شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 18 دی 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 2 دی 1397 افق نیوز 3 دی 1397 افق نیوز 4 دی 1397 افق نیوز 5 دی 1397 افق نیوز 6 دی 1397 افق نیوز 7 دی 1397 افق نیوز 8 دی 1397 افق نیوز 9 دی 1397 افق نیوز 10 دی 1397 افق نیوز 11 دی 1397 افق نیوز 12 دی 1397 افق نیوز 13 دی 1397 افق نیوز 14 دی 1397 افق نیوز 15 دی 1397 افق نیوز 16 دی 1397 افق نیوز 17 دی 1397 افق نیوز 18 دی 1397 افق نیوز 19 دی 1397 افق نیوز 20 دی 1397 افق نیوز 21 دی 1397 افق نیوز 22 دی 1397 افق نیوز 23 دی 1397 افق نیوز 24 دی 1397 افق نیوز 25 دی 1397 افق نیوز 26 دی 1397 افق نیوز 27 دی 1397 افق نیوز 28 دی 1397 افق نیوز 29 دی 1397 افق نیوز 30 دی 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
این سایت کروات همچنین به مشکلات و کند بودن روند انتقال یک بازیکن از اروپا اشاره کرده و آورده است: این یک انتقال ساده نیست. موانع زیادی سر راه هستند. .
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۸    
از نظر ترامپ، سوریه ثروتی ندارد که آمریکا بخواهد به طمع آن در این کشور باقی بمانند، اما دیدگاه صهیونیست ها با وی متفاوت است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۷    
درآمدزایی مشکوک بانک ها؛ وارد حاشیه نشویم قهرمان می شویم؛ کارگران در انتظار بسته حمایتی و کشف یک میلیون کتاب قاچاق؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۱    
پرویز اسماعیلی در توئیتی نسبت به ممنوع الکاری زائری در تلویزیون واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۱    
مدافع تیم تیم ملی ایران پیامی توهین آمیز علیه هواداران پرسپولیس منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۲    
شورای عالی بورس به ریاست دژپسند وزیر اقتصاد بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه داد و با ادامه همکاری شاپور محمدی برای دو سال و شش ماه آینده موافقت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۰    
مشخص ترین علامت این بیماری دفع مشکل و دردناک مدفوع بوده که ممکن است موجب دردهای قولنجیناشی از عبور سخت مدفوع، بادکردن شکم و حتی تهوع شود. همچنین ممکن است بیماری یبوست منشا روانی نیز داشته باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۶    
بیشتر دردها دلیل وجود سرطان نیستند. دردهایی که مداوم هستند و به دلایل نامشخص ایجاد می شوند حتما باید تحت بررسی قرار گیرند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۹    
وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۵    
ک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت که دو میلیارد و 700 میلیون دلار ارز دولتی در بازار آزاد فروخته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۷    
کمیته مسابقات از تغییر ورزشگاه خانگی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۳    
در دیدار با جمعی از پاسداران قرارگاه سازندگی تهران، پیروزی انقلاب اسلامی و برقراری نظام را مهم ترین حادثه در عالم اسلام و در این عصر دانست و گفت: این اتفاق ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۷    
جمعی از دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی صدرا در نامه ای به وزیر علوم خواستار نظارت جدی این وزارتخانه بر روند آموزشی این دانشگاه شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۰    
مرحوم آیت الله عبدالکریم حق شناس(ره) توصیه خاصی برای قرائت زیارت عاشورا داشت و بر این باور بود با این چله زیارت عاشورای امام حسین(ع) می توان به حاجت های بسیار بزرگ و نشدنی دست یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس پیشنهاد این کمیسیون برای سهمیه بندی بنزین در سال آینده را تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز سه شنبه با نوسان جزئی نسبت به دیروز، 3 میلیون و 748 هزار تومان شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۹    
جبار کوچکی نژاد در واکنش به اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه هیچ یک از ایرانیان مقیم خارج از کشور یارانه دریافت نمی کنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در مورد گوشت قرمز علاوه بر عرضه گسترده گوشت منجمد و گوسفندی تازه، برنامه هایی برای واردات دام زنده در نظر گرفته شده که در روز های آتی اجرا می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۱    
فعّال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارات واعظی در راستای فاصله گرفتن دولت از اصلاح طلبان است، گفت: من اظهارات آقای واعظی را جدّی نمی گیرم؛ چرا که ایشان اساساً یک فعّال سیاسی نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
شهردار سابق تهران تاکید کرد: نوسازی بافت فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی یکی از اولویت های اصلی شهرداری تهران است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۳    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره خروج مشروط نیروهای آمریکایی از سوریه گفت: برای ما حرف ترامپ ملاک و معیار است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۹    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور حمید ملانوری، مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور را معرفی و حکم وزیر کشور را به وی اعطاء کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین جلسات کمیسیون در پی حادثه دلخراش سانچی مشخص شد هر دو کشتی ایرانی و چینی در این حادثه خطار کار بوده اند و این طبیعی است که کشتی چینی باید در پی این ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۸    
حریرچی با تقدیر از خدمات شایسته دکتر اصغری در سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد که دکتر پیر صالحی نیز برای حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و به طور کلی، سازمان غذا و دارو مثمر ثمر باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس جزئیات دیدار برخی مدیران سازمان صداوسیما و تهیه کننده برنامه فرمول یک را تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، به پاس 40 سال مجاهدت و نگهبانی آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان از وی تجلیل شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۱    
اسماعیل امینی مدتی است که سرگروه بخش شعر اداره کتاب نیست و حدود یک ماه پیش از این سمت استعفا داده و پس از او ابتدا حمید هنرجو و سپس عبدالرحیم سعیدی راد این مسئولیت را پذیرفته اند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۹    
کنسرت امید حاجیلی که در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد با شور طرفداران بار دیگر امید حاجیلی روزی به یاد ماندنی برای طرفدارانش رقم زد. ین کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری رویال هنر برگزار شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۶    
سناریوی دیگری که برای خروج آمریکا از سوریه و خروج احتمالی از افغانستان، می توان در نظر گرفت پیگیری اهداف امنیتی دیگر است. آمریکا در این نقاط مواضع نظامی آسیب پذیری دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
از اهداف دیگر آمریکایی ها در تعریف سیاست جدید کاهش نفوذ رقبای جهانی از جمله چین، روسیه و ایران در افغانستان است که از طریق حضور و دخالت کشورهای متحد خود مانند عربستان ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس، وزارت صنعت را مکلف به ارائه گزارش 3 ماهه اجرای قانون استفاده از توان تولیدی به مجلس کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۲    
نظام ارزی در برنامه ششم، نظام ارزی شناور مدیریت شده است. در این نظام به بانک مرکزی اجازه مداخله برای کنترل نرخ ارز در صورت کاهش یا افزایش داده شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۸    
تایلند اجازه ورود موقت دختر خبرساز عربستانی به این کشور را صادر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۴    
در این جلسه بنا است تا بودجه این وزارتخانه در لایحه بودجه سال 98 و پیگیری هایی که بنا است در این رابطه صورت گیرد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۲    
جانشین سازمان صنایع دفاع در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: ظرفیت های صنایع دفاعی کشور آماده همکاری با خودروسازان در دوران سخت تحریم ها است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۷    
یک سایت اماراتی نوشت سرمربی پرتغالی ایران و مسئول فنی ایتالیایی تیم ملی چین در بازی های روز گذشته مقابل حریفان به برتری رسیدند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۴    
اگرچه یمن حریف چندان قدرتمندی نشان نداد و به نوعی بازی کاملا یک طرفه به سود ایران بود. این برد پر گل می تواند به ما کمک کند تا اگر برای سرگروهی با عراق هم امتیاز بودیم به خاطر تفاضل بهتر در صدر قرار ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
مهاجم پیشین پرسپولیس، یک بازیکن سرزن و فیزیکی بود. او شرایط مهاجمان بلندزن را بیشتر درک می کند و یکی از پیشکسوتانی است که می تواند درخصوص جذب ماریو بودیمیر مهاجم مد نظر برانکو نظر بدهد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۳    
ظریف و وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند روابط دوجانبه و راه های گسترش مناسبات اقتصادی در حوزه های حمل و نقل، کشتیرانی و همکاری ها در بندر چابهار را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۷    
پل لاتیدان در غرب بندرعباس و بر روی رودخانه ی کول قرار دارد که به عنوان یکی از آثار تاریخی استان هرمزگان در منطقه ی بندر خمیر شناخته می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۳    
تیتر روزنامه ها پس از شروع طوفانی ایران
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۴۹    
برای خرید یک واحد مسکونی در منطقه منیریه خیابان ترجمان به متراژ 71 متر و عمر بنای 16 سال باید در حدود 560 میلیون تومان هزینه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۴۵    
پروسه عبور جهان از آمریکا به عنوان قدرت بلامنازع، مطلق و برتر؛ در حوزه نظری آغاز شده و از سویی کد هایی در عالم واقعیت نیز وجود دارد که این نظریات را تأیید می کند.