پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 5 اسفند 1393 - parsine.com

پارسینه 30 دی 1393 پارسینه 30 بهمن 1393 پارسینه 1 اسفند 1393 پارسینه 2 اسفند 1393 پارسینه 3 اسفند 1393 پارسینه 4 اسفند 1393 پارسینه 5 اسفند 1393 پارسینه 6 اسفند 1393 پارسینه 7 اسفند 1393 پارسینه 10 اسفند 1393 پارسینه 11 اسفند 1393 پارسینه 12 اسفند 1393 پارسینه 13 اسفند 1393 پارسینه 14 اسفند 1393 پارسینه 15 اسفند 1393 پارسینه 16 اسفند 1393 پارسینه 17 اسفند 1393 پارسینه 18 اسفند 1393 پارسینه 19 اسفند 1393 پارسینه 20 اسفند 1393 پارسینه 21 اسفند 1393 پارسینه 22 اسفند 1393 پارسینه 23 اسفند 1393 پارسینه 24 اسفند 1393 پارسینه 25 اسفند 1393 پارسینه 26 اسفند 1393 پارسینه 27 اسفند 1393 پارسینه 28 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1393 
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد طی عملیاتی موفق آمیز یک کودک محبوس در ماشین لباسشویی را نجات داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را باشکوه خواند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
در این دو انفجار 18 نفر کشته و 52 نفر دیگر زخمی شدند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۶    
این قانون دارای سه آیین نامه اجرایی است که آیین نامه ماده هشت آن حداکثر تا دو هفته دیگر اجرا می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
در حالی زمینه افزایش قیمت میوه و مرکبات و گوشت مرغ را فراهم کرده که مسئولان وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت از نظارت بر قیمت عرضه این اقلام رفع تکلیف می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
در مذاکرات این دور، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی ایالات متحده آمریکا نیز حضور داشتند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
می توانیم از این به بعد همین گونه فوتبال بازی کنیم و نتایج خوبی را بگیریم.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
این در حالی است که چند روز قبل ابوعائشه البانیاسی از دیگر سرکرده های داعش در القلمون به هلاکت رسیده بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
به نظر بنده منظورشان اشاره به اشخاصی بود که در آن مصاحبه از آنها نام برده شده بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۸    
نقش برنامه های صدا و سیما در امر آگاهی بخشی جامعه مهم است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
جلسات گفت وگوی حزب الله و جریان المستقبل از دوم دی ماه سالجاری در مقر پارلمان لبنان آغاز شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی داشت.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
تیم لخویای قطر نیز با ترکیب احمد یاسر، توزی مورنو، ترائوره، خالد مفتاح، لوئیز مارتین، نان تای هی، کریم زاعد، محمد عبدالله، سباستین سوریا، کلودیو امیر و ولادیمیر وایس به میدان رفته است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
یکی از رهگذران با دیدن این منظره از بیرون عدد 21 را با نام اختصاری داعش (IS) اشتباه گرفته و به گمان اینکه ساکنان این خانه طرفدار داعش هستند، به پلیس گزارش داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۴    
از اواسط دی ماه سال جاری کمیته های 9گانه ای که هرکدام شرح وظایف مشخصی دارند را تشکیل داده ایم که بحث استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی امسال به بهترین شکل ممکن انجام شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۸    
این مراسم در جمع مدیران و خانواده ورزشی رزم سلطان برگزار شد و از پیشکسوتان، داوران برتر و نام آوران مسابقات کشوری شهریورماه سال جاری و مهرماه سال گذشته تقدیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۵    
معتقدیم مقابله با گروه هایی که علیه امنیت عراق کار می کنند بیش از هر چیز باید یک حرکت عراقی باشد و همه باید در خدمت مردم و دولت عراق باشد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
پرواز پهپاد بر فراز کاخ الیزه در شرایطی روی داد که پیش از این نیز پهپادهای مرموزی بر فراز نیروگاه های اتمی فرانسه در ماه نوامبر مشاهده شده بودند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۶    
نرخ 8. 0 درصدی تورم ماهانه در بهمن 93 در رتبه دوم کمترین نرخ تورم در ماههای سال جاری است و ماه دی با 0.3 نرخ تورم ماهانه کمترین نرخ را امسال داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۵    
مشکل جدی ما بحث بهره وری از جمله بهره وری در آب است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
در 15 درصد موارد ابتلا به سرطان به دلایل وراثتی و ژنتیک روی می دهد که در این صورت افراد باید کار مدام غربالگری صورت گیرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۳    
در برخی از مراکز درمانی کشور، دلال پزشکی وجود دارد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
نیجریه یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان در زمینه آدم ربایی است و میلیون ها دلار در سال از محل این اقدام تروریستی کسب می کند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۳    
شکل گیری تهدیدهای نوپدید در فضای مجازی در ابعاد موضوعی، فنی-زیر ساختی و فناورانه، و نقش آفرینی کشورهای سلطه طلب در آن، موجبات اتخاذ تصمیم بهبود ساختار و روزآمد کردن آن را فراهم کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
این دیدار درباره همکاری های دوجانبه ایران و آژانس و بررسی آخرین موضوعات مربوط به مذاکرات هسته ای انجام می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
خوشبختانه با ورود تکنولوژی های روز تولید این صنعت به کشورمان، هم اکنون محصولات ایرانی توان رقابت با محصولات خارجی مشابه را دارند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
در جشن بزرگ تشکل کارگری و کارفرمایی نزدیک به 40 هزار نفر از این جامعه حضور خواهند اداشت ودر این راستا رئیس جمهور ایراد سخنرانی می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
در سوئد اشتغال زنان در مشاغل آموزشی مانند معلمی در سه دهه گذشته حدود 80 درصد بوده؛ درحالی که این میزان در رشته های مهندسی حدود 25 درصد است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
آن زمان و بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332، اتفاقات زیادی رخ داده بود و روزنامه اطلاعات هم جایگاه مهمی داشت و این اخبار خیلی به کار ما می آمد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۹    
این دومین سفر ظریف به عراق از هنگام روی کار آمدن دولت حیدر العبادی در عراق است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
هرچند سرمایه گذاری بزرگ با مشکلاتی همراه است اما باید برای اداره کشور اقدام های مناسبی را نیز انجام داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
آزمایش های آندوسکوپی نشان داد که در اسکلت این مومیایی زمانی اعضای درونی وجود داشته که سپس با موادی غیرقابل شناسایی و کاغذهایی با نوشته های چینی پر شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
انگلیس دو هفته قبل نیز هم تحریم ها علیه شاخه نظامی حزب الله لبنان را نیز تمدید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
این عملیات یک هفته پس از کشته شدن چهار نیروی امنیتی تونس توسط تندرو ها در یک کمین در منطقه القصرین در نزدیکی مرز این کشور با الجزایر صورت گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
واردات و فروش فرآوردهای نفتی با رعایت کیفیت و استانداردهای عرضه از روی هر فرآورده در کشور در حدود قوانین و مقررات مربوط توسط بخش خصوصی مجاز است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
در نمایشگاه امسال شاهد حضور پرشور نهادهای مردمی بودیم که نگرانی ها و سوالات خود را در ارتباط با مشکلات زیست محیطی بیان کردند، همچنین کارگاه ها و مناظره های پرشوری نیز در نمایشگاه برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
بیرکل فدراسیون در نامه ای به روسای هیات استان های گیلان، اصفهان و آذربایجان شرقی از دعوت سه بازیکن جدید به تیم ملی المپیک و نیاز به اعزام سریع بازیکنان به محل اردوی این تیم در کیش خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
30 هزار میلیارد ریال از این اعتبار نیز از محل یک درصد ارزش افزوده است که برای بخش های بهداشت و درمان و در امور هزینه ای و پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
این بازی در مجموع موقعیت بسیار خطرناک دیگری نداشت و هرچند که با حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر دنبال می شد در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه ابتدایی به پایان رسید.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
در دوران تحریم، مشکلات بسیاری را تحمل کردیم و در حالی که شرکت هما یک شرکت خصوصی بود، در تامین قطعات هواپیما از خارج کشور، ما را یک شرکت دولتی شناخته و همکاری چندان مساعدی با ما نداشتند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد غذا خوردن در اواخر شب می تواند به مغز آسیب برساند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید محترم می بایست آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا از ورود اولین گروه از پرندگان مهاجر با نام زنگوله بال بر فراز مناطق جلگه ای این شهرستان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
بیشتر انرژِی کشور در حوزه حمل و نقل، مصارف خانگی و تجاری مصرف می شود؛ همچنین حدود 40 درصد انرژی در بخش ساختمان استفاده می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
معاون عملیات هوانوردی شرکت های فرودگاه های کشور گفت که هم اکنون 70 شرکت بزرگ هواپیمایی جهان از فضای ایران برای پروازهای خود استفاده می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
بزرگ ترین اعتصاب کارکنان پالایشگاه های آمریکا در 35 سال گذشته روی قیمت نفت تاثیر منفی داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مذاکرات چهار روزه هسته ای در ژنو که این بار با حضور دو فیزیکدان برجسته هسته ای ایران و آمریکا برگزار شد، امیدها را برای رسیدن به سوی توافقی تاریخی میان طرفین بیش از پیش پررنگتر کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
روز گذشته دور مهم مذاکرات هسته ای بین وزیران خارجه ایران و آمریکا در ژنو پایان یافت و طرفین بر پیشرفت در مذاکرات تاکید کردند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
واعظی همچنین از مذاکرات دو کشور در خصوص کانال های تلفن و ماهواره خبر داد و افزود: در حال حاضر کشور آذربایجان یک ماهواره دارد و ماهواره دیگری را نیز با همکاری یک شرکت اروپایی در آینده پرتاب خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
در همین حال روزنامه کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی در گزارشی مدعی شد که این مانورای مشترک نظامی با هدف دفاعی نبوده بلکه با هدف تحریک و اهداف ستیزه جویانه برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل حفاظت زیست گیلان گفت: عمق تالاب انزلی از 9 متر در سال 1354 به کمتر از یک متر رسیده و بخشی از آن نیز خشک شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لازم الاجرا بودن تصمیم قوه قضاییه مبنی بر ممنوع التصویری سیدمحمد خاتمی درباره چگونگی رفع ممنوعیت فعالیت جعفر پناهی و نیز مجوز ندادن به کتابی که در خارج ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
کلاه قرمزی یکی از محبوب ترین عروسک های چند نسل مخاطبان است که هر سال با اتفاقات تازه ای به تلویزیون می آید تا قصه ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
هر چه عددها بزرگ و بزرگ تر می شود حساسیت به آنها هم کم و کم تر می شود. پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی که رو شد، برای مدت ها تیتر یک رسانه ها بود و بزرگترین فساد مالی تاریخ ایران نام گرفت ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم کم شدن پارازیت ها در کشور گفت که باید با تشکیل کارگروه تخصصی مشخص شود که چه میزان پارازیت ها برای سلامتی مردم اثر می گذارد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
قرار است در جلسه ای که ماه آینده در زوریخ برگزار خواهد شد درباره کاهش زمان جام جهانی قطر و همچنین تعداد ورزشگاه های این کشور نیز بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
بازار نوروزی محک در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری از 10 صبح الی 8 شب با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
"رونین بیرگمان" تحلیلگر امور فلسطینی و راهبردی "یدیعوت احارانوت گزارشی نسبتا طولانی را از دادگاه بین المللی که برای تحقیق قضایای تشکیل می شود ارائه داد ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
این حادثه در حوالی یک ساعت پیش رخ داده است و هم اکنون نیروهای اورژانس در حال امدادرسانی به دانش آموزان هستند و تعداد قطعی مجروح شدگان پس از اتمام عملیات اعلام خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: انقلاب ما نشان داد که ما لیاقت آن را داریم که محور تقریب و وحدت جهان اسلام باشیم و می توانیم این موضوع را در عمل نشان دهیم و دست رد ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۰    
بچه های تیم بعد از شروع تمرینات وضعیت مالی باشگاه از بنده سوال کردند و من هم حقیقت را گفتم و آنها تصمیم گرفتند تا زمان تعیین تکلیف مالی این تیم بر سر تمرینات حاضر نشوند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
احتمالا سیدمهدی مدیرکل پخش اخبار سیما مدیرعامل خبرگزای جدیدالتاسیس جام جم خواهد شد. همچنین کامران نجف زاده به عنوان مدیر تولید خبر سیما ، مشغول به کار خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
عضو هیات مدیره انجمن اورولوژی از افزوده شدن سالانه 3500 مورد ابتلا به سرطان پروستات در کشور خبر داد و گفت: سرطان پروستات و بیضه شایع ترین بیماری های مردان به شمار می رود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
حال هوشنگ ابتهاج (ه.ا. سایه) که این روزها سالگرد تولد 87 سالگی اوست رو به بهبود است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اعمال محرومیت برای وی از سوی فدراسیون فوتبال مسخره است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
شاخص قیمت در دی ماه 204.1 بوده که در بهمن ماه 1393، 204.2 بوده که این شاخص در محاسبات آماری با رند شدن صفر تعبیر می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۸    
واکنش نشان ندادن بورس تهران به جلسه روز گذشته نشان می دهد که بازار سرمایه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری تحت تاثیر اخبار سیاسی بوده
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۸    
طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا با 30 دقیقه تاخیر برگزار خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
ایران از نظر مصرف سرانه شیر، در میان کشورهای دنیا، در پایین ترین رده ها قرار دارد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
شهدا مثل موجودی زنده پیش خداوند حیات دارند
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
اولین مسئول کشتی بانوان در فدراسیون کشتی منصوب شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
درهمایش روزملی مهندسی که با حضور دکتر روحانی درتهران برگزار شد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تقدیرشد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
جریان رسیدگی به لایحه بودجه 94 کل کشور در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس، نمایندگان با تبصره 21 لایحه بودجه 94 در مورد هدفمندی یارانه ها موافقت کردند که به موجب آن درآمد حاصل از اجرای مفاد مواد یک و ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در کیش روز سه شنبه پنجم اسفند در کیش گشایش می یابد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و باشگاهی در کیش گفت: امروز ورزش کیش به ورزش کشور کمک می کند
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۵    
محمد احسانی در بخشی از صحبت هایش در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تلویزیون نوروز سال آینده سریال پایتخت را به پخش می رساند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۹    
مرجع قضایی نیز از باب تعویق در بازپرداخت وام، به این پرونده ورود پیدا کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
دولت نمی خواهد فاز دوم هدفمندی را اجرا کند
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۶    
سفرهای استانی هیات دولت با محوریت رییس جمهور یکی از شیوه های برقراری ارتباط میان دولت و مردم و همراه ساختن مردم اقصی نقاط کشور با سیاست های دولت وقت محسوب می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
گرانی این روزهای مرغ صدای وزیر را نیز در آورد...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
خبرگزاری فرانسه از پرواز شبانه دستکم پنج هواپیمای بدون سرنشین ناشناس بر فراز پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رییس قوه قضاییه گفت: در پرونده فساد سه هزار میلیاردی، قوه قضاییه خیلی ایستادگی کرد و زمان شروع در داخل و خارج می گفتند که قوه قضاییه از پس این پرونده بر نمی آید و رسانه های بیگانه نیز در مصاحبه ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
دولت استرالیا اعلام کرد: بر اثر طوفانی که طی چند روز گذشته مناطقی از این کشور را درنوردیده، دست کم 1000 خانه تخریب شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
وجود مقررات گمرکی و مقررات کنترل کیفیت کالاها بین دو کشور، اظهار داشت: طرفین سعی کردند با ایجاد مفاهمه بیشتر برخی مسایل و موانع فراروی صادرکنندگان ایرانی به عراق برطرف شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
در سال جاری حدود 18 درصد نسبت به متوسط سال های گذشته کاهش بارندگی داشتیم و میزان رواناب ها 50 درصد و پوشش برفی 40 درصد کاهش یافته است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
نیوزیلند بخشی از یک ائتلاف 62 کشوری علیه داعش است که بخش های وسیعی از خاک عراق و سوریه را تصرف کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
یک کارگاه تولید کیف و کفش بامداد امروز در محدوده خیابان ظهیرالاسلام دچار حریق گسترده شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
وی امضا قراردادهای بدون تضمین را جرم دانست و ادامه داد: با هر فردی که برخلاف قوانین عمل کند، برخورد می کنیم، بویژه در تخلف هایی که اموال از بین می رود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
اختتامیه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان اروند شب گذشته(دوشنبه 4 اسفند) با حضور حجت الله ایوبی، جمعی از سینماگران ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
مذاکرات در تاریخ دوم ماه مارس در شهر لوزان، در سطح مدیران وزارت خارجه ایران و گروه 1+5 برگزار خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
قیمت نفت مورد رضایت اعضا نیست اما عربستان...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
مذاکرات هسته ای چندین ماه و در واقع بیش از یک سال است که ادامه دارد. همانطور که رئیس جمهور گفته است ما در حال نزدیک شدن به زمانی هستیم که می توانیم بفهمیم آیا قادر به حصول توافق هستیم یا نه.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
دبیرهیات نظارت بر مطبوعات گفت که این هیات به مصاحبه منتشر شده با ابراهیم اصغر زاده در روزنامه اعتماد در جلسه آتی رسیدگی خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
روزنامه گاردین نوشت: ضرب الاجل توافق شده در مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 بر روی رسیدن به یک چهارچوب در آخر ماه مارس و رسیدن به یک توافق نهایی در سی ام ماه ژوئن است و نتانیاهو قول داده تا از این ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۸    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تولید، توزیع و نشر کتاب باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولین قرار گیرد تا فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه رشد پیدا کند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۸    
مخالفان سوری گزارش دادند، داعش دو مدرسه برای آموزش زبان انگلیسی به فرزندان اعضای خارجی و غیر عرب خود در شهر "الرقه" سوریه افتتاح کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۸    
وی کشف بیش از سه کیلو انواع مواد مخدر، توقیف 265 دستگاه موتورسیکلت و 439 دستگاه خودرو متخلف، دستگیری 258 سارق سابقه دار و تحت تعقیب، جمع آوری 517 معتاد را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان برشمرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
طلا هفته گذشته 22.60 دلار یا 1.84 درصد کاهش یافت که چهارمین کاهش هفتگی متوالی بود و طولانی ترین روند نزولی را برای این فلز زرد از اوایل اکتبر به این طرف نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
با رای نمایندگان این مبلغ برای صندوق توسعه ملی بازگشت ازمنابع محسوب می شود و تبدیل دلار به ریال موضوع این بند زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.
  • ۱