سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 29 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۰:۳۰    
سوپر گل شجاع خلیل زاده برابر الاهلی عربستان، به عنوان یکی از زیباترین گل های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۷    
پل پیلار معتقد است که رکود اقتصادی ناشی از کرونا ویروس خبرهای بدی برای رهبران سیاسی فعلی دارد و از این نظر رکود اقتصادی علیه انتخاب مجدد ترامپ موثر خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۳:۰۷    
حالا هم آن ها در پایان فصل با احتمال زیادی لژیونر می شوند اما نه به دلیل پیشرفت بلکه به دلیل بدهی های بالای باشگاه هایشان ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۸    
لحظه تحویل سال 1399 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران، ساعت 7 و 19 دقیقه و 37 ثانیه روز جمعه 1 فروردین 1399 هجری شمسی، مطابق 25 رجب 1441 هجری قمری و 20 مارس 2020 میلادی خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۱:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات این وزارتخانه در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: آنچه به عنوان آمار ابتلا به کرونا در کشور اعلام می شود، جزو صادقانه ترین آمارها در جهان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۳    
گرچه این هواپیماها در یک منطقه معروف زیرآب رفته بودند، اما تا دهه ها شناسایی نشده بودند. حفره های ایجاد شده به خاطر اصابت با یک بمب افکن SBD-5 هنوز روی این هواپیما به چشم می خورد که در کف تالاب تراک ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
او در نیم فصل نخست روی تک گل پرسپولیس در داربی که باعث شکست آبی پوشان شد تاثیر گذار بود و بعد از آن دیگر به ندرت بازی به او رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۴    
ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز پنجشنبه با بیان اینکه شیوع ویروس کووید-19 پیامدهای بزرگ اقتصادی دارد، تأکید کرد که نگران تأثیر کرونا بر بودجه های دفاعی اعضای پیمان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
در بیانیه خبری منتشر شده دلیل استعفای وی ذکر نشده است، اما او دیروز حین گفتگوی پارلمانی بر زمین افتاد و به بیرون منتقل شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
سیاه پوشی حرم مطهر امام رضا(ع) در شب شهادت امام کاظم(ع)
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
در اخبار آمده است که ملکه انگلیس برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا، به یکی از قلعه های خاندان سلطنتی پناه برده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
پیکر آیت الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بهشت معصومه قم به خاک سپرده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس ششم، به دلیل ابتلا به کرونا ویروس، درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۳    
از سوی کنفدراسیون هاکی آسیا احکام صادره پنج انتصاب مهم آسیایی به فدراسیون هاکی ایران ابلاغ شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
تعلیق لیگ های معتبر اروپا به دلیل شیوع کرونا در قاره سبز، آنها را متحمل ضرر مالی قابل توجهی خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام بازیکن سابق تیم استقلال را در فهرست نسل بعدی ستاره های فوتبال قرار داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
بانک مرکزی، با کمک همکاران محترم در دولت وحمایت های بی بدیل همه ارکان کشور تا به امروز این آزمون را با توجه به همه دشواری ها و شرایط سخت حاکم، پشت سرگذاشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
پیشکسوت و مربی سازنده فوتبال ایران صبح امروز(پنجشنبه) درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
آیت الله سید ابولحسن نوری مهری نخستین امام جمعه جانباز کشور و امام جمعه پیشین شهرستان خرمشهر به دلیل بیماری و کهولت سن درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
فریده داودی معاون مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بر اثر ابتلای به ویروس کرونا درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
مدیر سازمان جهانی بهداشت در صحبت با شبکه لبنانی المیادین ضمن مخالفت با سیاسی کردن ویروس کرونا گفت، آمریکا با تعلیق برخی از تحریم های ایران موافقت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تغییرات مدیریتی واکنش تندی به شرایط این باشگاه انجام داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
وزیر خارجه ایران با اشاره به سیاست شکست خورده تحریم و تغییر رژیم که از زمان ملی شدن صنعت نفت از سوی آمریکا در قبال ایران دنبال شده، تصریح کرد: زمان تغییر این سیاست شکست خورده فرا رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از پخش مستقیم ویژه برنامه های تحویل سال نو از رسانه ملی و دیگر رسانه ها از حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو که با ارائه تمهیدات و تسهیلات ویژه همزمان با شیوع ویروس کرونا هموطنان را به ماندن در خانه تشویق کرده بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
در تعطیلات ناخواسته فوتبال، همه بازیکنان آسیب دیده استقلال مصدومیت را پشت سر گذاشته و به سلامت کامل رسیدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
وزیر کشور طی پیامی از همکاران خود در وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها قدردانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
جلسه سران قوا صبح امروز به ریاست رئیس جمهور و با موضوع کرونا برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
محققان انگلیسی قصد دارند از دوشنبه هفته آینده یک داروی استنشاقی را برای مبتلایان ویروس کرونا که حال وخیمی دارند، آزمایش می کنند. این دارو به مبتلایان به آسم کمک کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: انصافا در سالهای قبل پول کمی به استقلال تزریق نشده اما مدیریت خوبی بر این پول ها صورت نگرفته تا امروز شرایط تیم بحرانی باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
در وزارت خارجه روسیه معتقدند: ادعای “مایک پامپئو” وزیر خارجه آمریکا درباره مقصر بودن روسیه در کشته شدن نظامیان ترکیه در ادلب ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
شعار سال با دو منظور مطرح می شود یکی جهت دادن به سیاست های اجرائی و عملکرد مسئولین دولتی و مسئولین حکومتی است، یکی توجه افکار عمومی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم در راستای تحقق مطالبات و برآورده کردن خواسته های مردم عزیزمان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه ای به رئیس جمهور توصیه هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه عده کثیری محدودیت های کرونایی را شوخی می پندارند، گفت: طرح های جایگزین برای تعطیلات نوروز وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
بنا بر بیانیه وزیر خارجه آمریکا پنج دانشمند هسته ای ایرانی عبارتند از محمد مهدی هدوی، کامران دانشجو، عارف بالی لاشک، مهدی تهرانچی و علی مهدی پور عمرانی.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۵    
دروازه بان تیم ملی فوتسال که در لیگ فوتسال روسیه توپ می زند به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی تواند در نوروز به ایران برگردد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۷    
تلاش بر این است که جلوی تنش زایی گرفته شود و ایران نیز حاضر است هم با عربستان سعودی و هم سایر کشورهای حوزه خلیج فارس پای میز مذاکره بنشیند و بدون دخالت آمریکایی ها و یا هر کشور بیگانه ای که در منطقه ...