چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۴Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 5 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۵    
سیستم های عامل مختلف هر کدام با توجه به سیاست های خود نرم افزار هایی را برای انجام برخی از متداول ترین کار ها به صورت پیشفرض در اختیار شما قرار می دهند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۵    
موتور جستجوی گوگل علاوه بر امکان جستجوی صفحات اینترنتی امکانات و قابلیت های کاربردی دیگری نیز دارد. یکی از این قابلیت ها، ماشین حساب گوگل است که بسیاری از کاربران از وجود آن بی اطلاع هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۰    
رابطه یعنی شما ارتباط خود را با اجتماع، سیاست، تغذیه، اقتصاد و آموزش و پرورش حفظ کنید. میزان تأثیر شما از این موضوعات و تأثیرگذاری تان بر آنها باعث جذابیت یک رابطه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۵    
استفاده از معجون شگفت آور خیار و گلابی خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۵    
برس های شستشوی صورت اختراع جدیدی نیست. مدت هاست این وسیله ابداع شده و چون طرفداران زیادی دارد، هر روز نوع جدیدی از آن وارد بازار می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۰    
وب سایت مجله دلگرم: حاضرید یک چیز خوشمزه درست کنید؟ البته! سس شکلات یک سس فوق العاده خوشمزه برای تارت ها، کیک ها، خمیر های هزارلا، کوکی های شکلاتی، بستنی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این آماده سازی در شان استقلال نبود اما در مجموع از عملکرد امشب بازیکنانم راضی هستم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۰    
وب سایت آشپزباشی: براونی شکلاتی بدون آرد از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاوسون است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۷    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به خاطر پول قهر نکرده بودم و تنها به دلیل مصدومیت نتوانستم در تمرینات حاضر شوم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۰    
افزایش گرما و کاهش بارندگی، تابستان را به فصلی با طبیعت گرم و خشک تبدیل کرده است. وجود هوای گرم و خشک در طول این فصل باعث تغییراتی در بدن می شود که برای تعدیل این تغییرات نامطلوب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
دروازه بان تیم پیکان اعلام کرد از تساوی مقابل استقلال راضی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۰    
شستن صورت از آن دسته کارهایی است که هر فردی در ابتدای صبح یا در طول روز آن را انجام می دهد و فرقی هم نمی کند که دارای چه سن و سال و جنسیتی باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۹    
پلدختر- بخشدار معمولان گفت: جنگل های دهلیج این بخش از توابع شهرستان پلدختر عصر امروز جمعه دچار حریق شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۸    
معاون سازمان فضایی گفت: امشب ماه در حین خسوف کامل، قرمز رنگ رویت می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۵    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می گوید وضعیت این تیم در هفته های آینده بهتر خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۷    
آریزو 5 به عنوان یک خودروی چینی از برند شناخته شده ی چری حدود سه سال است که در بازار خودروی ایران حضور دارد. با این حال از حضور نسخه ی توربوی خودروی آریزو 5 در بازار داخل کمتر از یک سال می گذرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۴    
رسانه های یمنی اعلام کردند که یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در منطقه عسیر این کشور ساقط شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۰    
سرمربی تیم ملی روسیه قرارداد خود را تا سال 2020 با این تیم تمدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۵    
تارت ماست و بادمجان یک معجون لذیذ با بادمجان است. برای خیلی ها غذا های بادمجانی، محبوب ترین غذا های دنیاست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۵    
اگر از پوستی خشک رنج می برید، اگر پوست شما می سوزد و یا زود خراش برمی دارد و دارای ظاهری ناخوشایند است با ما همراه باشید. نشانه های یک پوست خشک پوسته پوسته شدن، قرمز و خارش است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۵    
کل این خسوف شش ساعت و 13 دقیقه و 48 ثانیه طول خواهد کشید. در این رویداد نجومی ماه در اولین مرحله گرفت وارد نیم سایه زمین می شود که نشان از آغاز گرفت است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۳    
پس از خطای مشکلپور به روی سجاد آقایی، داور دیدار پیکان و استقلال به اشتباه به فراز امامعلی کارت زرد نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۶    
تهران – ایرنا – سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در واکنش به دعوت رئیس جمهوری روسیه از همتای آمریکایی خود برای سفر به مسکو، از این موضوع استقبال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۱    
وزیر امور خارجه روسیه: مسکو استفاده صلح آمیز از فضا را در اولویت قرار داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۲    
بازوبند کاپیتانی تیم اوسترشوندس در لیگ برتر سوئد به ملی پوش ایرانی رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۰    
مراقبت پوست به سبک ژاپنی تاریخچه ای طولانی دارد و زنان ژاپنی از گذشته های دور با روش های خاص خود به مراقبت از پوست و آرایش می پرداخته اند و زیبایی و شفافیت پوست آنان در کنار سادگی و طبیعی بودن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۳    
سنگربان اسبق استقلال تهران به همراه بازیکن مصدوم آبی ها در ورزشگاه آزادی حضور دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۵    
دیدار دو تیم استقلال و پیکان از هفته اول لیگ هجدهم از ساعت 20.45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۴    
تهران - ایرنا - وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه جمعه اعلام کرد: در هیجدهمین راهپیمایی بزرگ بازگشت که از 30 مارس (10 فروردین) آغاز و همچنان ادامه دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: قطعا هر تیمی در فینال رقیب ما باشد، بازی سختی خواهیم داشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۲۲    
شهید مجتبی عارفی از پرسنل هنگ مرزی جکیگور حین خدمت رسانی به مرزبانان و پاسداری از مرز های جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی جکیگور آسمانی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۹    
نیروهای سوری یک مقر متعلق به عناصر کلاه سفید را کشف کردند که حاوی تجهیزات جنگی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۷    
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تایلند به فینال قهرمانی آسیا صعود کرد و سهمیه جهانی را گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
شناسنامه ی کتاب عنوان کتاب به فارسی: قهوه سرد آقای نویسنده [yektanet.com]سال انتشار: 1396 تعداد صفحات: 220 درمورد کتاب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۰    
اگر در هنگام پختن غذا، به طور ناخواسته فلفل و تندی غذا زیاد شد چه می کنید؟ آیا روش کم کردن تندی غذا را می دانید؟ هر ماده غذایی که مانند اسفنج عمل کند می تواند کپسایسین را جذب کرده و تاثیر آن را کم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۷    
ترکیب تیم های گسترش فولاد و استقلال خوزستان مشخص شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۵    
لیندا، ممکن است اسمش را نمی دانستید، اما حتما آن را دیده اید. به نقل از فوت و فن لیندا همان گیاهی است که ساقه اش مانند پوسته نارگیل از خاک گلدان بیرون زده! این گیاه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۵    
این درست که الان هوا سرد است، اما می توان “ماندویلا” یا “دیپلادنیا” را در گلدان درون خانه کاشت و بعدا به بالکن یا حیاط منتقل کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۱    
وزارت امور خارجه چین امروز (جمعه) به تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا علیه سوریه به بهانه آنچه واشنگتن برنامه تسلیحات شیمیایی می نامد، واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۰    
کارهایی بر جنب حرام است؟ مواردی که انجام آن بر جنب حرام است، عبارت است از: 1. رساندن جایی از بدن به خطّ قرآن یا به اسم خدا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۷    
تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال امید ایران از تشکیل پرونده انضباطی برای بازیکنان غایب تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در اردوی تیم امید خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۷    
اسکلت 5 هزار ساله یک زن و مرد در کنار اسکلت اسب هایی که قربانی شده بودند تا ارابه مردگان را به جهان پس از مرگ برسانند در قزاقستان کشف شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۶    
هندبالیست های ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 2 بر یک مقابل مجارستان تن به شکست دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۵    
شیرینی نان چایی مواد لازم آرد: به میزان لازم کره: 1 پیمانه تخم مرغ: 3 عدد پودر قند: 1 پیمانه ماست: 1 قاشق سوپخوری بکینگ پودر: 1/2 قاشق چایخوری هل: 1 قاشق چایخوری طرز تهیه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۵    
کدو در مکزیک حدود 1400 سال قبل از میلاد مسیح کاشته شد و به عنوان یکی از گیاهان جالیزی به شمار می آمد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۵    
آلرژی تنفسی یک التهاب دائم و مزمن شده راه های هوایی کوچک و بزرگ است که باعث تنگی راه های هوایی می شود و سپس بیمار دچار مشکلات تنفسی می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۴    
مرکز ماهر نسبت به سوءاستفاده بدافزاری از آسیب پذیری برخی تجهیزات سیستم عامل اندروید (Android Debug Bridge) در سطح شبکه کشور هشدار داد و اعلام کرد: 113 کشور هدف این حملات قرار گرفته اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۰    
دو عدد از محبوب ترین گونه های بابونه، بابونه آلمانی و بابونه رمی است. از گونه رمی بیشتر به عنوان پوشاننده زمین استفاده می شود چرا که به سرعت رشد می کند و همه جا را می گیرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۶    
ترکیب تیم پیکان در دیدار حساس برابر استقلال از سوی مجید جلالی مشخص شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۵    
این گیاه زیبا، “تاج خروس”، برای ما حکم یک گیاه زینتی را دارد، اما در واقع می توان آن را خورد! به نقل از فوت و فن اگر گلی می خواهید که علاوه بر زیبایی، خوشمزه هم باشد، تاج خروس را فراموش نکنید! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۴    
درست مانند بزرگسالان، کودکان نیز به شیوه ای متفاوت به استرس واکنش نشان می دهند که بستگی به سن، شخصیت فردی و مهارت های رفتاری دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۸    
حمید هیراد خواننده پرحاشیه باز هم از شعر یک شاعر بدون اجازه او و با نام شاعری دیگر برای یکی از آهنگ هایش استفاده کرد و در نهایت آن آهنگ را حذف کرد و شاعر این شعر هم توضیحاتی در این باره در صفحه شخصی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۵    
عضو جدانشدنی سفره های ایرانی برنج است. ما ایرانی ها حداقل هفته ای چند بار در کنار خورش ها و خوراک هایمان برنج سرو می کنیم. همان طور که می دانید برنج را به دو روش آبکش و کته درست می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۵    
معمولاً سفرهای تابستانی، بخشی از تفریحات این فصل از سال هستند و تقریباً بیشتر خانم های دارای مثانه ضعیف در تابستان با تشدید مشکل خود مواجه می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۲    
فرماندار ماسال گفت: جوان 26 ساله کرجی که در ارتفاعات ماسال گم شده بود پس از سه شبانه روز در ییلاقات شاندرمن پیدا شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۱    
به گزارش "ورزش سه"، تلاش ها برای بازگشت لئوناردو بونوچی به یوونتوس بیشتر شده و ممکن است این انتقال به زودی صورت گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۷    
باشگاه اسپورتینگ لیسبون از اتلتیکو مادرید به خاطر گلسون مارتینس به فیفا شکایت خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۵    
عدس یکی از مواد غذایی است که سرشار از پروتئین و آهن است و هضم آن آسان است به همین دلیل به عملکرد بهتر بدن کمک می کند و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۱    
طبق اعلام مالک باشگاه تراکتورسازی، این تیم به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است تا به کار خود در بازار نقل و انتقلات پایان دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۰    
شست وشو و خشک کردن مناسب لباس ها می تواند در جلوگیری از آب رفتن لباس ها مؤثر باشد. در واقع، آب رفتن پارچه با نوع پارچه و شیوه شست وشو رابطه مستقیم دارد. حرارت، متهم درجه یک آب رفتن لباس هاست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۵    
یکی از روش های مناسب نگهداری هویج گذاشتن آن در مقداری شن است. در طول زمستان می توانید با تهیه یک ظرف حاوی شن، هویج ها را زیر شن بگذارید و هر موقع نیاز داشتید بردارید و مصرف کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۵    
طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۵    
ترکیب یازده نفره استقلال در بازی با پیکان مشخص شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۱    
تهران- ایرنا- فرزند جمشید مشایخی گفت: پدرم در بیمارستان همچنان باید تحت مراقبت های ویژه باشد و زمان ترخیص مشخص نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا روز جمعه فضاسازی های یک رسانه درباره قصد آمریکا برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران را خیالبافی توصیف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
به گفته دکتر کریستین جانسون Christine Johnston، متخصص بیماری هرپس یا تبخال تناسلی و استادیار دانشکده بیماری های عفونی داشنگاه واشنگتن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۵    
روزنامه مارکا اسپانیا با برگزاری نظرسنجی بهترین جانشین برای فوق ستاره پرتغالی سابق رئال را انتخاب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۵    
برای بالا بردن سرعت و عملکرد ویندوز، از لحاظ نرم افزاری سه کار می توان انجام داد که عبارتند از: دستکاری تنظیمات سیستم عامل، استفاده از نرم افزارهای جانبی مثل RAM disk ،Malware Scanner ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۴    
مسکو - ایرنا - رئیس جمهوری روسیه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را توافق بین المللی خوبی دانست و تاکید کرد که برای حفظ آن باید مذاکرات بیشتری انجام شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۰    
بسیاری از مردان در طول دوره زندگی خود اختلالات ارگاسم (ارضای جنسی) را تجربه می کنند. در اغلب موارد، مشکلات روانی از جمله اضطراب، استرس شغلی و تاریخچه سوء استفاده جنسی در دوران کودکی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره روابط عمومی نفت گچساران گفت: ساعتی پیش ساختمان اداره مرکزی شرکت نفت گچساران دچار حریق شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۵    
متخصصان ورزش معتقدند که درگیر کردن عضلات در ورزش باعث کالری سوزی بیشتر می شود. ضمنا این کار زمان کمتری از افراد می گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۰    
فکر می کنید کلید داشتن مژه هایی پرپشت و ضخیم تر پیدا کردن یک ریمل عالی است؟ البته که می تواند اینطور باشد اما شما می توانید همیشه بدون درنظر گرفتن فرمول ریمل یا نوع برس ریملتان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۶    
با وجود برد با ارزش خانگی در مشهد شاید نمایش پرسپولیس هنوز ایده آل برانکو نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهوری روسیه از دعوت همتای آمریکایی برای سفر به واشنگتن استقبال کرد. به گزارش پرس شیعه به نقل از اسپوتنیک ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۰    
تاجگردون گفت: قصد رفتن به دولت را ندارم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر ارشد اجرایی شرکت رنو گفت: برای تبعیت از تحریم های آمریکا، فعالیت ها در ایران را متوقف می کنیم و به دنبال بازار جدید برای جبران از دست دادن بازار ایران هستیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۱    
آی اسپورت – با اخباری که از باشگاه سایپا منتشر شده بود به نظر می رسید پیوستن علیرضا حقیقی به این تیم قطعی شده باشد اما یک پیشنهاد ناگهانی از سوپرلیگ یونان حقیقی را مردد کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۱    
پیتزا رست بیف با گوشت راسته و سبزیجات تهیه می شود، از اینرو غذایی سالم و لذیذ است. در این مطلب طرز تهیه این پیتزا و نکاتی برای طبخ بهتر آن شرح داده می شود. با ما همراه باشید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۸    
آی اسپورت – امروز محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یک نشست خبری از آخرین وضعیت این باشگاه گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۰    
یک سازمان مردم نهاد بین المللی که از حقوق کودکان حمایت می کند، هشدار داد یمن دوباره در آستانه شیوع گسترده وبا قرار دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
به گزارش جماران؛ سید عباس صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، در صفحه توئیتر خود نوشت: جنگ با پذیرش قطعنامه (26 تیرماه 67) پایان نیافت. صدام 6 روز پس از آن، به جنوب حمله کرد و منافقین به غرب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مهاجم تیم ذوب آهن اعلام کرد تصمیم گیری درباره استقلالی شدنش دراختیار مسئولان باشگاه است و دخالتی در این خصوص ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۸    
اهواز - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان شوش با 51 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۰    
آن هاتاوی بازیگر سرشناس سینما به آنچه که رجحان سفیدپوستان نامید، تاخت. کشته شدن یک جوان سیاه پوست با ضربات چاقو این بازیگر را به اعتراض واداشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۷    
از آنجا که ید معمولا در مواد غذایی غیر لبنی مانند نمک، غذاهای دریایی، نان و تخم مرغ یافت می شود ، گیاهخواران و افرادی که نان و لبنیات مصرف نمی کنند معمولا دچار کمبود ید می شوند
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۱    
در حضور دهها رسانه، پسر ترامپ از زن هنرمند و مدل خود بعد از 13 سال زندگی مشترک جدا شد. به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل آنها در دادگاه منهتن نیویورک به همراه وکلای خویش حضور یافتند و بی آنکه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۲    
شفقنا- عبدالناصر سلامه سردبیر سابق روزنامه الاهرام مصر سیاست های عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور را به سخره گرفت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۸    
محسن صفایی فراهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره طرح موضوع هسته سخت اصلاحات یا اصلاح اصلاحات گفت: امروز تنها نهادی که انتخابی باشد و براساس یک مکانیزم جمعی و با خرد جمعی انتخاب شده باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۵    
اچ آی وی ( ویروس نقص ایمنی انسانی) نوعی ویروس است که وارد بدن فرد شده و فرد، حامل این عفونت می شود. تا زمانی که این ویروس در بدن فرد باشد، می تواند ویروس را به دیگری انتقال دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۱    
یک روانشناس گفت: علاقه مندی والدین به تربیت کودکان مستقل همزمان با بزرگتر شدن کودک، این موضوع را به یکی از دغدغه های غیرقابل اجتناب والدین تبدیل می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۶    
مهاجم سنگالی شرایط عجیبی در قراردادش داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۰    
دمای هوا در نیمه غربی کشور در 24 ساعت آینده افزایش خواهد یافت و این وضع در جنوب غرب بارزتر خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۸    
کره شمالی روز جمعه در شصت و پنجمین سالروز امضای ترک مخاصمه جنگ در شبه جزیره کره بقایای اجساد 55 نظامی آمریکا را تحویل داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هفته آینده با مسئولان وزارت خارجه و اطلاعات ماجرای دفتر غیرقانونی صدور ویزای اروپا را بررسی می کنم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۴۱    
روستای آب اسک که در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار گرفته است، در گذشته با نام اشک شناخته می شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۱۵    
وب سایت سرآشپز پاپیون: پاستیل از جمله خوراکی های محبوب و خوش خوراک است که همه دوست دارند. در این مطلب طرز تهیه پاستیل رولی را برایتان آورده ایم تا بتوانید در منزل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۴:۳۹    
اقتصاد ایران: معمولا زنان تصور می کنند که در دوران عادت ماهانه بهتر است فعالیتی نداشته باشند اما بررسی ها نشان داده است که ورزش در این دوران می تواند مفید باشد.