چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۰:۴۲Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 22 مهر 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 مهر 1398 ناطقان 2 مهر 1398 ناطقان 3 مهر 1398 ناطقان 4 مهر 1398 ناطقان 5 مهر 1398 ناطقان 6 مهر 1398 ناطقان 7 مهر 1398 ناطقان 8 مهر 1398 ناطقان 9 مهر 1398 ناطقان 10 مهر 1398 ناطقان 11 مهر 1398 ناطقان 12 مهر 1398 ناطقان 13 مهر 1398 ناطقان 14 مهر 1398 ناطقان 15 مهر 1398 ناطقان 16 مهر 1398 ناطقان 17 مهر 1398 ناطقان 18 مهر 1398 ناطقان 19 مهر 1398 ناطقان 20 مهر 1398 ناطقان 21 مهر 1398 ناطقان 22 مهر 1398 ناطقان 23 مهر 1398 ناطقان 24 مهر 1398 ناطقان 25 مهر 1398 ناطقان 26 مهر 1398 ناطقان 27 مهر 1398 ناطقان 28 مهر 1398 ناطقان 29 مهر 1398 ناطقان 30 مهر 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۵:۰۱    
کارشناس مسائل دینی و مذهبی با اشاره به موج زائران اربعین گفت: امام حسین (ع) از این جهت مورد محبت مردم است که با وقف تمام زندگی خود در راه رضای خدا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۱    
معاون دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت از اضافه وزن و چاقی 60 درصد از ایرانیان خبر داد. 60 درصد ایرانیان اضافه وزن و چاقی دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۲    
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز چهارشنبه 24مهر 98 در صرافی های بانکی به 11400 تومان رسید؛ یکصد دینار عراق هم 933 تومان معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۶:۴۵    
رفع انسداد عروق و پیشگیری از تشکیل پلاک با رعایت رژیم غذایی سالم شامل مصرف فیبر محلول، آنتی اکسیدان و چربی های سالم همراه با حفظ سبک زندگی سالم با ورزش از جمله مواردی است که باید با افزایش سن بیشتر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۶:۰۹    
در این مطلب قصد داریم طرز تهیه دسر سیب کاراملی را به شما عزیزان آموزش دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۵:۳۲    
در وضعیت کنونی، مسؤولیت خانواده و والدین در برابر فرزندان بیش از هر زمان دیگری است زیرا آنچه آینده جامعه ما را می سازد، کودکان امروز هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۴:۱۷    
چای و قهوه، دو نوشدنی محبوب و پرمصرف در جهان هستند. هر کدام مزایایی برای سلامتی دارند، اما هنگام مصرف، مردم بسته به علاقه شان یکی از آن دو را انتخاب می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۴:۵۵    
وجود لخته خون در قلب یا ریه ها می تواند موجب تنگی نفس یا احساس وجود وزنه ای سنگین در ناحیه سینه شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۳:۳۸    
عضو هیئت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: خوب جویدن و برداشتن لقمه های کوچک، در کاهش بیماری ها و حفظ سلامتی موثر است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۱:۵۲    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: اولین نشانه های گرفتگی نخاع، فشاری است که توسط دیسک روی نخاع از گردن و کمر به تمام قسمت های دیگر بدن منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۱:۱۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: بیماری نقرس به علت رسوب اسید اوریک در لایه های مفاصل ایجاد می شود که با رعایت رژیم غذایی مناسب می توان این عارضه را کنترل کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۶    
40 مصدوم و بیمار توسط اورژانس هوایی به تهران منتقل شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در پیامی موفقیت سپاه پاسداران در دستگیری روح الله زم را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس پلیس راه استان بوشهر از کشته شدن 9 گراز بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با گله گراز در بزرگراه امام حسن گناوه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد به زودی با صدور یک فرمان اجرایی تحریم های جدیدی علیه ترکیه به دلیل عملیات این کشور در شمال سوریه اعمال خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی گفت: مردم به رئیس جمهور رای نمی دهند که فقط مسئول اجرای قانون باشد. مسئول نظارت هم هست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۷    
مهرداد لاهوتی همچنین در تذکری به رییس جمهور ادامه داد: انتقال آب خزر غیرممکن و یک شعار تبلیغاتی است. مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سال 1393 گفته بود هر مترمکعب انتقال آب 5000 تومان هزینه دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
روح الله زم موسس و گرداننده شبکه ضدانقلاب آمدنیوز در نخستین اعترافات خود گفت:طبیعتا من بابت اتفاقاتی که افتاده یک عذرخواهی باید از مجموعه نظام انجام دهم و امیدوارم روند قضایی به سمتی برود که بشود این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۲    
هیئت خدام زوار الحسین (ع) با مشارکت حسینیه سید الشهدا خرمشهر، اولین موکب خدمت رسان به زوار اربعین، هر ساله در پایانه مرزی شلمچه مستقر می شود. این هیئت بصورت 24 ساعته به زوار خدمت رسانی داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۷    
پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن و آسیب اکسیداتیو، به بدن کمک می کند. هر بزرگ سال باید روزانه 4700 میلی گرم پتاسیم دریافت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۶:۴۴    
ما در این مطلب روشی موثر را برای درمان درد دیسک کمر و گردن درد و دردهای عضلانی به شما معرفی می کنیم. با این روش دیگر نیازی به عمل های سنگین و گذراندن دوران نقاهت خسته کننده ندارید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۴:۵۳    
نامزد دموکرات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، ضمن انتقاد شدید از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در خروج نیروهای این کشور از شمال سوریه، او را یک دروغگو نامید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۴:۱۵    
یک متخصص مغز و اعصاب کودکان درباره سندروم کودک تکان خورده و خطر تکان های شدید در نوزادان به والدین هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۳:۴۵    
به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم 2019 میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۳:۰۴    
بیماری های قلب و عروق شایع ترین علت مرگ در جهان بوده که بیشترین علت آن گرفتاری عروق است. بالا بودن بار ناشی از سکته قلبی به ویژه در مردان لزوم برنامه ریزی مناسب در جهت اقدامات موثر پیشگیری و درمان ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۲:۲۵    
بسیاری از مواد غذایی حاوی مواد شیمیایی مختلف و زیادی هستند که نه تنها بر جسم، بلکه بر روان فرد تاثیر می گذارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۱:۴۷    
پیاده روی اربعین فضیلت هایی دارد و ما در این گزارش برخی از این فضیلت ها را برای شما برشمرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۱:۱۳    
براساس تازه ترین آماری که منتشر شده بیش از یک سوم کودکان 10 تا 11 سال انگلیسی دچار چاقی و اضافه وزن هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۴۲    
روزانه مطالب زیادی در مورد فواید استفاده از منابع تجدید پذیر مانند انرژی باد یا انرژی خورشیدی نوشته می شوند اما در مقابل باید بدانید یک مکتب فکری وجود دارد که افراد پیرو این مکتب بر این باور هستند که ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۶    
بسیاری از افراد جامعه تصور می کنند که بیماری های مرتبط با بعد روانی انسان، غیر قابل درمان است و فرد مبتلا مجبور خواهد بود که سال های باقیمانده از عمر را در یک مرکز درمانی بستری شده یا در بهترین حالت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۳:۲۶    
محققان در پژوهشی نتایج یک شیوه خاص درمانی بر کاهش علائم اختلال اضطراب جدایی در کودکان طلاق را بررسی کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سابیتی اکنون وارد تنگه باب المندب شده است، گفت: با اقدامات به موقع توسط دریانوردان حاضر در نفتکش سابیتی و مدیریت حادثه ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مهدی میراشرفی گفت: در 6 ماهه نخست امسال 70 میلیون تُن کالا به کشورهای مختلف صادرشده و نسبت به مدت مشابه 22 درصد رشد داشته که نشان از بی اثر بودن تحریم های دشمن دارد وی با اشاره به ارزش 20 میلیارد و ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۶    
شورای استانداری بغداد امروز (دوشنبه) استاندار جدید پایتخت عراق را انتخاب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
استاندار تهران گفت: جمع آوری کودکان کار و خیابانی همچنان در استان ادامه دارد و بیش از 60 درصد آنها جمع آوری شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه 22 مهر 98 به 3 میلیون و 960 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۶    
عبدالکریم حسین زاده با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد شکاف های اجتماعی گفت: شرایطی که مردم در مقابل یکدیگر قرار گیرند قطعا به نفع اسرائیل و آمریکاست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۳    
دونالد ترامپ افزود: تحریم های بزرگ علیه ترکیه در راه است. آیا مردم واقعا فکر می کنند که ما باید با ترکیه که عضو ناتو است وارد جنگ شویم؟ جنگ هایی که زمانی پایان ناپذیر بودند به پایان می رسند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۴    
برای ایام اربعین امسال 858 رام قطار و 436 هزار صندلی پیش بینی شده بود که به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن به 54 قطار در روز می رسید و امروز این تعداد با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
سرمربی سابق استقلال در صحبت هایی عجیب، اظهارات تندی را علیه ایران به زبان آورد و خواستار تعلیق و تحریم فوتبال ایران شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۲    
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، امروز پس از 12 سال در رأس هیأتی وارد عربستان سعودی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۶    
شهردار تهران به تردد 4 میلیون و 200 هزار خودرو در تهران اشاره کرد و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی از جمله برنامه های مهم شهرداری تهران است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۸    
برخورد یک دستگاه ون با یک دستگاه مینی بوس در محدوده پل دیوانیه واقع در 60 کیلومتری شهر نجف منجر به مصدومیت 23 نفر از زائران ایرانی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
در شرایطی که کتاب های درسی با تأخیر در حال توزیع بین دانش آموزان است، بخشی از کتاب های درسی از بازار سیاه سر در آوردند و البته قیمت کتاب درسی بسیار بالاتر از آنچه پشت جلد کتاب درسی است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹    
نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه ای به رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: مراد طاهباز، نیلوفر بیانی و هومن جوکار سه متهم پرونده (موسوم به جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی) برای بیان آخرین دفاعیات به دادگاه احضار شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۳    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خسته هستیم و بازیکنان زیادی روی نیمکت نداریم که به تیم در جام جهانی کمک کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
سید محمود علوی وزیر اطلاعات وارد مهران شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۴    
وزیر صنعت گفت: رصد مستمر قیمت 100 قلم کالای اساسی و ضروری در سطح کشور، نشان از کاهش قیمت 93 قلم کالا داشته و البته به طور حتم علت تلاطم قیمت 7 قلم کالای دیگر را نیز بررسی خواهیم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۴    
وزیر اطلاعات گفت : دو تیم تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکاری در ایام اربعین را داشتند، دستگیر شدند .
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۱    
در شبکه های اجتماعی در عراق تصاویری از قهرمان فیلم جدید هالیوودی "جوکر" در بین تظاهرکنندگان عراقی طی تظاهرات های روزهای اخیر منتشر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت کاری ما قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا بابت پوشش خبری اش از سوی فاکس نیوز به مدیر اجرایی این شبکه خبری شکایت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است .
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
ولادیمر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، امروز پس از 12 سال در رأس هیأتی وارد عربستان سعودی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی، یکی دیگر از عوارض اقدام ترکیه را تنفس مجدد و تجدید قوای داعش دانست و اظهار کرد: این جریان دست ساخته آمریکا و صهیونیستها که دستشان تا مرفق به خون مردم بیگناه منطقه آلوده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ضمن تشریح ناتوانی های آمریکا در خاورمیانه، عنوان کرد: بسیاری از کشورهای غرب آسیا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۸    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی از افزایش 101 سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
در حالی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی افزایش تقاضای سفر به مرزهای عراق، اتوبوس ها را به این بخش اختصاص داده، مسافران سایر شهرها در پایانه ها سرگردان شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از گرفتار شدن "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
رییس فیفا بار دیگر به ورود تماشاگران زن در دیدار ایران - کامبوج اشاره و آن را پیام امید از سوی ایران خواند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۱    
محمدجواد آذری جهرمی ادامه داد: پنج شرکت را در این زمینه شناسایی کردیم که اعلام کردند یک شرکت پشت همه اینهاست که البته ما از پرونده های قضایی اطلاعی نداریم اما در نهایت ما هم در یک پرونده 33 میلیارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۸    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سرمربی این تیم با تمام بازیکنان ارتباط بسیار خوبی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
یک منبع مطلع اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های عربی مبنی بر سفر یک مقام اماراتی به ایران در طول 48 ساعت گذشته را تکذیب کرد .
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است با توجه به حجم بالای مرسولات پستی در ایران فضای قابل توجهی برای فعالیت بخش خصوصی در این حوزه وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با اشاره به نشست وزیران خارجه کشورهای عضو این اتحادیه عنوان داشت که در این نشست درباره تحریم ترکیه به دلیل حمله به شمال سوریه بحث می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۸    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می گوید: ما در سال 94 به دلیل اعمال سیاست های انقباضی و اعمال نظارت ها فرصت پیدا نکردیم که تیم درجه اول خودمان را در عرصه رقابت ها به صحنه بفرستیم در آن اقدام و در آن ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۱    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: تنها در چهار روز به 395 نفر از گمشدگان در مراسم پیاده روی اربعین امدادرسانی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با اشاره به تولید نقشه های یک بیست و پنج هزارمی مخاطرات زمین شناسی کشور گفت: ایران در کمربند مخاطرات دنیا قرار دارد، به گونه ای که از 43 مخاطره ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
سردار سرلشکر حسین سلامی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس از انتخاب اعضای هیأت رئیسه فراکسیون متبوعش خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس قرارگاه اربعین ناجا از تردد 103 هزار نفر طی امروز از مرز مهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۰    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۶    
دونالد ترامپ از کشورهای اروپایی درخواست کرد که زندانیان داعش را به کشورهای اصلی شان بازگردانند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۶    
انفجار کپسول گاز در خانه ای در هند دست کم 10 تن کشته برجا گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹    
امروز آسمان کربلا آفتابی و آسمان نجف نیمه ابری پیش بینی شده و دمای هوای کربلا هم اکنون 31 درجه سانتیگراد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۳    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از کاهش قیمت کمتر از یک درصدی در برخی از انواع لوازم خانگی در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل از آن است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۳    
وزیر کشور گفت که امسال توانستیم رشد فزاینده طلاق را به مرحله کاهش رسانده و در برخی استان ها به مرحله توقف برسانیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۷    
پارلمان افغانستان واقع در شهر کابل امروز دوشنبه شاهد حملات موشکی بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۶    
سرپرست انستیتو تحقیقات تغدیه ای و صنایع غذایی کشور با بیان اینکه "ریشه کنی گرسنگی" به عنوان اولین آرمان اهداف توسعه پایدار، مانند دیگر آرمان های اهداف توسعه پایدار ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۳    
غلامرضا مصباحی مقدم اظهار کرد: از آنجایی که تحریم های آمریکا شامل حال هر گونه دور زدن تحریم هم می شود، پالرمو و سی اف تی موجب می شود که آمریکا به راحتی بتواند دور زدن تحریم ها را کشف کند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۰    
نماینده نوشهر از تقدیم درخواست استیضاح وزیر نیرو به هیات رییسه مجلس خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۵    
علی ربیعی، در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چند درصد از فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور اقامت دارند یا تحصیل می کنند، گفت: آمار دقیقی درباره درصد فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور موجود نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۵    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) مهران گفت: طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی (ع) و نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالاها و خدمات با بازرسی های نوبه ای و گشتهای مشترک با حضور کارشناسان و بازرسان سازمان ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۴    
تا پایان خردادماه امسال در خواست دریافت حدود 38 میلیون دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی ثبت شده که بیش از 19 میلیارد دلار آن به مرحله پرداخت قطعی رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وزش باد ناگهانی طی امروز (22 مهر) سبب غبار آلود شدن آسمان پایتخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۵    
در پی تغییر تعرفه واردات چای به کشور، ترخیص این محصول از گمرکات با ابهام و مشکل مواجه شده بود. بر اساس اعلام معاون امور گمرکی گمرک ایران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: در حال حاضر دانشگاه با مشکل حفظ اعضای هیات علمی جذب شده مواجه است و با توجه به شرایط زندگی فعلی و مشکلات اقتصادی باید توجه ویژه به وضعیت رفاهی این افراد صورت بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۴    
قیمت های نفت روز دوشنبه در واکنش به جزییات اندک مرحله اول توافق تجاری میان آمریکا و چین که خوش بینی هفته گذشته نسبت به حل مناقشات دو کشور را تضعیف کرد، با کاهش روبرو شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۱    
وزیر خارجه استرالیا گفت، ترکیه تنها مسؤول فرار گروهی از نیروهای داعشی تحت بازداشت سوریه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۸    
مقامات محلی در ژاپن با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات در مناطق طوفان زده ادامه دارد، اظهار داشتند: شمار تلفات این حادثه به 40 تن رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۵    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی سرمایه گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین که ریسک پذیری آنها را بهبود بخشید و رشد ملایم ارزش دلار کاهش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در جام جهانی والیبال به مصاف ایتالیا رفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت هرکیلو گوشت گوساله با حدود 30 هزارتومان کاهش به 85 هزارتومان رسیده است، گفت: روند کاهش قیمت با توجه به فراوانی عرضه، ادامه خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۷    
تجاوز نظامی ترکیه به شمال و شمال شرق سوریه در حالی وارد ششمین روز متوالی خود شده است، که ساکنان استان های حسکه و دیرالزور اعلام کردند که باید ارتش سوریه به این منطقه بازگردد تا بتواند با حملات ترکیه ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۱    
رسانه های پاکستان از وقوع زلزله ای به بزرگی 5.8 ریشتر در این کشور خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۹    
برای خرید یک آپارتمان 75 متری در منطقه حکیمیه باید 750 میلیون تومان پرداخت کرد
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا بعد از توصیف کردن عربستان به "گاو شیرده" این بار در جمع انتخاباتی در حضور گسترده ای از هوادارانش ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی را مسخره کرد.
  • ۱