چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: هدف از بازسازی بافت فرسوده شهری برگشت هویت اصلی به محلات جهت بازگرداندن شادابی به محله ها است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل راه آهن هرمزگان از مرحله دوم نصب جک های 160 تنی در سوله تعمیرات لکوموتیوها در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ساخت موج شکن یکی از مطالبات ساکنان بندر خارگ بود که در مدت 6 ماه با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریالی در جزیره خارگ ساخته شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۸    
بانک مسکن در بخشنامه خود که اخیرا به شعب ابلاغ کرد، مسیر استفاده از تسهیلات بدون سپرده مسکن که این روزها با افزایش سقف آن به 120 میلیون تومان، احتمالا پرمتقاضی تر از گذشته است را ساده تر کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۸    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد: تهیه طرح تفصیلی شهر گراش در لارستان کلید خورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید و واگذاری بالغ بر 121 ساختمان تاریخی در حال تخریب در کشور به بخش خصوصی خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۳    
در سه ماهه نخست امسال تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مصوبه مجلس مبنی بر مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب، برق، تلفن و... باعث بی انضباطی شهر و گسترش حاشیه نشینی می شود، گفت: توانستیم جلوی دریاخواری را بگیریم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۸    
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از برقراری پروازهای این فرودگاه به مسکو و سن پترزبورگ از شهرهای بزرگ روسیه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
برای دومین سال، دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه اطلاعات مکانی ارائه و غرفه این وزارتخانه به عنوان برترین غرفه نمایشگاه ژئوماتیک در حوزه اطلاعات مکانی تقدیر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۶    
از شنبه هفته آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل سرعت وزش باد افزایش می یابد،این شرایط روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نیز برقرار است و سبب گرد و خاک ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه بررسی وضعیت پروژه های صومعه سرا گفت: شاخص آسفالت راه های روستایی این شهرستان از وضعیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی درباره عملیات موشکی ایران بر ضد داعش گفت: این عملیات در داخل بازتاب وحدت و در خارج نشان دهنده قدرت ایران بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۳    
در مراسم افطاری که به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان برگزار شد، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از تلاش و همت راهداران استان تقدیر به عمل آورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
عملیات امداد و نجات 7 خدمه موتور لنج باری که در مسیر دبی به بندر امام خمینی در حال تردد بود، با موفقیت انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از وجود 40 هزار واحد مسکن مهر پردیس در مرحله نازک کاری خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان دولت مسکن مهر شهرهای جدید تمامی استان های کشور به جز البرز و تهران را تکمیل و به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های خدمات رسان در تکمیل طرح مسکن مهر کشور گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در معرفی عمده ترین پروژه های حوزه راه و شهرسازی این استان از افتتاح 55 میلیارد تومان پروژه راهسازی در هفته دولت ازجمله بخشی از باند دوم محور سمنان- فیروزکوه خبرداد و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۹    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این که با آغاز طرح ترافیک تابستان و عید سعید فطر از اول تیرماه کلیه سازمان های مربوطه از قبیل اورژانس، سازمان راهداری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی ایران از اجرای برنامه زیست محیطی انجمن شرکت های هواپیمایی جهان یاتا موسوم به کورسیا برای همه شرکت های هواپیمایی در مسیرهای بین المللی از سال 2027 میلادی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
هشتاد و ششمین نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور با دستور کار بررسی برنامه دستگاهها در خصوص ایام تعطیلات عید فطر و سفرهای تابستانی به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۹    
تعداد 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر واقع در فاز 8 شهر جدید پردیس صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی وجود ساکنین محلات در پروژه های بازآفرینی شهری را امری ضروری داسنت و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۱۴    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که بتوانیم سمت و سوی راه آهن را برای جذب سرمایه های بیشتر سوق دهیم، به مرور شاهد تحولات مثبت در بخش ترانزیت و بازارهای جهانی خواهیم بود.