پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 26 آبان 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 دی 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 2 آبان 1397 ناطقان 3 آبان 1397 ناطقان 4 آبان 1397 ناطقان 5 آبان 1397 ناطقان 6 آبان 1397 ناطقان 7 آبان 1397 ناطقان 8 آبان 1397 ناطقان 9 آبان 1397 ناطقان 10 آبان 1397 ناطقان 11 آبان 1397 ناطقان 12 آبان 1397 ناطقان 13 آبان 1397 ناطقان 14 آبان 1397 ناطقان 15 آبان 1397 ناطقان 16 آبان 1397 ناطقان 17 آبان 1397 ناطقان 18 آبان 1397 ناطقان 19 آبان 1397 ناطقان 20 آبان 1397 ناطقان 21 آبان 1397 ناطقان 22 آبان 1397 ناطقان 23 آبان 1397 ناطقان 24 آبان 1397 ناطقان 25 آبان 1397 ناطقان 26 آبان 1397 ناطقان 27 آبان 1397 ناطقان 28 آبان 1397 ناطقان 29 آبان 1397 ناطقان 30 آبان 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور وارد آذربایجان غربی شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۲    
مراسم ختم دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی، شنبه - 26 آبان - با حضور مسئولان کشوری، در مسجد نور تهران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۲:۲۴    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: به طور کلی میگرن شامل سه مجموعه علائم گوارشی، سردرد و نشانه های مرتبط با مغز و اعصاب است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۲:۰۳    
کبود شدن پوست را می توان یکی از عوارض ضربه، شکستگی، دررفتگی، سوختگی یا هر نوع آسیبی دانست که به طور مستقیم پوست را درگیر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۱:۱۵    
قاسمی کارشناس تولیدات گیاهی هم با اشاره به خواص دارویی چای ترش گفت: این گیاه برای کنترل پرفشاری و قندخون، کلسترول، بیماری های کبدی، تصفیه خون ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز سه شنبه 29 آبان خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس برخی مناطق کشور بارش های پراکنده خواهند داشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
نرخ یورو مسافرتی امروز در بانک ها حدود 14 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته 1000 تومان افزایش را نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 351 هزار تومان فروخته شده و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز 394 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه با کاهش 5 هزار و 261 واحد روبه رو شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۲    
فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام 5 هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستاهای این جزیره خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج از توقف خرید و فروش مسکن در این کلانشهر خبر داد و گفت: این روزها معاملات مسکن بیشتر به صورت معاوضه انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۶    
برهم صالح با ابراز خرسندی از حضور در ایران خطاب به رئیس مجلس گفت: شما رابطه خوب میان ایران و عراق را بنیان نهادید از این رو روی شما حساب میکنیم و میدانیم شما عراق را دوست دارید لذا امیدواریم با ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۱۳    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، مصرف روزانه مکمل روغن ماهی توسط مادران باردار ریسک تولد نوزاد نارس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۶:۴۷    
پیروی از رژیم های کسل کننده، تنها را از دست دادن وزن نیست. شما می توانید از اوایل صبح و حتی قبل از مصرف صبحانه ترفند هایی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۵:۱۳    
مدت ها پیش از این که آنتی بیوتیک های دارویی معرفی شوند، مردم از مواد غذایی و گیاهان دارویی برای کمک به مبارزه با عفونت و بیماری استفاده می کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۴:۴۴    
یک کارشناس مراقبت از کودکان گفت: سازمان بهداشت جهانی مراقبت آغوشی را به عنوان یک روش مراقبت از نوزاد نارس در سراسر جهان تایید و آن را قابل اجرا دانست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۴:۱۵    
در این مطلب بسته هایی شامل توصیه های 10 تاییِ بهداشت تغذیه را باهم مرور می کنیم تا در جریان جدیدترین باید و نباید های تغذیه ایِ روز دنیا قرار بگیرید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۳:۴۸    
یک متخصص کودکان معتقد است زمان دادن به کودک برای فکر کردن به کارهایش از اقداماتی مفید است که کودک بهانه گیر را آرام کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۳:۳۳    
محققان دریافتند که تغییر و اصلاح برخی عادت ها در سبک زندگی می تواند خطر ابتلا به سندرم متابولیک را کاهش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۳:۱۷    
یک کارشناس دینی در مورد مسئله غیبت امام زمان گفت: کوتاهی ما از وظایف انقلابی ظهور را به تأخیر می اندازد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۲:۵۳    
تحقیقات نشان می دهد فواید خنده برای سلامتی یکی دو تا نیست. خنده می تواند به تسکین درد کمک کند، شادترتان کند و حتی سیستم ایمنی را تقویت کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۳۶    
مصرف قرص های ضد بارداری می تواند عوارض خطرناکی برای سلامت خانم ها به دنبال داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۲:۳۱    
برگ گردو علی رغم خواص بسیاری که دارد اغلب نادیده گرفته می شود، این درحالی است که در درمان 9 بیماری موثر است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۱۸    
کم خوابی به سلامت، فعالیت و ایمنی بدن شما آسیب می رساند، تا جایی که متخصصان یکی از دلایل سرطان را در برخی موارد نداشتن خواب کافی عنوان می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۰:۴۵    
ابتلا به میگرن افزون بر تحمل درد، سرگیجه، تهوع و اختلال بینایی می تواند اثری منفی و فوق العاده جدی برکارکرد اندام های مهم بدن در دراز مدت بگذارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۸    
در حال حاضر بیشترین استفاده از بانک خون در درمان سرطان خون اطفال بوده و نتیجه خوبی هم از آن حاصل شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۳    
محققان بر این باورند که حمام آب گرم ممکن است التهاب را کاهش داده و سوخت و ساز در بدن را بهبود دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۰    
رئیس انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن ایران، گفت: همراه بی قراری درد گوش، کم شنوایی با علائم عفونت تنفسی فوقانی مثل سرماخوردگی را جدی بگیرید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۹    
رییس انجمن درد ایران درباره راه های درمانی آرتروز گفت: یکی از روش های درمانی آرتروز، استفاده از روش های درمانی کم تهاجمی است. مدت زیادی است که بر روی روش های کم تهاجمی درمان آرتروز تحقیق می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۱    
بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در نشست سالانه نشست های علمی انجمن قلب آمریکا صورت گرفته است، محققان دریافتند که تغذیه دیر هنگام شب با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ارتباط دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، نوشابه های انرژی زا موجب صدمه به عروق خونی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۴    
حمله به یک اردوگاه در جمهوری آفریقای جنوبی که هزاران نفر از آوارگان این کشور را پناه داده است، منجر به کشته شدن دست کم 42 نفر و زخمی شدن ده ها تن دیگر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۰    
بلیت فروشی دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۹    
موزیلا اعلام کرد که مرورگر اینترنتی فایرفاکس از این پس به منظور افزایش امنیت سایبری کاربران به قابلیت جدیدی مجهز می شود که دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی آنها را قطع می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۲    
برای 11 استانداری به دلیل اینکه برخی از استانداران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند، سرپرست تعیین شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۲    
یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد شماری از نیرو های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در جیزان واقع در جنوب عربستان کشته و یا زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۶    
فردی که با ترفند فروش آپارتمان 30 میلیارد ریال از شهروندان مشهدی کلاهبرداری کرده است، دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۷    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: مقصر قتل خاشقجی محمد بن سلمان است و پیش از اینکه وی بتواند مجریان این حادثه را اعدام کند، دولت آمریکا باید اقدام کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه 26 آبان 1397 با برهم صالح، رئیس جمهور عراق دیدار و گفت و گو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا بر خلاف اعلام رسمی سازمان سیا ادعا کرد: بن سلمان در قتل خاشقچی نقشی ندارد!
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
تیم لیگ برتری فولاد خوزستان در یک دیدار دوستانه به میدان رفت و به پیروزی رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت سکه و طلا در نخستین روز هفته در بازار با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا، اندکی افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
منبع آگاه ترکیه ای به الجزیره اعلام کرد: سازمان سیا رسما بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه اخیر مجلس 14 استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه - ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
اسرائیل خواستار ترور تمامی رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۱    
انهدام خودرو نظامیان سعودی در نجران و شلیک چهار موشک زلزال 2 از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در جیزان از مهمترین اخبار یمن است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۸    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از مغولستان طلسم شکنی کرد و نخستین فینالیست کشتی ایران در رقابت های جهانی 2018 نام گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۹    
مراسم ترحیم سید تقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجماعی که 24 آبان ماه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد با حضور شخصیت ها و مقامات کشوری آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۴    
حزب سعادت ترکیه فردا تظاهرات اعتراض آمیز سراسری را در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۴    
منابع سوری از پیشروی های گسترده ارتش سوریه ضد داعش در حومه جنوب شرقی دمشق و کشته شدن شماری زیادی از تکفیری ها از جمله یک سرکرده داعش خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۸    
معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه یک میلیون و 786 هزار و 278 زائر اربعین امسال از ایران به نجف و سپس کربلای معلی اعزام شدند گفت: 521 هزار و 901 زائر فقط از پایتخت به این اماکن مشرفه اعزام شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۸    
محمد جواد ظریف در توئیتی، با ابراز خرسندی نسبت به میزبانی از هیئت عراقی در ایران اعلام کرد که اولویت دو کشور، منطقه است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۹    
خبرگزاری نووستی از اقدام انتحاری یک زن در پایتخت جمهوری خودمختار چچن خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۹    
در ادامه هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم استقلال جنوب تهران با پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر به رده دوم جدول صعود کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای، شناخت دقیق و صحیح دوست و دشمن را در سیاست خارجی بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کردند: برخی دولتها در منطقه و در خارج از منطقه به شدت نسبت به اسلام، شیعه و سنی و عراق ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:این روزها اصلی ترین معضل دولت آشفتگی های موجود در بازار است که به نوعی باعث سخت تر شدن زندگی مردم شده ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۶    
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 3 محموله کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۳    
بازارهای پرهیاهوی طلا، سکه و ارز هفته جدید را در حالی شروع کردند که بازار ارز روند کاهشی هفته گذشته را ادامه داده و در بازار طلا نیز قیمت سکه در محدوده چهار میلیون تومانی در نوسان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۹    
آمریکا در ادامه خصومت خود با بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس، شکایت جدیدی را علیه وی مطرح می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۷    
پنج نظامی سودانی در حمله نیروهای یمنی به دو خودروی نظامی در استان الحدیده واقع در غرب یمن کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۴    
با تهدید فردی ناشناس مبنی بر بازگشت فوری به درمانگاه جهت ادامه معاینات مواجه شدم و در حالی که تصمیم به برگشت داشتم هنگام عبور از کنار وی ضربه شدیدی به سرم زد و گریخت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه از کنترل نیروهای نظام سوریه بر آخرین مقر تحت اشغال داعش در جنوب این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رسانه های انگلیس گزارش دادند که یک زن 75 ساله در لندن هدف حمله با چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۰    
زلزله ای به بزرگی 3 ریشتر قوچان در خراسان رضوی را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴    
تیم فوتبال استقلال این روز ها با مشکل زمین تمرین مواجه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴    
رئیس جمهوری عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴    
طی روزهای گذشته قیمت هر توکن بیت کوین روندی نزولی را در پیش گرفته و تنها در روز چهارشنبه 11 درصد از ارزش خود را از دست داده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۹    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ستایش 3 این روز ها در شهر ری انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور چین قرار است سال آینده میلادی که کمتر از دو ماه تا پایان آن باقیمانده است، به کره شمالی سفر کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۳    
با پیدا شدن اجساد بیشتری در نتیجه آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا، رسانه های آمریکایی از افزایش تعداد تلفات این حادثه به 74 نفر و مفقودی بیش از هزار نفر خبر می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۰    
بازار میوه هم از قافله افزایش قیمت ها عقب نماند و در تعطیلی نظارت بر بازار، مغازه داران هر قیمتی را که دلشان بخواهد، عرضه می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) اعلام کرد که ایالات متحده جزئیات مساله کشته شدن جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول را نادیده نمی گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۷    
در حمله مسلحانه به کارکنان سازمان ملل در آفریقای جنوبی، یکی از این کارمندان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۷    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آدم ربایی در قرچک در پی اختلاف مالی 200 میلیون تومانی خبر داد و گفت: متهمان در کم تر از 24 ساعت و با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۸    
سیاست های دولت فرانسه در اجرای یک سری اصطلاحات اقتصادی که جدیدترین آن منجر به افزایش قیمت سوخت در این کشور شده، با اعتراضات گسترده مردم سراسر فرانسه مواجه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سند درمان کشور در دولت تصویب شد و فضای درمانی با تصویب این سند تا سال 1404 ساماندهی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۵    
قیمت خودروهای داخلی در بازار مشخص شد که بر این اساس، خودرو پژو 207 اتوماتیک با کاهش 2 میلیون تومانی امروز به قیمت 113 میلیون تومان معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۵    
استفاده نادرست از وسایل گرمایشی در منطقه قوهه پاکدشت حادثه آفرید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۲    
وزیرخارجه سابق امریکا در واکنش به پایمال شدن دستاوردهای دولت اوباما گفت: من برای جهان تاسف می خورم. برای کشورم متاسفم که چهره مضحکی به خود گرفته است. در تمام زندگی ام می دانستم که سیاست کار سختی است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۳    
رئیس انجمن قطعه سازان همگن گفت: در جلسه امشب در خصوص قیمت خودروهای پر تیراژ 50 میلیون تومانی تصمیم گیری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به مناطق جنوبی کشور، کشاورزان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۵    
برای خرید هوندا سیویک مدل 2013 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 240 میلیون تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴    
عضو شورای ملی زعفران از کاهش 20 درصدی نرخ طلای سرخ در بازار خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۳    
جعفری دولت آبادی با بیان اینکه دادستانی مسئول مبارزه با گرانفروشی نیست و مسئول آن سازمان تعزیرات حکومتی است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحوم سیدتقی نوربخش را فردی خادم توصیف کرد که برای خدمت به مردم آرام و قرار نداشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حذف کامل کنکور گفت: اول باید آموزش و پرورش همت جدی کند و آزمون های استاندارد را در سه سال دبیرستان پیاده کند که در این صورت حداکثر سه سال دیگر کنکور را حذف می ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۸    
بایکن مصدوم تیم پرسپولیس درمان خود را آغاز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در جلسه این فراکسیون خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرکز استان از ثابت بودن قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۹    
درپی ریزش سهام در بورس تهران، یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در وضعیت فعلی اقتصاد یک بهانه کوچک کافی است که فعالان بازار سرمایه رویکردی جدید در پیش گیرند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۶    
شهردار منتخب تهران گفت که درمورد صدور حکمش از سوی وزارت کشور تابع قانون خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، گفت: روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۱    
جعفری دولت آبادی با بیان اینکه دادستانی مسئول مبارزه با گرانفروشی نیست و مسئول آن سازمان تعزیرات حکومتی است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش با اشاره به درگیری همراهان چند مجروح که برای درمان به بیمارستان نظام مافی انتقال یافته بودند، گفت: در این درگیری هیچ خسارتی به بیمارستان وارد نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۸    
بارسلونا نمی تواند سه هفته از هافبک کروات خود در میادین بهره ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۵    
دانش آموز مدرسه قبل از سقوط مرگبار در دست نوشته ای از خانواده اش خواست تا در مراسم خاکسپاری اش کسی لباس سیاه به تن نکند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۴    
استاندار قم با صدور پیامی از استانداری قم خداحافظی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای تصادف منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه دستگاه های اقتصادی دولت، راهکار های بسیاری را برای مقابله با تحریم ها اندیشیده اند، گفت: هنوز به نقطه قطع کامل امید از اروپا نرسیده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۹    
مراسم ترحیم سید تقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجماعی که 24 آبان ماه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد با حضور شخصیت ها و مقامات کشوری آغاز شد.
  • ۱