چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۷    
سعید رسولی معتقد است؛ هنرمندان با نگاه، طبع ظریف و ابزاری که در اختیار دارند می توانند زوایای پنهان یک پدیده را خوب ببینند و برای مردم بازگو کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۲    
فراخوان طرح های اسکان موقت پس از زلزله از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منتشر شد که بر اساس آن علاقمندان و صاحبان ایده و طرح ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۸    
یک شرکت سرمایه گذار از کره جنوبی که در صنعت کشتی سازی فعالیت دارد به همراه مسئولین استانی از بندر امیرآباد بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: میزان تاب آوری شهر قم با بیش از یک میلیون و 200 هزار تن جمعیت، در برابر زلزله مشخص نیست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۸    
ار پونیاه آیاپان رادا کریشان، وزیر دارایی و کشتیرانی هند پیش از سفر خود به ایران جهت شرکت در مراسم افتتاح فاز اول بندر چابهار اعلام کرد: افتتاح این پروژه بر نقش هند و ایران در منطقه تاثیر مثبت دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۸    
خبرگزاری فرانسه شنبه شب در گزارشی ضمن بازتاب انعقاد قرارداد تولید 450 واگن مسافری ریل باس میان راه آهن جمهوری اسلامی و شرکت روتم کره جنوبی، به تحلیل مفاد این قراداد تجاری پرداخت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۸    
سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی 8 ماهه امسال بیش از 1.8 میلیون نفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری در استان جابجا شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هفت میلیون و 698 هزار و 580 تن کالا طی هشت ماهه امسال در استان همدان جابجا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۲    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از راه اندازی سامانه جامع دریایی در تنها بندر چندمنظوره این جزیره مرجانی و صدور الکترونیکی مجوز خروج کشتی ها طی یک ماه اخیر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی به منظور حضور در مراسم افتتاح فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار در رأس هیاتی وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تشریح ویژگی های و مزیت های بندر شهیدبهشتی چابهار، گفت: به واسطه نقشی است که بندر چابهار می تواند در عرصه ترانزیت و مبادله کالا بین کشورهای پیرامون ایران و کریدورهای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۷    
امروز در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما پیش بینی می شود که در برخی مناطق با وزش باد شدید همراه خواهد بود؛ روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای سرد در نیمه شرقی کشور ماندگار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۲    
اولین نشست صمیمی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با کارکنان این اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان اعلام کرد: به منظور افزایش بهره وری ناوگان باری کشور و در جهت تقویت نوسازی ناوگان در مرحله اول از ابتدای سال 1397 صدور بارنامه برای ناوگان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۲    
صبح امروز و طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و معاونین و همراهان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۷    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم فیروزآباد –قیر و کارزین و نماینده جم – عسلویه – کنگان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۲    
با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و در آستانه افتتاح فاز اول توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بهره برداری از سه دستگاه باسکول با تناژ 60 تن در این بندر آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۷    
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه آماده سازی معابر داخلی محله 8 پردیسان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از رشد 58 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بنادر چابهار طی 8 ماهه امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام تشکیل شبکه اجتماعی فعالان کمک رسانی به کمک های داوطلبانه مناطق زلزله زده ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۷    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهری صادق اکبری به سمت جدید عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۷    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان در نشست با بانوان شاغل در راه و شهرسازی هرمزگان بر مشارکت کارمندان زن و شناسایی افراد توانمند در این حوزه برای پذیرش مسؤولیت تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۷    
این جلسه به پاس زحمات پیمانکاران و مشاوران که فعالیت عمرانی را به نحو مطلوب و چشمگیر داشته اند در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۷    
قرارداد ساخت 450 واگن ریل باس میان راه آهن جمهوری اسلامی ایران و کنسرسیوم ایرانی-کره ای متشکل از شرکت ایریکو و هیوندای روتم در حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه کردستان از رفع تصرف از اراضی ملی قروه توسط یگان حفاظت از اراضی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۷    
کشتی کاربین هارمونی نخستین کشتی محموله رول آهن از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شد، در حالیکه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از صادرات نخستین محموله روغن صنعتی و مواد غذایی به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۷    
طبق اعلام معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهری عمده خسارت ناشی از آسیب های وارد بر پل ها بالغ بر یک صد میلیارد ریال و خرابی ساختما ن های ادارات سرپل ذهاب ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۲    
ابزارها و الزامات تامین مسکن در بافت های ناکارآمد شهری تحت دو عنوان الزمات برنامه ریزی مسکن در بافت های ناکارآمد شهری و ایجاد تحول برای توسعه سرمایه گذاری در بافت های ناکارآمد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۲    
16 کیلومتر از راه های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار زیرسازی و آسفالت گرم شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۲    
فعال شدن کریدور بین المللی و ترانزیتی شمال - جنوب در محور شرق خزر بین جمهوری اسلامی ایران، افغانستان و کشور های آسیای میانه از مزیت های آماده شدن فاز اول طرح توسعه بندرچابهار در شرق کشور است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خدمات هندلی فرودگاه نجف دو برابر کشورهای اروپایی است و این برای شرکت های هوایی مقرون به صرفه نیست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: با کمک دولت تدبیر و امید در حدود 40 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان مسکن مهر شده و در نیمه نخست امسال نیز بیش از 2 هزار واحد مسکن مهر با هزینه ای بالغ بر 132 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۲    
فریبا کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: در بازسازی مناطق زلزله زده باید اصل اخلاقی و حقوق شهروندی حفظ شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۷    
در نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد که با حضور جمعی از مسئولین یگان حفاظت از اراضی دولتی کشور برگزار گردید به بررسی مسائل و مشکلات در این حوزه پرداخته شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۲    
دومین نشست از دفتر پانزدهم سلسله نشست های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با محوریت بازآفرینی کارخانه ریسباف اصفهان، گامی در راستای بازخوانی اندیشه ایران شهری برگزار می شود.