چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 30 مرداد 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 مرداد 1398 افق نیوز 2 مرداد 1398 افق نیوز 3 مرداد 1398 افق نیوز 4 مرداد 1398 افق نیوز 5 مرداد 1398 افق نیوز 6 مرداد 1398 افق نیوز 7 مرداد 1398 افق نیوز 8 مرداد 1398 افق نیوز 9 مرداد 1398 افق نیوز 10 مرداد 1398 افق نیوز 11 مرداد 1398 افق نیوز 12 مرداد 1398 افق نیوز 13 مرداد 1398 افق نیوز 14 مرداد 1398 افق نیوز 15 مرداد 1398 افق نیوز 16 مرداد 1398 افق نیوز 17 مرداد 1398 افق نیوز 18 مرداد 1398 افق نیوز 19 مرداد 1398 افق نیوز 20 مرداد 1398 افق نیوز 21 مرداد 1398 افق نیوز 22 مرداد 1398 افق نیوز 23 مرداد 1398 افق نیوز 24 مرداد 1398 افق نیوز 25 مرداد 1398 افق نیوز 26 مرداد 1398 افق نیوز 27 مرداد 1398 افق نیوز 28 مرداد 1398 افق نیوز 29 مرداد 1398 افق نیوز 30 مرداد 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۸    
منصور جهانی : چهارمین دوره جشنواره موسیقی ملی آوایایرانی به صورت منطقه ای با حضور شرکت کنندگانی ازاستان های مرکزی، اصفهان، قم، البرز، لرستان، چهارمحالبختیاری و کاشان در شهرستان دلیجان برگزار می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۸    
چک های صادر شده برای بازیکنان استقلال جهت پرداخت مطالبات شان از سوی کسی است که چند شرکت به نام او ثبت شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۳    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای آلمانی خود در مسکو اعلام کرد که مسکو و آلمان در تلاش هستند مانع از پایان یافتن توافق هسته ای موسوم به برجام با وجود تلاش های پی در پی آمریکا شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۹    
عملیات اجرایی احداث حدود 20 هزار واحد مسکونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهرهای جدید طی چند روز آینده با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۸    
محمد نوری کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس که قصد داشت با پیراهن تیم محبوبش پرسپولیس که نسبت به آن تعصب ویژه ای دارد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۴    
به گزارش افق بدنبال درج گزارشی باعنوان ” رانت بازی بدون واهمه و علنی مدیران کانون دفاتر پیشخوان کشور ” روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت جوابیه ای صادر نموده که به شرح ذیل است:
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۷    
اعتراض مشترک کاپیتان های استقلال و پرسپولیس
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۱    
این بازیکن ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات می گوید تخلف بانک ها در پرداخت وام ازدواج پیگیری می شود و مردم باید گزارش بانک های متخلف را ارائه کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۲    
سوالات رحیمی جهان آبادی، کریمی، جاسمی، پژمانفر، حاجی دلیگانی، موسوی لارگانی، نادری و خجسته روز سه شنبه هفته آینده از رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۶    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن ها که قبلا مسؤول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۲    
به عشق هواداران عصر پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازی می کنیم و امیدوارم با حمایت آنها نتایج خوبی بگیریم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۹    
خرید جدید باشگاه سپاهان سر و صدای فراوانی را در فوتبال آسیا به پا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۵    
این اتفاقات در شرایطی که تحویل خودرو هم از سوی شرکت های خودروساز کمی سرعت گرفته است، باعث شد تا قیمت خودرو در بازار روندی کاهشی داشته باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس در یادداشتی بیان داشت که وظیفه جمهوری اسلامی ایران در موضوع کشمیر بیشتر از آن است که تاکنون از خود بروز داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۵    
براساس لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی که امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس ارسال شده است، واحد پول ایران از ریال به تومان تغییر می یابد و هر تومان برابر 10000 ریال جاری و معادل یکصد پارسه است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۰    
ستارۀ برزیلی سابق پرسپولیس برای خرید جدید سرخ ها آرزوی موفقیت کرد
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۶    
بازیکنی که می توانست برای استقلال سود مالی داشته و به کار این تیم بیاید، به راحتی راهی تیم دیگری شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۱    
علیرضا زاکانی در نامه ای به وزیر اطلاعات تاکید کرد: فسادهای چند هزار یا چند 10 هزار میلیاردی و وجود مفسدان دانه درشت در ایران عزیز ماحصل بی توجهی مسئولان مرتبط است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۷    
درحالی پیش از این عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا جایگزین یکه زارع در ایران خودرو اعلام شد که شنیده ها حاکی است، برای انتخاب مدیرعامل جدید ایران خودرو اختلاف نظرهایی وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۶    
وزیر دفاع روسیه امروز در نشستی با مقامات بلندپایه نظامی این کشور، از اتخاذ مجموعه تدابیر مشخصی برای مقابله با تهدیدات بالقوه در جهت گیری غربی و شرقی روسیه با توجه به افزایش حضور ناتو و آمریکا در این ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رییس جمهور در حکمی علی اصغر مونسان را به سرپرستی وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۴    
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فردا اولین بازی خود را در حالی برگزار می کند که کالدرون در پست هافبک دفاعی میان استفاده از دو گزینه
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۹    
وزیر خارجه با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفت این گام قطعا محکم تر از گام های قبلی خواهد بود. ما گزینه های خود را به اروپا اعلام کرده ایم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۰    
پروژه احداث ساختمان جدید فدراسیون فوتبال سال گذشته با حضور رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کلنگ زنی شد اما این پروژه طبق چشم اندازهای فدراسیون فوتبال پیش نمی رود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته ی دولت، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۵    
محمود صادقی از نتیجه شکایت خود از صادق آملی لاریجانی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۷    
در فاصله یک روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ هنوز اسامی ورزشگاه های چهار دیدار هفته نخست لیگ برتر را اعلام نکرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۷    
من در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم، اما ناگهان نیمکت نشین شدم و نمی دانم واقعاً چه شد. سرمربی تیم گفته بود که به بازیکن باتجربه نیاز دارد و به یکباره همه چیز تغییر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۳    
صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای که روایت رهبرانقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان را از دریچه فضای مجازی انعکاس می دهد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳    
وزیر دفاع نیوزیلند در پاسخ به درخواست بریتانیا برای کمک به ائتلاف اروپا به منظور گشت زنی در تنگه هرمز تصریح کرد که کشورش هیچ کشتی برای تخصیص به این مأموریت ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم چند مهره با ارزش خرید که علاوه بر جونیور به نظر می رسد یک مهاجم دیگر نیز در راه باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۲    
در سومین روز کاری هفته، دلار و سکه تمام، حرکت در مسیر کاهشی را ادامه دادند. روز دوشنبه، دلار 50 تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای 11 هزار و 650 تومان رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۸    
نماینده تهران گفت: انتشار خبر درگیریم با وزیر امور خارجه در رسانه ها فیک است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۸    
معیارم برای ازدواج پول بود و دوست داشتم شوهرم ثروتمندترین فرد فامیل باشد تا در مجلس عروسی ام همه انگشت حسرت به دهان بگیرند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۲    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 30 مرداد 98 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۳    
این مهاجم که پست تخصصی اش بازی در نوک خط حمله است راست پاست. او در برخی دیدارها در باشگاه های قبلی در پست وینگر راست هم به میدان رفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۹    
بازیکن پیشین استقلال گفت: اگر قبل از قرارداد با استراماچونی, به او گفته می شد به جایی می آید که بی نظمی وجود دارد و خبری از امکانات نیست, دیگر خیلی سریع از کوره در نمی رفت.