چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 11 بهمن 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 بهمن 1398 ناطقان 2 بهمن 1398 ناطقان 3 بهمن 1398 ناطقان 4 بهمن 1398 ناطقان 5 بهمن 1398 ناطقان 6 بهمن 1398 ناطقان 7 بهمن 1398 ناطقان 8 بهمن 1398 ناطقان 9 بهمن 1398 ناطقان 10 بهمن 1398 ناطقان 11 بهمن 1398 ناطقان 12 بهمن 1398 ناطقان 13 بهمن 1398 ناطقان 14 بهمن 1398 ناطقان 15 بهمن 1398 ناطقان 16 بهمن 1398 ناطقان 17 بهمن 1398 ناطقان 18 بهمن 1398 ناطقان 19 بهمن 1398 ناطقان 20 بهمن 1398 ناطقان 21 بهمن 1398 ناطقان 22 بهمن 1398 ناطقان 23 بهمن 1398 ناطقان 24 بهمن 1398 ناطقان 25 بهمن 1398 ناطقان 26 بهمن 1398 ناطقان 27 بهمن 1398 ناطقان 28 بهمن 1398 ناطقان 29 بهمن 1398 ناطقان 30 بهمن 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۴    
در پی فرود دو هواپیمای ماهان از شانگهای و گوانگ ژو با وجود تعلیق پروازهای رفت و برگشت چین، مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: این دو پرواز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
خانم اقباله هودوتی مادر سه فرزند در کوزوو حدود یک ماه پیش به دلیل انتشار یادداشتی در حمایت از فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فیس بوک دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۳    
مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی اف بی آی از رخ دادن حادثه امنیتی در نزدیکی اقامتگاه ترامپ خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۵    
وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی غیر متعارف با عرف دیپلماتیک از ایران خواست تا همانند کشوری عادی رفتار کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۹    
علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از ورود ویروس کرونا و مقابله با آن اظهار داشت:از تمامی رسانه ها درخواست می کنم کانون اخبار خود را تنها وزارت بهداشت قرار دهند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۳    
نماز عبادی سیاسی جمعه تهران، 11 بهمن 1398 به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت، درمصلی امام خمینی (ره) تهران اقامه شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۱    
صدف خوراکی دارای فواید و خاصیت های فوق العاده ای است، از خواص صدف خوراکی می توان به بهبود سلامت قلب، کمک به کاهش وزن، تقویت استخوان ها اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۰۱    
مصرف کافئین خواص بسیاری دارد ، اما بهتر است این موضوع را بدانید که مصرف کافئین می تواند عوارض و مضراتی را به همراه داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۶:۰۱    
بسیاری از افراد با افزایش سن دچار فراموشی و از دست دادن حافظه می شوند اما با مصرف مواد غذایی ضد آلزایمر از کودکی یا جوانی می توانند از ابتلا به این بیمار جلوگیری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۵:۰۱    
رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران به بیان راهکارهای پیشگیری از پرخاشگری کودکان و نحوه رفتار والدین پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۱:۰۱    
در این مقاله به معرفی راه های ساده ای می پردازیم که به وسیله آن ها می توانید توانایی مغز خود را پرورش دهید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۸    
یک کارشناس ارشد روان شناسی گفت: گوشه گیری کودکان در گروه های گوناگونی قرار می گیرد که کم رویی یکی از آن هاست و خانواده ها باید با ارتباط درست اعتماد به نفس فرزندان خود را بالا ببرند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۳    
در حقیقت چیزی که به عنوان ندای درونی از آن یاد می کنیم، روزی یک صدای بیرونی بوده که ما را مخاطب قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۲    
در پی شیوع ویروس کرونا مسابقات جام جهانی اسکی کوهستان و آلپاین به میزبانی چین لغو شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۳    
جدول تازه ترین آمار از فروش فیلم های سینمایی روی پرده منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
سازمان انرژی اتمی در توییتی اعلام کرد: اقدام نابخردانه ترامپ در تحریم دکتر صالحی و سازمان انرژی اتمی ایران خللی در فعالیت ها و سیاست های صلح آمیز هسته ای ایجاد نخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۷    
بررسی قیمت دلار در بهمن و اسفند هفت سال گذشته نشان می دهد بازار ارز در این دو ماه آخر سال رفتار معقول تری نسبت به دیگر ماه ها نشان می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۴    
بارسلونا با فرانسیسکو ترینکائو پرتغالی قرارداد امضا کرد که در تابستان برای این تیم بازی خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
کوهنوردان در ارتفاعات تیمورتاش بجنورد به پلنگی برخوردند که یکی از اهالی این روستا را مورد حمله خود قرار داده بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
پس از اعلام وضعیت اضطراری جهانی در مورد ویروس کرونا توسط سازمان سلامت جهانی و اعلام نشدن محدودیت مسافرتی با چین، قیمت نفت جهش کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
دو مدافع تیم فوتبال استقلال به دربی روز پنج شنبه نمی رسند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۴    
رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه ارزش اسمی یک میلیون تومانی سهام عدالت به چقدر رسیده، گفت: در حال حاضر ارزش سهام عدالت که یک میلیون تومان بود تقریبا 5 برابر شد و به 5 میلیون تومان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۴    
مجید مجیدی در مصاحبه ای گفته است می خواهد فیلمی درباره ویروس کرونا و مقابله چینی ها با آن بسازد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۶    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر تصمیمات سازمان جهانی بهداشت در خصوص شیوع ویروس مرگبار در چین و بررسی هایی که ثبات اقتصاد این کشور را نشان داد، پایین رفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۳    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به برخی علائم بیماری کروناویروس جدید گفت: حتما مواردی را که در حوزه ابتلا به کرونا ویروس جدید در کشور قطعی باشد، اعلام می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در حال حاضر 55 درصد از رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه نیستند که از سال آینده با همکاری سازمان تأمین اجتماعی افرادی که ذی حق نیستند از لیست بیمه تاکسیرانی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال مبلغ قراردادش با این تیم را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۱    
موحدی کرمانی افزود: شهید سلیمانی دل مردم را به دست آورد. دل مردم با چه کسانی است؟ هر کس خدمت کند و از عدالت حمایت کند و به داد مظلوم برسد و متواضع باشد مردم او را دوست می دارند و قاسم سلیمانی این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: ترامپِ تروریست با تحریم وی، علم را تحریم می کند اما قطعا پیشرفت هسته ای ایران با قدرت ادامه می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور مشارکت در نشست وزرای خارجه عرب راهی قاهره، پایتخت مصر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۸    
فرمانده ناجا از اقدامات پیش دستانه پلیس برای تأمین امنیت اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۵    
مدیر برنامه بشار رسن از توافق این بازیکن عراقی با پرسپولیس برای دریافت مطالباتش خبر داد و تاکید کرد او فصل آینده راهی اروپا می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۹    
با مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال، ITC نیکولای بودوروف صادر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۶    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران لزوم توجه ویژه به معیشت و خواربار کارگران در سال آینده را خواستار شد و گفت: درصد افزایش حداقل دستمزد سال 1399 کارگران نباید از مصوب سال گذشته کمتر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت شناسایی دو نفر مبتلا به کرونا ویروس در تبریز را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
آمار گمرکی چین نشان داد این کشور با وجود فشار دولت آمریکا برای متوقف کردن صادرات ایران، در دسامبر خرید نفت از ایران را حفظ کرد و عمده این نفت احتمالا در مخازن دولتی جای گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
با اعلام سرمربی استقلال دو مدافع این تیم به دیدار داربی نمی رسند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که افزایش وام خرید باعث بالا رفتن قیمت مسکن می شود،گفت: نیاز کنونی کشور افزایش تولید مسکن است نه افزایش سقف تسهیلات.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۱    
طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با توجه به اینکه قیمت انس جهانی در طول هفته افزایش داشته اما در پایان هفته، به قیمت های ابتدایی خود بازگشت؛ اما در پی رشد قیمت ارز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از سمتش در این باشگاه استعفا داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۸    
جعفرزاده گفت: هیچ برنامه ای برای قطع پرواز به کشور چین نداریم و تاکنون موردی از ورود ویروس کرونا گزارش نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۸    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در یک پیام توئیتری از افزایش شمار قربانیان کروناویروس در چین به 213 نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر بهداشت طی نامه ای از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد که تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر از مبداء چین به هر طریقی جلوگیری شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۴    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیام توئیتری اعلام کرد که در نامه وزیر بهداشت خطاب به معاون اول رییس جمهور درباره توقف پروازها از چین ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۸    
رجب طیب اردوغان با بیان اینکه اگر قدس به صهیونیست ها واگذار شود، تمام جهان فرو خواهد ریخت، اظهار داشت: ما [قدس]را به دست اسرائیل وا نمی گذاریم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ارتش مراکش اخیرا سه پهپاد را از این رژیم تحویل گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۳    
شبکه سی ان ان به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که شمار نظامیان آمریکایی که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق دچار آسیب مغزی شده اند، به 64 تن افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهراز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه کروناویروس جدید به هیچ یک از کشورهای همسایه وارد نشده است، گفت: کروناویروس جدید به هر حال وارد کشور ما خواهد شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۴    
تیم های فوتبال الاهلی عربستان و الوحده امارات اعلام کردند که برای بازی با تیم الشرطه عراق در کربلا به میدان نمی روند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به شخصیت علمی و سیاسی صالحی رئیس سازمان انرژی جمهور اسلامی ایران، خاطر نشان کرد، تحریم وی هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه صلح آمیز تهران ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۸    
رئیس جمهوری تونس یکشنبه به دعوت همتای الجزایری خود برای نخستین بار به این کشور می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (11بهمن) در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد ایران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه معامله قرن را "طرحی اشغالگرانه" خواند و تأکید کرد قدس فروشی نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۱    
تکلیف مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۱    
خبرنگار عربستانی اعلام کرد که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از پایان رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان در 15 استان کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۳    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 85 قرار گرفته است و هوای پایتخت شرایط قابل قبولی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
علی رغم اینکه دولت ها در دوره های مختلف از طرح هایی برای ایجاد اشتغال رونمایی کرده و می کنند، بیکاری مشکل 10 میلیون نفر ایرانی است که بخشی از روز خود را با گشتن در آگهی روزنامه برای یافتن شغل مناسب ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۷    
ایالت های واشنگتن و کالیفرنیا بیشترین سطح حداقل دستمزد را خواهند داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۴    
برخی از تشکل های فرهنگی نشر در اعتراض به نگاه تبعیض آمیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت نمایشگاه کتاب تصمیم به ترک حضور در این رویداد گرفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۸    
سیاست های پولی بانک مرکزی آمرزیکا نقش اصلی تعیین نرخ دلار در سال جاری را خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمهور فرانسه در وانش به طرح ضد فلسطینی معامله قرن گفت که برای ایجاد صلح به دو طرف نیاز است و با وجود یک طرف صلحی بین فلسطین و اسرائیل به وجود نمی آید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۱    
ویروس کرونا طی چندروز اخیر به موضوع داغ خبرگزاری های جهان تبدیل شده است، در این مطلب به شایع ترین علائم این بیماری پرداخته ایم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۸    
نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی دو منطقه دیگر در جنوب شرق استان ادلب از چنگ تروریست های جبهه النصره به پیشروی های خود ادامه دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۰    
فرستاده ویژه آمریکا به سوریه اعلام کرد کشورش هیچ طرحی برای خروج نیروهای خود از سوریه در آینده نزدیک ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۷:۰۲    
هفته دهم بارداری” به شما این احساس را وارد می نمایید که متوجه خواهید شد کودک شما بیشتر شبیه به شکل یک انسان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۵:۴۱    
جنین در هفته یازدهم بارداری اندازه یک لیمو است مادر در اوایل صبح دچار حالت تهوع می شود و احتمالا دردهایی در پاهای خود احساس می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۳:۴۶    
حادثه ناراحت کننده ای است وقتی خودرویتان را جایی پارک کرده اید و می روید که به کارتان برسید، به محض بازگشت، ببینید جا تره و بچه نیست ...