پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 آبان 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 دی 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 2 آبان 1397 ناطقان 3 آبان 1397 ناطقان 4 آبان 1397 ناطقان 5 آبان 1397 ناطقان 6 آبان 1397 ناطقان 7 آبان 1397 ناطقان 8 آبان 1397 ناطقان 9 آبان 1397 ناطقان 10 آبان 1397 ناطقان 11 آبان 1397 ناطقان 12 آبان 1397 ناطقان 13 آبان 1397 ناطقان 14 آبان 1397 ناطقان 15 آبان 1397 ناطقان 16 آبان 1397 ناطقان 17 آبان 1397 ناطقان 18 آبان 1397 ناطقان 19 آبان 1397 ناطقان 20 آبان 1397 ناطقان 21 آبان 1397 ناطقان 22 آبان 1397 ناطقان 23 آبان 1397 ناطقان 24 آبان 1397 ناطقان 25 آبان 1397 ناطقان 26 آبان 1397 ناطقان 27 آبان 1397 ناطقان 28 آبان 1397 ناطقان 29 آبان 1397 ناطقان 30 آبان 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت از افزایش 17 درصدی صادرات ج. ا. ایران به آفریقا در نیمه اول سال 1397 خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۵    
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس ضوابط مقررات جدید پیمان سپاری ارزی، احتمال کاهش صادرات فرش دستباف وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۲۰    
در معاملات امروز بازار تهران، سکه طرح جدید با 50 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 500 هزار تومان و دلار با نزول 600 تومانی 14 هزار و 200 تومان داد و ستد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۷    
بسیاری از زائران کربلا پس از حضور در اجتماع بزرگ اربعین حسینی برای بازگشت به ایران از مرز مهران در استان ایلام عبور می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۲:۵۴    
در این مطلب می خواهیم ببینیم جوش ها دقیقا چه هستند و ترکاندن آن ها چه مضراتی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۱    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: رشد مصرف انرژی در 7 ماه اول امسال نسبت به سال گذشته 1.91 درصد بوده و همین شاخص در 7 ماهه سال 96 نسبت به سال 95 حدود 7.35 درصد افزایش یافته بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۴۸    
آب پنیر را اغلب ما در خانه هایمان دیده ایم که پس از تمام شدن پنیر اغلب آب آن را دور می ریزند. ولی لازم است بدانید که آب پنیر به عنوان معجزه ای در هرخانه می باشد خواص بی نظیری دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۱۵    
رئیس اداره جوانان، نوجوانان و مدارس وزارت بهداشت گفت: سبک زندگی و تغذیه نوجوانان نیاز به فرهنگ سازی و اصلاح دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۳    
قرص سفیکسیم یا سفکسیم Cefixime یکی از آنتی بیوتیک های پرمصرف در ایران است که در ادامه ب چزئیات بیشتر به معرفی این دارو پرداخته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: توقف کامل خون رسانی به بخشی از عضله قلب را سکته قلبی می گویند که به دلیل انسداد یک یا چند شریان خون رساننده به قلب ایجاد می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۴    
معاون اجتماعی استان خوزستان گفت: همراه داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر، قرص های روان گردان توسط زائران در کشور عراق جرم تلقی شده و برای شخص خاطی مجازات به دنبال خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد تریلی و پژو 405 خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۴۶    
یک متخصص اطفال تاکید کرد: تا رساندن کودکان به پزشک و بررسی علت بالا رفتن دمای بدن، لازم است از یک روش مناسب به جز پاشویه، تب کودکان را متوقف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۲    
فوق تخصص عفونی درباره علائم این بیماری در نوزادان و کودکان گفت: تب، بی قراری، کاهش اشتها، افت سطح هوشیاری کودک، تنفس های خیلی تند ، ضربان قلب بالا، کاهش حجم ادرار ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۱۴    
اگرچه بیشتر گل مژه ها بی خطر هستند و خود به خود در عرض یک هفته درمان می شوند اما باید بدانید که چنین برآمدگی های قرمز رنگی می توانند باعث ایجاد مزاحمت شوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۰۸    
مسئول تغذیه مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بذر کتان، بهترین ماده غذایی مفید برای سلامت زنان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۵:۴۶    
مدرس طب سنتی حوزه علمیه مشهد با اشاره به اینکه بهترین نوع حجامت، حجامت الساقین پاهاست، بیان کرد: این ناحیه حجامت یک وجب بالاتر از قوزک بیرونی پا قراردارد و مواد آلوده ای که در این محدوده وجود دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۳:۳۸    
می توان افسردگی را در مراحل اولیه با راهکار های ساده از بین برد و استفاده از دارو ها با عوارض جانبی را به فراموشی سپرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۴:۱۸    
متخصص گوش و حلق و بینی گفت: با داشتن زندگی بدون استرس و رژیم غذایی مناسب می توان مینیر گوش را کنترل کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۲:۵۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: از آنجایی که کشاورزان برای محصولات باغی از مکمل های شیمیایی استفاده می کنند، توصیه می شود میوه هایی که معمولا با پوست خورده نمی شوند را با پوست استفاده نکنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۲۳    
خواب خوب با چاقی، دیابت، بیماری های قلبی و مرگ زودرس و ... مقابله می کند. اما این دلیل نمی شود که شما ساعت های زیادی را در خواب سپری کنید ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۵    
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات با بیان اینکه احتمال بیماری های ناشی از مصرف دخانیات در زنان و مردان به یک میزان است، افزود: در عین حال زنان دارای قدرت باروری و تولید مثل هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۳۵    
اگر میخواهید بدانید ک چه پوششی در فصل پاییز مناسب شماست در این مطلب با ما همراه باشید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۴    
همه ما در گوشه و کنار افرادی را می شناسیم و دیده ایم که تا سنین بالا عادت به سیگار کشیدن دارند و در سلامت هستند اما همیشه و برای همه افراد اینگونه نیست!
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۲    
اگر چشمتان درد می کند اول به سراغ دلیل آن بروید و پس از فهمیدن علت اقدام به درمان کنید موادی مثل گلاب و خیار نیز به بهبود درد چشم کمک بسیاری می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۱    
مطالعات نشان داده اند که ویتامین A می تواند از فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی و ایجاد التهاب پیشگیری کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۷    
نژادی ادامه داد: کوله پشتی مناسب باید از نظر وزنی خیلی سبک باشد چرا که نهایت وزنی که کودک می تواند تحمل کند حدود 20 درصد از وزن خود است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۶    
اگر به سوریازیس مبتلا هستید، ممکن است از وضعیت خود و ظاهر پوستتان احساس شرمساری یا خجالت کنید. همچنین ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۸    
http://nateghan.ir/admin/وی درباره علائم هپاتیت، بیان کرد: علائم در تمامی انواع هپاتیت مشابه است؛ به این صورت که اول، علائم عمومی مثل بی اشتهایی، ضعف، خستگی، تهوع ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۶    
وزیر نفت با تأکید بر اینکه اساس دولت بر این نیست که قیمت بنزین را افزایش دهد، افزود: دولت می خواهد برای افرادی که می خواهند بیشتر از سهمیه خود بنزین مصرف کنند، فکری کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۸    
علیرضا بیرانوند با مهار ضربه بغداد یونجاح در لحظات پایانی به قهرمان تیمش تبدیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۶    
دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی باتساوی به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان بستان آباد، 14 نفر از دانش آموزان را روانه بیمارستان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۸    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل السد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۷    
پرسپولیس 14 و 21 آبان در دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل برنده دیدار کاشیوا ریسول ژاپن با سوون سامسونگ کره جنوبی به میدان می رود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود به معنای تعرض به آزادی بیان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۰    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر خارجه و وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه این کمیسیون خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۴    
هواداران پرسپولیس با اجرای طرح موزاییکی به بشار رسن بازیکن تیم خود برای از دست دادن مادرش همدردی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۴    
تصویری از یک موکبی متفاوت در شهر کربلا را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۶    
دو خبرنگار رسانه های ایرنا و پایگاه اطلاع رسانی الف در دو روز اخیر دار فانی را وداع گفتند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۳    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای از اعمال تحریم علیه هشت تن به اتهام ارتباط با طالبان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۷    
وزارت خارجه دانمارک با احضار سفیر سعودی خواهان ارائه توضیحات قانع کننده از سوی مقامات عربستان در خصوص قتل خاشقجی شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۸    
سید محمود علوی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان در پایانه مرزی مهران گفت: علاوه بر این طی چند روز اخیر 15 نفر در قالب سه تیم تروریستی که گرایش داعشی داشتند در استان خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۰    
الحریری امروز سه شنبه در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران گفت که برای شرکت در نشست اقتصادی عربستان به این کشور می رود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: زائران حتما باید ویزای خود را از دفاتر معتبر و قانونی دریافت کنند تا در هنگام خروج از مرز با مشکل مواجه نشوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند تعیین شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۳    
باشگاه استقلال به خاطر اتفاق رخ داده در ورزشگاه صنایع دفاع از رسانه ها عذر خواهی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۶    
نامزد جمال خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی که اخیرا در داخل کنسولگری این کشور در ترکیه کشته شده، برای پیگیری پرونده قتل خاشقچی به پارلمان اروپا مراجعه کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۴    
پیاده روی اربعین را می توان با رعایت نکات در نظر گرفته شده، بدون بروز مشکلی به سرانجام رساند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۵    
قرارداد توسعه حمل ونقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر بین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شهرداری تهران امضا می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: کارخانجات مطابق با قیمت مصوب لاستیک را عرضه می کنند، بنابراین افزایش قیمتی در این بازار نداریم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور آبان ماه را میعاد تاریخی استقلال طلبی و مبارزه ملت ایران با استبداد و استثمار دانست و با اشاره به سخنرانی پرشور حضرت امام خمینی(ره) در 4 آبان 1343 علیه لایحه کاپیتولاسیون ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) با مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی باتساوی به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه قطر در نخستین واکنش رسمی این کشور به قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی، تأکید کرد که دوحه به تحقیقات ترکیه اطمینان دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۸    
وزیر اطلاعات بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در مرز مهران در جریان آخرین وضعیت این مرز قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۶    
دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی باتساوی به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم اما توانایی صعود به مرحله بعد را داریم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) با برخی از اعضای خانواده جمال خاشقجی تماس برقرار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۷    
امروز چهار وزیر پیشنهادی کابینه برنامه های خود را به مجلس و محافل اقتصادی ارائه کردند. اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی؛ مسکن مهر، تولید مسکن و مسکن استیجاری را از مهمترین برنامه های خود برشمرد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۵    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه نام 2 شهروند ایران را در فهرست تحریم های موسوم به تروریسم قرار داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۹    
برخی از بازیکنان پرسپولیس با خطر محرومیت از فینال روبرو هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه " همانطور که علم دستوری نمی شود انتقاد هم نمی تواند دستوری باشد"، گفت: ما استقلال دانشگاه و بررسی های علمی و پژوهشی را می پذیریم اما اینکه شما کناری بایستید و بدون ارائه ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۶    
نماینده اردکان در مجلس از طرح جدید فراکسیون کارگری مجلس برای افزایش حقوق کارگران خبر داد
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۳    
فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری دو سارق در ایستگاه مترو تئاترشهر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۰    
مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد:بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۱    
تنش های سیاسی میان عربستان و غرب سبب کاهش ارزش سهام های آسیایی شد و این امر جذابیت طلا را برای سرمایه گذاران بیشتر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۸    
وزارت خارجه روسیه از دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه در استانبول درباره سوریه خبر داد که قرار است در حاشیه نشست چهارجانبه در 27 ماه جاری میلادی برگزار شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
برانکو ایوانکوویچ اسامی بازیکنانش برای شروع دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر را اعلام کرد که نسبت به دیدارهای گذشته این تیم تغییر خاصی ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه قطر قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی را زنگ هشداری برای همه ارزیابی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۴    
یک مقام مسئول گفت: قیمت 6500 تا 6800 تومانی که ستاد تنظیم بازار تعیین کرده، برای مرغ های منجمد است که در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۶    
بلیت طبقه پایین این دیدار در بازار سیاه محوطه مجموعه ورزشگاه آزادی تا مبلغ 300 هزار تومان نیز به فروش می رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۳    
رییس کل بانک مرکزی طی احکامی جداگانه، مدیر دو اداره نظارت ارز و بین الملل را منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته اند که سهم خوراکی ها و آشامیدنی ها 16.8 بوده است. همچنین دخانیات با 46 ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
هواداران پرسپولیس با شعارهای خود از مجری برنامه 90 حمایت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:10 تا 12 هزار میلیارد تومان برای تقویت قدرت خرید مردم در سال 1398 پیش بینی شده است
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: در جلسه امروز قرار بود موضوع استیضاح وزیر کشور با 24 امضا حول 12 محوری که قبلا مطرح شده بود بررسی شود اما از آنجا که وزیر کشور حول این 12 محور قبلا در ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی کشور از اختصاص بسته حمایتی دولت برای 20 میلیون خانوار کم درآمد در هفته اول آبان خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (2 و 3 آبان ماه) در قصر شیرین و مهران ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۶    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد، رئیس جمهور ترکیه پیشنهاد رشوه از طرف عربستان در ازای بستن پرونده قتل جمال خاشقجی را رد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: هم اکنون قیمت جهانی طلا تغییر مختصری داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۸    
خبرنگار اسکای نیوز گزارش داد که جسد جمال خاشقجی در باغچه ساختمان عمومی کنسولگری عربستان پیدا شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
پرونده متهم پس از بازداشت برای انجام روال قانونی به شعبه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بدره (شهر کوت استان واسط در شرق عراق) ارجاع داده شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری سی امین نمایشگاه صنایع دستی، سرانجام امروز از برگزیدگان این نمایشگاه تجلیل شد و معاون صنایع دستی کشور که از زمان تصدی خود در این سمت تاکنون گزارشی از عملکردش ارائه ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۲    
یک چهره سیاسی اسرائیلی ولیعهد عربستان را رهبری توصیف کرد که رژیم صهیونیستی 50 سال منتظر آمدن او بوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
ناطقان: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت صنعت گفت: سفرهای استانی و ارتباط تنگاتنگ با تشکل ها و فعالان صنعتی از نکات کلیدی سوابق رحمانی است. ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۸    
ظرفیت وزرشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۸    
مجموعه تلویزیونی حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی از یکشنبه 6 آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۴    
تاریخ حضور پدرو سالگادو مربی کوبایی مدنظر فدراسیون بوکس در ایران مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
دکتر جعفری دولت آبادی در پاسخ به شبهه جرم بودن خرید و فروش سکه یادآور شد: در کشور مشکل سکه وجود نداشت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۰    
ثبت نام برای سفر اربعین تا جمعه این هفته، 4 آبان ماه ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
شنیده ها حاکی از آن است که طی روزهای گذشته، تیمی از کارشناسان و دامپزشکان معتمد سازمان حفاظت محیط زیست از تهران به منظور بررسی وضعیت سلامت گورخرها عازم کویر شده بودند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تدوین سند ملی ایمنی غذا در کشور خبر داد و گفت: قدم اول در تضمین امنیت غذایی وجود سیستمی کارا و موثر برای کنترل ایمنی غذا در سراسر کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس پلیس فتای استان همدان از دستگیری عامل مزاحمت با سوء استفاده از تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت:در سطح استان تهران ماهیانه 380 هزار نسخه دارویی تجویز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
روابط عمومی بانک سرمایه در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، موفق به دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
هرچند در فضای مجازی شایع شده که در پی اتفاق هایی که به حذف برنامه نود از جدول پخش برنامه های شبکه سه سیما منجر شد، عادل فردوسی پور فرصت گزارش بازی امروز پرسپپولیس- السد را هم از دست داده است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در کنفرانسی، یکی از اهداف این رژیم را، بیرون کردن ایران از خاورمیانه خواند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شورای نگهبان نداریم، اگر هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نقطه نظری دارد در حین بررسی طرح ها و لوایح ارایه کند ...
  • ۱