شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۴۷Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 2 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۵    
همه ما دوست داریم صورتی شاد و پرنشاط همراه با تمامی معیار های زیبایی داشته باشیم، اما به نظر می رسد همیشه یک جای کار ایراد دارد و درست از آب در نمی آید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
امروزه بسیاری از عوامل مانند تاثیر مواد شیمیایی، اشعه UV، آلودگی هوا و... بر روی کیفیت، استحکام و زیبایی مو تاثیرات منفی گذاشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
هرچه بافت کشک متراکم تر باشد، میزان پروتئین آن در واحد وزنی بیشتر است و هر چه درصد رطوبت کشک پایین تر باشد و فراوری کمتری روی آن انجام شود، موادمغذی به خصوص کلسیم آن بیشتر خواهد بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
رفته بودم دیدن امام، محاسن شان را رنگ کرده بودند، مشکی شده بود و زیبا! گفتم: مبارک باشد . فرمود: همیشه تمیز و آراسته باش مخصوصا برای همسرت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
الجزیره-ایرنا- یک منبع امنیتی مصری امروز سه شنبه گفت، نیروهای نظامی با حمله به مخفیگاه تروریست ها در استان سینای شمالی، 13 نفر از آن ها را از پای درآوردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح قانون حمایت از مستاجران گفت: افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران این اطمینان را می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۴    
مسکو - ایرنا - معاون اداره اطلاعات و اخبار وزارت امور خارجه روسیه گزارش رویترز و برخی رسانه های غربی مبنی بر این که نتانیاهو پیشنهاد مسکو در خصوص نقش ایران در سوریه را نپذیرفت ، تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
ازدواج، یکی از مهم ترین وقایعی است که در زندگی هر انسانی رخ می دهد. با توجه به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده و تأثیر آن در تداوم و استحکام خانواده، تربیت فرزندان، داشتن زندگی سالمِ همراه با رضایت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۸    
تیم المپیاکوس با شکست پرگلی برابر تیم پی اس وی آیندهوون هلند مواجه شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۵    
یادگیری فوتوشاپ برای بسیاری از مردم به معنای احراز شغلی ایده آل است. طراحی گرافیکی و عکاسی از جمله مشاغلی هستند که با فوتوشاپ عجین شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۵    
در این مطلب عوامل و نشانه هایی را به شما می گوییم که با آن ها می توانید پیش بینی کنید با طرف مقابل تان زندگی شاد و ماندگاری خواهید داشت یا خیر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۵    
سالاد تونسی ماهی تن مواد لازم برای 4 نفر تخم مرغ آبپز سفت .........2 عدد 160 کیلوکالری فلفل سبز خرد کرده........200 گرم 50 کیلوکالری فیله گوجه فرنگی خرد کرده.....380 گرم 60 کیلوکالری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۴    
سناتور ارشد حزب جمهوری خواه در سنای آمریکا نسبت به هرگونه مداخله روس ها در انتخابات آتی ایالات متحده به مسکو هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۴    
آتن- ایرنا- آتش سوزی در شمال شرق آتن همچنان قربانی می گیرد و براساس آمار رسمی شمار کشته شدگان به 76 نفر رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
کلید های میان بر، کلید هایی هستند که در محیط ویندوز و یا نرم افزار های تحت آن، باعث تسریع در انجام عملیات مختلف می شوند و کاربر را از استفاده از ماوس بی نیاز می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۹    
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن قرمزپوشان را با امضای بازیکنان به یادگار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
بهرام قاسمی با ارسال پیامی از حادثه آتش سوزی مهیب یونان اظهار تاسف کرده و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رنگ موی قرمز یکی از رنگ های فانتزی است که بسیاری از خانم ها به آن علاقه زیادی دارند. اگر مو های شما هم قرمز است و میخواهید رنگ آن را تغییر دهید با ما همراه شوید. سوال کاربر: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۴    
کارشناس کارگروه سلامت در بلایای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نشتی گاز آمونیاک در کارخانه لبنیات در فاروج 20 نفر را مصدوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۲    
با تصمیم رئیس جمهور، بناست ریاست سازمان برنامه به علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد، واگذار شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
رییس دیوان بین المللی دادگستری لاهه طی نامه ای رسمی خطاب به وزیر خارجه آمریکا، ضمن اعلام زمان رسیدگی به شکایت دولت ایران در خصوص بازگشت یکجانبه تحریم ها دولت آمریکا، تاکید کرد: از هرگونه اقدام جدید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۳    
باکو - ایرنا - مولود چاووش اوغلو ، وزیر امور خارجه ترکیه ، گفت: آنکارا مخالف تحریم های امریکا علیه ایران است و ما فشارهای اعمال شده علیه تهران و خروج آمریکا از برجام را صحیح نمی دانیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۵    
یکی از با شکوه ترین و البته سخت ترین مراحل رشدی هر فرد، دوران بلوغش می باشد. در این مرحله فرد نه در دوران خردسالی هست و نه در دوران بزرگسالی، کم کم از کودکی فاصله می گیرد تا بزرگ شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۴    
ناخن های پا معمولا مورد کم توجهی قرار می گیرند و در نیجه مستعد ابتلا به بیماری های مختلف هستند. در این مطلب به رایج ترین بیماری های مربوط به ناخن های پا اشاره می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۱    
مربی تیم ملی فوتبال نیجریه در جام جهانی 2018 روسیه متهم به دریافت رشوه شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۰    
اکثر اوقات، وقتی حواسمان به غذایمان نیست، پرخوری می کنیم. مثلا زمانی که جلوی تلویزیون نشسته ایم، یا در حال گفتن و خندیدن با رفقایمان هستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس سابق سیا در واکنش به جار و جنجال های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت، باید در قبال کشوری چون ایران رویکرد راهبردی تری اتخاذ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۴    
وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری روز سه شنبه بار دیگر به تکرار اتهامات اثبات نشده علیه ایران پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۰    
در روستایی به اسم کریت در نزدیکی شهر طبس و در میان خرابه های ناشی از زلزله سهمگین شهریور ماه سال 57، اسکلت هایی برآمده از خاک دیده می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۹    
بازیکن ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب از لیست تیمش برای دیدار مقابل نماینده رژیم صهیونیستی خارج شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۹    
با حکم رئیس جمهور، عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک مرکزی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۵    
این روز ها که هر لحظه خبری از گوشه و کنار جهان مبنی بر حمله سایبری و هک حساب های کاربری رایانه و گوشی هوشمند نظیر ای میل، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به گوش می رسد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
رهبر گروه بوکوحرام در ویدئویی جدید که به تازگی از او منتشر شد، به شایعات در خصوص وضعیت سلامتی وی دامن زد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۶    
تیم ملی بسکتبال ایران (تیم قرمز) در آغاز به کار خود در تورنمنت پیک چین شکست خورد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۵    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد زن و مرد جوانی داخل یک خودروی سواری مقابل باغ پرندگان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر توافق هسته ای برجام را فاجعه توصیف کرد و گفت که او به دنبال توافق واقعی با ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۴    
رییس دیوان لاهه طی نامه ای خطاب به وزیر خارجه امریکا، ضمن اعلام زمان رسیدگی به شکایت ایران درخصوص بازگشت یک جانبه تحریم ها، تاکید کرد که کاخ سفید باید از هرگونه اقدام جدید اجتناب کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۹    
سرپرست آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد یک آقا و خانم در یک خودروی زانتیا خبر داد و گفت: برحسب شواهد موجود هر دو اقدام به خودکشی کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۰    
گل آرایی را میتوان اینگونه تعریف کرد:هنر استفاده از گل ها و گیاهان مختلف برای خلق یک ترکیب بندی شیک و دلنشین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۰    
در ایران تنها یک گونه از قره قاط وجود دارد که آن هم در جنگل های تالش و نواحی مرطوب است که در زبان محلی به آن سیاه گیله میگویند. دانشمندان در تحقیقاتی به تازگی متوجه شدند... ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۰    
کتی (9 ساله) به تازگی از پدر و مادرش می خواهد که اجازه بدهند در خانه تنها بماند؛ اما پدر و مادرش ری و کلی، معتقدند با اینکه در محله امنی زندگی می کنند، اصلاً نبایدفرزندشان را در خانه تنها بگذارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دروازه بان پرسپولیس و مدافع استقلال به عنوان دو بازیکن از هشت بازیکنی یاد کرد که جام ملت های آسیا را تحت تاثیر قرار می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۶    
وداع ازویل از تیم ملی فوتبال آلمان همچنان سوژه رسانه ها است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۶    
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به تیم ترکیه ای پیوسته است در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۵    
برخی از گردنبند ها مخصوص روی لباس هستند حالا فرقی ندارد لباس یقه باز باشد یا یقه بسته، زیرا برای انواع یقه ها گردنبند خاصی وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۳    
تهران – ایرنا – نشریه نیویورک تایمز با انتشار یادداشتی درخصوص تهدید توئیتری اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۰    
مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور سرپرست باشگاه در محل تمرین سرخپوشان به اعضای تیم معارفه شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۰    
نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد که غرق شدن در مطالعه یک کتاب، به ویژه داستان، به خلاقیت و رشد احساس همدلی و گسترش ارتباط در فرد کمک می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۰    
اگر از طرفداران پروپاقرص انواع سوپ به خصوص سوپ مرغ هستید، توصیه می کنیم که حتما سوپ مرغ خامه ای را امتحان کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۷    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که از دو تیم انگلیسی به عنوان مقصد او نام برده می شود وارد انگلیس شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی کاندیدا ها برای انتخاب یک عضو حقوقدان شورای نگهبان توسط قوه قضاییه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۴    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه از رئیس جمهور این کشور بابت انتشار پیامی علیه ایران در توئیتر انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
همزمان با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، شما می توانید متن زیارتنامه این حضرت را در اینجا بخوانید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۰    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جنگنده سوری که سرنگون کردیم، توافق آتش بس در جولان را نقض کرده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۹    
صفحه مجازی رسمی کنفدراسیون فوتبال تولد ستاره اسبق تیم ملی ایران را تبریک گفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۸    
تهران - ایرنا - مقام های یونان اعلام کردند که شمار کشته های حادثه آتش سوزی گسترده این کشور به دستکم 60 تن رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۲    
نتایج به دست آمده از بررسی قیمت بنزین در 165 کشور نشان می دهد که ایران ،سودان و کویت به ترتیب ارزان ترین قیمت نزین دنیا را به خود اختصاص داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۳    
شماری از مهم ترین فیلم های امسال آمریکا و جهان در فهرست جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2018 جای گرفته اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۰    
ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از شناسایی، انهدام و دستگیری باند سارقان منازل در این شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۵    
تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اقدامات مداخله جویانه خود در امور کشورهای دیگر، روز سه شنبه مدعی شد که اروپا از تروریسم تحت حمایت ایران در امان نیست .
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۰    
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق ادارت و بانکهای استان خوزستان روز یکشنبه هفتم مرداد 97 تعطیل هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۵    
وبسایت نود: سروش رفیعی با فولاد خوزستان قرارداد بست اما اینکه چرا او از میان تیم های خواهان حاضر به عقد قرارداد با فولاد شد نکته ای است که به آن می پردازیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۱    
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر از وقوع درگیری منجر به قتل در گناوه خبر داد و گفت: قاتل دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۴    
رئیس بانک مرکزی گفت: ارز مسافرتی به صورت کامل قطع نمی شود اما ممکن است تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
تهران- ایرنا- مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با توافق سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کنندگان 9 هزار و 250 تومان تعیین شده که منتظر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۸    
باکو – ایرنا – کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان روز سه شنبه ادعا کرد که ماموران گمرک آستارا ، از ترانزیت و قاچاق 49 کیلوگرم مواد مخدر از ایران به اروپا جلوگیری کرده اند .
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۲    
مهران مدیری به فیلم سینمایی رحمان 1400 جدیدترین کار منوچهر هادی پیوست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی شکایت های مردم در خصوص کم فروشی احتمالی اینترنتی از سوی برخی اپراتورها خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای ادامه مسیر خود در خصوص لایحه پالرمو قرار است نامه ای به رهبر معظم انقلاب بنویسد و ایشان در خصوص ادامه دادن به بررسی این موضوع ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۱    
وزیر صنعت دستور العمل تنظیم بازار محصولات پتروشیمی را بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار ابلاغ کرد و بر این اساس کف عرضه پتروشیمی ها در بازار نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش خواهد یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۹    
وزیر نیرو گفت: براساس برنامه دو نیروگاه برق جدید وارد مدار می شوند همچنین مشکلات تعدادی از نیروگاه های موجود برطرف شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۹    
لباس سرهمی (jumpsuit) انتخاب مناسبی برای مهمانی های رسمی خواهد بود. اگر به دنبال ظاهری متفاوت، شیک و جدید برای مهمانی های رسمی هستید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوه مقننه آمادگی دارد تا خلاءهای قانونی مرتبط با آسیب ها و مسائل اجتماعی را برطرف کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۹    
کاخ تابستانی پکن | Summer Palace Beijing پکن شهری پرهیاهو و شلوغ است که همواره در عکس های آن را با خیابان های مملو از مردم و سر و صدا می شناسیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۸    
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادعای اعطای بورسیه به افراد خاص توسط بنیاد را به شدت تکذیب کرد و در مورد نتایج تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد توضیحاتی منتشر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۹    
لکسوس nx200t را در عمل می توان مدل بنزینی خودروی لکسوس nx نامید. محصولی با بهره مندی از ویژگی های مدرن و لوکس که در ظاهر و باطن خود از نکات مثبت فراوانی برای جلب نظر خودرو دوستان برخوردار است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۹    
محققان در مطالعات اخیرشان اظهار کرده اند که کهکشان راه شیری یک همزاد از دست رفته دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۴    
گروه استان ها - ایلام - جوان 23ساله به دلیل آشنا نبودن به مهارت فن شنا در رودخانه "سیمره" جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۷    
به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)ازروابط عمومی موسسه اعتباری ملل بلیط بازی پدیده مشهد و پرسپولیس تهران که قرار است در تاریخ 4 مرداد ماه ساعت 20:45 در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر برگزار گردد، ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا بر اساس نتایج مطالعه ای تاکید کردند که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۴    
اقتصاد ایران: نتایج بررسی محققان آمریکایی نشان داده است، پدران هم پس از تولد فرزند خود دچار افسردگی می شوند و اختلالات روحی و روانی را تجربه می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۲    
شرکت بیمه سامان در راستای حفظ حقوق ذینفعان خود نسبت به توسعه حاکمیت شرکتی اهتمام ورزیده و در این جهت همواره سعی نموده فراتر از الزامات قانونی خود عمل کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۳    
دزفول - ایرنا - مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر دزفول گفت:6 نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۲    
یک روانپزشک گفت: شایعترین اختلال روانپزشکی افسردگی است که 17 درصد طول عمر را در بر می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای از مواضع و گفتمان انقلابی و مقتدرانه رئیس جمهور کشورمان در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه حمایت کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در شهرک رسالت که به سمت مادر خود شلیک کرده بود خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری ضمن ارایه متن پیش نویس لایحه ماده واحده اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم به منظور حمایت از تولید واحدهای مسکونی کوچک متراژ و تنظیم بازار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
دستپخت مامان ها همیشه خوردن دارد. با اینکه هنوز اکثرا غذا های سنتی درست می کنند، اما غذاهایشان هیچ وقت تکراری نمی شود و همیشه طرفدار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۴    
تهران- ایرنا- فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور پرسید که چرا صدا و سیما با وجود انتخابش در جشنواره سین سیما به عنوان بهترین خواننده تیتراژ، جایزه نقدی اش را نمی دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما" با حضور اکثریت سهامداران درروز 30 تیر ماه برگزار و صورت های مالی سال1396 این شرکت به تصویب رسید .
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۴    
بیمه پارسیان،به اطلاع بیمه گذاران می رساند؛ با توجه به افزایش قیمت خودرو، بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل بیمه پارسیان برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل به واحد صادر کننده بیمه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۵    
اداره کل منابع انسانی مجلس شورای اسلامی با استناد به قانون اعلام کرد که انتقال محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه به وزارت نفت به هیچ وجه از مصادیق دو شغله بودن به شمار نمی آید و کاملا قانونی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۲    
به مناسبت میلاد هشتمین نور ولایت، حضرت امام رضا (ع) در این بسته متن تبریک این روز را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۰    
سیناپرس نوشت: روان شناسان و متخصصان خواب معتقد هستند که به دلیل توانایی های شناختی نوزادان، آن ها کابوس های شبانه را تجربه نخواهند کرد و این مسئله زمانی اتفاق می افتد که درک آن ها از جهان اطرافشان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۴    
خانمی 35 ساله هستم که چهار سال پیش ناآگاهانه به همسرم خیانت کردم و از اون جدا شدم. بعد از یک سال رجوع کردم ولی الان همسرم به من زخم زبان می دهد. نمی دانم چه کنم؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۴    
مسعود غدیری، عکسی را از آسمان محلات به مسابقه انتخاب عکاس نجوم سال 2018 ارسال کرده است. این عکس زیبا که کهکشان راه شیری را در میان چهار ستون سنگی نشان می دهد در فهرست آثار برگزیده این رقابت قرار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
برترین ها - ترجمه از احمد محمدی: چرا پس از برخورد با اشیاء و یا حتی گاها بدون هیچ دلیلی، قسمتی از پوست ما کبود می شود درباره آنها چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۰۱    
متخصصان قلب تستی را کشف کردند که با انجام آن در خانه می توانید از سلامت قلب خود آگاه شوید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۰    
هافبک اسبق باشگاه پرسپولیس تهران عنوان برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را از آن خود کرد.