چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 8 شهریور 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 شهریور 1397 افق نیوز 2 شهریور 1397 افق نیوز 3 شهریور 1397 افق نیوز 4 شهریور 1397 افق نیوز 5 شهریور 1397 افق نیوز 6 شهریور 1397 افق نیوز 7 شهریور 1397 افق نیوز 8 شهریور 1397 افق نیوز 9 شهریور 1397 افق نیوز 10 شهریور 1397 افق نیوز 11 شهریور 1397 افق نیوز 12 شهریور 1397 افق نیوز 13 شهریور 1397 افق نیوز 14 شهریور 1397 افق نیوز 15 شهریور 1397 افق نیوز 16 شهریور 1397 افق نیوز 17 شهریور 1397 افق نیوز 18 شهریور 1397 افق نیوز 19 شهریور 1397 افق نیوز 20 شهریور 1397 افق نیوز 21 شهریور 1397 افق نیوز 22 شهریور 1397 افق نیوز 23 شهریور 1397 افق نیوز 24 شهریور 1397 افق نیوز 25 شهریور 1397 افق نیوز 26 شهریور 1397 افق نیوز 27 شهریور 1397 افق نیوز 28 شهریور 1397 افق نیوز 29 شهریور 1397 افق نیوز 30 شهریور 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره نحوه فروش و عرضه 40هزار خودروی جدید به بازار ارائه کرد که براساس آن صاحبان خودروهای جدید تا یک سال قادر به فروش آن نخواهند بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: میلیاردها دلار کالا در گمرک دپو شده است؛ از گمرک خواسته ایم که این اقلام را هر چه سریعتر روانه بازار کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۴    
نکته قابل توجه این است که با برتری سایپا در اهواز مقابل فولاد تیم دایی جای پرسپولیس را در رده سوم جدول گرفت و شاگردان برانکو فعلا تا برگزاری بازی آینده خود در رده چهارم جدول جای گرفتند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۵۴    
افق نیوز/ وینفرد شفر قصد مذاکره با این دو بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی را ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۹    
امیرقلعه نویی از نمایش این بازیکن راضی نبود، و خیلی زود اقدام به تعویض او کرد
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۴    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش خودروی جک s5 را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تأکید رئیس جمهوری و با توجه به نوسانات ارزی، دولت پنج بسته حمایتی از مردم را تدوین کرده که بزودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۴    
من از استاندار خودمان هم تشکر می کنم که جلسه ای تشکیل داد، اما هیچ کمکی نشد. ما امروز یقه سپاهانی را گرفتیم که مدعی قهرمانی لیگ است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی است، عدالت در بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم رعایت نشده و خواستار این شد که اگر با او مشکل دارند اعلام کنند تا این مربی سپاهان را ترک کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۹    
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 امشب (پنجشنبه) در موناکو برگزار شد و 32 تیم حاضر در رقابت ها، رقبای خود را شناختند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۴    
هواداران استقلال خوزستان نسبت به عملکرد داور بازی معترض بودند و نسبت به او فحاشی کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۹    
میانگین تولید روزانه شرکت ایران خودرو تبریز 300 دستگاه خودرو سواری است که بدلیل کسری برخی قطعات ایمنی و الکترونیکی حدود شش هزار و 500 دستگاه به صورت ناقص تولید شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۴    
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی به ماشین سازی پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۹    
علیرضا نقی زاده عقیده دارد تراکتور باید با نتیجه ای بسیار بهتر ماشین سازی را مغلوب می کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۹    
پدیده از معدود تیم های لیگ برتر در فصل هجدهم است که از بازی نخست در شرایط ایده آل فنی و تاکتیکی قرار دارد و همین کیفیت بالای بازی تیمی شاگردان گل محمدی سبب شده تا آنها مقابل حریفان به برتری دست پیدا ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۹    
باید دید پس از سفر طولانی و با وجود تفاوت های آب و هوایی که بین ایران و اندونزی وجود دارد، آیا این ستاره جوان در ترکیب استقلال مقابل پیکان قرار می گیرد یا خیر.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۵    
در یکی، دو روز اخیر اخباری منتشر شده که این بازیکن در لیست خرید استقلال قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۰    
تیم ملی ایران با پیروزی برابر قطر به دیدار نهایی بازی های آسیایی راه یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
وزارت خارجه آمریکا قصد دارد ممنوعیت سفر اتباع این کشور به کره شمالی را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در گزارشی جدید بر ادامه پایبندی ایران بر تعهدات توافق هسته ای تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
تیم ملی فرانسه برای انجام دو بازی دوستانه اسامی بازیکنان دعوت شده خود را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۵    
در روز دوازدهم بازی های آسیایی 2018 ورزشکاران ایران 3 مدال نقره و 3 برنز کسب کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
امسال تیم خیلی خوبی داریم و شک نکنید به راحتی لیگ برتری می شویم. ضمن احترام به تمام تیم های لیگ یکی، به آسانی لیگ برتری خواهیم شد و فصل آینده استان کرمان یک نماینده در لیگ برتر خواهد داشت
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
گل اول مهاجم الجزایری السد به استقلال کاندیدای کسب عنوان گل برتر هفته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
خرید جدید رئال مادرید فردا رسما به هواداران معرفی خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
تراکتور سازی از دقایقی دیگر دربی تبریز را برابر ماشین سازی برگزار خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
نام هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در تیم منتخب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۰    
آدریانو دچار افت محسوسی شد و در نهایت در سال 2009 دوران حضور او در اینتر به پایان رسیده و وی دیگر هیچگاه تبدیل به بازیکن سابق نشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۰    
اینکه حرف بزنیم و بعد یادمان برود حتی تماس بگیریم توجیه ندارد. در این مدت طلب خیلی ها را دادند که حق شان هم بوده ولی سراغی از من نگرفتند. حالا نوع حرفها تغییر کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران که در سفری دو روزه وارد اسلام آباد شد، پیش از این با بیان اینکه ایران خواهان بهترین روابط با پاکستان است ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
شاگردان دشان ماه گذشته موفق شدند با اقتدار قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه را از آن خود کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۳    
وی طی سالهای اخیر بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب داشت که موفق به دریافت آن نشد و شب گذشته با دریافت بخشی جزئی از مطالباتش با این باشگاه تسویه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۸    
خودروهای پرنده اوبر به زودی وارد آسمان می شوند. خودروهایی که قرار نیست صرفا در آسمان ایالات متحده پرواز کنند و پنج شهر در کشورهای مختلف میزبانشان خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۸    
از خودروی آئورورس سنات در نمایشگاه بین المللی خودرو 2018 در مسکو رونمایی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۸    
وی با اشاره به اینکه استقبال سرمایه گذاران برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بسیار خوب بوده است گفت: تا کنون 12 قرار داد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گرمساربه امضا رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۳    
زمانی که دیگران استراحت می کردند، او مشغول حرکت و پیشرفت بوده...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
ما معتقدیم ممانعت از تولید سلاح اتمی بوسیله ایران مسئله ای حیاتی است و برای یک بار هم که یک توافق عدم گسترشِ کارآمد به دست آمده باید از آن حمایت کرد .
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
ابلاغ حق، صفات رهبری، مرجعیت دینی اهل بیت (ع)، اکمال دین و اتمام حجت با مردم و رضایت خداوند از پیام های واقعه غدیر خم است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
گل اول مهاجم الجزایری السد قطر به استقلال ایران در میان کاندیدهای برترین گل دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۳    
اما او در راه رختکن به خاطر شدت ناراحتی دست به کارهایی زد که آسیب دیدگی اش را در پی داشت و دقایقی در اتاق پزشکی تحت نظر قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه 55 درصد هزینه یک ساعت پرواز در کشور ارزی است، گفت: شهریورماه فصل پرتقاضای سفر است و به همین دلیل نرخ بلیت هواپیما افزایش یافت، اما نرخ ها در مهرماه کاهش می یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل بیمه سلامت کشور از تحت پوشش بودن حدود 40 میلیون نفر از مردم سراسر کشور توسط بیمه سلامت خبرداد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۷    
امیدوارم در مدت باقی مانده شفر بتواند بازیکنان استقلال را به فرم مطلوب برساند تا نمایشی متفاوت از این تیم در دوحه ببینیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۷    
موافقت برانکو با حضور ملی پوشان پرسپولیس در اردوی تیم ملی
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۲    
او اما این اواخر در این زمینه هم به مشکل خورده است؛ به طوری که در بازی با الدوحیل حداقل سه، چهار خروج اشتباه را از گلر اول تیم ملی شاهد بودیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
سائلی وارد مسجد رسول خدا (ص) شد و از مردم درخواست کمک کرد، کسی چیزی به او نداد. حضرت علی (ع) در حالی که به نماز مشغول بود، در حال رکوع، انگشتر خود را به سائل بخشید ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
استقلال به ضعف بازیکنانش باخت و شک نکنید اگر نفراتی مثل تیام، جپاروف، ابراهیمی و مجید حسینی در ترکیب استقلال بودند، قضیه فرق می کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 615 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...