چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۱:۱۷Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اخبار شیروان 20 خرداد 1397 - newssh.ir

اخبار شیروان 30 اسفند 1395 اخبار شیروان 27 اسفند 1396 اخبار شیروان 31 فروردین 1397 اخبار شیروان 1 اردیبهشت 1397 اخبار شیروان 1 خرداد 1397 اخبار شیروان 5 خرداد 1397 اخبار شیروان 6 خرداد 1397 اخبار شیروان 7 خرداد 1397 اخبار شیروان 8 خرداد 1397 اخبار شیروان 12 خرداد 1397 اخبار شیروان 18 خرداد 1397 اخبار شیروان 19 خرداد 1397 اخبار شیروان 20 خرداد 1397 اخبار شیروان 23 خرداد 1397 اخبار شیروان 24 خرداد 1397 اخبار شیروان 26 خرداد 1397 اخبار شیروان 27 خرداد 1397 اخبار شیروان 28 خرداد 1397 اخبار شیروان 29 خرداد 1397 اخبار شیروان 30 خرداد 1397 اخبار شیروان 31 خرداد 1397 
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۲    
دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در رأس هیأتی به منظور شرکت در دور جدید رایزنی ها در زمینه کمیته قانون اساسی سوریه ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۳    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جدیدترین آمار سرطان در کشور گفت: سرطان دستگاه گوارش به ویژه معده بالاترین آمار مرگ و میر را داشته است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
یگان موشکی رزمندگان فاطمیون در سوریه با شلیک موفق خود بر سر تروریست های تکفیری موفقیت دیگری را در جبهه مقاومت اسلامی ثبت کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۶    
جامعه سلامت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دست خط بد برخی از پزشکان پیامدهایی در پی دارد این دستخط بد منحصر به ایران نیست و در تمام جهان این مشکل وجود دارد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۱۲    
سوره کهف مشتمل بر برخی از ویژگی های معنایی پادگفتمان ازقبیل عینیت سازی ازطریق گسترش گفتمان ... و به کارگیری مناسب و شایسته پادهایی ازقبیل پادهای ناظرساز، مؤلفه ای و... است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۷    
کشورهای عضو گروه 7 با امضای تفاهمنامه پایانی نشست امروز، بر لزوم صلح آمیز ماندن برنامه هسته ای ایران تاکید کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۴۲    
فاروغ الشرع وزیر امور خارجه سوریه به عنوان اعتراض به سخنان عرفات جلسه گردهمایی فوق العاده شورای اتحادیه عرب را که برای بررسی وضعیت اوضاع اردوگاه های فلسطینی در بیروت تشکیل شده بود ترک کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۳۰    
وزارت مسکن و شهرسازی شرایط مشارکت مردم، بانک ها و دولت جهت تامین مسکن مردم را اعلام کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۰    
در سی ویکمین روز پس از برجام رئیس جمهور روسیه و چین، رئیس شورای اروپا، معاون روحانی، نماینده ایران در اوپک، رئیس بانک مرکزی ایران و ... درباره برجام اظهار نظر کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۸    
حتما می دانید که یک فرد عادی برای حفظ سلامت مطلوب و تأمین انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیازش باید روزانه 2 تا 3 واحد میوه مصرف کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۳    
باهمیّت مسئله ی فلسطین در جهان را از تعصّب و اهتمام دشمن به این جغرافیا می توان درک کرد. سرزمینی که به مثابه ی دروازه ی فتح جهان سال هاست درگیر نبرد سهمگین جبهه ی حق و باطل است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۰    
همه ما می دانیم که ورزش کردن بهترین راه دورکردن استرس است اما ورزش ها و تمرینات خاصی وجود دارند که درنابودی استرس، بهترین عملکرد را داشته باشند؟
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۱:۰۵    
به یاد داشته باشید که کاهش چربی در پخت و پز، به معنی از بین رفتن طعم غذا نیست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۲۶    
پس از صدور پروانه شکار در زیستگاه های کشور برای اتباع خارجی و تبدیل عرصه های منابع طبیعی به قرق های اختصاصی، حالا نوبت به ایجاد تغییرات در مدیریت پارک های ملی رسیده.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه سوءمصرف مواد مهمترین مشکل در بین دانش آموزان است، بر استقرار مددکاری اجتماعی در مدارس تاکید کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۲۰    
یکی از چالش های سفر به مقاصد دنیا مانند فرانسه، اسپانیا و تایلند برخورد با ساکنانی است که از تعداد زیاد توریست به ستوه آمده و با بی حوصلگی با شما برخورد می کنند ولی مردم یک سرزمین از مراوده و صحبت ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۴    
ورزش فوتبال ملی - تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو تحت سخت ترین تدابیر امنیتی هم از سوی فیفا و هم کارلوس کی روش تمرین می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۸    
سیاست احزاب و شخصیت ها - روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم مسیح مهاجری نوشت:روز جمعه گذشته در راه پیمائی روز جهانی قدس عده ای معدود با شعار مرگ بر منافق ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
موج تهدید و نفرت از سرخیو راموس همچنان جریان دارد. به گزارش خبرآنلاین؛ برخورد شدید و خشن سرخیو راموس با محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا به قیمت مصدومیت ستاره مصری لیورپول به پایان رسید ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۷    
نوجوانان، کودکان و بزرگسالان 3 گروه اصلی مصرف کننده آدامس هستند. در سال 2014، نوجوانان با 89 درصد، اصلی ترین مصرف کنندگان آدامس شناخته شدند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۴    
رسانه اسپانیایی مدعی شده که بارسلونا با 35 میلیون پوند برای خرید مدافع سویا اقدام می کند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
اگر قصد شروع یک رژیم لاغری را داشته باشید ،اطلاع از میزان کالری غذاهای مختلف بسیار مهم است در این مقاله به معرفی خوراکی هایی با کالری کمتر از 50 خواهیم پرداخت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
روزنامه های ورزشی یکشنبه 20 خرداد
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
ابراهیم فیاض، پژوهشگر حوزه های جامعه شناسی و انسان شناسی و دانشیار گروه مردم شناسی دانشگاه تهران، گفتگویی خواندنی و جالب را درباره تیم ملی و فوتبال انجام داده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
سفیر اسپانیا در ایران از تیم ملی کشورمان تمجید کرد اما در عین حال گفت که با تیم کشورش با دو گل به پیروزی می رسد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
شرکای آمریکا بیش از پیش از سیاست های این کشور دچار رنجش شده و در آینده نیز بعید خواهد بود بتوانند بر سطح اختلافات به وجود آمده سر پوش گذارند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
در مجموع دولت در دو مرحله از برجام دو رفتار تبلیغاتی متفاوتی داشته است؛ الف: هنگام امضاء و اجرای برجام که موفقیت های آن را به دولت نسبت داد ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۲    
شاید هیچ پیشامدی مانند خروج یک جانبه آمریکا از برجام نمی توانست اروپا را بر سر دوراهی انتخاب یکی از دو گزینه پیروی از آمریکا یا استقلال از آمریکا قرار دهد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۱    
دستور رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی از دو جهت قابل بررسی و تحلیل است، اول این که چنین اقدامی به عنوان یک روش در مذاکره و دیپلماسی است ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۱    
جنگ در یمن برخلاف ادعاهای محمد بن سلمان و محمد بن زاید نبرد دو یا سه هفته ای نبود بلکه حالا با ورود به چهارمین سال این جنگ به نبردی فرسایشی بدل گردیده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۱    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در جام جهانی 1978 گفت: سرمربی تیم ملی وضعیت این تیم را به گونه ای پیش برده است که فوتبالی ها اطلاعاتی از شرایط ملی پوشان ندارند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۱    
شکست برجام با بهانه شعارهای چند خودسر و یا مردک گفتن صالحی پنهان نمی شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۱    
همان طور که می دانیم، گریه کردن می تواند نتایج خوبی برای سلامتی داشته باشد، مانند بهترشدن روحیه، کم شدن استرس، و محافظت چشم دربرابر باکتری ها.