شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 12 آذر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 آذر 1396 ناطقان 2 آذر 1396 ناطقان 3 آذر 1396 ناطقان 4 آذر 1396 ناطقان 5 آذر 1396 ناطقان 6 آذر 1396 ناطقان 7 آذر 1396 ناطقان 8 آذر 1396 ناطقان 9 آذر 1396 ناطقان 10 آذر 1396 ناطقان 11 آذر 1396 ناطقان 12 آذر 1396 ناطقان 13 آذر 1396 ناطقان 14 آذر 1396 ناطقان 15 آذر 1396 ناطقان 16 آذر 1396 ناطقان 17 آذر 1396 ناطقان 18 آذر 1396 ناطقان 19 آذر 1396 ناطقان 20 آذر 1396 ناطقان 21 آذر 1396 ناطقان 22 آذر 1396 ناطقان 23 آذر 1396 ناطقان 24 آذر 1396 ناطقان 25 آذر 1396 ناطقان 26 آذر 1396 ناطقان 27 آذر 1396 ناطقان 28 آذر 1396 ناطقان 29 آذر 1396 ناطقان 30 آذر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۲    
مصرف مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا-3 چه در دوره کودکی و چه در دوره بزرگسالی، می تواند نقش مهمی در پشتیبانی از عملکرد طبیعی لوب تمپورال در دوره های بعدی زندگی داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۵    
هفته جاری نیز مانند هفته پیش قیمت برخی خودروهای وارداتی حباب گونه و بی ضابطه افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۶:۰۱    
اگر به سرماخوردگی مبتلا باشید به ندرت دچار لرز و تعریق می شوید. آنها نشانه های شایع ابتلا به آنفلوآنزا هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۳:۴۸    
اگرچه فصل بهار را معمولا به عنوان فصل سم زدایی می شناسند اما فصل زمستان نیز با توجه به سرما و گاهی کاهش بارندگی، باعث بروز انواع آلودگی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگران فلسطین در مورد قدس گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۵    
در این دوره از تاریخ که ما روزگار می گذرانیم، پولدار شدن مهم ترین دلیل دانش آموزان ایرانی برای رفتن به دانشگاه و انتخاب پردرآمدترین رشته های دانشگاهی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۷:۰۳    
تفاوت زیادی بین دو جملهٔ من مبتلا به اچ ای وی هستم و من مبتلا به ایدز هستم وجود دارد و شاید حتی خود افراد مبتلا هم این دو جمله را به اشتباه به کار برده باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۴:۱۵    
رنگ چشم نوزاد به عوامل ژنتیکی و میزان ملانین موجود در رنگدانه ها بستگی دارد. علم پزشکی می گوید رنگ چشم نوزاد مخلوطی از ژنتیک هر دو والد است ولی با این حال باز هم قطعیت ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۲:۲۴    
صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا انرژی لازم بدن ما را برای شروع فعالیتهای روزانه تامین می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۱:۱۶    
زمستان در راه است، دما افت می کند و حتی ممکن است به دلیل هوای سرد به سرماخوردگی مبتلا شویم. اما تحقیقات متعددی نشان داده که هوای سرد هم فوایدی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۴    
شاید شما هم از آن دسته مسافرانی باشید که همیشه درباره توالت های هواپیما پرسش هایی به ذهن تان برسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۷    
دکتر افخمی زاده در خصوص بیماری دیابت، گفت: دیابت یک بیماری ناشی از اختلال در سوخت و ساز بدن است؛ که موجب افزایش قند خون فرد شده و مشکلاتی را برای بیمار به دنبال دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سومین بار در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه حضور یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل دفاعی و موشکی مذاکره نمی کند، به فرانسوی ها توصیه کرد، درباره مسائل منطقه دقت بیشتری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً برای تمامی مدل های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه شنبه 14 آذرماه اجرا می شود و سایر مدل های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۲    
جمعیت تحت پوشش شهرهای دارای شبکه های جمع آوری فاضلاب تا شهریورماه جاری بالغ بر 27 میلیون و 577 هزارو 434 نفر بوده است که این تعداد 47 ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۱۸    
در پنجمین مرحله طرح رعد پلیس پایتخت ، بیش از 70 دستگاه خودروی مسروقه و 35 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای این طرح کشف ؛ و همچنین در مجموع 301 سارق و 210 موادفروش نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۱۵    
سطوح پایین ویتامین D. با پوکی استخوان، دیابت، فشار خون بالا و سرطان مرتبط است، از این رو باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۰۳    
پژوهشی جدید نشان می دهد که در آغوش کشیدن ما را شادتر می کند، DNA نوزاد را تغییر می دهد و او را سالم تر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۶:۴۵    
فرمان از ادوات دقیق خودرو ها است که در کنار ترمز در زمره حیاتی ترین ارکان وسیله نقلیه محسوب می شود و هر عیبی در این سیستم حساس بوجود آید بر کیفیت و ایمنی اتومبیل تاثیر مستقیم می گذارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۴۸    
با فشار نقاطی در بدن سیستم گوارش را قوی تر کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۴۸    
گروهی از محققان در یک مقاله به بررسی اثر کمبود ویتامین D در زنان باردار و اختلالات ایجاد شده در نوزادان آنها پرداختند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۳    
ورزش کردن در دوران بارداری نتایج شگفت انگیزی دارد و سبب سالم ماندن مادر و جنین می شود و مادر را برای زایمان آماده می سازد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۵    
محموله تعدادی از گرانترین خودروهای دنیا در یکی از جاده های کشور را مشاهده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۴:۴۵    
آندومتریوز بر اثر کاشته شدن سلول های آندومتر در فضایی غیر از رحم است که فیزیولوژی های مختلفی همچون برگشت خون قاعدگی به حفره لگن، تغییرات ایمونولوژی و ... دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۳:۴۸    
وقتی از مرز اعتدال و استاندارد عبور کند، مصرف داروها نه تنها شفادهنده نیست، بلکه خودش به یک عامل مهم بیماری زا تبدیل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۳:۱۸    
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می آیند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۲:۵۱    
تقریبا بیشتر خانم ها از بایدها و نبایدها دوران بارداری مطلع هستند ولی ممکن است هنوز هم تعدادی از خانواده ها دانش کافی در این زمینه نداشته باشند و خطاهای جبران ناپذیر از آنها سر بزند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۵۱    
آیات عظام امام خمینی، بهجت، خامنه ای، صافی و فاضل : تنها با یک غسل می توان نماز خواند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۴۲    
ویتامین سی یکی از مواد ضروری در ساخت پروتئین های پوست است و کمبود این ویتامین در بدن باعث از هم گسیختگی سلول های پوست شده و مشکلاتی از قبیل: ترک، زخم، شل شدن و چین و چروک پوست را ایجاد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۳    
گاهی مواقع شاید از شغلتان احساس خستگی کنید و یا فکر کنید که کار سختی انجام می دهید، ولی هستند مشاغلی که شغل های سبز در جهان و پاک ترین شغل ها هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۱۲    
مطالعه اخیر کالج دانشگاهی لندن نشان می دهد که افرادی که هرگز ازدواج نکرده اند، احتمال بیشتری دارد که دچار دمانس شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۸    
اهمیت ویتامین D آنقدر زیاد است که درباره این ویتامین نه تنها مقاله های علمی به روز وجود دارد بلکه در روایت ها و داستا ن ها هم به آن پرداخته شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۲    
یکی از قدیمی ترین محصولات زراعی موجود در این کره ی خاکی که بیش از 6000 سال است انسان ها از آن استفاده می کنند، خرما است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۸    
یک متخصص طب سنتی یکی از علل دیابت نوع 2 را چربی شکمی خواند و در این باره توضیحاتی را ارایه داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۳    
تورم و خونریزی لثه، یکی از عوارض شایع کمبود ویتامین C در بدن است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۸    
مشکلات پوستی مخصوصا در صورت، از مواردی هستند که وجود آن ها باعث کاهش اعتمادبه نفس افراد می شود. این مشکلات ممکن است جای یک آبله یا زخم های باقی مانده از یک تصادف باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۳    
مسافر اتوبوسی به خاطر بوی بد جوراب هایش در پاسگاه بین راهی بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۳    
بذر کتان قهوه ای وجود دارد که میتوان آن را به صورت خام یا بوداده مصرف کرد. برای مصرف فقط آن را بر روی گرانول، ماست، سالاد و یا هر چیزی که دوست دارید بپاشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۳    
برای خرید گوشی تلفن همراه سامسونگ مدل Galaxy J7 Pro SM-J730F دو سیم کارت باید در حدود یک میلیون و 199 هزار تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به محاکمه مدیر یکی از بانک های ترکیه در آمریکا گفت که این کار سیستم قضایی آمریکا باج گیری است و آنکارا در برابر چنین کاری، کوتاه نمی آید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۲    
"گالاپاگوس" با 500 کیلوگرم سنگین وزن ترین لاکپشت خشکی جهان
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۶    
مراسم نکوداشت استاد محمدی گرگانی از اساتید برجسته حقوق عمومی و حقوق شهروندی عصر امروز به همت خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۸    
بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۰    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و موج بارشی که در روزهای گذشته در کشورمان فعال بود امشب نیز بخشهایی از استانهای گیلان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۷    
ابتکار جالب یک درشکه چی خلاق... را در ادامه مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۴    
براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان، مدارس کرمان و راور فردا هم تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم جمهوری آذربایجان متوقف شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به آلودگی هوا در 6 کلانشهر اراک، کرج، تهران، اصفهان و تبریز طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ابراز امیدواری کرد که نیروهای یمنی با گفت وگو و حل فصل اختلافات زمینه سوء استفاده دشمنان خارجی ملت یمن را مسدود کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۸    
و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اظهاراتی مشابه صحبت های محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در مورد ایران مطرح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۵    
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران گفت: مدال طلای جهانی قطعی شود به رکورد جهان حمله خواهم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۹    
تیم هیرنفین در حضور 8 دقیه ای رضا قوچان نژاد مقابل حریفش مغلوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از آتش سوزی اتوبوسی در جاده هراز بدون مصدوم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت برای مذاکرات حج 97 ماه آینده به عربستان سفرخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۳    
مقتدی صدر امروز (یکشنبه) به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دونالد ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد، واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۳    
یک جامعه شناس با اشاره به اینکه بر اساس سالنامه آماری امور قضایی در سال 80 نزدیک به 1985 و در سال 90 ، 2400 مورد خودکشی رخ داده است، گفت: تعداد خودکشی های ثبت شده در سال 93، 2445 مورد و سال 94 ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۰    
اخمت گروزنی با حضور مدافع ایرانی اش مغلوب کراسنودار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۷    
در اجرای پنجمین مرحله از طرح رعد که با مشارکت تمام کلانتری های شهر تهران به اجرا درآمد 200 حکم قضایی به مرحله اجرا گذاشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۶    
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران، محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل پیش بینی ر سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دما در نیمه شرقی، و پایدار جوی در مرکز و شمال کشور گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۸    
هاکی بازان ایران در فینال رقابت های هاکی سالنی جام بین المللی مسکو مقابل میزبان به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۲    
نقاش مبتلا به آلزایمر پس از آنکه از بیماری خود با خبر شد تصمیم گرفت تا هرسال یک پرتره از چهره خود بکشد. پس از 5 سال، این بیمار هنر نقاشی را نیز فراموش کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۶    
پانیونیوس با حضور بازیکن ایرانی اش توانست پاناتینایکوس را شکست دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۳    
طی حکمی از سوی دکتر ربیعی سرکار خانم پروانه نیک مرام به عنوان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۱    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به نظارت شورای نگهبان بر انتخابات گفت: نظارت استصوابی که مطابق آن می توان انتخابات حوزه ای را باطل و یا تائید کرد برای برخی قابل قبول نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۶    
معاون دبیرکل جمعیت ملی –اسلامی (الوفاق) بحرین اعلام کرد که آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور ظرف 24 ساعت آینده به بیمارستان منتقل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی توانم در این جو که به عنوان دشمن تیم ملی در نظر گرفته می شوم کار کنم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۷    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: تعدادی از دانش آموزان خوابگاه دبیرستان شبانه روزی شهید حسینی روستای حسین آباد با علائم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی منتقل شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
ترامپ به کانال ABC به علت اخراج مجری دروغگو تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۲    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن حمایت خود را از امیر قلعه نویی برای ماندن در این تیم اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۹    
تیم آمکار در خانه حریف شکست سختی را متحمل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۹    
دبیرانجمن جوجه یک روزه گفت: درشرایطی قیمت مرغ در کشور ما کمتر است که نرخ بهره وری در دنیا بالاتر و تورم آنها کمتر از 5 درصد است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۳    
نمونه ای از سکه های ضرب شده توسط دولت خرافی داعش در سوریه.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۴    
تیم لگانس موفق شد در هفته چهاردهم لالیگا در زمین خود ویارئال را از پیش رو بردارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۱    
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، در مورد جزئیات برخورد اتوبوس با کامیون در مشهد، گفت: این حادثه ساعت 14:48 امروز در کمربندی سبز ایستگاه مزرعه نمونه به وقوع پیوسته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۱    
امروز و فردا در نیمه غربی کشور جوی پایدار حاکم است که با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را به همراه خواهد داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۸    
فرهنگ کتاب خوانی مسافران در متروی مسکو را به روایت تصویر مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
تیم آلکمار در هفته چهاردهم لیگ هلند برابر فنلو به برتری رسید
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۹    
دیدار تیم های بنونتو و میلان با نتیجه مساوی به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۶    
لاریجانی علاوه بر شرکت در کنفرانس بین المللی مبازره با مواد مخدر، با مقامات روسی و رؤسای پارلمانهای شرکت کننده در این کنفرانس بین المللی نیز جداگانه دیدار و گفتگو می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۳    
فاصله طبقاتی در شهر تهران را در قاب یک عکس مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۷    
اسحاق جهانگیری با انتشار پستی نسبت به درگذشت دهقان فداکار واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: کسی پرسید موشک بعدی را یمن به کجا می زند؟ گفتم من از کجا بدانم از خودشان بپرسید! گفت تحلیل تان چیست، گفتم یمن باید موشک بعدی را به ریاض بزند تا دوباره نوبت ابوظبی برسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص چند دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون استخدام وزارت نفت لغو شد تا اصلاحات کامل صورت پذیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که ورود یک خودرو به میان جمعیت در شهر نیویورک یک کشته و 3 زخمی بر جای گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۱    
خانواده نخست وزیر سابق مصر که شنبه شب از امارات به مصر مسترد شد می گویند هیچ خبری از وضعیت او ندارند و نمی دانند که وی در حال حاضر کجا نگهداری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۵    
مدیر مجموعه جهانی کاخ چهلستون از اتمام مرمت و نصب در اصلی مجموعه جهانی کاخ چهلستون در اصفهان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تشریح روند پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه ها، پیشنهادات بودجه ای این سازمان بیمه گر برای سال 97 را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۰    
برای خرید خودرو پژو 206 صندوق دار مدل 96 با کارکرد 11 هزار کیلومتر به سرمایه 36 میلیون و 800 هزار تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۴    
اعظم مقصودلو مدیر فنی تیم ملی کبدی زنان در واکنش به حرف های سرپرست فنی مسابقات گفت: کاملا حرف های رحیمی نژاد را تکذیب می کنم. من آخر بازی به سالن آمدم و این صحنه را که دیدم بسیار ناراحت شدم ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۸    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد تکان داد سر هنگام صحبت کردن با دیگران به جذاب تر شدن فرد کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یک بار از آیت الله جنتی وقت گرفتم و نشستی با ایشان داشتم و گفتم نتیجه سخت گیری های سیاسی شما ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۳    
ماموران پلیس آگاهی مازندران متهم به قتل زن 40 ساله را در شهرستان ساری دستگیر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۴    
به گفته یکی از مدیران سابق سیا، استفاده تحریک آمیز دونالد ترامپ از شبکه های اجتماعی، همچون بازنشر اخیر سه ویدیو ضداسلامی، می تواند تهدید جان افراد را در پی داشته باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۲    
شهردار منطقه 7 از اجرای طرح شناسایی ساختمان های پرخطر با هدف مدیریت بحران این ساختمان ها خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۶    
قاسمی گفت: نشست وزیران امور خارجه کشورهای ساحلی خزر روز دوشنبه در مسکو برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در جمع فرماندهان ارشد نظامی تاکید کرد: لازمه پیشگامی در موفقیت ها، استمرار حرکت رو به جلو و بدون توقف است، بنابراین باید در هر بخش که مسئولیت و وظیفه ای برعهده دارید ...
  • ۱