پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۱    
رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی سندج گفت: یازده پروژه در حال اجرای طرح بازآفرینی شهری سنندج مربوط به حوزه تاریخ شهری است و حفظ اصالت تاریخی از اولویت های بازآفرینی شهری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از رشد 108 درصدی حمل و نقل بین المللی در این منطقه خبر داد و گفت: از مجموع بار بین المللی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۸    
برابر اطلاعات منتشر شده از مرکز مدیریت را ه های کشور ، تردد در محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده استان هرمزگان عادی و روان است و در استان کرمانشاه نیز به جز محور جوانرود به ثلاث باباجانی مسیر شرق به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
جلسه هم اندیشی با حضور مدیرعامل راه آهن، مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و همچنین اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان در خصوص بررسی وضعیت ریلی و ترانزیت برگزار و موارد لازم مورد بحث و گفتگو قرار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت ترابری دریایی 5.9 میلیون نفر سفر در بنادر مسافری این استان طی فصل بهار سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد: مسائل مربوط به مدیریت تحریم در راستای تعدیل آثار آن از طریق دو مرجع ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد مقابله با تحریم شورای امنیت پیگیری می شود و موضوعات مدنظر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی از تبدیل زمان انتخابات هشتمین دوره نظام مهندسی کشور از یک روز به یک بازه زمانی در مهرماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل راه آهن استان فارس از حرکت قطارهای مسافری شیراز-مشهد به طور روزانه تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۷    
معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن به همراه اعضای مجمع شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از سایت مسکن مهر شهر جدید پردیس به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۷    
به مناسبت سالگرد ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد نشستی با حضور صاحب نظران حوزه شهری تحت عنوان نشست تخصصی بازآفرینی شهری ایران شهر در دانشگاه یزد برگزارشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
معاون امور عمرانی استانداری گلستان از پایان پروژه های اجرایی مسکن مهر استان گلستان درسال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۲    
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از کلنگ زنی 2 پروژه راه روستایی در شهرستان شیروان در خراسان شمالی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۲    
طی حکمی از سوی محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: ارتباط بین محورهای تاریخی- فرهنگی پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بافت اطراف آن در یک برنامه پنج ساله تکمیل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور، پیش نویس لایحه الحاق یک ماده و چند تبصره با قانون روابط موجر و مستاجر سال 1376 را به هیات دولت ارسال کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۷    
کوهپیمایی خانوادگی دره اخلمد با شعار اندیشه سالم، زندگی سالم، طبیعت سالم و با هدف حفظ محیط زیست و نیز تقویت همدلی بیشتر در بین خانواده های همکاران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار گردید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پیگیری ها و برنامه ریزی های این سازمان برای طراحی بازی های رایانه ای با همکاری نخبگانی ایرانی به منظور اشاعه فرهنگ دریایی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جلسه شورای فنی استان گفت: جانمایی و تدقیق گسل ها در مشهد نسبت به سایر کلان شهرهای کشور با دقت بالایی انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به آغاز اعزام زائران زنجانی خانه خدا از 29 تیر گفت: در طی چهار روز 1500 نفر به مدینه اعزام خواهند شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به تخلفات 24 شرکت حمل و نقل بار و مسافر استان برابر آیین نامه ها و کمیسیون های مربوطه رسیدگی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان سفر یک روزه به استان یزد از پایانه بار غدیر استان بازدید کرد و در جریان مشکلات رانندگان قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران قیاس طرح امید با مسکن مهر را قیاسی مع الفارق خواند و گفت: یکی از تفاوت های جدی این است که دولت خودش را با سازنده درگیر نمی کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
به دنبال اعلام حمایت وزارت راه و شهرسازی از بنیاد حریری بابل و پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادامه فعالیت آن بنیاد در حوزه های گفتمان سازی، آموزش و دیده بانی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت کالاهای متروکه و رسوبی را در بنادر جنوبی کشورتشریح کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۸    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در جلسه نظام پایش برنامه های وزارتخانه با بیان اینکه اعضا و نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه تا پایان هفته برنامه های خود را به دفتر معاونت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان خبر داد: با پیگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در دوماه اخیر بخشی از مطالبات بحق رانندگان محقق شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستایی باقرآباد خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از اعزام 3012 زائر از فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان به مدینه منوره خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از احداث باند دوم فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان با اعتبار 730 میلیارد ریالی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر ضرورت یکسان سازی و شفافیت کرایه بار تاکید کرد و گفت: با پیگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
نشست عباس آباد، مرکز تهران، دیروز، امروز، فردا روز دوشنبه 1 مرداد ماه از ساعت 18 توسط گروه ترانه تهران در خانه گفتمان شهر و معماری برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
در جلسه کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل برون شهری ضمن رسیدگی به پرونده تخلف شرکت حمل و نقل مسافر مقصر در حادثه سنندج، حکم به لغو سه ماهه پروانه فعالیت این شرکت صادر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: خوشبختانه هیچگونه مشکلی در استان همدان درباره حمل و نقل کالا و مسافر وجود ندارد و از رانندگان حمایت می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۷    
طی برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از تاریخ 29 خرداد ماه لغایت 1 تیرماه، 7 قرارداد و تفاهم نامه منعقد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۷    
با توجه به گزارش ارائه شده از سوی شرکت بازآفرینی شهری پایدار تعداد 6 هزار و 441 فقره تسهیلات به مبلغ کل 4 هزار و 779 میلیارد ریال به متقاضیان خرید واحد مسکونی در بافت های ناکارآمد میانی تا پایان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۴۷    
احمد مرادی*: جزایر کشور ظرفیت و پتانسیل لازم را برای جذب توریست و گردشگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی دارند ...