چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
مانور بزرگ اطفاء حریق در دریا و خشکی با هدف آمادگی همه جانبه نیروهای امدادی و خدمات رسان در مواجهه با بحران های احتمالی بر اساس سیستم فرماندهی حادثه (ICS300) در بندرلنگه برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
مدیر بندر امیرآباد خبرداد که در راستای توسعه صنعت گردشگری و اشتغالزایی در این حوزه، به ثبت شناور جت اسکی و انواع شناورهای تفریحی و ورزشی برای متقاضیان اقدام می نماید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که پیمانکاران قطعه دو آزادراه تهران- شمال به صورت فراخوان عمومی در مناقصه حضور داشتند و وزارت راه و شهرسازی دخالتی در انتخاب آنها نداشت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۳    
معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیئت دولت درخصوص چگونگی اجرای مسکن اجتماعی را به وزارتخانه های راه و شهرسازی، کشور، رفاه، سازمان برنامه، بنیاد مسکن و بانک مرکزی ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۸    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه اجلاس وزرای حمل ونقل کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا با وزرای کشورهای سوئد، افغانستان و وزیرحمل و نقل اوراسیا دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی در پی اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس شورای اسلامی، با صدور نامه ای خطاب به تشکل ها و انجمن های علمی، حرفه ای و صنفی حوزه های حمل ونقل، شهرسازی، معماری و ساختمان از حمایت آنها تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه اجلاس وزرای حمل ونقل کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا، با آقای کریستین فریس باخ دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا بازدید و در مورد موضوع مهم حمل ونقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن گفت: راه آهن بر اساس قانون بودجه سال 93 تبصره 2 بند ق ، مصوبه 7.5 میلیارد دلاری ضمانت سرمایه گذاری ریلی را از شورای اقتصاد اخذ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
روایت دوم از روایت های معمارانه با معرفی و برگزاری بزرگداشت معمار معاصر و معلم یک نسل از معماران ایران؛ محمدرضا جودت در کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان از تخریب 48 دستگاه پل از جمله سه پل بزرگ و اصلی این استان همچنین 1573 کیلومتر از محورهای روستایی کرمان در آخرین سیل کرمان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فعالیت شش ایستگاه اندازه گیری شاخص های دریایی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه وشهرسازی در دیدار مشترک خود با کمیسر حمل ونقل اتحادیه اروپا، از برنامه های ایران برای نوسازی ناوگان ریلی خود با هدف افزایش ایمنی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
ستاد تسهیلات نوروزی بندر خرمشهر با حضور مدیرکل و اعضای این ستاد به منظور برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
معاون حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی از (15 اسفند) در گیشه های پایانه های استان همدان آغاز می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با تخصیص اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری از محل اسناد خزانه اسلامی، امید است بتوان طی سال های آتی محور بادرود به کاشان را دوبانده کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از فراخوان وزارت راه و شهرسازی نسبت به ساخت آزادراه لار- کهورستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی در اجلاس وزرای حمل ونقل کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا یک بار دیگر بر نقش تعیین کننده ایران در تکمیل زیربناهای حمل ونقل در منطقه غرب آسیا تاکید و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس اداره نظام مهندسی و دفتر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: صنعت ساختمان نیازمند افزایش سطح علمی و حرفه ای کلیه مهندسان و حرفه مندان جهت حفظ و جلوگیری از هدر رفت منابع ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی در پی اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس شورای اسلامی، با صدور نامه ای خطاب به تشکل ها و انجمن های علمی، حرفه ای و صنفی حوزه های حمل ونقل، شهرسازی، معماری و ساختمان از حمایت آنها تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری میانه آذربایجان شرقی با موضوع سکونت گاه های غیررسمی در شهرستان میانه در محل فرمانداری با حضور اعضاء برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خواست تا تأثیرات پدیده های جوی در بخش های مختلف تجزیه و تحلیل و راهکارهای اجرایی توسط دستگاه های مربوطه ارائه گردد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
عضو شورای شهر تهران از روند ساخت و ساز در منطقه یک گلایه کرد و گفت: آسیب برج های منطقه یک به شهر بیش از موشک های صدام حسین در زمان جنگ ایران و عراق است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ،گفت: مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی برای پاسخگویی به جریان اخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد به دادسرا احضار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
در جلسه دو جانبه راه آهن ایران و قزاقستان، تفاهم نامه همکاری دو کشور در خصوص جذب بار و کاهش تعرفه های ریلی به امضا رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
در نشست مشترک راه و شهرسازی و توزیع نیروی برق هرمزگان، اولویت های برق رسانی طرح مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان گفت: با گذشت شش روز تلاش برای بازگشایی راه سقز - مریوان ، دیروز دوشنبه این مسیر بازگشایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۴    
مصوبات بیست و هشتمین ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با دستور کار ارائه گزارش اقدامات کمیسیون ملی یونسکو در محدوده های هدف بازآفرینی شهری و تفاهم نامه همکاری مشترک، ارائه گزارش احداث ایستگاه در شهرری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
سومین جلسه ستاد نوروزی راه آهن با حضور قائم مقام و معاونان و مدیران ریلی به منظور هماهنگی جهت اقدامات بخش های مختلف ریلی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی سال 96 و همچنین بررسی موضوع نحوه پیش فروش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
تشریح ضرورت های اداره شهر توسط متخصصات در نشست انجمن متخصصان مدیریت شهری مطرح شد. گفته می شود، حضور در انتخابات شورای شهر،تجلی مدیریت شهری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
اولین مجموعه شهر زیرزمینی در تهران، با انتقال بخشی از جریان کار و فعالیت به تراز منفی پرترددترین میدان مرکزی، تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران جهت بازدید از طرح ایجاد موزه تاریخ تمدن جهان اسلام در محله سرداغر فردا چهارشنبه به قزوین سفر می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
برای چندمین بار، جمعی از متخصصان، درباره شرایط پیرامونی حرم مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تذکرات و هشدارهایی را داده و آن را امضا کرده و برای سران سه قوه ارسال کرده اند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن باید بهره وری را به عنوان مهمترین معروف در دستور کارهای خود قرار داده و حداکثر استفاده را از ظرفیت های موجود خود داشته باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادعای خریدهای پنهانی هواپیما را بهانه تراشی های طیفی راحت طلب توصیف کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
سجاد فخریان*: در سال های اخیر پیچیدگی های شهرنشینی در ایران و طرح مباحثی مانند توسعه پایدار شهری، توسعه انسانی، تقویت اقتصاد شهر، تأکید بر عدالت اجتماعی، حفظ محیط زیست و غیره ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۹    
معاون مسافری راه آهن از پر شدن 30 درصد ظرفیت صندلی قطارها برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مسیرهای کمربندی مشهد در بسیاری از ایام پیک سفر 100 درصد خریداری شده اما همچنان در بسیاری از مسیرها برای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی نکات قابل توجه در امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه فناوری ساختمان و مهندسی عمران کره جنوبی(KICT ) را از نتایج مثبت برجام خواند و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۶    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۱    
همایش ملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با معرفی شرکت های برتر در زمینه خدمات فنی و مهندسی در روزهای 10 و 11 اسفند در سالن اجلاس سران برگزار می شود.