جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۴۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 13 مهر 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 مهر 1398 افق نیوز 2 مهر 1398 افق نیوز 3 مهر 1398 افق نیوز 4 مهر 1398 افق نیوز 5 مهر 1398 افق نیوز 6 مهر 1398 افق نیوز 7 مهر 1398 افق نیوز 8 مهر 1398 افق نیوز 9 مهر 1398 افق نیوز 10 مهر 1398 افق نیوز 11 مهر 1398 افق نیوز 12 مهر 1398 افق نیوز 13 مهر 1398 افق نیوز 14 مهر 1398 افق نیوز 15 مهر 1398 افق نیوز 16 مهر 1398 افق نیوز 17 مهر 1398 افق نیوز 18 مهر 1398 افق نیوز 19 مهر 1398 افق نیوز 20 مهر 1398 افق نیوز 21 مهر 1398 افق نیوز 22 مهر 1398 افق نیوز 23 مهر 1398 افق نیوز 24 مهر 1398 افق نیوز 25 مهر 1398 افق نیوز 26 مهر 1398 افق نیوز 27 مهر 1398 افق نیوز 28 مهر 1398 افق نیوز 29 مهر 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۹    
امروز تمامی اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که فتنه اخیر در عراق از سوی سفارتخانه های آمریکا و عربستان مدیریت می شود بنابراین بدون کم ترین تردیدی می توان نتیجه گرفت تسخیر این دو کانون ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰    
منصور حقیقت پور با بیان اینکه رفتار مجلسی ها در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد، گفت: اتهام زدن، داد زدن، تهمت زدن آن هم از تریبون باز مجلس کج سلیقگی است. بهتر است ادب و اخلاق را مدنظر قرار دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر داشتن راهبرد مشخص در صنعت خودرو گفت: کشوری که موشک نقطه زن می سازد چرا نتواند خودرو خوب بسازد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۰    
غیبت هافبک جوان تیم تراکتور در بازی های این تیم کم کم باعث ایجاد شایعاتی شده که به نظر می رسد با حقیقت فاصله چندانی نداشته باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۲    
شرکت ایران خودرو با اخذ مجوز از وزارت صمت و هماهنگی با برخی از دستگاههای مرتبط ، پیش فروش محصولات تولیدی خود را از روزدوشنبه 15مهرماه سال جاری آغاز می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۷    
مزدک میرزایی در شبکۀ ماهواره ای جنجال ساز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۵    
در جریان دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال، اتفاق بسیار جالبی رقم خورد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۱    
مدافع استقلال در بازی با گل گهر در چند صحنه خوش شانس بود که داور به او کارت زرد و قرمز نشان نداد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۱    
وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی، تاکید کرد: حضور هوشمندانه و مقتدرانه سلحشوران نیروی انتظامی تمامی دسیسه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۷    
دعوای حقوقی بانک ملت علیه دولت انگلیس با دعاوی متداول طرف های ایرانی علیه طرف های خارجی که عمدتا بر مبنای توقیف پول/اموال یا عدم تحویل کالا در برابر وجه دریافتی است، فرق داشته است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: بازی سعودی ها پیداکردن یک جایگاه منطقه ای با پیروی از سیاست های آمریکایی است که نهایتاً نفع این بازی، نصیب صهیونیست ها و آمریکایی ها می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۳    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به خلاء قانونی که برای شفاف سازی اطلاعات دستگاه ها و صنوف وجود دارد، گفت: اگر این اطلاعات به درستی در سیستم اداری کشور ثبت شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۹    
نشست کارگروه آموزش و تحقیقات نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی امروز شنبه 13 مهرماه با حضور عبدالله جاسبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۶    
گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با حاشیه های فراوانی در روزهای اخیر روبرو شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۲    
هیجان بسیار زیادی برای اولین حضور رسمی و پرتعداد زنان در استادیوم آزادی ایجاد شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۱    
تصویری از نماز جماعت امام خمینی(س) در نوفل لوشاتو را مشاهده می کنید
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا به رده هفتم جام جهانی صعود کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۱    
به دنبال اعتراض خانواده های مبتلایان به ویروس ایدز در روستای چنار محمودی، فرمانداری، مرکز بهداشت و دفتر امام جمعه لردگان دچار آسیب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۶    
مدیران باشگاه استقلال برای جذب مهاجم در تعطیلات لیگ دست به کار شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۹    
نشنال اینترست در گزارشی به تاثیر رسوایی اوکراین گیت بر بدنه دولت آمریکا پرداخته و احتمال جدایی مایک پمپئو از کاخ سفید را مورد کنکاش قرار می دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۵    
با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مدیرعامل جدید شرکت سایپا سیتروئن منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۵    
طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید پارس خودرو معرفی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۱    
محمدابراهیم رضایی که از پیشکسوتان حوزه سینما بوده است و سال ها در لابراتور به فعالیت پرداخت، دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع او روز یکشنبه 14 مهر برگزار می شود
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۷    
وزیر امور خارجه امریکا تأکید کرد که واشنگتن، آنکارا را در جریان مخالفتش با عملیات اکتشاف غیرقانونی در دریای مدیترانه قرار داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۸    
دیوان عدالت اداری مقرره تعیین حق ایاب و ذهاب برای اعضای شوراهای شهر و مدیران شهری را ابطال کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: در روستای چنارمحمودی از مدت ها قبل و از بیش از 40 روز پیش، گزارشاتی از موارد آلودگی با ویروس HIV داشتیم که همکاران ما بسیار آرام و بی صدا و با حفظ حرمت مردم شریف آن منطقه ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۰    
فضای سایبر با ذات عالم گیری، بدون مرزی و برون گرایی، نیازمند درون زایی است. واقعیت این است که در دوران تحول ژرفی قرار داریم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۳    
پرسپولیس در حالی بازی های سخت خود در لیگ را سپری کرد که خلا یک بازیکن بازیساز در این تیم به وضوح قابل مشاهده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۸    
لیگ برتر از هفته ششم عبور کرد و در پایان این هفته دو تیم سپاهان و تراکتور بدون شکست و بدون گل خورده بالاترین تیم های جدول هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۹    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: این پیروزی برای استقلال از نان شب واجب تر بود و این بازی را باید نقطه عطف این تیم در فصل نوزدهم باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۰    
ترین های ششمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید تغییرات متوالی در ترکیب خودش ایجاد کند و این تیم باید بازیکنان اصلی خود را بشناسد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۵    
روند عجیب و نامتعارفی که در نقل و انتقالات سال های اخیر استقلال پیش آمده، نتیجه ای جز تولید ده ها پیشکسوت برای سالهای آتی این تیم نداشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۸    
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد گفت: یکسری مشکلات در استان کردستان در سایه بی توجهی مسوولین و یا ناتوانی مدیران به وجود آمده است که تحقیق و تفحص برای ریشه یابی این مشکلات است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۶:۵۹    
اربعین جهانی تر خواهد شد؛ آغاز تولید هپکو از دو ماه آینده؛ مردم هوشمند عراق فتنه سعودی- صهیونیستی را خنثی می کنند؛ ایران پنجمین کشور مشتاق برای سفر به مریخ و 30 درصد مدارس کشور خطرآفرین هستند؛
افق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که مدیریت این باشگاه باید هر چه زودتر به دنبال تغییر سرمربی باشد، چرا که کالدرون فردی نیست که پرسپولیس را به موفقیت برساند.