پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 27 تیر 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 تیر 1397 افق نیوز 2 تیر 1397 افق نیوز 3 تیر 1397 افق نیوز 4 تیر 1397 افق نیوز 5 تیر 1397 افق نیوز 6 تیر 1397 افق نیوز 7 تیر 1397 افق نیوز 8 تیر 1397 افق نیوز 9 تیر 1397 افق نیوز 10 تیر 1397 افق نیوز 11 تیر 1397 افق نیوز 12 تیر 1397 افق نیوز 13 تیر 1397 افق نیوز 14 تیر 1397 افق نیوز 15 تیر 1397 افق نیوز 16 تیر 1397 افق نیوز 17 تیر 1397 افق نیوز 18 تیر 1397 افق نیوز 19 تیر 1397 افق نیوز 20 تیر 1397 افق نیوز 21 تیر 1397 افق نیوز 22 تیر 1397 افق نیوز 23 تیر 1397 افق نیوز 24 تیر 1397 افق نیوز 25 تیر 1397 افق نیوز 26 تیر 1397 افق نیوز 27 تیر 1397 افق نیوز 28 تیر 1397 افق نیوز 29 تیر 1397 افق نیوز 30 تیر 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۳    
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در جمع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های فارس،کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: سکه همچنان 480 هزار تومان حباب دارد و امروز در بازار آزاد، 2 میلیون و 920 هزار تومان داد و ستد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۹    
از طرفی برانکو اصرار دارد تا باشگاه قرارداد او را تمدید کند، در چند روز اخیر مذاکراتی از طریق وکیل خود با باشگاه پرسپولیس انجام داده و روند این مذاکرات هم مثبت ارزیابی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۹    
او جزو هواداران سرسخت تیم استقلال تهران به حساب می آید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۴    
آتش سوزی در جنگل های منطقه نیلکوه شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان که روز گذشته از انفجار ناشی از برداشت معدن کارخانه سیمان پیوند رخ داده بود، عصر امروز ( چهار شنبه) مجددا شعله ور شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۹    
سردار جمال الدین آبرومند طی حکمی از سوی سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه بعنوان جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه جنگ نرم و عمق بخشی داخلی سپاه منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید هیچ رئیس جمهوری به اندازه من نسبت به روسیه سخت گیر نبوده است و این را پوتین بهتر از هر کسی دیگر می داند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۴    
براساس اطلاعات به دست آمده خبر دستگیری علاءالدین بروجردی صحت نداشته و این فرد در شهر بروجرد به سر می برد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۴    
روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندارتهران را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۹    
رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجید حسینی با استقلال قرارداد دارد و جایی نمی رود. مطمئن باشید تیم خوبی برای فصل آینده بسته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۴    
رئیس بانک سرمایه گذاری اروپا علیرغم حمایت از سیاست های اتحادیه اروپا در قبال ایران اعلام کرد: نمی توانیم در ایران سرمایه گذاری کنیم!
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۹    
دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: در صورت عدم همکاری بانک ها و موسسات اعتباری برای ارائه اطلاعات موردنیاز پایگاه اطلاعات مودیان تا مهلت تعیین شده، علیه آنها اعلام جرم می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۷    
باشگاه استقلال امروز جلسه هیات مدیره خود را تشکیل می دهد تا در خصوص استعفای افتخاری تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۷    
افتخاری پیش از سفر اولیه به ترکیه از سمت خود استعفا داده بود
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۲    
فتح الله زاده: فکر می کنم به افتخاری فشار آوردند تا استعفا دهد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۷    
تیم سپاهان اصفهان بازیکنان نام آشنایی را به لیست خود اضافه کرده در بازار نقل و انتقالات تیم فعالی نشان داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۷    
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به غلامرضا سلیمانی امیری به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رأی اعتماد داد و از خدمات رییس کل پیشین تقدیر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۷    
گویا حریف دوستانه استقلال امروز با تیم دیگری قرار بازی دوستانه دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۷    
مدیران استقلال برای راضی کردن مدافع این تیم به ادامه حضور مبلغی قابل توجه پیشنهاد کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۷    
گفته می شود عضو تازه وارد هیات مدیره آبی ها شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۲    
استقلالی ها هنوز موفق به تمدید قرارداد با سرور جپاروف نشده اند. این بازیکن ازبکستانی در ترکیه حضور دارد و چند نوبت هم مذاکراتی با مسئولین این باشگاه داشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۲    
کاپیتان پرسپولیس عقیده دارد برخلاف آنچه گفته می شود کار سختی در فصل جدید دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۷    
وزارت خارجه چین امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد جنگ تجاری آمریکا به بزرگترین عامل “نابودی اعتماد” برای اقتصاد جهانی تبدیل شده است و در صورتیکه آمریکا به اعمال تعرفه ها ادامه دهد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۷    
رئیس کمیسیون عمران در نامه به وزیر راه و شهرسازی خواستار حضور وی در کمیسیون برای ارائه گزارش اقدامات وزارت راه برای حل مشکلات کامیون داران شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۷    
صبح امروز یکی از شعب بانک ملی در محدوده نعمت آباد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۲    
ما یک سیاست شفافی در رابطه با آمریکا داریم و موضع مان مشخص است. ویژگی این نظام و مردم در این است که زیربار فشار نمی روند و ترامپ باید بداند که ایران و مردمش با کره شمالی و مردم آن کشور متفاوت هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: نمی دانیم چرا مشکل باشگاه استقلال اینقدر پیچیده شده که سوپر جام را به پرسپولیس دادند، مگر ما مُرده بودیم که بازی نکنیم؟
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲    
بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط کنونی آبی پوشان گفت: چطور ممکن است تیمی که تا یک ماه و نیم پیش صحبت از حضورش در فینال آسیا بود، اکنون به این وضعیت دچار شود؟
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۲    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل، ضمن بیان اینکه سیاست استراتژیک ایران در منطقه تغییر نخواهد کرد، گفت همانطور که ایران به دعوت سوریه و عراق به این کشورها رفته، می تواند به کمک یمن هم برود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۲    
استعفای رضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۷    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص میزان سود تقسیمی مربوط به سال مالی 96 شرکتهای سرمایه پذیر گفت: با توجه به مجامع برگزار شده پیش بینی می شود امسال سود بیشتری میان مشمولان سهام عدالت نسبت به سال گذشته ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۲    
یک سایت روس مدعی شده نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه امروز عازم تهران خواهد شد تا ایران را از نتایج نشست میان سران روسیه و آمریکا در شهر هلسینکی مطلع کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۷:۱۲    
عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره هایی چون جباروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۴۷    
براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران میانگین مصرف ماهانه مواد پروتئینی خانوار های ایرانی اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت که واشنگتن قصد ندارد 90 درصد هزینه دفاع از اروپا را پرداخت کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۴۲    
پژوهشگران دانشگاه “ام.آی.تی” در بررسی جدیدی ادعا کردند که ممکن است جنس بسیاری از سنگ های موجود در لایه های درونی زمین از الماس باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۴۲    
بررسی ها نشان می دهد شهرداری تهران قرار است تا پایان امسال در 22 منطقه تهران 722 چشمه سرویس بهداشتی جدید ساخته و 6 هزار و 144 چشمه هم تعمیر و تجهیز شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۴۲    
مامه تیام ستاره بی چون و چرای باشگاه استقلال تهران که فصل قبل فوق العاده در ترکیب این تیم درخشید، پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال تهران، رسما به مدت یک فصل دیگر با آبی ها به توافق رسید.