شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 15 دی 1396 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 31 فروردین 1396 پارسینه 31 اردیبهشت 1396 پارسینه 31 خرداد 1396 پارسینه 31 تیر 1396 پارسینه 31 مرداد 1396 پارسینه 31 شهریور 1396 پارسینه 30 مهر 1396 پارسینه 30 آبان 1396 پارسینه 30 آذر 1396 پارسینه 30 بهمن 1396 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 1 دی 1396 پارسینه 2 دی 1396 پارسینه 3 دی 1396 پارسینه 4 دی 1396 پارسینه 5 دی 1396 پارسینه 6 دی 1396 پارسینه 7 دی 1396 پارسینه 8 دی 1396 پارسینه 9 دی 1396 پارسینه 10 دی 1396 پارسینه 11 دی 1396 پارسینه 12 دی 1396 پارسینه 13 دی 1396 پارسینه 14 دی 1396 پارسینه 15 دی 1396 پارسینه 16 دی 1396 پارسینه 17 دی 1396 پارسینه 18 دی 1396 پارسینه 19 دی 1396 پارسینه 20 دی 1396 پارسینه 21 دی 1396 پارسینه 22 دی 1396 پارسینه 23 دی 1396 پارسینه 24 دی 1396 پارسینه 25 دی 1396 پارسینه 26 دی 1396 پارسینه 27 دی 1396 پارسینه 28 دی 1396 پارسینه 29 دی 1396 پارسینه 30 دی 1396 
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۵    
پیرمرد ریش سفیدی که دستور اعدام، بریدن سر و سنگسار قربانیان گروه تروریستی داعش در موصل را می داد، با پرداخت مقادیری وجوه نقدی از بازداشت نیروهای عراقی آزاد شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۰    
بعد از تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس و آغاز بررسی بندهای آن در کمیسیون های تخصصی، مجلسی ها مصوب کردند که وام ازدواج به 15 میلیون تومان افزایش یابد و امروز رئیس جمهور رسماً دستور افزایش وام ازدواج را ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۵    
وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
طرز تهیه آش ماست به روش های مختلف در شهرها و استان های ایران انجام می شود. آش ماست تبریزی و آش ماست شیرازی از محبوبیت و مشهوریت بیشتری برخوردارند
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۵    
برنامه 80 سال لوریس چکناواریان ویژه زادروز و بزرگداشت این نوازنده و رهبر ارکستر، شامگاه پنجشنبه در تالار وحدت برگزار شد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: سازمان محیط زیست طرحی را مبنی بر تعطیلی یک ماهه مدارس آماده کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
برای شما که علاقه زیادی به پیتزا دارید یه دستور متفاوت آوردم که مطمئنم خوشتون میاد. هم ساده ست هم خوشمزه. امتحانش ضرر نداره همین حالا تجربه ش کنید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۰    
وزیر علوم گفت: تعدادی از دانشجویان بازداشتی آزاد شدند و پیگیر وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی هستم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۵    
زبان بدن چشم ها یکی از مهم ترین ابزار ارتباطی غیرکلامی محسوب می شود که در ارتباطات گوناگون اجتماعی و عاطفی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۰    
اردوغان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با همتای فرانسوی خود در پاریس به یک خبرنگار فرانسوی که از او درباره احتمال تحویل سلاح به تروریست های وهابی صهیونیستی داعش در سال 2014 به وسیله آنکارا پرسید ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۶:۰۰    
رئیس محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در تهران روزانه 12میلیون لیتر بنزین مصرف می شود، گفت: در چنین زمانی حتی اگر خودرو و سوخت با کیفیت داشته باشیم، باز هم دچار آلودگی هوا خواهیم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۵:۰۰    
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در آلمان باعث توقف فعالیت کشتی رانی و همچنین جان باختن یک نفر شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۰    
پیام رسان چینی وی چت که دیشب رفع فیلتر شد مثل 4 سال پیش هنوز دارای قابلیت ها و دچار ضعف هایی است که حریم خصوصی را به خطر می اندازد و کاربران باید از اعتماد چشم بسته و کامل به نمونه های خارجی برحذر ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۳:۰۰    
نسل سوم ساعت هوشمند اپل در محیط بیمارستانی درکنار ICU مشکل پیدا می کند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۲:۰۰    
تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان طورکه همه ما می دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۰    
برای نخستین بار در تاریخ صنعت موسیقی، در سال 2017 رپ و آراندبی پرطرفدارترین ژانرهای موسیقی در آمریکا بودند عنوانی که پیش از این در اختیار موسیقی راک بود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۰    
قتل، یکی از تلخ ترین اخبار حوادث است اما در میان قتل ها شاید بتوان از کشتن کودکان به عنوان تلخ ترین جنایت ها نام برد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۰    
سیدحسین موسویان تحلیلگر مسایل بین الملل در یادداشتی در سایت لوبلاگ به بررسی و مقایسه ویژگی های رهبری ایران و عربستان پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۰    
مولانا عبدالحمید: مسئولین باید به تجمعات و راهپیمایی های اعتراض آمیزی که این روزها در کشور در جریان است توجه کنند و حرف معترضین را بشنوند".
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۰    
سرمای شدید و توفان زمستانی در شمال شرق آمریکا باعث مرگ دست کم 19 نفر و به هم خوردن پروازها و بسته شدن جاده ها شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۵    
سرمای شدید و توفان زمستانی در شمال شرق آمریکا باعث مرگ دست کم 19 نفر و به هم خوردن پروازها و بسته شدن جاده ها شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۵    
تنها آی فون ها و مک هایی که با تازه ترین سیستم عامل کار می کنند تحت تاثیر باگ ذوب قرار نمی گیرند
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۵    
پائولو کوئیلو، نویسنده برجسته برزیلی، توییتی علیه سخنان رضا پهلوی که اخیراً در حمایت از اعتشاشات اخیر در ایران، از آمریکا درخواست کرده به کمک عناصر ضد انقلاب و مردم کمک کند، منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۰    
غوطه شرقی در سوریه مورد حمله قرار گرفته، بسیاری از عناصر تروریستی در لابلای مردم مخفی شده اند و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۵    
واشنگتن و اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه ونزوئلا اعمال کرده اند که به گفته بسیاری از کارشناسان مردم عادی در این کشور آمریکای لاتین بیشترین آسیب را خواهند دید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۰    
ونگر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس سه جلسه محروم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۰    
مسابقات موتور کراس جام نه دی، جمعه 15 دی ماه به میزبانی باشگاه مقاومت البرز در پیست موتور کراس حصارک برگزار شد. در این مسابقات شرکت کنندگان در دو کلاس 250 و 400 سی سی به رقابت پرداختند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۰    
گزارش حاکی است این عملیات در ادامه سلسله عملیات های مدیریت اطلاعات و امنیت بغداد در جست و جو و دستگیری تروریست های داعشی در مناطق مختلف پایتخت عراق انجام شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۰    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: کسانی که از فعالیت پایگاه های اینترنتی مربوط به اغتشاشگران و معاندین جلوگیری نکردند باید وفق مقررات مجازات شوند والا بابت قصورخود عذرخواهی کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۵    
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امروز زیر نظر کادر فنی به تمرین ریکاوری پرداختند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۵    
یک مقام مسئول با هشدار نسبت به فرونشست دشت های جنوب تهران گفت: قرارگیری 7 ایستگاه گاز و دو انبار مواد نفتی و 66 کارگاه خطرزا در محدوده فرونشست تهران می تواند موجب تهدید جان 2میلیون نفر باشد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۰    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1320 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته 2 دلار کاهش داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۵    
رسانه های خبری از وقوع یک زمین لرزه قدرتمند در ژاپن خبر می دهند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۵    
دیپلماتهای غربی با افشای اختلاف نظر بین واشنگتن و اتحادیه اروپا درباره چگونگی واکنش نشان دادن به آشوب های ایران، گفتند مواضع آمریکایی ها درباره تحولات اخیر ایران پایه ای در واقعیت ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۰    
دو بازیکن خاطی پرسپولیس روز شنبه در کمیته انضباطی حاضر می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تهران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است و پایتخت آماده وقوع زلزله نیست ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۵    
کارشناس مسکن با پیش بینی این که نوسان بازار سکه و دلار در آینده نزدیک باعث خروج سرمایه از این بخش ها و حرکت آن به سمت سایر بازارهای اقتصادی از جمله مسکن می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
وزیر خارجه آلمان بار دیگر در موضع گیری مداخله جویانه درباره تحولات اخیر ایران گفت اقدامات معترضان قابل درک است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه امروز اغتشاشاگران را کافر حربی دانست و از سوی دیگر گفت: برخی هم نگویند این ها مردم نیستند و مخالفان ما مردم را تحریک کردند و این کار مخالفان دولت است ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان می گوید در هیچ مسابقه ای برای کمتر از برد به میدان نمی روند و این شرایط بازی و آمادگی تیمی مشکی پوشان خواهد بود که نتیجه را تعیین می کند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۰    
امروز نیز با وزیر علوم تماس داشتم و ایشان از آزادی تعدادی از دانشجویان خبر دادند اما اذعان داشتند که تعدادی هنوز در بازداشت به سر می برند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵    
میخائیل ساکاشویلی که اکنون در اوکراین به سر می برد، در دادگاهی در گرجستان به طور غیابی به 3 سال حبس محکوم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵    
وینفرد شفر بعد از بازی با تراکتورسازی از دلیل پوشیدن پیراهن یاشاسین آذربایجان گفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر مقابل نفت تهران با نتیجه تساوی متوقف شد تا برانکو دو امتیاز ارزشمند را به دستیار پیشین خود هدیه کند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۵    
هافبک و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار برابر نفت، دیدار هفته بعد تیمشان را از دست دادند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۰    
نمازگزاران تهرانی امروز جمعه 15 دی ماه 96 پس از اقامه نماز از مصلی ها و مساجد در پاسخ به اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و صهیونیست ها در حمایت از ناآرامی های اخیر کشور، راهپیمایی کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از ظهر امروز در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل میهمانش استقلال با تساوی بدون گل متوقف شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۵    
یک از رسانه های گروه تروریستی داعش هم همچون ترامپ، رژیم صهیونیستی و رسانه های سعودی از آشوب ها در ایران حمایت کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۵    
رسانه ها از زخمی شدن رئیس ستاد ارتش یمن، وابسته به دولت مستعفی این کشور در درگیری با نیروهای انصارالله در شمال یمن خبر دادند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۰    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: مدیران باید دلسوز مردم باشند و پاسخ مطالبات آنها را بدهند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۵    
یک خبرگزاری غربی از برگزاری نشست سناتورهای آمریکایی و مقام های دولت ترامپ برای دستیابی به توافق نهایی بر سر قانونی خبر داده است تا محدودیت ها علیه ایران را تشدید کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۰    
تحریریه پارسینه، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه پیگیری شد که در یکی از این مسابقات، تیم استقلال تهران از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۵    
با توجه به افت فروش سینماها در هفته گذشته، فیلم های کمدی و اجتماعی توانستند نظر مخاطب را جلب کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۵    
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: دیدیم که وقتی فضای مجازی محدود شد فتنه فروکش کرد، نگویید که ما با فضای مجازی مخالفیم، ما با فضای مجازی که کلیدش در دست نظام باشد موافقیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۵    
یک نشریه اسپانیایی فاش کرد،کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا برای ماندن در این تیم شرط عجیبی گذاشته است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: در برخی زمینه ها دانش لحظه ای حکم فرماست و تولید نیاز به سرمایه بالا دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۵    
مدتی است در برخی واحدهای طلافروشی به بهانه های مختلف از ارائه فاکتور به خریداران خودداری می شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
دروازه بان استقلال رکوردار بیشترین زمان متوالی بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
هسته گروهک تروریستی منافقین در بروجرد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۰    
پس از یک دوره از افزایش تنش ها، دو کره به دنبال راه هایی برای بهبود روابط هستند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۵    
در شرایطی که طبق برنامه ریزی های ابتدایی انجام شده، بنا بود نخستین بویینگ خریداری شده از سوی ایران ایر در اردیبهشت امسال به ایران وارد شود ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۵    
پدر ستایش قریشی پس از اعدام قاتل دخترش که صبح روز پنجشنبه اجرا شد، نامه ای را خطاب به مردم ایران و مهاجران افغانستانی ساکن ایران نوشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۰    
معاون رفاهی وزارت رفاه گفت: 2 دفترچه ای ها کسانی هستند که کارکنان دولت بوده و همسرانشان از خدمات تأمین اجتماعی هم استفاده می کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اعتراض حق مردم است و راه قانونی دارد، گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم چاره جویی کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
نویسنده آمریکایی کتاب جنجالی آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ با ارائه اسنادی، فاش کرد که رئیس جمهوری این کشور و دامادش در قدرت گیری فرزند پادشاه سعودی نقش داشتند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
خاتمی با بیان اینکه روحانیت همراه کارگران، محرومین و آن هایی است که مشکل معیشتی دارند اظهار کرد: در این میان نباید بازی جناحی درآورد؛ مردم آزادی می خواهند و خواستار شنیدن صدای شان هستند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
از هفته آینده کارکنان کاخ سفید دیگر اجازه نخواهند داشت تا از گوشی های همراه شخصی خود در داخل ساختمان کاخ سفید استفاده کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
آلبرتو فوجیموری، رئیس جمهور سابق پرو که به جنایت علیه بشریت محکوم شده بود پس از عفو رئیس جمهور، از زندان آزاد شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به انتقاد از تضعیف ارکان نظام از سوی برخی تریبون داران داخلی پرداخت و گفت: برخی تریبون داران با انتقادات خود به سست شدن ارکان انقلاب کمک می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۵    
بر اثر سقوط بالن حامل تعدادی گردشگر در مصر چندین نفر دچار حادثه شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۵    
معاون وزارت خارجه پیشین آمریکا با بیان این که اعتراض مردم ایران برای خودشان است و دولت ترامپ نباید به جای مردم ایران صحبت کند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در گروهی دشوار با تیم های اسپانیا قهرمان سابق جهان، پرتغال قهرمان اروپا و مراکش هم گروه شده است و در اولین دیدار برابر نماینده آفریقا دیدار می کند. ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
وینفرد شفر یازده بازیکن خودش برای بازی امروز با تراکتورسازی را مشخص کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
ماجرای حضور مهدی طارمی در باشگاه الغرافه قطر هر روز وارد فاز جدیدی می شود. دیروز بود که اعلام شد علاقه این باشگاه به جذب وسلی اسنایدر بازیکن سرشناس هلندی باعث می شود که طارمی دیگر به مانند گذشته برای ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود، روند بارشی و دامنه فعالیت این سامانه را طی روزهای آینده پیش بینی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
سایت باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای در رابطه با بازی امروز این تیم مقابل استقلال تهران منتشر کرده است. نکته مهم این بیانیه درخواست سایت تراکتورسازی از تماشاگران بازی امروز درباره شعارهاست ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
شگرد ایتالیایی ها برای جذب بازیکنان بدون قرارداد باز هم جواب داد و امره جان از تابستان آینده لباس یوونتوس را خواهد پوشید ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۵    
در روزهایی که فولاد بسیار خوب نتیجه می گیرد و در رده دوم جدول قرار دارد دوباره بحثهایی مبنی بر خرافات در فوتبال و ارتباط این نتایج با پیراهن مشکی پورموسوی سرمربی فولاد مطرح شده ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
وزارت خزانه داری آمریکا پنج شرکت ایرانی را به فهرست تحریم های موشکی اضافه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
باشگاه المپیاکوس یونان با انتشار بیانیه ای خبر از پایان همکاری با تاکیس لمونیس سرمربی خود را داد. لمونیس در مدتی که روی نیمکت این تیم نشست ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز نشست ویژه ای را به منظور بررسی تحولات ایران برگزار خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
ترکیب استقلال برای بازی در مقابل تراکتورسازی مشخص شد. با تصمیم وینفرد شفر استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
دلیل نتیجه نگرفتن و ناکامی لوکا بوناچیچ در گسترش فولاد مشخص شد. نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه به خبرگزاری مهر گفته:" لوکا بوناچیچ جزو مربیانی بود که به همه بی اعتماد بود ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۰    
رییس دفتر رییس جمهور به درخواست جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران برای استعفای حجت الاسلام روحانی از مقام ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۵    
با وجود برگزاری حدود 17 حراجی برای عرضه سکه و تعدیل قیمت ها در بازار، همچنان حدود 100 هزار تومان حباب قیمتی برای آن وجود دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۵    
معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان همچنان بازداشت هستند، گفت: در حال پیگیری وضعیت دانشجویان از طریق حراست وزارت علوم و دانشگاه تهران هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه پیش از سفر به ترکیه در اظهاراتی گفت: همکاری آنکارا و پاریس برای تقویت صلح در منطقه و جهان بسیار مهم است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
تیم المپیاکوس از پایان همکاری با لمونیس خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۵    
هوای شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد که یک آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک کوتاه برد را ضد یک هدف نظامی در عربستان سعودی انجام داده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۰    
در حالیکه اعلام شده قرار است امروز جمعه یک کتاب جنجالی درباره اولین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا وارد بازار نشر شود ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۰    
علی کریمی یکی دیگر از آن پست های معروف و پر منظور خودش را در اینستاگرام گذاشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۵    
رئیس سابق فدراسیون الجزایر گفت با کی روش تا آستانه امضای قرارداد رفتند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۵    
مصرف زدگی مفهومی است که در کشورهایی که شرایط رشد سرمایه داری در آنها فراهم باشد معنا پیدا می کند و لزوما به معنی مصرف بیشتر یا با کیفیت تر برخی اقلام مصرفی نیست ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۰    
سران باشگاه تورینو والتر ماتزاری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که برخی سناتورهای آمریکایی که در حال کار بر روی طرح اصلاح برجام هستند اعلام کرده اند که این طرح در ماه ژانویه نیز آماده نخواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰    
کزه جنوبی بسیاری از مواقع با همسایه پر درد سر خود مشکل دارد که این مسئله زندگی را برای مردم این مناطق سخت کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۰    
شبح سیاه نام خودروی زیبای کیا است که با قلبی الکترونیکی می تواند در جاده ها بدرخشد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
با جدیدترین تصمیم کمیته راهبری رجیستری موبایل، وعده برخورد عملی با گوشی های قاچاق با آغاز قطع ارتباط گوشی و تبلت های رجیستر نشده اپل از شبکه اپراتورهای کشور عملی شد.
  • ۱