جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 31 مرداد 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 مهر 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مرداد 1394 پارسینه 2 مرداد 1394 پارسینه 3 مرداد 1394 پارسینه 4 مرداد 1394 پارسینه 5 مرداد 1394 پارسینه 6 مرداد 1394 پارسینه 7 مرداد 1394 پارسینه 8 مرداد 1394 پارسینه 9 مرداد 1394 پارسینه 10 مرداد 1394 پارسینه 11 مرداد 1394 پارسینه 12 مرداد 1394 پارسینه 13 مرداد 1394 پارسینه 14 مرداد 1394 پارسینه 15 مرداد 1394 پارسینه 16 مرداد 1394 پارسینه 17 مرداد 1394 پارسینه 18 مرداد 1394 پارسینه 19 مرداد 1394 پارسینه 20 مرداد 1394 پارسینه 21 مرداد 1394 پارسینه 22 مرداد 1394 پارسینه 23 مرداد 1394 پارسینه 24 مرداد 1394 پارسینه 25 مرداد 1394 پارسینه 26 مرداد 1394 پارسینه 27 مرداد 1394 پارسینه 28 مرداد 1394 پارسینه 29 مرداد 1394 پارسینه 30 مرداد 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱    
فردا بعداز ظهر (یکشنبه اول شهریور) فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس با محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۷    
شجاعی با بیان اینکه طرفدار خلاف و تخلف نیستیم، گفت: با پزشک متخلف باید برخورد شود، اما به لحاظ شان جامعه پزشکی و کم بودن میزان تخلفات این قشر ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۷    
با به پایان رسیدن مهلت صرافی ها برای انطباق با دستورالعمل نحوه جدید فعالیت در 28 مرداد ماه به نظر می رسد صرافان در روزهای آخر به طور گسترده تری برای افزایش سرمایه ورود کرده و حتی یک روز پس از مهلت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۷    
محمود طلوعی نویسنده، مورخ و روزنامه نگار باسابقه کشورمان بر اثر سانحه تصادف در سن 85 سالگی درگذشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
براساس اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که رئیس جمهور دیروز آن را به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد، خانه های مسکونی خالی از سکنه مشمول مالیات شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱    
دیوید گیلمور (David Gilmour) یار دیرین گروه پینک فلوید اعلام کرده که پینک فلوید دیگر به آخر خط رسیده و اعضای گروه قصد پیوستن دوباره و ادامه کار را ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۴    
از ویژگی های ارزشمند این فرهنگ، توجه به جامعیت موضوع مشاهیر ایران است که در آن به همه ی چهره های ملی اعم از دانشمندان، فرهنگفران، هنرمندان، سیاستمداران و ورزشکاران اشاره شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۶    
اسماعیل احمدی مقدم ششمین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در گفت و گویی با ماهنامه رمز عبور خاطرات و ناگفته هایی از دوران دفاع مقدس و دوران مسئولیت خود مطرح کرده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
ملی پوش بسکتبال ایران می گوید: چینی ها برای تیم ملی ایران در ر قا بت های قهرمانی آسیا برنامه های زیادی دارند و باید آنقدر آماده شویم که برنامه های چین نتواند تاثیری بر کار ما داشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعلام کرد شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه های کشور است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی که معمولا با عنوان NSAIDs شناخته شده و برای کاهش درد و تب مصرف می شوند به نظر عوارض جانبی اندکی دارند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
وقتی که بچه ها برای بازی به بیرون از منزل می روند، همه ما فهرستی از بایدها و نبایدها را برای آنها قطار می کنیم. اینکه چه کارهایی باید انجام دهند و سراغ چه کارهایی نروند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
یکی از آوارگان ایزدی اعلام کرد عناصر داعش در اقدامی وحشیانه پس از کشتن چند کودک، آنها را پختند و به مادرانشان خوراندند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
وقوع یک حمله انتحاری در یک مرکز آموزش نظامی در سومالی به کشته شدن 11 نظامی منجر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۴    
روز گذشته مدافع اخراجی پرسپولیسی ها شاید بعد از کارت قرمز بیشتر از قبل آن اشتباه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۷    
چهارشنبه شب28 مرادماه سال جاری فاطمه دختر 9 ساله اهل روستای "تنگ هیگون" از توابع شهرستان کهگیلویه به علت گزیدگی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی خبر داد و نسبت به سیلاب و آبگرفتگی معابر در 8 استان کشور طی سه روز آینده هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با اشاره به تاثیر توافق هسته ای بر ثبات منطقه گفت: به نظر می رسد خبر خوب بعدی برای ملت ما ظرف یکسال آینده و درباره وضعیت منطقه خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
جوان عاشق پیشه وقتی در ازدواج با دختر مورد علاقه اش ناکام ماند، سناریوی انتقامجویی عجیبی را طراحی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
مطالعات محققان دانشگاه سوری در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
خواب از جمله نیازهای انکارناپذیر آدمی است که با بروز مشکلاتی مانند بدخوابی، کم خوابی یا... می تواند ناهماهنگی های فراوانی را در بدن ایجاد کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
شایع ترین علت درد در سمت راست شکم آپاندیسیت است اما باید توجه داشته باشید که درد آپاندیس در 24 ساعت اول معمولا دور ناف است و بعد به سمت راست و پایین شکم منتقل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۲    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: حرکات نمایشی و خطرناک راننده پژو پارس، باعث سقوط یکی از اعضای کارناوال عروسی به پایین پل و فوت وی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۸    
بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال با کفش های کاپیتان پیشین استقلال موفق به گلزنی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۳    
مدیر تیم فوتبال ستارگان دلیل کناره گیری علی پروین از این تیم را اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
بازیگر مجموعه خانه ما این روزها به عنوان وکیل دادگستری مشغول به کار است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
پس از تهیه خاکشیر اقدام به فرایند روغن گیری شد که حاصل آن تولید 22 گرم روغن بود و این مقدار نشان داد که دانه خاکشیر مورد استفاده حداقل 22 درصد اسید چرب دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
چیزی در درون همه ما هست که روی باور ها و رفتارهایمان تاثیر می گذارد. باورها و رفتارهای درونی شده ما تجربه هایی است که در روند رشد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
اگر سری به سوپرمارکت ها و فروشگاه های شهر بزنید، غرفه غذاهای آماده در کنار فست فود انواع خورش های متنوع اصیل ایرانی همچون قیمه، قرمه سبزی فسنجان، خوراک مرغ و... عرضه می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی در حاشیه رونمایی از آلبوم جدیدش گفت: فوتبالیست گلزن باشگاه استقلال قبل از اینکه فوتبالیست شود، یک نوازنده حرفه ای ساز “تنبک” بوده و با بنده کنسرت مشترک هم داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: طرح برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای و بدن نما در سراسر کشور اجرا می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران با بیان این که باید از انرژی های تجدیدپذیر به صورت واقعی حمایت شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
خواننده کنسرت ناگفته با اشاره به لغو حضور نوازندگان بین المللی این کنسرت، از تلاش خود برای اجرای یک کنسرت موفق با همکاری نوازندگان ایرانی سخن گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
العربی الجدید نوشت نگاهی به وحشیگری های گذشته بسیاری از کشورها نشان می دهد احتمال به رسمیت شناخته شدن گروه دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) وجود دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
اعلام حمایت جان تستر سناتور سرشناس دموکرات از توافق هسته ای با ایران، خیال اوباما را جهت استفاده از حق وتوی خود علیه سناتورهای مخالف برجام تاحدود زیادی راحت ساخته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۳    
یک متخصص پوست با بیان اینکه بالا بردن سطح آگاهی های جامعه و ارتقای رفتارهای بهداشتی منجر به کاهش آلودگی به شپش می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
براثر برخورد زنجیره ای پنج اتومبیل سواری در کیلومتر 20 مسیر نهاوند کرمانشاه، 11 نفر مصدوم شدند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
چند تن از هواداران پرسپولیس به همراه یکی، دو نفر از لیدرهای این تیم در اعتراض به داوری علیرضا فغانی در آخرین دیدار این تیم مقابل فدراسیون تجمع کردند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۷    
صدها مهاجر در تلاش برای عبور از مرز یونان به مقدونیه دیده می شوند که پلیس مقدونیه مانع آنها شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
رییس جمهوری به تازگی در سخنانی بر ضرورت های استقلال فرایندهای اجرا و نظارت در برگزاری انتخابات تاکید کرد و آن را شرط لازم برای یک انتخابات سالم و با شکوه در کشور دانست ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۸    
وزارت دفاع آمریکا از احتمال افزایش درگیری نظامی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش توان نظامی و فعالیت های دریایی چین هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۸    
در بدن ما، املاح و مواد مغذی زیادی وجود دارند. بسیاری از این املاح در آب دریاها و اقیانوس ها هم وجود دارند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نهادهای حقوق بشری، سازمان های جهانی بشردوستانه و شخص دبیر کل سازمان ملل در میان شعله های بمب های سعودی، صرفا این جمله را به کار می برند: ما از کشتار غیر نظامیان در یمن آگاهیم و نگران هستیم .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر عدم حاشیه سازی برای جامعه پزشکان از اعلام شماره تلفنی برای بررسی مشکلات جامعه پزشکی از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
محمدرضا هدایتی گفت: مشاهده تغییرات در صداوسیما نیازمند گذر زمان است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
دو تیم ملی والیبال ایران و فرانسه که در چند سال اخیر نتایج دور از انتظاری را کسب کرده اند امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
محققان شهر کاونتری انگلیس می گویند، یافته های علمی در حوزه روانشناسی حاکی از آن است که افسردگی در گروه دوستان به یکدیگر سرایت نمی کند، بلکه دوستان از یکدیگر پیام های شادی را دریافت می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید محروم شدن داور دیدار تیمش برابر ذوب آهن سودی برای باشگاه پرسپولیس ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۶    
نوزاد پنج ماهه که مورد شکنجه والدین خود قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل ضربه مغزی جان باخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: تمام مکمل های عرضه شده خارج از داروخانه ها غیرمجاز هستند و مردم به این مکمل ها اعتماد نکنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
گروه خونی O میان مردم و اهدا کنندگان خون ایران بیشترین فراوانی را دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس پس از آنکه این تیم در بازی با ذوب آهن نتیجه را به خاطر اشتباه داوری واگذار کرد، گفت: حالا فهمیدم تبریزی ها از دست داور چه کشیدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۶    
موهای ما بعد از دوره طولانی استفاده از انواع و اقسام مواد آرایشی و اتو و سشوارهای روزانه دیگر شادابی و زیبایی روزهای گذشته را ندارند و با هر بار رنگ کردن نازک تر و کم پشت تر از گذشته می شوند اما این ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
بیماری آسم در واقع نوعی بیماری تنفسی است که با علائم سرفه، خلط، خس خس سینه و تنگی نفس همراه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۰    
وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت:در مورد، نفوذ آمریکا به کشورم؛ حرفی ندارم چرا که رهبر ما به قدری با درایت عمل می کنند که بی شک اجازه نفوذی را باقی نخواهند گذاشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه گفت: قرار است سفارت خانه های ایران و انگلیس فعلا در سطح کاردار بازگشایی شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی حج را ضامن "تداوم اسلام" و مظهر "وحدت و عظمت" امت اسلامی خواندند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه دوپینگ از مثبت شدن تست یک د و و مید ا نی کار ملی پوش خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مجله اکونومیست در سال 2012 به طور رسمی اعلام کرد میزان دارایی 20 درصد ثروتمندان ایران 43 برابر میزان دارایی 20 درصد فقیران این کشور است و ایران با پشت سر گذاشتن دیگر شریک تجاری و سیاسی خود یعنی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشورآخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
شاید شما هم فرد لاغری هستید و در کل غذا خوردن را یک وظیفه می دانید. در مهمانی ها نقل مجلس هستید و اطرافیان مدام تجویزها و پیشنهادهایی برای افزایش وزن شما می دهند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: در حوادث اخیر علاقه نداریم به جامعه پزشکی توهین شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۶    
ظرف سال های گذشته آنقدر موارد رد صلاحیت های بدون ارائه دلائل موجه صورت گرفته که پذیرش ادعای بیطرفی و غیرسیاسی عمل کردن شورای نگهبان را با تردیدهای جدی روبه رومی سازد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مرگ ملا عمر و وقفه ای که در مذاکرات صلح به وجود آمد، گمانه زنی هایی را برای تعطیل شدن این موضوع مطرح کرده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
نخستین عکس جهان که با چیزی مشابه دوربین عکاسی گرفته شده مربوط به عکسی از جوزف نیسفور نیپس بوده که در سال 1826 گرفته شده است. این عکس از پنجره اتاق نیسفور نیپس در بروگاندی فرانسه گرفته شده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۶    
رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی از تحصیل یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در 11 هزار و 847 مدرسه غیردولتی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط چهار کارگر از طبقات فوقانی یک ساختمان در حال ساخت در منطقه غرب تهران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مرگ سه کارگر و زخمی شدن کارگر چهارم شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۲    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسیدگی به ادعای رئیس پیشین فدراسیون فوتبال را آغاز کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۳    
احمدی نژاد تنها رئیس جمهور ایران بود که هیچ یک از جریان های سیاسی به ویژه در دولت دهم با او همراه نبودند و رفتار وی باعث شده بود تا همه از دور فاصله بگیرند حتی کسانی که برای ریاست جمهوری او همه کار ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۴    
محمود طلوعی - نویسنده و تاریخ نگار ایرانی - پنجشنبه ( 29 مرداد ماه) در سن 85 سالگی بر اثر یک سانحه تصادف درگذشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۴    
با این حال و برغم این که خودروسازان با انباشت خودرو مواجه هستند، قیمت رسمی خود را کاهش نمی دهند و متقابلاً مردم هم تمایل سابق به خرید خودرو را ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
"سیاستهای نابخردانه "چپ" و "راست" و "میانه" در کشور موجب شده در دهه های اخیر "سی هزار" روستا در ایران خالی از سکنه شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
خاکسپاری یکی از رهبران مهم مافیای ایتالیا روز پنج شنبه در پایتخت این کشور، رم برگزار شد. مراسم مرگ ویتوریو کازامونیکای 65 ساله در حالی برگزار شد که ارکستر موسیقی در این مراسم موسیقی متن پدرخوانده را ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهوری ایران در بازدید از آخرین دستاوردهای دفاعی کشور ضمن تاکید بر موضع صلح طلبی جمهوی اسلامی در عرصه بین المللی اظهار داشت صلح فقط در سایه اقتدار امکان پذیر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۷    
نخست وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای مدعی شده دو وزیر دیگر این رژیم در سال 2011 مانع حمله رژیم صهیونیستی به ایران شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با اقدام به موقع نزاجا داعش که در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله بود نتوانست به مرزهای ما نزدیک شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران، موشک نقطه زن فاتح 313 در سازمان هوافضای وزارت دفاع رونمایی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
کمتر کسی باور می کرد فغانی پس از ماه ها دوری به جهت آن قضاوت پراشکال وقتی سوت پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن را به صدا در می آورد با همان هجمه های اعتراض آمیزی مواجه شود که در ایستگاه پایانی لیگ ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۴    
خیمن - ایرنا - نوجوان 16 ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان شازند استان مرکزی در سد خاکی روستای دره گر از توابع خمین غرق شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۷    
تصادف شب گذشته دو دستگاه خودرو در جاده کیاسر منجر به کشته شدن چهار نفر شد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
اهدای تندیس بهترین لبخند،خاطرات علی اوجی و داستان تصادف شدید مهران غفوریان در خندوانه جمعه شب گذشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
تیم های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و هنرمندان در دیدار خیریه که به نفع معلولان ذهنی برگزار شد مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم پیشکسوتان پرسپولیس حریف خود را مغلوب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
مسئولان پرسپولیس خواهان بخشش کارت قرمز مدافع اخراجی خود هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۴    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: کمپین نخریدن خودروهای داخلی تلفیقی از احساسات و خواسته های به حق مصرف کنندگان ایرانی با دست های پشت پرده و سازمان دهی واردکنندگان خودروهای چینی و کره ای است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۷    
نصب پرچم رضوی در نماز جمعه تهران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران از راه اندازی اتوبوس های برقی تا مهر امسال رد پایتخت خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
یک رسانه انگلیسی گزارش داده مدیران بخش انرژی انگلیس وزیر خارجه این کشور را در سفر روز یکشنبه به تهران همراهی خواهند کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
با توجه به طولانی شدن پروژه ها و افزایش هزینه تمام شده واحدهای مسکن مهر، اکنون زور بسیاری از متقاضیان به قیمت ها نمی رسد و ظاهرا افزایش مبلغ تسهیلات از 25 به 30 میلیون تومان اجتناب ناپذیر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
به دنبال افزایش تنش در شبه جزیره کره، کره شمالی خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۴    
در نگاه اول نتایج انتخابات ترکیه حاکی از پیروزی دموکراسی بر کنترل دولت تک حزبی "عدالت و توسعه" بر مسائل اقتصادی و اجتماعی بود، اما به دنبال وقوع حملات تروریستی در ترکیه مشخص شد که این شادی ها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
شعرای اهل سنت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بخشی – و فقط بخشی – از اشعار شعرای اهل سنت در وصف فاطمه زهرا را مرور میکنیم تا عمق عشق اهل سنت به ایشان را لمس کنیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
یک روزنامه هندی گزارش داد سرپرستی موقت سفارت انگلیس در ایران به آجای شارما یعنی کسی که تا کنون سمت کاردار غیرمقیم بریتانیا در تهران را بر عهده داشت، سپرده شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۲    
بهمن نژاد با اعلام خبر بازداشت یک گنج یاب در ارتفاعات سوادکوه، جزئیات این حادثه را تشریح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۲    
لواسانات و شیمرانات که منطقه ییلاقی تهران محسوب می شود، مناطقی جذاب برای قشر مرفه و پولدار است. دسترسی سریع به آن و خلوت در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا همیشه مورد توجه این قشر بوده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۳    
غرویان همچنین معتقد است: ائتلاف احتمالی آیت ا... هاشمی، حسن روحانی و سیدحسن خمینی می تواند برنده انتخابات مجلس خبرگان آینده باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۳    
مبینا نصیری که پیشتر در یک برنامه زنده خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت : نوشته اند جگر ...
  • ۱