شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 3 بهمن 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 بهمن 1398 ناطقان 2 بهمن 1398 ناطقان 3 بهمن 1398 ناطقان 4 بهمن 1398 ناطقان 5 بهمن 1398 ناطقان 6 بهمن 1398 ناطقان 7 بهمن 1398 ناطقان 8 بهمن 1398 ناطقان 9 بهمن 1398 ناطقان 10 بهمن 1398 ناطقان 11 بهمن 1398 ناطقان 12 بهمن 1398 ناطقان 13 بهمن 1398 ناطقان 14 بهمن 1398 ناطقان 15 بهمن 1398 ناطقان 16 بهمن 1398 ناطقان 17 بهمن 1398 ناطقان 18 بهمن 1398 ناطقان 19 بهمن 1398 ناطقان 20 بهمن 1398 ناطقان 21 بهمن 1398 ناطقان 22 بهمن 1398 ناطقان 23 بهمن 1398 ناطقان 24 بهمن 1398 ناطقان 25 بهمن 1398 ناطقان 26 بهمن 1398 ناطقان 27 بهمن 1398 ناطقان 28 بهمن 1398 ناطقان 29 بهمن 1398 ناطقان 30 بهمن 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۴:۱۴    
تمایلات غذایی به طور عمده در 2 نوع صورت می گیرد: انتخابی و غیر انتخابی. غیر انتخابی (میل غذا به طور کلی) به سادگی می تواند به این معنی باشد که شما تشنه یا گرسنه هستید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
ایران خودرو شرایط فروش اقساطی 2 خودروی خود ویژه بهمن 98 را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۲    
فوق تخصص جراحی زانو گفت: زمانی که استخوان بیمار باشد می تواند سبب ضعف استخوان شود و مقاومت استخوان کاهش یابد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۲:۱۲    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد مواد شیمیایی ضدآفتاب ها به میزان بالایی جذب بدن می شوند که سطح ایمنی آنها را زیر سوال می برد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۸    
اگر به درد زانو و درد کمر مبتلا هستید با چند راهکار طبیعی می توانید روند بهبود وضعیت جسمانی خود را سرعت بخشید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۳    
محققان دریافته اند که گوش دادن به برخی موسیقی ها می تواند بر سلامت و هوش جنین تاثیرگذار باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۷    
آیت الله رییسی تصریح کرد: مدیر در کشور باید با قدرت کار کند. با دست و دل لرزان نمی توان اقتصاد قوی رقم زد و باید با دلی محکم آن دنبال کرد تا این اقتصاد قوی رقم بخورد و البته با همتی که عزیزان دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۶    
در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، مردم برای تامین کالا و خدمات خود به طور متوسط 26 درصد بیشتر هزینه کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۴    
وزارت امور خارجه هند پنجشنبه شب اعلام کرد: یک پرستار هندی در عربستان به ویروس ناشناخته چینی موسوم به ووهان که از آن به "کرونای جدید" تعبیر می شود، مبتلا شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: زنی که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر 35 ساله اش را به قتل رسانده بود ، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۱    
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به تیم خنت بلژیک یکی از تیم های مطرح لیگ فوتبال بلژیک پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: اگر شرایط اکنون را با شرایط دوران دفاع مقدس مقایسه کنیم قطعا وضعیت ما در خصوص اقتصاد بسیار بهتر از آن زمان است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۷:۴۲    
متخصص کلیه گفت: یکی از عوامل تشکیل سنگ کلیه عدم تحرک است و بی تحرکی می تواند منجر به بروز سنگ کلیه شود به طوری که پشت میزنشینی ارتباط مستقیمی با ایجاد سنگ کلیه افراد خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۱    
آنفلوآنزا یک بیماری حاد و شایع است که شیوع آن در فصول سرد سال و بخصوص در پاییز اتفاق می افتد. این بیماری به علت درگیری دستگاه تنفسی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۴:۴۲    
روزه آب ممکن است به بهبود اتوفاژی، فرآیندی که در آن بدن بخش های قدیمی و بالقوه خطرناک سلول ها را تجزیه و بازیافت می کند، کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۲:۱۲    
بر اساس قانون رمالی و فالگیری از مصادیق جرم محسوب می شود و برای آن مجازاتی در نظر گرفته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۳:۳۳    
رییس مرکز چاقی پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: چاقی منجر به کاهش و اختلالات باروری، جلو افتادن سن بلوغ، ایجاد اختلالات قاعدگی و عوارض بارداری در زنان می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
افراد می توانند به کمک بررسی برخی ویژگی ها از طبع خود مطلع شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۴    
قیم شخص واجد صلاحیتی است که به موجب مواد 1218 به بعد قانون مدنی و رعایت مواد 48 به بعد قانون امور حسبی، توسط دادگاه صالح به منظور نمایندگی قانونی و حفظ و نظارت بر اموال صغار ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۱    
دروغ چیست؟ دروغ میتواند تعریف های مختلفی داشته باشد و از فرد تا فرد و از فرهنگ تا فرهنگ متفاوت است. ولی بصورت کلی دروغ حرف ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۱    
گوشت جانوران گوناگون خواص مفیدی دارد و برای درمان یا جبران کمبودهایی، مصرف شان توصیه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف نصف فنجان آب لیمو ترش تازه در هنگام صبح موجب چربی سوزی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۹:۳۳    
با بهره گیری از روش های خانگی و حرکات کششی می توان از درد کمر نجات پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روند کاهش دما از امروز تا سه شنبه آینده در شمال غرب 3 تا 7 درجه، در غرب کشور 4 تا 8 درجه، در البرز مرکزی 2 تا 5 درجه و در شمال شرق کشور 2 تا 4 درجه ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: مصرف شیر و لبنیات در کشور 25 درصد از سرانه ای که باید باشد، کمتر است و این به معنای آن بوده که اگر این میزان افزایش پیدا نکند در آینده شاهد مشکلات استخوانی و دندانی خواهیم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
رئیس پلیس راه البرز، با اعلام سقوط دو فقره بهمن در جاده کرج-چالوس در محدوده این استان، از رانندگان خواست که هنگام تردد از این مسیر نهایت دقت را داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهوری روسیه امروز (پنج شنبه) در دیدار با همتای اسرائیلی خود در تل آویو هولوکاست را فاجعه مشترک روسیه و اسرائیل خواند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
دروازه بان پیشین پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضرشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی صنعت برق از پرداخت پاداش توسط شرکت های برق و گاز به مشترکانی که نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور گفت: بر اساس آمار زنان سرپرست خانوار 3.5 میلیون نفر هستند، اما لزوما همه این زنان نیاز به حمایت ویژه یا اشتغال ندارند و یا بسیاری از آنها شاغل هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از سرخپوشان قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۱    
یک سازمان هواپیمایی با ارسال پیامکی به مسافران پرواز مشهد-تهران این شرکت از تاخیر 12 ساعته و انجام آن در ساعت 22 و 55 دقیقه امشب خبر داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
یک مقام آتش نشانی محلی در استرالیا اعلام کرد یک فروند هواپیمای اطفای حریق کانادایی حین انجام عملیات سقوط کرده و هر سه سرنشین آن جان باختند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
رانندگی در برف و سرما از جمله مشکلات عمده شهروندان است که می توان با رعایت قوانین و اصول رانندگی سفری ایمن داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
مدافع برزیلی به تمرینات تراکتور اضافه شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
گزارش تازه سازمان شفافیت بین الملل که روز پنجشنبه 23 ژانویه (3 بهمن) منتشر شده است می گوید ایران از لحاظ فساد مالی و گسترش آن در میان 180 کشور جهان رتبه 146 را کسب کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
سرهنگ کرمی اسد درباره آخرین وضعیت حذف قبوض کاغذی جرایم رانندگی توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از کنترل مسافران ورودی از چین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از نظر علائم ابتلا به گونه جدید ویروس کرونا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۲    
ارتش پاکستان روز پنجشنبه از آزمایش موفقیت آمیز یک موشک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
بلیت فروشی بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
یک سناتور آمریکایی از اظهارات رئیس جمهور این کشور برای کم اهمیت جلوه دادن عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران ایران در پی به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
احمد توکلی گفت: همین که می رسد به مجمع تشخیص، این مجمع می گوید که آیا این مصلحت آنقدر بزرگ هست که بابت آن برخی اصول قانون اساسی یا شرع مقدس را کنار بگذاریم یا نه ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۳    
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران با تاکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ در تردد از محورهای کوهستانی استان گفت: محور هراز و کندوان با بارش برف همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
با نظر محمدحسن انصاریفرد، قیمت بلیت بازی پرسپولیس با تراکتور تغییر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۳    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه تا پایان وقت دیروز در 469 محور مواصلاتی بارش برف و باران داشتیم، گفت: در شبانه روز گذشته در 50 هزار و 885 کیلومتر باند جاده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران گفت: با توافق صورت گرفته،ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاههای فوتبال کشورمان و عزت ملی، از آسیب های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
دولت چین به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس خطرناک جدید، راه های ارتباطی با شهر 11 میلیون نفری ووهان را بست و مردم این شهر را عملا قرنطینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر ادعای رد صلاحیت یکی از نمایندگان به دلیل حمایت از دولت یا برجام درست بود، او در همان دور قبل که برجام به تصویب مجلس رسید، رد صلاحیت می شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل سفر این تیم به امارات لغو شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این مطلب که برف، مه غلیظ و کاهش دید در جاده ها وجود دارد از باز بودن تمام راه های اصلی کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تلاش برای کاهش قاچاق مواد مخدر جهادی مقدس در راه اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۴    
تشدید نگرانی ها از شیوع ویروس مرگبار کرونا از چین، کاهش تقاضای نفت خام و اعلام خبر افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا درهفته گذشته، منجر به سقوط قیمت نفت خام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۶    
رسانه های سوریه از انفجار یک دستگاه خودرو در حومه رقه و کشته شدن تعدادی سرباز ترکیه ای و نیروهای هم پیمان آنکارا در این انفجار خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۰    
اخبار منتشر شده از طولانی تر شدن زمان زمین گیر شدن 737 مکس، ارزش سهام بوئینگ را تا 6 درصد کاهش داده و به پایین ترین سطح 1 ساله رسانده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تاکنون 46 میلیون و 300 هزار قطعه کارت هوشمند ملی برای ایرانیان واجد شرایط (افراد بالای 15 سال تمام) صادر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش روند مذاکرات و برگزاری جلسات با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۱    
یک رسانه لبنانی با اشاره به تداوم سیاست های زورگویانه و باج خواهی آمریکا در قبال این کشور فاش کرد: آمریکا لبنان را به بحران مالی وحشتناک تهدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۰    
وزیر راه گفت: با قاطعیت اعلام می کنم آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۸    
رسانه های عراقی از ادامه ناآرامی ها در برخی مناطق این کشور خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۵    
گودرزی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۰    
شبکه الجدید اعلام کرد که جریان المستقبل به ریاست سعد الحریری در پشت پرده این اتفاقات است اما این جریان در بیانیه ای این موضوع را تکذیب و اعلام کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۹    
مالک باشگاه شهرخودرو پس از جلسه امروز نمایندگان ایرانی در مالزی از تضمین مسئولین AFC درباره برگزاری بازی ها در ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۶    
معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم نگران مرغ و گوشت برای شب عید نباشند، زیرا تولیدکنندگان دام و طیور شب و روز مشغول تولید هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۵    
سامان خواننده لس آنجلسی در تهران دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۲    
سرهنگ خسروی از دستگیری سامان خواننده لس آنجلسی در یکی از کافه های شمال تهران در حال اجرای آواز خوانی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۲    
رییس قوه قضاییه گفت: اراده جدی ما با کمک مردم و بعنوان سربازان ولایت در این میدان این است که مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون بکشیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: توافق مهمی در مالزی انجام شد و از حق تیم های ایرانی دفاع شد و خطر از بیخ گوش تیم ملی هم گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
معاون اداری و مالی کمیته امداد از اختصاص 20 میلیارد تومان برای کمک به مددجویان سیل زده در سیستان و بلوچستان گفت: کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده از سیل در جنوب کشور آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۵    
محمود صادقیان با حکم معاون اجرایی مجلس به سمت ریاست اداره اخبار مجلس شورای اسلامی منصوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۹    
هیات های عزاداری، روز 9 بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، در دو میدان بزرگ تهران تجمع خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۴    
جوان 21 ساله ای که برای به دست آوردن انگشتر برادر مرحومش، دست به جنایتی هولناک زد
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۶    
از روزگذشته خبرهایی مبنی بر قرار گرفتن یک منزل مسکونی متعلق به شهرداری تهران در لیست فروش خبرساز شده است، این ملک که در خیابان گلستان واقع در محله اقدسیه قرار دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
اگر می خواهید اضطراب و ناراحتی های یک روز سخت کاری را از خود دور کنید، رابطه ی جنسی با همسرتان بیش از هر چیز به کمکتان می آید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۶    
میزبانی تیم های ایرانی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۴    
خانه های 40 تا 60 متر مربع که به جز مناطق 1 تا 3 از پراکندگی نسبتا مناسبی در دیگر نقاط تهران برخوردار است، از نظر تعداد معاملات و رشد قیمت در رده دوم قرار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۴    
باشگاه استقلال بعد از جلسه با مسئولان AFC در نهایت برای حضور در بازی پلی آف مقابل الکویت در دبی موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می شود که مناطقی از شمال غرب، سواحل، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی را دربرمی گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۸    
نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که آقای قالیباف دو دفعه در انتخابات ریاست جمهوری ناکام بودند؛ به عنوان فرد حقیقی این حق را داشتند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
نفقه در لغت به معنی هزینه، خرج، اخراجات، خرج هر روزه و خرجی آمده است. نفقه به معنای آنچه انفاق کنند و یا صرف خرج معیشت عیال و اولاد نمایند و یا هزینه زندگی عیال و اولاد می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگویی به تضریح مواضع دولت این کشور درباره مسائل مختلف پیرامون ایران و از جمله توافق هسته ای پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش نخبگان، فرهنگیان و کارآفرینان برای جلوگیری از تحقق توطئه های دشمنان نظام اسلامی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۴    
سم زدایی بدن موجب تقویت سیستم ایمنی می شود زیرا اعضای بدن پاک و تمیز شده و به راحتی فعالیت می کنند. همچنین سم زدایی بدن به کاهش وزن در کوتاه مدت کمک می کند و موجب نرمی و شادابی پوست نیز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
سقط جنین به علت های مختلفی رخ می دهد که در آن هر دو والد می توانند نقش داشته باشند ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید شغل پدر هم می تواند در سقط جنین در ماههای اول نقش داشته باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
بارش برف که از روز گذشته نقاط مختلف کشور را در برگرفته است اکنون در بسیاری از جاده ها و شهرها ادامه دارد و لغزندگی و برودت دما موجب کندی رفت و آمد در جاده ها شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۵    
معاون بنیاد مستضعفان از جزئیات ساخت و بهره برداری قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا سال 1400 خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۴    
برایان هوک در اظهاراتی خصمانه سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جانشین سردار سلیمانی را هم به ترور تهدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
مناقشه بین دولت و صداوسیما اتفاق جدیدی نیست که کسی را شگفت زده کند. در این سال ها محور اتصال این دو نهاد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری اقدام دولت چین برای مقابله با شیوع بیماری ذات الریه را به موقع و قاطعانه خواند و برای مردم چین آرزوی سلامتی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۳    
شرایط بازارهای مختلف از جمله ارز، طلا و مسکن باعث شده سرمایه گذاران از بازار سرمایه استقبال بیشتری کنند و نقدینگی ها به سمت این بازار برود و درنتیجه شاخص کل آن صعودی شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهوری عراق درباره تنش بین ایران و آمریکا و نگرانی از تبدیل شدن عراق به صحنه درگیری میان این دو کشور گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه، نهاد وابسته به مخالفان سوری از وقوع درگیری های فیزیکی و سلاح کشیدن بین نیروهای آمریکایی و نیروهای روسیه در پی عبور نیروهای روس از جاده بین المللی "M4" به سمت شهرک تل تمر خبر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۹    
شبکه المیادین از حمله هوایی اسرائیل به "یک هدف نامشخص" در مرزهای آبی شمال نوار غزه با سرزمین های اشغالی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۸:۵۳    
بلاتکلیفی بنزین سفر موجب شده برخی از مالکان خودرو تمایل چندانی برای استفاده از سهمیه بنزین خود در ماه های پایانی سال نداشته باشند و این سهمیه را برای مسافرت های نوروزی ذخیره کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۹    
بسیاری از بیماریها نیز می تواند روند سفید شدن موها را تسریع کند. کمبود ویتامین های B ، بخصوص اسیدپانتوتنیک و ویتامین 12 B یکی از موی سفید این موارد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۳    
عفونت دستگاه اداری توسط نوعی باکتری ایجاد می شود. این باکتری ها می توانند بر پوست ناحیه دستگاه ادراری اثر کرده و موجب سوزش و ناراحتی در این ناحیه شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۲:۱۲    
در این مقاله می خواهیم به شما ورزش 7 دقیقه ای را آموزش دهیم که تاثیر فوق العاده ای روی پایین تنه می گذارد ...