پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با توجه به اثرات مناسب نصب و راه اندازی سامانه های ثبت تخلف بر کاهش تعداد متوفیان جاده ای به دلیل تخطی از سرعت مجاز و با پیگیری های به عمل آمده از طریق مرکز مدیریت راه های کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه تقاطع پردیسان با حدود 60 درصد ظرفیت به بهره برداری رسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی که به دعوت 'جورج برکت پیتی' وزیر امورد ریایی پاناما برای شرکت در مراسم روز جهانی دریانوردی به پاناماسیتی سفر کرده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۳    
افزایش تعداد مدیران زن در دستگاه های اجرایی یکی از وعده هایی بود که حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم در ایام انتخابات و بعد از انتخابات همیشه عنوان کرده وحتی برای اجرایی شدن این وعده دستورالعملی را نیز ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۸    
در 8 سال فعالیت دولت های نهم و دهم قیمت مسکن 500 درصد رشد کرد؛ حال آنکه در چهار سال دولت یازدهم افزایش قیمت مسکن 10.6 درصد بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار خراسان رضوی فعالیت های شش ماهه اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
فرمانده پلیس راه محور دماوند فیروزکوه از برخورد 2 دستگاه سمند با یک تریلر و پیکان وانت در محور دماوند فیروزکوه خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۵    
هیأت وزیران در جلسه امروز، با انتصاب خانم فرزانه شرفبافی به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۵    
اولین جلسه کمیته کنترل کیفی مصالح ساختمانی در اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران پایتخت تا ظهر فردا خبر داد و گفت: از امشب تا فردا خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز درگیر بارش بوده و بخش هایی از استان همدان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه در مازندران فعالیت های اداره راه و شهرسازی این شهرستان را در حوزه های ساخت و توسعه راه ها، مسکن، فنی اجرایی و معماری و شهرسازی در سه ماهه دوم امسال تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۰    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش 11 درصدی جابجایی کالا در نیمه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در رأس هیئتی و با حضور استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی از روند پیشرفت راه آهن رشت- قزوین بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در رأس هیئتی با هدف بررسی و روند پیشرفت اجرائی از پروژه مسکن مهر شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه آهن قزوین- رشت گفت: هم اکنون ریل گذاری 135 کیلومتر مسیر انجام شده است و به منظور اتمام عملیات تکمیلی این پروژه 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۱    
یک هیئت فیلیپینی متشکل از سفیر و فعالان بخش خصوصی این کشور در سفر به استان هرمزگان، از بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران دیدن کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۶    
استاندار ایلام در اولین روز کاری خود به همراه معاون امنیتی سیاسی استان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین استان از پروژه های راه سازی ایلام- مهران (محور اربعین) بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۱    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران یکی از هاب های (مرکز منطقه ای) مهم صادراتی کشور در زمینه فولاد و پتروشیمی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
با حکم وزیر راه و شهرسازی، محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن به سمت مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانکی و پولی منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون استقبال خوبی برای سپرده گذاری در صندوق پس انداز مسکن یکم شده است و آمارها نشان می دهد بیش از 260 هزار نفر در این صندوق پس انداز کرده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۶    
حمید سیادت موسوی در کارگروه TOD استان قزوین ضمن ارائه توضیحات پیرامون طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل گفت: TOD هوشمندانه ترین و مؤثرترین گونه تعامل معماری، شهرسازی و حمل و نقل شناخته می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در نشست کارگروه TOD استان و بررسی ایجاد مراکز لجستیکی گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار توسعهٔ متوازن و پایدار توجه به جایگاه انسان در جامعه و شهروند محوری است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
بیست و چهارمین نشست از سری نشست های بررسی اندیشه و تمدن ایران شهری به تبیین مفاهیم اصلی و توضیح برخی ایرادهای وارده به اندیشه ایران شهری اختصاص داشت و با سخنرانی سید جواد طباطبایی عصر روز گذشته در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان از اجرای پروژه های بهسازی راه روستایی در شهرستان قروه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی 53 میلیون تن انواع کالا و ترابری بیش از 9.8 میلیون نفر سفر دریایی در کارنامه عملیاتی بنادر تجاری و مسافری این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کردکوی و بندرگز در استان گلستان با اشاره به نقش راهداری در افزایش ضریب ایمنی راه ها، آن را یکی از پایه های اصلی توسعه حمل و نقل بیان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: نقص فنی دلیل تاخیر بیش از چهار ساعته پرواز شماره 258 هواپیمایی ایران ایر در مسیر شیراز – مشهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن ها به صورت روان جریان دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۷    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت های چشمگیر در وضعیت قراردادهای بین المللی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۷    
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کامیاران استان کردستان از رفع تصرف 24 هزار و 225 مترمربع از اراضی ملی آن شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۷    
دومین کنفرانس ملی بتن با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه مهندسان و تکنسین های عمران با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه بتن، بهمن ماه سال جاری در رشت برگزار می شود.