۰    
10 نگارخانه جدید در سه ماهه نخست امسال برای فعالیت در تهران مجوز گرفتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های ترافیکی ایام عید سعید فطر را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۵    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی مردم و حقوق سیاسی رییس جمهور با اقدامات خودسرانه گروهی تضییع شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۹    
ارتش فیلیپین امروز (شنبه) اعلام کرد، ایسنیلون هاپیلون، یکی از سرشناس ترین تروریست های این کشور که تحت تعقیب آمریکا است از درگیری های پنج هفته ای میان نظامیان فیلیپینی با تروریست های مرتبط با داعش در ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۶    
ستاره آرسنال تاکید کرد که فصد پیوستن به بایرن مونیخ را ندارد و قرارداد خود را با توپچی ها تمدید خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۸    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۵    
هفته دوم کورس سوارکاری تهران در مجموعه اسبدوانی نوروز آباد برگزار شد و اسب های نژاد دوخون و تروبرد داخلی به رقابت پرداختند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۶    
امیر کویت که اخیرا تلاش برای حل وفصل بحران قطر را آغاز کرده است با امیر قطر تلفنی گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۰    
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 6000 تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا 15 هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
منابع آگاه در استان نینوی اعلام کردند که خطبای داعش روز گذشته به طور ناگهانی از سه مسجد اندکی قبل از اقامه نماز جمعه در شهرستان تلعفر واقع در غرب نینوی خارج شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۴    
یکی از مهم ترین مسائلی که زندگی این زنان را تحت تاثیر قرار می دهد و به سبب آن خشونت های دیگر را علیه آنها روانه می کند، فقر و محرومیت آنهاست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۸    
دوست بنکسی گرافیتی کار مرموز انگلیسی ناخواسته نام او را لو داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۵    
تعداد سندهای صادر شده به صورت "انتقال اجرایی" در منطقه رودبار قصران و همچنین تعداد زیاد مدعیانی که چشم طمع به زمین های کشاورزی ساکنان بومی دوخته اند، نشان می دهد ورود جدی دستگاههای نظارتی ضرورت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۹    
سازمان نظارت بر ارتباطات و اطلاع رسانی روسیه هشدار داد در صورت همکاری نکردن مسئولین تلگرام براساس قوانین روسیه، دسترسی به این پیام رسان مسدود خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
بیست و یک نفر از شاهزاگان سعودی با ارسال نامه ای به سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان به طور رسمی نسبت به انتخاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد این کشور اعلام مخالفت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف تریاک همچنان در صدر مواد مخدر بوده و مصرف شیشه افت قابل توجه ای داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۴    
فرمانده الحشد العشایری اعلام کرد که نیروهای زمینی آمریکا در جنوب شهر الرطبه در استان الأنبار واقع در نزدیکی مرز عراق با اردن و سوریه مستقر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۴    
معاون اول رییس جمهوری درباره حواشی راهپیمایی روز جهانی قدس و برخی توهین ها تاکید کردند که این کارها به ضرر کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، دولت اوباما را متهم کرد که پیش از انتخابات 2016 از دخالت روسیه در امور داخلی آمریکا با خبر بوده و اقدامی انجام نداده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۹    
مقامات دولت "دونالد ترامپ" نگران آن هستند که لایحه قانونی اعمال تحریم ها علیه روسیه بصورت کنونی آن موثر واقع نشده و به روابط واشنگتن با مسکو و حتی کشورهای اروپایی آسیب جدی بزند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۰    
مهاجم نیجریه ای پرسپولیس امشب (شنبه) وارد تهران می شود تا از فردا در تمرینات شرکت کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۷    
باراک اوباما به همراه خانواده در سفری 10 روزه به بالی و جاکارتا، شهری که بخشی از کودکی اش را در آن گذرانده است، رفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۴    
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دربررسی های جدید آمار 2 میلیون و 808 هزار نفر به عنوان آمار رسمی مصرف کنندگان مستمر مواد مخدر در کشور اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۱    
فیلم سینمایی تابستان داغ ساخته ابراهیم ایرج زاد با موضوع اجتماعی نیمه دوم مرداد ماه اکران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۸    
بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بیش از 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات به منظور تهیه لوازم و وسایل و کالاهای مورد نیاز خانوارها پرداخت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۲    
در این گزارش آخرین اخبار از برگزاری کنسرت های هنرمندان پاپ و سنتی کشورمان پس از ماه رمضان را می خوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۳    
اهدای اعضای بانوی جوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰    
سیف از احتمال حضور نماینده سپرده گذاران تعاونی های منحله در هیات تسویه خبر داد و گفت: پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون تومان موسسه کاسپین، از چهارم تیرماه آغاز خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۴    
اعتراضات گسترده ضد دولتی در ونزوئلا که از ماه های پیش در این کشور آغاز شده همچنان ادامه یافته و شمار افرادی که در این درگیری ها کشته شده اند به 75 تن رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۸    
در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان، پرونده مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر امشب بسته خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۵    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران تأکید کرد که در این تیم می ماند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به آمریکا به دلیل حمایت از عربستان سعودی هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۶    
فدراسیون فوتبال عراق از باشگاه لیورپول انگلیس درخواست کرد تا دیداری تدارکاتی را در ورزشگاه کربلا با تیم الزوراء برگزار کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با پژو خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۷    
پسرهوسرانی که با همدستی یکی از دوستان و دایی اش دختر جوانی را مقابل چشم های نامزدش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۴    
ترامپ می گوید به این خاطر وزرای دولتش را از میان پولدارها انتخاب کرده است که آن ها بهتر با شیوه پول سازی اشنا هستند تا دیگران، وی تأکید می کند که وزرایش تنها چندرغاز حقوق دولتی دریافت می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۱    
حزب الله لبنان حمله تروریستی عناصر تروریستی به مکه مکرمه را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۸    
ارسلان امیری فیلم سینمایی زالاوا را به تهیه کنندگی مستانه مهاجر جلوی دوربین می برد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۵    
فرماندار تهران با تاکید بر وجود نظارت مستمر شبکه بهداشت بر دامداری ها و مراکز کشتار دام شهرستان از تشدید نظارت های بیشتر خبر داد و افزود: تاکنون گزارشی از تب کریمه کنگو در تهران نداشته ایم.تب
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رقابت های مرحله مقدماتی وزن 54 – کیلوگرم در قهرمانی مسابقات جهان به پایان رسید و آرمین هادی پور پس از کسب پیروزی در مبارزه چهارم توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
  • ۱