شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۵    
گردهمایی کشورهای صاحب بندر ، به موازات گرامی داشت روز جهانی دریانوردی و به مدت دو روز ، در کشور پاناما در حال برگزاری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: با هدف توسعه صنعت هوافضای کشور، برنامه ای جامع در شرایط پساتحریم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس مرکز آمار کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در کشور افزایش و به دنبال آن نرخ بیکاری در تابستان امسال کاهش یافته است، گفت: بخش ساختمان و مسکن کشور به آرامی در حال خروج از رکود است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز فعالیت سامانه جریمه هوشمند حمل ونقل کالا خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۲    
علیرضا سلطانی*: تهران درحالی مدیریت جدید شهری را تجربه می کند که با چالش ها و مشکلات بزرگی مواجه بوده و این مسئولیت مدیران جدید شهری را بسیار سنگین کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۷    
معاون امورمسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای اجرای مسکن اجتماعی و حمایتی، سالیانه باید 4200 میلیارد ریال (420 میلیارد تومان) یارانه دولتی اختصاص یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۷    
مدیر کل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری همایش خلبانان ارزیاب این سازمان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۷    
مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 مهر 1396 در استان های گیلان و مازندران کمینه دما را حدود 10 درجه و در ارتفاعات این استان ها، بارش برف را پیش بینی نمود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۷    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از ممنوعیت نمای پلیمری، کامپوزیت آلومینیوم، نمای چوبی و نظایر آن در پروژه های ساختمانی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 12 درصد جمعیت شهر اراک در محلات هدف بهسازی سکونت دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره تجهیزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هم اکنون 359 دستگاه انواع ماشین آلات سبک ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اصلی ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز و کاشان، جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که 370 میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: به مناسبت ارائه پژوهش بازخوانی هویت شهری قم با استفاده از منابع تصویری تاریخی همزمان با روز جهانی معمار از یک سند مهم تاریخ معماری و شهرسازی قم رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل راه آهن شمالشرق 2 گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 113 هزار و 118 تن کالا بارگیری و حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: علت حضور وزیر راه برای مسئله بافت فرسوده در شورا این است که از او بخواهیم که در کنار وزیرکشور در کمیسیون هشتم با نگاه کاربردی کمک کنند تا از مشکلات پایتخت بکاهیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی-ایواوغلی در آذربایجان غربی به طول 4/5 کیلومتر و اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: خروج زندگی از دروازه غار و ایجاد فضای سبز، آفت محله شده و این محله را به پاتوقی برای خلافکاران تبدیل کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که مقدمات تشکیل شرکت قطار حومه ای در حال انجام است، از تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر بازآفرینی شهری خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس راه و شهرسازی شهرستان شبستر آذربایجان شرقی از شروع عملیات اجرای آسفالت روستای سرسبز سار در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این نکته مهم که تعامل بین دولت محلی و ملی در پایتخت نکته ای است که در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری جلسه کمیسیون مغایرت های غیراساسی طرح های هادی شهری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۷    
دبیر جدید شورای عالی شهرسازی و معماری از تغییر رویکرد در پنج حوزه مرتبط با سیاست گذاری و نظارت بر امور شهرها و تصمیمات شهرداران خبر داد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در این سال ها که از بافت فرسوده غافل بودیم، 4 هزار هکتار باغ از بین رفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۲    
زهرا نژاد بهرام: باور کنیم که شهر در چالش جدی از نظر ایمنی ، محیط زیستی، کیفیت پایین زندگی ، پایین بودن کیفیت محیطی و... در حدود 5 درصد از وسعتش است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه و بارگیری 10 میلیون و 365 هزار و 527 تن مواد معدنی، کنسانتره و دیگر محموله ها طی شش ماه نخست سال جاری در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای سرازیر شدن واریزه حجیم در تونل را نشان دهنده ضعف فاز اولیه مطالعات و عدم پیش بینی از سوی مشاور و پیمانکار دانست و تصریح کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: تا یک ماه آینده به پاس فداکاری شهید مدافع حرم "محسن حججی" یک باب مدرسه را در شهر جدید پرند به نام این شهید بزرگوار افتتاح می کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۲    
سرپرست اداره راه و شهرسازی مراغه اقدامات انجام شده در شهرستان مراغه برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر این مطلب که ایمنی ساختمان های جدیدالاحداث در حد قابل قبولی است و رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان و آیین نامه 2800 در آنها کنترل می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۲    
مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای از انسداد محور هراز در روز های سه شنبه مورخ 11 مهر از ساعت 7 الی 18 و روز چهارشنبه 12 مهر از ساعت 7 الی 12 به علت عملیات کارگاه جاده ای خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۲    
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۷    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس، حمایت اعضای شورای شهر تهران از بخشنامه جدید ضدفساد شهردار تهران برای محدودسازی فعالیت شوراهای معماری مناطق را بیانگر تقویت روند نظارتی شوراها دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۲    
رئیس اداره نوسازی و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از راه اندازی خانه گفتمان شهر و معماری تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۷    
دویست و پنجاه و سومین گفتمان هنر و معماری ایران تحت عنوان ناگفته های بسطام، چهارشنبه 12 مهرماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می شود.