جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۵:۳۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 خرداد 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 2 خرداد 1398 ناطقان 3 خرداد 1398 ناطقان 4 خرداد 1398 ناطقان 5 خرداد 1398 ناطقان 6 خرداد 1398 ناطقان 7 خرداد 1398 ناطقان 8 خرداد 1398 ناطقان 9 خرداد 1398 ناطقان 10 خرداد 1398 ناطقان 11 خرداد 1398 ناطقان 12 خرداد 1398 ناطقان 13 خرداد 1398 ناطقان 14 خرداد 1398 ناطقان 15 خرداد 1398 ناطقان 16 خرداد 1398 ناطقان 17 خرداد 1398 ناطقان 18 خرداد 1398 ناطقان 19 خرداد 1398 ناطقان 20 خرداد 1398 ناطقان 21 خرداد 1398 ناطقان 22 خرداد 1398 ناطقان 23 خرداد 1398 ناطقان 24 خرداد 1398 ناطقان 25 خرداد 1398 ناطقان 26 خرداد 1398 ناطقان 27 خرداد 1398 ناطقان 28 خرداد 1398 ناطقان 29 خرداد 1398 ناطقان 30 خرداد 1398 ناطقان 31 خرداد 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۶    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تداوم هوای سالم در تهران طی امروز و فردا (6 و 7 خرداد)، گفت: کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر با میانگین 63 ppm در شرایط سالم قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه اندازی مجدد قطار تهران - آنکارا در سفر رییس راه آهن ترکیه به ایران مورد توافق قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۳    
بررسی ها نشان داده اند که نیمه دور ماه پوسته ای ضخیم تر دارد و یک لایه اضافه روی سطح آن را پوشانده که آن را با نیمه آشنای ماه متفاوت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۱    
محققان با هشداری اعلام کردند که مصرف قرص های خواب آور می تواند اثرات عجیب و غریبی بر بدن انسان داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۹    
درحالی که وزارت نیرو به موضوع تعرفه های برق برای کاهش مصرف نگاه تشویقی دارد، جریمه هایی را هم برای پرمصرف ها با هدف مدیریت مصرف برق در نظر گرفته است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۵    
بوی بدن می تواند نشانه ای فراتر از فراموشی یک فرد برای استفاده از محصول ضد تعریق خود باشد. پژوهشگران از مدت ها قبل متوجه شده اند که برخی بیماری ها از جمله سرطان، مولتیپل اسکلروز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۸    
طبق ماده 297 قانون مجازات اسلامی یکی از اموری است که در این ماده ذکر شده و فرقی نمی کند مقتول خردسال(صغیر) یا بزرگسال(کبیر) باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۵:۰۳    
زود خوابیدن از افزایش وزن در کودکان جلوگیری می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۳:۱۲    
یک متخصص آسیب های اسکلتی عضلانی علائم بیماری فیبرومیالژیا را برشمرد و روش های درمان آن را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۱:۵۵    
برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام می توان معجون های خوشمزه ای را مصرف کرد و به وزن ایده آل رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰    
هر چند برای مادر باردار ممکن نیست که از بیشتر عواملی که خواب خوب و راحت را غیرممکن می کنند اجتناب کند، اما راه هایی برای کمک به خواب بهتر وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۰:۳۶    
مهارت تصمیم گیری فرآیند انتخاب یک شیوه عمل از میان اعمال متنوع است. این فرآیند شامل استفاده از چیز هایی است که در دست دارید (یا می توانید به دست بیاورید) برای رسیدن به آن چه که می خواهید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۴    
در این مطلب طرز تهیه آش لوبیا سفید رو براتون میذارم که خیلی خوشمزه است و پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنین و از طعمش لذت ببرین.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۱    
بسیاری از عبادات مانند حجی که سال های گذشته زائران با پای پیاده به جا می آوردند از روزه داری امروز سخت تر بود اما آن قدر برای آن عاشقان زیبا بود که جان خود را در این راه می گذاشتند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۱    
عضو هیآت علمی پژوهشگاه رویان گفت: استفاده از رحم اجاره ای از لحاظ شرعی و قانونی اشکالی ندارد و این عمل در ایران انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۴    
ترامپ در یک کنفرانس خبری عجولانه د رز گاردن کاخ سفید به اظهارات نانسی پلوسی، رهبر دموکرات ها در مجلس نمایندگان پاسخ داد و به خبرنگاران گفت: هیچ مخفی کاری انجام نداده ام ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: 5 استان برای برگزاری اختتامیه پروژه مسکن مهر آمادگی دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک از امضای قرارداد همکاری میان مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۰    
منابع عراقی از کشف و انهدام شبکه تروریستی در غرب این کشور که قصد اقدامات تروریستی داشتند، خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: در صورتی که سایت رجیستری گوشی های مسافری بسته شود، قیمت تلفن همراه 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به دانشجویان، خاطرنشان کردند: اگر شما جوانان این جوری پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۴    
رئیس جمهور یادآور شد: همه می دانیم که قیمت ارز 13 هزار تومان نیست حتی 8 هزار تومان هم نیست و شرایط و مسائل روانی در افزایش نرخ ارز وجود دارد هدف ما بهبود وضعیت معیشت مردم است و فشار دشمن در کوتاه مدت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۱    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر چهارشنبه 1 خرداد 1398 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۷:۲۲    
پژوهشگران "دانشگاه گلاسگو" موفق شدند روش جدیدی برای یافتن پروتئین های مناسب ارائه دهند که به زمان کمتری نیاز دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۶:۵۳    
با افزایش سن استخوان ها نحیف تر و ضعیف تر شده و تراکم خود را از دست می دهند و از همین رو با گذشت زمان آسیب پذیرتر می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۵:۵۱    
یک متخصص گوارش اطفال گفت: عفونت ادراری مکرر از نشانه های ریفلاکش ادرار است و افراد با مشاهده این وضعیت باید به پزشک مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۵:۱۵    
در این مطلب قصد داریم تا شما را با دستور تهیه باسلوق در منزل آشنا سازیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۴:۳۶    
استفاده از زنجبیل در صبحانه برای سلامتی خواص مختلفی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۲:۴۴    
فست فود ها غذا های سالمی نیستند. به رغم تبلیغاتی که فروشندگان مبنی بر سالم و کم کالری بودن غذا های خود می کنند، باید بپذیریم که فست فود ها بسیار پر کالری هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۱:۱۸    
یک متخصص بیماری های داخلی گفت: مصرف خودسرانه مکمل های غذایی ممنوع است، هیچ فردی نباید مصرف مواد غذایی تازه و مورد نیاز بدن را کنار بگذارد و برای تامین نیازهایش فقط به استفاده از مکمل ها روی آورد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۰:۳۸    
سرکه سیب به واسطه فواید سلامت مختلف مانند بهبود شرایط پوست، کاهش وزن آبی و تسکین مشکلات گوارشی بین مردم عادی و چهره های مشهور از محبوبیت زیادی برخوردار شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۸    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی به این نتیجه رسیدند که آلودگی هوای ناشی از ترافیک می تواند در افزایش اضطراب دوره کودکی موثر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۴    
با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با فصل بهار که هوا رو به گرمی رفته و ساعات روزه داری نیز به 16 ساعت می رسد رعایت نکات مهم تغذیه ای در این ماه ضروری است تا بتوان با سلامتی و تندرستی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۹    
دانشمندان در پژوهشی تاثیر رژیم غذایی در گروه های سنی مختلف را مورد بررسی و توجه قرار دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۸    
کارشناسان محیط زیست نقشه ای از جمعیت زنبور های بی عسل انگلیس تهیه کرده اند که توزیع گونه های مهم این حشره را نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۱    
عضو مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: برخی از مطالعات انجام گرفته روی انسان نشان می دهد که کاتچین های موجود در چای با کاهش خطر سکته مغزی در ارتباط بوده و خطر بروز برخی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۹    
همراه با در سالروز آزاد سازی خرمشهر/پخش فیلمی با بازی خسرو شکیبایی از شبکه چهار خوش غیرت ، بال های خوشبختی ، جزیره گنج تعدادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی پایان هفته هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از رکود بازار و روند کاهشی قیمت انواع خودروها دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
فروش فیلم ها بعد از گذشت دو هفته از شروع ماه مبارک رمضان مقداری افزایش پیدا کرده است اما مثل همیشه کمدی ها با اختلاف زیادی از دیگر آثار روی پرده، در صدر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، گزارش اخیر بازرس رابرت مولر درباره ارتباط ادعایی میان کمپین انتخاباتی او و روسیه در سال 2016 "ناامیدی بزرگی" را برای دموکرات ها رقم زد و به همین علت خواستار "تجدید" آن شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۰    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون در 27 استان از 31 استان کشور ستادهای انتخابات استان تشکیل شده است و مقدمات تشکیل ستاد انتخابات در 4 استان باقیمانده نیز فراهم شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۶    
قاضی صلواتی خطاب به همدست بابک زنجانی گفت: اگر اقدامات مجرمانه شما نبود بابک زنجانی هیچ وقت نمی توانست به عملیات مجرمانه برسد
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴    
ساعت کاری سازمان های دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با 19 و 23 رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین (کرمانشاه) از مرگ سارق نگون بخت سیم برق حین ارتکاب سرقت در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه اسبق آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی بهتر از تقابل نظامی است، گفت دولت کنونی آمریکا باید همان مسیری را در پی بگیرد که دولت سابق این کشور در برخورد با ایران دنبال می کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در مقاطعی با کمال تأسف این موضوع در حال جا افتادن است و کسانی هم دانسته یا نادانسته با این موضوع همراهی می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۱    
رسانه های آمریکا گزارش دادند، با تدوام زنجیره استعفای مقامهای دولت این کشور، دو دستیار ارشد دیگر دونالد ترامپ از جمله مدیر امور کنگره در کاخ سفید استعفایشان را اعلام کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس فرهنگستان زبان فارسی گفت: اولین زبانی که قرآن به آن ترجمه شده است، زبان فارسی است و اگر ما می گوییم که زبان فارسی زبان دوم عالم اسلام است، این قرینه و دلیل دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲    
در حالی که از اوایل هفته پیش با افزایش دمای هوا مصرف برق از مرز 43 هزار مگاوات گذشته بود، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی و خنک تر شدن دمای هوا مصرف برق با یک عقب گرد وارد کانال 42 هزار مگاواتی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۹    
چرا با وجود هزاران موضوع ریز و درشت سیاسی و اجتماعی و ده ها هزار دلمشغولی، باز هم فوتبال برای نمایندگان مجلس در اولویت است؟
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای بار دیگر به اتهام زنی به ایران پرداخت و گفت واشنگتن تلاش می کند تا نفوذ منطقه ای ایران را محدود کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۱    
علائم غیر حتمی و غیر قطعی که البته در این علائم هم ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۱    
دپارتمان امور بین الملل از زمان و محل برگزاری دیدار ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۱    
جزئیات رهاسازی آب سدهای استان تهران در چند روز گذشته و تأثیر آن بر شهر تهران تشریح شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۶    
تا اطلاع ثانوی واردات گوشی مسافری بلامانع ماندبا وجود آنکه پیش بینی می شد ثبت تلفن همراه در قالب گوشی مسافری با کد ملی عمری نداشته باشد این روال تا اطلاع ثانوی تمدید شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از حدنصاب بیش از 48 هزار داوطلب آزمون دکتری 98 امروز اعلام می شوند، گفت: بیش از 47 هزار نفر حدنصاب لازم برای معرفی به دانشگاه ها را کسب کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر از آغاز واردات 800 هزار تن شکر ثبت سفارش شده و روند ارزانی این محصول در آینده نزدیک خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
وزیر امورخارجه آلمان نسبت به افزایش اختلافات میان تهران و واشنگتن ابراز نگرانی کرد و خواستار آرام شدن اوضاع شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۷    
مشتریان بانک سرمایه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، به آدرس اینترنتی www.nspay.ir مراجعه کرده و با ثبت پلاک خودرو ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مشکلات سردیس قبلی توسط استاد حسن زاده رفع شده و به تأیید کارشناسان و خانواده آن مرحوم رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۵    
باکری گفت: با وجود درخواست کارخانه های لبنی مبنی بر افزایش قیمت محصولات، تا کنون قیمت هیچ یک از اقلام تغییری نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر خروج دو لایحه CFT و پالرمو از دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نشنیده ام که این دو لایحه از دستور کار مجمع خارج شده باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تائید تامین حدود 80 هزار تن کاغذ برای کتاب و مطبوعات در سال 98 با ارز 4200 تایید خبر داد و گفت: این موضوع ابتدای هفته جاری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری استعفای مدیر امور حقوقی کاخ سفید را تایید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۵    
تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، فردا عازم امارات می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر دارایی فرانسه گفت: تهدیدات سر یورو هیچ گاه به این اندازه جدی نبوده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش درادامه سفرش به انگلیس و فرانسه به پنجم ژوئن در ایرلند خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر دفاع ترکیه علیرغم خوشبینی برای حصول تفاهم، از آمادگی برای مواجهه با تحریم های احتمالی آمریکا به بهانه خرید سامانه اس-400 روسی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
قیمت نفت روز چهارشنبه پس از انتشار آماری که رشد ذخایر نفت آمریکا را نشان داد و همچنین تحت تاثیر وعده عربستان سعودی برای متعادل نگه داشتن بازارها، کاهش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
کارگر گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه میوه های نوبرانه پیش بینی می شود که نوسان چندانی در بازار رخ ندهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
مدیر دفتر مطالعات آب منطقه ای استان البرز گفت: ظرفیت سد کرج 183 میلیون مترمکعب و 93 درصد سد پُر است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت در آستانه آغاز حج 98 در دیدار با خانواده های شهدای منا بر پیگیری مطالبات آن ها تاکید کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
پرویز بهرام که چندی پیش در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه بستری بود، حال عمومی اش خوب است و امروز از بیمارستان مرخص می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید پدیده شوم سگ کشی را به سان حیوان آزاری به عنوان حقوق ذاتی و طبیعی آنان در کشور و این شهر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور تعداد کشته شدگان حوادث جوی شامل سیل، صاعقه و توفان از 18 تا 31 اردیبهشت ماه را 22 کشته اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۹    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صنعت موضوع تأمین ارز و مواد اولیه بخش صنعت مورد بررسی قرار گرفت و وزیر گزارش کلی از وضعیت تولید صنایع ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
شکر که مدتی است در بازار با کمبود و افزایش قیمت مواجه شده و کماکان نیاز به عرضه تنظیم بازاری این کالا برای به تعادل رساندن قیمت احساس می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: پیش بینی می شود با توجه به نرخ تورم و افزایش دستمزدها شهریه مهدکودک ها 15 تا 20 درصد افزایش یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: تاکنون برای 9 هزار روستا در کشور سند آمایش تهیه و تدوین شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۳    
یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا با طرحی که خواستار لغو اختیارات جنگی رئیس جمهوری این کشور است موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۳    
ممکن است چند بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل سیاست های این باشگاه در فصل پیش رو از جمع آبی پوشان جدا شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته هدایت تیم سایپا را برعهده داشت اما در هفته های پایانی برکنار شد، برای گرفتن حکم در کمیته ملی المپیک اعلام موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
بنا به آمار تجارت خارجی کشور، در فروردین ماه امسال بیش از 29 میلیون دلار خودرو و قطعات به کشور وارد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۴    
وزیر خارجه کشورمان روز پنج شنبه به پاکستان سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) امروز (چهارشنبه) از وقوع زمین لرزه ای 5.6 ریشتری در خلیج بنگال در نزدیکی هند خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۸    
سارا خادم الشریعه موفق شد در مسابقات ابوظبی به مقام قهرمانی برسد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۲    
پلیس راه نیروی انتظامی روز چهارشنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۹    
دختر دیکتاتور سابق عراق خبر منتشر شده درباره فوت مادرش را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۹    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تأثیر رشد ارزش دلار و نشانه های کاهش تنشهای تجاری میان آمریکا و چین کاهش پیدا کرد و نزدیک به پایین ترین حد خود در دو هفته گذشته ماند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۹    
مشاور اسبق وزارت خارجه آمریکا و نایب رئیس اندیشکده ودرو ویلسون با انتشار پیامی از دونالد ترامپ خواست تا در مورد ایران، به توصیه های مقامات عربستانی و صهیونیستی گوش ندهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۹    
به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو برداشته شدن تعرفه خودروهای هیبریدی در شرایط حال حاضر غیرمنطقی و شماره گذاری خودروها پس از تایید سازمان استاندارد تاکید بر امری از پیش مقرر شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۹    
در روزهایی که سود سهام عدالت در حال پرداخت است، آماری مبنی بر فوت 2.5 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت و اینکه وراث بسیاری از آنها برای تعیین تکلیف آن مراجعه نکرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶    
منابع آگاه اعلام کردند که قرار است رئیس جمهوری فرانسه امروز (چهارشنبه) با فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" دیدار کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از افزایش حقوق سربازان در سال جاری و لحاظ شدن این افزایش حقوق از اردیبهشت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۰    
نانسی وینتون اولین زنی که به عنوان گوینده اخبار در شبکه بی بی سی فعالیت می کرد در سن 93 سالگی درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۰    
در ایام نوروز امسال (25 اسفند97 الی 15 فروردین98)، 915 نفر، در حوادث رانندگی کشته شدند که این تعداد نسبت به ایام مشابه در سال گذشته (1109 نفر) 17.5 درصد کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۷    
رئیسی در ادامه، حفظ آزادی رسانه و مطبوعات را در گرو رعایت خط قرمزهای قانونی دانست و افزود: این از برکات انقلاب اسلامی و خون شهداست که امروز از موهبت آزادی بیان، قلم، تفکر و اندیشه برخورداریم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
لیلی رشیدی بازیگر تئاتر و تلویزیون، فیلم یه وا را اثر جذاب توصیف کرد که تا پایان مخاطب را با خود همراه می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۲    
کابینه عربستان مدعی شد، همه توان خود را به کار می گیرد تا مانع از وقوع جنگ در خاورمیانه شود.
  • ۱