پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 14 آبان 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 دی 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 2 آبان 1397 ناطقان 3 آبان 1397 ناطقان 4 آبان 1397 ناطقان 5 آبان 1397 ناطقان 6 آبان 1397 ناطقان 7 آبان 1397 ناطقان 8 آبان 1397 ناطقان 9 آبان 1397 ناطقان 10 آبان 1397 ناطقان 11 آبان 1397 ناطقان 12 آبان 1397 ناطقان 13 آبان 1397 ناطقان 14 آبان 1397 ناطقان 15 آبان 1397 ناطقان 16 آبان 1397 ناطقان 17 آبان 1397 ناطقان 18 آبان 1397 ناطقان 19 آبان 1397 ناطقان 20 آبان 1397 ناطقان 21 آبان 1397 ناطقان 22 آبان 1397 ناطقان 23 آبان 1397 ناطقان 24 آبان 1397 ناطقان 25 آبان 1397 ناطقان 26 آبان 1397 ناطقان 27 آبان 1397 ناطقان 28 آبان 1397 ناطقان 29 آبان 1397 ناطقان 30 آبان 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۰    
مراسم خطبه خوانی شب شهادت حضرت امام رضا علیه السلام، شامگاه چهارشنبه 16 آبان 1397 در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۲:۲۵    
برای گردشگرانی که بدون تور به سفرهای کمپینگ چند روزه می روند و ممکن است تجربه بقا در طبیعت را احساس کنند، یکی از موارد ضروری که باید به آن فکر کنند آب است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۵    
کم تحرکی یک عامل خطرآفرین دیگر برای سرطان کولورکتال محسوب می شود و البته تماشای تلویزیون می تواند به معنای نشستن های طولانی مدت باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۷:۱۹    
در این مطلب راه های پیشگیری از بوی خودرو را به شما آموزش خواهیم داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۳:۵۴    
هرچند تمام گروه های سنی و جنسی در معرض ابتلا به کم خونی قرار دارند، اما این موضوع برخی افراد را بیشتر تهدید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۴۷    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا به روشی ساده و مفید برای کاهش وزن دست یافتند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۴۷    
یک متخصص اطفال معتقد است نوزادان تازه متولد شده ای که از شیر مادر تغذیه می کنند از هفته دوم به بعد دچار دل پیچه می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۱۷    
اغلب زمانی که در موقعیت های تجربه هیجاناتی مثل خشم قرار می گیریم در این حالت ها غرق می شویم و متوجه احساس و هیجان درونی مان نیستیم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۱۷    
یک سوم یا لااقل یک چهارم عمر هر انسان در خواب می گذرد، علاوه بر نقش بی بدیل خواب کافی در زندگی، کیفیت خواب نیز تاثیر بسیاری بر سلامت بدن دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۵    
یک سبزی پرخاصیت به دلیل غنی بودن از موادمعدنی به سم زدایی قوی بدن و زیبایی پوست کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۵    
تخم گشنیز دارای خواص متعددی بوده و سرشار از پتاسیم، آهن، ویتامین های A، K، و C، اسیدفولیک و منیزیم است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۵    
امام جمعه موقت این هفته تهران حجت الاسلام کاظم صدیقی خواهد بود و پیش از خطبه ها نیز غلامعلی افروز با موضوع تحکیم خانواده سخنرانی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۴    
"روزهای نارنجی" فیلم نماینده ایران در بخش مسابقه شصت و هفتمین جشنواره مانهایم خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۶    
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام برای دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲    
وزیر خارجه کشورمان درباره انتخابات میان دوره ای (سه شنبه 6 نوامبر) آمریکا و سیاست داخلی این کشور گفت که ما هیچ امیدی به انتخابات کنگره یا 2020 (هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده) نبسته ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۹    
روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: حکم اعدام دو نفر از اخلالگران نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مستقر در استان فارس صادر ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۴    
سرپرست گمرکات استان ایلام از آغاز فعالیت تجاری در مرز مهران پس از وقفه ی 15 روزه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۳۱    
غذاهای فرآوری شده مانند پیتزاهای منجمد، هات داگ و کالباس به عنوان غذاهایی ناسالم شناخته می شوند که می توانند به روش های مختلف به بدن انسان آسیب برسانند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۷    
شهرستان فاروج با 400 هکتار مزرعه بیشترین سطح زیرکشت این محصول را در استان به خود اختصاص داده است و سالانه قریب به 13 تن زعفران از این مزارع برداشت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس می گوید تصمیم آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران مایه تأسف است و لندن بدون توجه به تصمیمات واشنگتن، گسترش روابط تجاری با ایران را ادامه خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منشا تحولات عظیمی است که در طول 40 سال گذشته رخ داده و امروز ایران اسلامی را به یکی از آزادترین کشور دنیا تبدیل کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۰۳    
نتایج مطالعات جدید محققان دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس تاییید می کند که قلیان مانند سیگار عملکرد عروق خونی را مختل می کند و به هیچ عنوان جایگزین سالمی برای سیگار نیست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۰۳    
نتایج مطالعات نشان می دهد، کودکانی که در معرض خشونت قرار دارند نسبت به کودکان دیگر، سن اپی ژنتیک بیشتری دارند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به دو نشانه اصلی ابتلا به تومور گوش گفت: در سنین بالا پیرگوشی دلیل عمده وزوز گوش است ولی در هر شرایط باید این مساله جدی گرفته شود و جهت تشخیص علت آن اقدام ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۳    
نتایج مطالعه "بررسی تاثیر آروماتراپی(رایحه درمانی) بر کیفیت خواب سالمندان" نشان داد که رایحه درمانی یک روش غیرتهاجمی و مناسب جهت بهبود خواب و اختلالات خواب در سالمندان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۱۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: افراد باید خارش شدید بدن را جدی گرفته و به سرعت علت آن را دریابند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۰۳    
سیاه دانه از میوه ی گیاه گل داری از راسته ی گل های ساعت (Ranunculales) و تیره ی آلالگان (Ranunculaceae) به دست می آید که نام علمی آن نیجلا استاویا است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۱۴    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با اشاره به اینکه بسیاری از کمردردها بدون جراحی و از طریق شیوه های پلکانی درمانی قابل بهبودی کامل است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۰۳    
کارشناس بهداشت مواد غذایی سازمان غذا و دارو گفت: زیاده روی در مصرف نمک به مدت طولانی می تواند باعث افزایش فشار خون، اختلالات کلیوی و قلبی و از دست دادن پتاسیم بدن شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۴۹    
یک کارشناس ارشد روانپرستاری گفت: هدف اصلی درمان کودکان اوتیسم، نزدیک کردن عملکرد این کودکان به طیف طبیعی عملکردی است اما باید دانست که درمان کامل امکان پذیر نیست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۱۸    
متأسفانه تعداد بسیار زیادی از مردم دنیا دارای سطح کلسترول خون بالا و یا لب مرز هستند. به طوری که برای مثال در برخی کشورها از هر دو زن ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۴۷    
یک متخصص مغز و اعصاب با بیان این که ورزش کردن به ویژه انجام ورزش هایی مثل یوگا به طور صد در صد در بهبود روند ام اس و شادابی بیماران نقش دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۱۶    
در این مطلب با برخی روش های طبیعی درمان ریفلاکس اسید معده آشنا می شویم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۸    
با بالارفتن سن قابلیت جذب ویتامین به خصوص ویتامین B12 از غذاها نیز کند می شود و از هر 100 زن 40 تا 59 ساله 4 نفر کمبود ویتامین B12 دارند و بیشترشان نیز در مرز روبه روشدن با کمبود ویتامین قرار دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۵    
پولدار شدن جزء رویا هایی است که هر کسی حداقل یکبار آن را در ذهن خود پرورانده است، اما چطور این رویا به حقیقت می پیوندد و آیا بین ثروتمند شدن و بی اخلاقی ارتباطی وجود دارد؟
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۷    
کم خوابی تاثیرات وحشتناکی بر سلامت ما دارد و خواب یک اکسیر فوق العاده برای سلامتی است. هر بیماری که به طور گسترده در جهان موجب مرگ می شود با فقدان خواب ارتباط دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۵۴    
یک متخصص پوست و مو درباره اثربخشی و خطرات احتمالی درمان ریزش مو با مزوتراپی به بیان توضیحاتی پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۹    
مصرف ژله در بین همگان رایج است، اگر ژله مصرف می کنید بهتر است بدانید که این ماده از فواید و خواص بسیاری برخوردار است که نقش مهمی در سلامتی شما دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۲    
مدیر گروه گفتار درمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: لکنت زبان چه از نوع ارثی و چه از نوع اکتسابی ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۷    
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به پایش میزان باقی مانده سموم در هفت محصول کشاورزی پرمصرف، گفت: این اقدام انجام شد و نتایج آن هم بدست آمده ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۴۴    
پزشکان تاکید دارند که مصرف گوشت ماهی در دوران کودکی به طور چشمگیری علائم بیماری آسم را کاهش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۳    
وقتی در طبیعت دقیق نگاه کنید می بینید که هیچ فشاری در طبیعت برای شدن وجود ندارد، چون همه چیز بر مدار بودن می چرخد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۴    
بارداری 911 بیمار مبتلا به سقط مکرر و پیامدهای ناشی از آن، ازسوی متخصصان مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا مورد بررسی و پژوهش قرار گرفت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۲    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، افزایش مصرف پروتئین در دوره جوانی و میانسالی می تواند با کاهش ریسک ناتوانی در سالمندی همراه باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۹    
یافته های پژوهشی جدید نشان می دهد غذایی خوشمزه می تواند جزئی از یک رژیم سالم باشد و منجر به اضافه وزن هم نشود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۳    
پس از زایمان سزارین، هیچ مانعی برای شیردهی نوزاد وجود ندارد اما خستگی و درد جسمی ناشی از حرکات جزئی، باعث می شود این کارمشکل و حتی مشقت آور شود ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۸    
متخصص ارتوپدی توصیه هایی برای بیماران مبتلا به پای دیابتیک ارائه کرد و گفت: پای دیابتیک یکی از دلایل اصلی مراجعات به متخصص ارتوپدی و جراح پا و مچ پا است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۳    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۷    
شرایطی که موجب کمبود اکسیژن می گردد نظیر غرق شدن، خفگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می تواند موجب تشنج گردد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۸    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی دیداری با فرستاده ویژه آمریکا به سوریه داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۳    
سکسکه شامل انقباض مکرر و ریتمیک دیافراگم و عضلات بین دنده ای قفسه سینه است که اغلب موقتی است، ولی گاهی می تواند تهدید کننده حیات باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۷    
وزیر دفاع بریتانیا روز دوشنبه 14 آبان (پنجم نوامبر) اعلام کرد که در ماه مارس 2019 یک پایگاه مشترک آموزش نظامی در عمان را افتتاح خواهد کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۶    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 10 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 690 هزار تومان و دلار با افت 100 تومانی 14 هزار و 700 تومان به فروش رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۲    
یک رسانه آمریکایی از خالی ماندن صندلی های نیمی از پُستهای سطح بالا در وزارت خارجه این کشور با گذشت تقریبا دو سال از دولت ترامپ خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی ضمن قابل پیش بینی خواندن تحریم های جدید آمریکا، بر آمادگی این بانک برای شرایط فراتر از این تحریم ها تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۵۱    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به افزایش قیمت سیب زمینی،صادرات آن ممنوع شد که این امر ضربه مهلکی به صادرکنندگان وارد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حیاط برخی مدارس آسفالت نیست و حیاط بعضی مدارس دیوار ندارند و متأسفانه در یک مدرسه که حیاطش دیوار نداشته است، یک گاو وحشی دانش آموز سوم دبستانی را زخمی کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۶    
نمایی زیبا از آبشار لاتون لوندویل آستارا را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: حادثه آتش سوزی مترو کیانشهر اتفاق کوچکی بود و تنها یک کانکس در محل کارگاه آتش گرفته بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۶    
وزیر امور خارجه در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با وزیران امور خارجه انگلیس و نروژ درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه و برجام، گفت وگو و رایزنی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۶    
رئیس شورای ملی زعفران گفت: در شرایط فعلی قیمت طلای سرخ تابع میزان نرخ روزانه خرید گل زعفران از کشاورزان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۲    
معاون جمعیت هلال احمر استان تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو ایسوزو در فیروزکوه خبر داد و گفت: در این حادثه 18 نفر مصدوم شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۴    
'سی اچ 7' پیشرفته ترین پهپاد ساخت چین است که پکن امروز دوشنبه در نمایشگاه هوایی شهر جوهای در جنوب این کشور از آن رونمایی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۴    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای از مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان سال 97 دریافت کرده اند به خدمت سربازی فرا ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۴    
مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون 20 هزار بلیت از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به فروش رفته است، گفت: به دلیل استقبال زیاد هواداران، بلیت ها به صورت یک جا به فروش نرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت که تحریم های بیشتری برای تحریم های اعلام شده در پنجم نوامبر در راه هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۷    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در 14 آبان 1397 خواهان اقدام دسته جمعی سازمان ملل متحد و اعضای جامعه بین المللی ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۳    
معاون پرورشی آموزش و پرورش از نیاز 40 هزار نیروی متخصص مشاور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه سفیر ایران در دانمارک اخراج نشده است، گفت: طرح چنین ادعاهایی در مورد دخالت ایران در این حادثه ساخته موساد است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۵    
مدیر فنی باشگاه استقلال می گوید کسانی که مسئولیت در باشگاه دارند، تلاش می کنند تا مشکلات را حل کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۵    
در فهرست وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران نام کشتی سانچی که دی ماه سال 1396 غرق شد هم دیده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۶    
وزیر خزانه داری آمریکا با بیان این که امروز آمریکا آخرین قدم های خود برای خروج از برجام را تکمیل می کند که بخشی از تلاش حداکثری و بی سابقه آمریکاست در بیانی متخاصمانه مدعی شد که این تحریم ها علیه ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید این تیم می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که نشان از دیوانه بودن ترامپ داشت تصمیم رییس جمهور آمریکا در اعمال تحریم های ضد ایرانی ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در اولین روز اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت: بعد از روی کار آمدن ترامپ 190 مورد تحریم علیه ایران مورد اجرا قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور افزود: برخی از بانک ها روزانه و نه ماهانه برای ما گرفتاری درست می کنند، هر روز و ساعتی برای ما مشکل درست می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۶    
سرمربی استقلال می گوید با توجه به شرایطی که تیمش داشت، کسب یک امتیاز در تبریز و مقابل ماشین سازی ارزشمند بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
مایک پمپئو و استیون منوچین در نشست خبری خود ضمن اعلام اسامی کشورهای معاف از تحریم ها علیه ایران در ادامه گفت تاکنون 20 کشور واردات نفت خود از ایران را صفر کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۴    
جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی اعلام کرد که دسترسی برخی از بانک های ایرانی به این شبکه مالی را قطع کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۹    
در پایان رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان، تیم تهران بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۸    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در امارات، طی امروز دوشنبه و فردا از ساعت 16 و 30 دقیقه انجام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۴    
خاک تهران سست است و هر لحظه ممکن است حفره ای در زیر خاک پایتخت ایجادشود، قناتهای متروک و برداشت بی رویه از آبهای زیر زمینی 2 عامل اصلی است که می گویند زیرپای تهرانی ها را خالی کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۴    
کشیش و متفکر مسیحی انگلیس ؛ تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را مخالف آموزه های دین مسیحیت دانست وگفت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۴    
استقلال تهران به لطف تساوی مقابل ماشین سازی تبریز به رده ششم جدول رده بندی رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۷    
سرمربی ماشین سازی می گوید مهدی رحمتی با مهار موقعیت های ماشین سازی، بهترین بازیکن میدان بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به نوسان نرخ دلار، انگیزه قاچاقچیان برای خروج غیر قانونی دام زنده افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۱    
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیا، حادثه گروگانگیری در این کشور روی داده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۸    
روز آینده در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می شود، همچنین کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۸    
دنا در بازار امروز به قیمت 77 و دنا پلاس به قیمت صد و یک میلیون تومان معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۸    
در جریان بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران تعدادی از شرکت ها و موسسات، افراد و گروه های جدیدی نیز مورد تحریم قرار گرفتند که در آن نام ایران ایر به چشم می خورد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۸    
کاپیتان استقلال نسبت به مصاحبه نکردن بازیکنان تیمش بعد از توقف مقابل ماشین سازی واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۳    
بازیکن ماشین سازی معتقد است تیمش شایسته پیروزی در دیدار با استقلال بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی مجدد سوابق تحصیلی در دستور کار است و وزیر علوم نتیجه آن را اعلام میکند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۳    
وزارت خزانه داری آمریکا بیش از 700 فرد و شرکت ایرانی را در فهرست تحریم های ضدایرانی خود قرار داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای با تأکید بر اینکه حکم حبس ابد شیخ علی سلمان موجب بی ثباتی در بحرین خواهد شد، از پادشاه این کشور خواستار لغو این حکم شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۷    
تنهاترین سردار ، ویلایی ها ، ولایت عشق و گره کور تنها برخی فیلم های آخر هفته سیما هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مصاف ماشین سازی و استقلال با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم با مصوبه اعدام مبارزان فلسطینی و مجریان عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: موزه های در اختیار این اداره کل روز چهارشنبه (16 آبان) مصادف با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تعطیل است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۴    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم از کشف محموله هزار عقرب از دو فرد متخلف خبر داد و گفت: این دو متخلف که قصد فروش عقرب های صید شده د رتهران را داشتند دستگیر شدند.
  • ۱