شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۴۹Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 1 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۸    
مسکو - ایرنا -سخنان تهدید آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در رسانه های روسیه بازتاب گسترده داشت و به عقیده رسانه ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۰    
نیویورک- ایرنا- معاون اول رئیس جمهوری آمریکا هم از اعتراض های خیابانی در ایران حمایت کرد و کوشید در این سیاست کاخ سفید از دیگرانی همچون ترامپ، پمپئو و بولتون عقب نیفتد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۲    
کامبیز دیرباز به عکس های منتشر شده ی عیادت کنندگان در کنار جمشید مشایخی در بیمارستان واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۰    
طرز تهیه بیسکوییت شکری مواد مانند وانیل و پودر قند نیاز دارد تا این شیرینی طعم بهتری داشته باشد. مواد لازم برای بیسکوییت شکری کره 250 گرم پودر قند 1 پیمانه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۵    
امروزه پول برخلاف گذشته های دور به دغدغه اصلی بدل شده است بسیاری از جوان ها مایلند که خیلی زود و بی درد سر به پول برسند پول دیگر مثل گذشته چرک کف دست خوانده نمی شود و بسیاری آن را حلال مشکلات می ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۳    
روزنامه واشنگتن پست نوشته تئوری مرد دیوانه ترامپ قبلا درباره کره شمالی ناکارآمد بوده و دلیلی وجود ندارد روی ایران هم جواب بدهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۰    
سوال کاربر : پسری 23 ساله و دانشجوی سال دوم رشته مهندسی هستم. با دختری آشنا شده ام و به هم علاقه مندیم ولی خانواده ام همراه من به خواستگاری نمی آیند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۵    
عاشق شدن پسر های این دوره و زمانه قصه ای بس طولانی دارد. پسر های امروزی بیشتر دوست دارند با دختر های بزرگتر از خودشان ازدواج کنند. پسری 25 ساله هستم که عاشق دختری شده ام که 6 سال از من بزرگتر است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۵    
تغییر عادات غذایی بشر در طول قرن ها از مواد غذایی سخت و خام به مواد غذایی پخته و نرم، منجر به آن شده که ابعاد و اندازه استخوان آرواره و فک در سیر تکاملی بشر رو به کاهش گذارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۲    
آزمایش های پزشکی اخیر ستاره پرتغالی، نتایج حیرت آوری به دنبال داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۰    
در حکایت ها آمده است که شخص لاف زنی برای به رخ کشیدن قدرت و شجاعت! خود نزد پیش نماز محل رفت و با صدای بلند و به گونه ای که دیگران هم بشنوند از وی پرسید؛ اگر در حالی که به نماز ایستاده ام ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۸    
اسطوره فوتبال آرژانتین به ستاره سابق اینترمیلان حمله کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۵    
تقریبا بسیاری از افراد، برایشان پیش آمده است که نصف شب ها با یک صدای غریبه از خواب بیدار شده اند. مطمئنا جسمی که می بینید برایتان آشناست، ولی چرا صدایی که از دهانش خارج می شود برایتان نا آشناست؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در سال گذشته اتفاقات فوتبالی خوبی رخ داد که اوج آن که مایه مباهات و افتخار است پیام مقام معظم رهبری بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰    
کلمات در درست کردن ، یا خراب کردن قدرت زیادی دارند. زمانی که ما از کلمات استفاده می کنیم، به سادگی می توانیم به وسیله ی انتخاب کلمات حساسات را تغییر دهیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۲    
آتن- ایرنا- بر اثر آتش سوزی مهیبی که در دو منطقه شرق آتن رخ داد، تاکنون بیش 200 منزل مسکونی طعمه حریق شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه که واشنگتن در مورد جلوگیری از صدور نفت ایران مطرح می کند یک بلوف است و تحلیل های قبلی هم نشان داده که آمریکا حتی با داشتن قطعنامه های شورای امنیت نیز در این خصوص ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
ازدواج یکی از بزرگ ترین تعهدات در زندگی است. طبیعی است که با تصور اینکه قرار است باقی عمرتان را با یک نفر دیگر سپری کنید، کمی مضطرب شوید و حتی بترسید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۵    
پل خشتی لنگرود روی رودخانه لنگرود و از خشت و آجر ساخته شده است. این پل، معروفترین بنای تاریخی لنگرود است و با نام محلی خشته پورد معروف است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۴    
پلدختر- فرماندار پلدختر گفت: آتش سوزی جنگل های پلدختر پس از 5 ساعت با تلاش تیم های حاضر در منطقه و مردم مهار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۰    
عشق موضوع پیچیده ای است! فهمیدن اینکه مردی به شما علاقه دارد یا نه میتوانید بسیار حیاتی باشد، اگر به شخصی که هیچ حسی به شما ندارد نشانه های از علاقه خود را بروز دهید ممکن است شمارا انسانی احمق جلوه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۲    
بختک یا فلج خواب عارضه ای است که ممکن است یک بار در طول عمر خود به آن دچار شوید، این مشکل کمی ترسناک به نظر می رسد اما در واقع از نظر علمی کاملا قابل توضیح است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۰    
حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) یکی از چهار امامزادة معلوم النسب مدفون در ایران است. امام پنجم شیعیان در اوایل قرن دوم هجری به دعوت اهالی فین و کاشان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۰    
تمیز نگه داشتن خانه با برنامه ریزی منظم کارهای منزل چندان سخت نیست. ولی امان از وقتی که مجبور می شویم برای از بین بردن حشرات هم چاره اندیشی کنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۰    
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۵    
اگر زندگی پر از استرس آرامش را از شما گرفته، روش های تمدد اعصاب می تواند شما را به زندگی عادی برگردانند. بعضی از این روش ها ، فقط 5 دقیقه و یا حتی کمتر زمان لازم دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شایعه گروگانگیری در استانداری اردبیل که به صورت سهوی و یا عمدی در برخی رسانه ها و کانالهای فضای مجازی منتشر شده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۱    
در آستانه آغاز دیدارهای تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در مسابقات جهانی در روسیه، تیم های ایران و برزیل دیداری تدارکاتی برگزار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۰    
- برای بهبود آفت دهان سه تا پنج برگ ریحان را بجوید. این کار را روزانه 2 بار انجام و تا درمان کامل آفت ادامه دهید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
مواد لازم جهت دلمه حصیری: فلفل دلمه ای رنگی 3 عدد کدو 3 عدد برنج ریز یک پیمانه گوشت چرخ کرده 250 گرم رب یک قاشق غذاخوری نعناع خشک یک قاشق غذاخوری سر خالی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
انگار بهار که می شود هر روز باد در گوش ردیفی از گل ها ترانه روییدن می خواند، که فردا نوبت شماست؛ پس بدرخشید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۰    
سال ها بود که گفته می شد تخم مرغ، کلسترول و چربی بالایی دارد که می تواند خطری برای سلامت قلب محسوب شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۰    
از بین بردن مکان مناسب تخم گذاری وقتی که مکان تخم گذاری را پیدا کردید می توانید پروسه از بین بردن کثیفی های درون چاه را که مگس ها تخم های خود را آنجا می گذارند، شروع کنید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه روسیه و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور گفت: از سخنان ترامپ و پوتین در هلسنکی درباره امنیت اسرائیل قدردانی می کنم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۰    
از زندگی با او لذت ببرید وقتی از تک تک ثانیه های رابطه تان لذت ببرید زندگی شیرین تر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لحظه ای به آن فکر کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۰    
شیرجه اوبامیانگ در تمرین آرسنال و چهره هافبک ارمنستانی این تیم سوژه بلیچر ریپورت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۵    
1 - گفتکوی درونی مثبت: با خودتان مثبت صحبت کنید و گفتگو های درونی خود را کنترل کنید. از عبارات تاکیدی مثبت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۰    
یک متخصص فیزیولوژی ورزش از تاثیر ورزش بر کیفیت رابطه جنسی سخن می گوید. طبق گفته آقای ریچ ویل، زنان و مردان می توانند با انجام این ورزش ها رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند. ورزش های شکمی انجام دهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۰    
شنا رفتن، یک تمرین بسیار ساده و در عین حال بسیار مفید است. برای انجام این حرکت به چیز های زیادی نیاز ندارید: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۸    
تبریز- تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری تدارکاتی برابر تیم منتخب اردبیل به یک پیروزی پرگل دست یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۶    
تهران - ایرنا - برخی از کاربران سرشناس توئیتر از جمله خبرنگاران شبکه خبری ان بی سی آمریکا از این شبکه اجتماعی خواستند که حساب کاربری ترامپ را به دلیل تهدید ایران تعلیق کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی راه آهن شرق گفت: قطار کرمان - مشهد به دلیل نقص فنی لوکوموتیو دیزل، ظهر دوشنبه در حوالی ایستگاه شادمهر متوقف شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۱    
وزارت خارجه انگلیس نسبت به "قانون کشور یهود" که اخیراً پارلمان رژیم صهیونیستی آن را تصویب کرد، ابراز نگرانی نمود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۰    
بهزاد هوشمند، متخصص و جراح لثه با اشاره به بیماری های لثه افزود: تحلیل و تورم لثه که منشأ التهابی و غیر التهابی دارد، تغییر رنگ و تغییر ماهیت لثه، ترشح چرک از شیار و خونریزی لثه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه خود را پشت درهای بسته و با مرور برنامه های بازی با پدیده پشت سر گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۵    
یک دندان پزشک گفت: اگر رشد دندان عقل به صورت طبیعی و در فضای کافی باشد، نه تنها هیچ مشکلی ایجاد نمی کند بلکه در هضم و جویدن غذا هم کمک بسیاری می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۱    
"توهین علنی به یک خبرنگار" اتفاقی تلخ بود که سفر 2 روزه مسئولان کشوری به لرستان را تلخ و عرق شرم را بر پیشانی همگان نشاند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اسامی تجاری: Anaprox، Naprosyn نام ژنریک: Naproxen هشدار در مورد قرص ناپروکسن دارو های ضد التهاب غیر استروئیدی Nonsteroidal anti-inflammatory که به اختصار NSAID نامیده می شوند، مانند ناپروکسن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۸    
مردم بحرین امشب در کمپین دعا برای شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، در 40 مسجد و 30 منطقه دست به دعا برمی دارند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵    
تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای موفقیت کامل طرح رجیستری و جلوگیری از ورود تلفن همراه مسافری بیش از حد مجاز، همکاری نیروی انتظامی و گمرک ضروری است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵    
نویسنده: بیژن نجدی تعداد صفحات: 85 صفحه کتاب یوزپلنگانی که با من دویده اند ، داستان بلند یا رمان نیست. این کتاب 10 داستان کوتاه یا همان داستانک را در خود جای داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۰    
دیوان بین المللی دادگستری درباره اختلاف قطر و امارات به نفع دوحه حکم داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۹    
اربیل- ایرنا- چند ساعت بعد از کشته شدن حمله کنندگان به استانداری اربیل نیروی ضد ترور اقلیم کردستان عراق اعلام کرد هر سه مهاجم، دانش آموز کردعراقی، اهل اربیل و عضو داعش بوده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ترامپ، واقعاً منفورترین و پلیدترین رئیس جمهوری است که آمریکا تاکنون به خود دیده، تصریح کرد: او به هیچ چیزی پایبند نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۱    
پلیس انگلیس از بازداشت مظنونان اسیدپاشی به کودک 3 ساله در این کشور خبر داد. به گزارش پرس شیعه به نقل از گاردین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۰    
رنگ موی پوست سبزه را اینطور انتخاب می کنیم که بعد از تشخیص تن سردی و یا گرمی پوست به سراغ رنگ های مناسب و زنده کننده ی رنگ پوست های تیره می رویم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۸    
براساس خبر رسانه های ترکیه بعد از اینکه باشگاه استقلال با ارسال نامه ای قانونی که حکایت از تداوم قرارداد سید مجید حسینی باشگاه و تهدید به شکایت به فیفا داشت ،باشگاه ترابزون تغییر موضع داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
تحقیقات نشان می دهد که رنگ در خانه و در قسمت های مختلف آن کمک می کند تا محیطی سالم تر و شادابتر داشته باشیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
عکس: http://saboktar.com تحریریه پارسینه- حامد کشاورز : در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور به شکلی بی سابقه دچار آشفتگی شده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
ترشی درست کردن تخصص فوق العاده ای نمی خواهد. در واقع هر کسی می تواند ترشی مخصوص خود را با استفاده از میوه و سبزیجات محبوبش درست کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۳    
یک عضو مجلس نمایندگان کنگره آمریکا به انتقاد شدید از رئیس جمهوری کشورش پرداخت و او را فردی خطرناک قلمداد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۹    
سرپرست جدید باشگاه استقلال می گوید این باشگاه به دنبال بازگرداندن مجید حسینی از ترکیه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
دکوراسیون اتاق خواب و نحوه چیدمان وسایل در آن از اهمیت زیادی در دکوراسیون منزل برخوردار است، اما زمانی که فضای کمی در اختیار داشته باشید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۳    
سازمان هواشناسی گزارش داد که موج گرمای طاقت فرسا این هفته به اوج می رسد و از هفته آینده شاهد کاهش گرمای سراسری خواهیم بود
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۳    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز رسما با 4 بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۹    
منابع یمنی از عملیات موفق تک تیراندازان یمنی ضد نظامیان سعودی در جیزان و نجران خبر دادند. به گزارش پرس شیعه به نقل از المسیره ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۴    
به گزارش شفقنا، 270 نفر از زائرانی که روز 27 تیرماه وارد مدینه منوره شده بودند، پس از شش روز حضور در شهر رسول گرامی اسلام(ص)، عازم مکه مکرمه شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۳    
اوزیل با ثبت 33 پاس گل در کارنامه و حضور در صدر جدول برترین بازیکن سازنده گل از جمع آلمان ها جدا شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به منظور رفع موانع موجود در مسیر اجرای پروژه های شهری امروز در محل قرارگاه خاتم برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله دیشب در واکنش به تشدید حملات ائتلاف سعودی علیه الحدیده، مقر فرماندهی نظامیان اماراتی در ساحل غربی را هدف قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۰    
معاون وزیر خارجه پیشین آمریکا به تهدید توئیتری ایران توسط ترامپ به شکل کنایه آمیز واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۰    
مواد لازم شربت جلاب: نبات سفید 1 کیلو گلاب 3 کیلو زعفران نیم مثقال طرز تهیه شربت جُلاب: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور بابیان اینکه آمریکا در سیاست ایران ستیزی تنها مانده است گفت: اکثریت کشورهای دنیا حقانیت ایران را در مواضع بین المللی موردحمایت قرار می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در شهر مهربان استان اذربایجان شرقی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
تیم فوتبال استقلال تهران که برای دیدار مقابل پیکان با کمبود بازیکن مواجه است، یک بازیکن دیگر خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
وزارت امورخارجه آلمان خواستار خویشتنداری ایران و آمریکا در پی افزایش مقابله کلامی میان مقامات دو کشور شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۰    
پلدختر- دهیار روستای پران پرویز پلدختر از وقوع آتش سوزی در جنگل های بلوط کوه های سماق و زمگه روستای پران پرویز خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
دادگاه آل سعود یک تبعه بحرینی را به اتهام آنچه حمایت مالی از گروههای تروریستی و مشارکت در تظاهرات القطیف خوانده شده به 9 سال زندان محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۲    
وزارت جنگ اسرائیل مدعی شد آویو لوی سرباز اسرائیل روز جمعه توسط یک تک تیرانداز فلسطینی در مرز غزه مورد هدف گلوله ای قرار گرفته که از یک اسلحه ساخت ایران خارج شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۹    
عباس جدیدی به خبرورزشی گفت: می خواستند ورزشی ها را بکوبند، من را سیبل کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۳    
زمین لرزه 3.4 ریشتری زر آباد در استان آذربایجان غربی را به لرزه درآورد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: مدیرعامل جدید فراری قرار است از یک شرکت تولید و فروش محصولات تنباکویی از جمله سیگار به این شرکت آمده و هدایت اسب های خشمگین آلمانی را به دست بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۲    
در این مقاله سریع ترین ترفندهای آرایش و زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد، این ترفندها برای خانم های تنبل و کم حوصله که فرصت کافی برای آرایش ندارند مناسب هستند و می توانند در کمترین زمان و با کمترین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۱    
برخی نشانه ها در بدن از بیماری هایی وحشتناک خبر می دهند که بهتر است افراد پیش از اینکه مشکلی برایشان به وجود آید، آن ها را جدی بگیرند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در شرایط فعلی قطعا اصلاح تعرفه مشترکین پرمصرف برق باید در اولویت قرار بگیرد از اجرای این طرح در کشورهایی مثل آمریکا و برزیل خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
تهران – ایرنا - محققان دانشگاه پردو آمریکا سریع ترین ابزار چرخنده دست بشر را ساختند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
پس از هشدار روحانی در رابطه با صادرات نفت و تنگه هرمز، ترامپ خیلی زود پاسخ روحانی را داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۲    
محققان دانشگاه ناتینگهام یک هدست اسکنر مغز را توسعه داده اند که فعالیت های مغز را به شکل نورهای مختلف روی یک ساختار نورانی به شکل مغز انسان نشان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۹    
به گزارش جی پلاس ، اگر رنگ دیوارها تند و تیره و براق باشد هیچ آرامشی از آن فضا نمی گیرید و سطح استرس تان هم کم نمی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۳    
حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد, با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مشهد- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: خبری کذب منتشره در شبکه های اجتماعی فضای مجازی مبنی بر تلف شدن هشت قلاده ببر در باغ وحش مشهد به هیچوجه صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۸    
قروت یکی از غذاهای سنتی خراسان جنوبی است که به دلیل خواص زیادی که دارد ثبت ملی شده است. در ادامه به خواص این غذا و طرز تهیه آن اشاره می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸    
مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران از دست یک مدیر برنامه فوتبال به شدت دلخور و شاکی هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع عفونت های روده، تهوع، دل درد های شدید و بهبود اخلاق مؤثر دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۱    
عصر دیروز مراسم ختم پدر سید وحید حقانیان با حضور مسئولین لشکری و کشوری و فرزندان رهبر انقلاب در مسجد نور برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۶    
در صورتی که قند خون برای مدت طولانی بالا باشد، رشته های عصبی معده و روده ها صدمه می بینند؛ دیابت کنترل نشده سبب بیماری های گوارشی دیابت و ایجاد تغییرات شیمیایی در رشته های عصبی و صدمه به عروق تغذیه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۲    
تهران – ایرنا – دونالد ترامپ در تازه ترین توئیت خود از سخنان محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران که در جریان مذاکرات هسته ای خطاب به آمریکایی ها گفته بود هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید کپی برداری کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۲    
شیمی درمانی و پرتو درمانی اغلب محرک یائسگی زودرس هستند. زنانی که برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان تاموکسیفن مصرف می کنند نیز ممکن است یائسگی زودرس را تجربه کنند.